abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Designer maandag 28 oktober 2019 @ 14:50:27 #51
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_189667671
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg nooit vaginapics in mijn DM. :N

Correctie: niet vaak.
Jij niet? Wij wel allemaal hoor.
🐙
pi_189667691
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nu snap ik waarom sommige heren per se de nieuwste iPhone willen.
Het boeit me niet wat jullie zeggen jongens, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik leave. Boeit me verder ook niet hoor. _O- Ik lach er alleen maar om. :')
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:53:32 #53
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_189667695
Ik krijg liever tettenpics :9~
Positive people also have negative thoughts. They just don't let those thoughts grow and destroy them.
pi_189667698
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je bent van de titties? Huh doe je ook een Lotusss zo nu en dan?
Vakman pur sang
pi_189667716
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
wie niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_189667727
Ik kan best balen van die verrekte wintertijd. Dan zie ik weer zo’n lijstje en daar kun je helemaal niks mee. Behalve concluderen dat kantoorwerk echt suf is.

Welke vent gaat nou “gezellig met een kruidentheetje en een dekentje” aan het buro zitten? :')

https://www.ad.nl/ad-werk(...)nker-wordt~aeb34036/
Vakman pur sang
pi_189667754
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan best balen van die verrekte wintertijd. Dan zie ik weer zo’n lijstje en daar kun je helemaal niks mee. Behalve concluderen dat kantoorwerk echt suf is.

Welke vent gaat nou “gezellig met een kruidentheetje en een dekentje” aan het buro zitten? :')

Hoezo als vent? Is je pikkie te klein voor een kruidenthee? Als je mannelijk bent en in het bezit van een dikke pik zie ik niet in waarom je zou denken dat een kruidenthee en een dekentje je mannelijkheid aantasten.
Het boeit me niet wat jullie zeggen jongens, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik leave. Boeit me verder ook niet hoor. _O- Ik lach er alleen maar om. :')
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:00:37 #58
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_189667768
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wie niet
Angel, denk ik zomaar :P
Positive people also have negative thoughts. They just don't let those thoughts grow and destroy them.
pi_189667784
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoezo als vent? Is je pikkie te klein voor een kruidenthee? Als je mannelijk bent en in het bezit van een dikke pik zie ik niet in waarom je zou denken dat een kruidenthee en een dekentje je mannelijkheid aantasten.
Betwijfel je nu mijn FOK! Pener?
Volgens mij ben je aan het vissen naar een dickpic. ;)

Trouwens met een dekentje, kruidenthee en je dikke pik uit je broek. Ik weet het niet hoe men daar op kantoor tegenaan kijkt. :'(
Vakman pur sang
pi_189667804
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Betwijfel je nu mijn FOK! Pener?
Volgens mij ben je aan het vissen naar een dickpic. ;)
Absoluut niet. En geef eens antwoord op de vraag wat een mannelijke man met grote penis tegen een kruidenthee en dekentje zou moeten hebben, alleen maar omdat hij een man is?
pi_189667805
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Angel, denk ik zomaar :P
hmm, true
pi_189667826
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Absoluut niet. En geef eens antwoord op de vraag wat een mannelijke man met grote penis tegen een kruidenthee en dekentje zou moeten hebben, alleen maar omdat hij een man is?
Waarom zou je met dikke pik een echte man zijn?
Het is al lastig zat dat vrouwen altijd klagen dat het pijn doet. ;(
Vakman pur sang
pi_189667839
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom zou je met dikke pik een echte man zijn?
Het is al lastig zat dat vrouwen altijd klagen dat het pijn doet. ;(
OkÚ buiten die dikke pik dan. Mag je lekker zelf mannelijkheid invullen.

Wat zou een mannelijke man met grote penis tegen een kruidenthee en dekentje moeten hebben, alleen maar omdat hij een man is?

inb4 weer een of ander ontwijkend antwoord. Of mannelijkheid definiŰren op een tokkie manier.
pi_189667850
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:07 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat zou een mannelijke man met grote penis tegen een kruidenthee en dekentje moeten hebben, alleen maar omdat hij een man is?

inb4 weer een of ander ontwijkend antwoord. Of mannelijkheid definiŰren op een tokkie manier.
mag het ook groene thee zijn?
pi_189667853
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:

Holbewoner gespot.
Tap tap tap
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:10:50 #66
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_189667871
quote:

[..]

Ik hou van dit doorzettingsvermogen _O_
pi_189667882
quote:

[..]

Met kruidenthee en dekentje in een mannelijke omgeving (denk aan een ingenieursbureau met 95% mannen) staat gewoon gelijk aan een mannelijke leraar die met luier en roze rompertje gaat janken in de lerarenkamer.
Ik heb het ook niet bedacht. Op een terras gooi ik zo een deken om me heen. Maakt me niet uit verderssss.
Vakman pur sang
pi_189667911
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Met kruidenthee en dekentje in een mannelijke omgeving (denk aan een ingenieursbureau met 95% mannen) staat gewoon gelijk aan een mannelijke leraar die met luier en roos rompertje gaat janken in de lerarenkamer.
Ik heb het ook niet bedacht. Op een terras gooi ik zo een deken om me heen. Maakt me niet uit verderssss.
Grappig. Precies in die omgeving bevind ik mij. Maar blijkbaar zijn de mannen hier niet holbewonerig genoeg waardoor dat geen issue zou zijn.

Sowieso beter dat iemand zichzelf gewoon warmer kleed of een dekentje gebruikt dan dat ze gelijk met hun tengels aan de verwarming zitten om die weer hoger te draaien.
pi_189667914
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Met kruidenthee en dekentje in een mannelijke omgeving (denk aan een ingenieursbureau met 95% mannen) staat gewoon gelijk aan een mannelijke leraar die met luier en roze rompertje gaat janken in de lerarenkamer.
slecht voorbeeld. een ingenieursbureau met 95% mannen heeft meer dan genoeg hipsterfags met knotjes die ook gewoon kruidenthee drinken.
pi_189667921
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:14 schreef Chia het volgende:

[..]

Grappig. Precies in die omgeving bevind ik mij. Maar blijkbaar zijn de mannen hier niet holbewonerig genoeg waardoor dat geen issue zou zijn.

Sowieso beter dat iemand zichzelf gewoon warmer kleed of een dekentje gebruikt dan dat ze gelijk met hun tengels aan de verwarming zitten om die weer hoger te draaien.
ben jij de 5%?
pi_189667938
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ben jij de 5%?
Ja en mijn collega's zijn geen hipsterfags, maar allemaal minstens 10 jaar ouder.
pi_189667956
Wel alleen in dit team hoor. Bij andere afdelingen/teams is de verhouding qua geslacht en leeftijd wat diverser.
pi_189667962
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:16 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja en mijn collega's zijn geen hipsterfags, maar allemaal minstens 10 jaar ouder.
ik generaliseer graag. iedereen mag van mij kruidenthee drinken. als ze mij ook een bakkie meenemen
pi_189667975
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:17 schreef Chia het volgende:
Wel alleen in dit team hoor. Bij andere afdelingen/teams is de verhouding qua geslacht en leeftijd wat diverser.
Heb jeje collega’s allemaal wel gevraagd of ze een dikke pik hebben?

Heeft denk ik ook te maken met de leeftijd, hier is de gemiddelde leeftijd erg jong.
En de jeugd is allemaal homofoob, die douchen ook met een boxershort weet je?
Vakman pur sang
pi_189668105
uh, ja, oke.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')