GATVERDAMME!quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Darters hebben meestal ook een strakzittend shirt aan
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Wat een onaantrekkelijk volk is dat!
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Darters hebben meestal ook een strakzittend shirt aan
Het is een beetje als de vrouwelijke kogelstootstersquote:
Ja! Dat is een goede vergelijking!!quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een beetje als de vrouwelijke kogelstootsters
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Dat is een goede vergelijking!!
Ik kan me niet voorstellen dat je daar als man opgewonden van kan wordenquote:
Ik hoop dat zij zich dat zelf ook niet voor kan stellenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar als man opgewonden van kan worden
Dat zou een zware teleurstelling voor haar zijn ben ik bang voor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij zich dat zelf ook niet voor kan stellen
Niet alle darters over 1 kam scheren hequote:Op maandag 28 oktober 2019 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Zoek jij maar eens een aantrekkelijke darter voor mij op dan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alle darters over 1 kam scheren he
Ik was er al bang voor dat je dat zou zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een aantrekkelijke darter voor mij op dan.
Alkmaar, de kaasstad.quote:
Ja, maar dat mag niemand weten.quote:
Heb je het na 3 minuten al opgegeven?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat je dat zou zeggen
En Thiem dendert ook door.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:57 schreef mario390 het volgende:
onze Volleyballteam SK Aich Bleiburg heeft Teemen Laane van Groningen weer naar huis gezendet
waarom niet?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag niemand weten.
Komen ze allemaal met de trekker langs.quote:
käse holen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komen ze allemaal met de trekker langs.
ik was er niet aan begonnenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het na 3 minuten al opgegeven?
nou zeg 25 jaar geleden was ik ook een redelijk fanatiek darterquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
https://volleybox.net/tijmen-laane-p2919/clubsquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:57 schreef mario390 het volgende:
onze Volleyballteam SK Aich Bleiburg heeft Teemen Laane van Groningen weer naar huis gezendet
quote:
heb ik nu bij Position gelezen ::: OUTSIDE HITLERquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
https://volleybox.net/tijmen-laane-p2919/clubs
Ja dat is een sport wat ik echt 10 x niks vindquote:
Ik heb jou nog nooit gezien hè, dan had ik waarschijnlijk deze mening niet gehadquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou zeg 25 jaar geleden was ik ook een redelijk fanatiek darter
Je bent de enige niet, ik vind het vreselijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat is een sport wat ik echt 10 x niks vind
Zo oninteressante bezigheid, ik vind het geen eens sport.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet naar kijken is echt voor een selectieve doelgroep om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hè, dan had ik waarschijnlijk deze mening niet gehad
10x zelfs?quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is voor mij die show en heisa er om heen, wat een achterlijk gedoe is dat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:15 schreef Charmian het volgende:
[..]ach maar je hebt gelijk hoor, leuke kroegensport, maar die lui die op tv komen zijn niet om aan te zien
het is net als biljarten, schaken etc. je hoeft er niet bepaald een goede conditie voor te hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo oninteressante bezigheid, ik vind het geen eens sport.
Neequote:
Misschien zou het schelen als het lekkere mannen waren....misschien.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij die show en heisa er om heen, wat een achterlijk gedoe is dat.
ik kijk daar verder ook niet naar, zelf een pijltje gooien is wel grappig en nog niet eens zo eenvoudigquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij die show en heisa er om heen, wat een achterlijk gedoe is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |