Ik weet het niet. Ik vind het vreselijk.quote:
AZ op 2quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het vreselijk.
Dit is toch een nachtmerrie?![]()
[ afbeelding ]
Ja dit voelt zelfs voor een ras Ajacied niet goedquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergane gloriequote:Op maandag 28 oktober 2019 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ernst Happel
Uit de tijd dat ze nog WEL konden voetballen daaro
Met de fiets mag je mij feliciterenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Las dat je een fiets voor je verjaardag had gehad.
Heb je hem nu al binnen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Met de fiets mag je mij feliciteren
Met mijn verjaardag ook nog, als je daar 9 weken na dato nog behoefte aan hebt
Nee joh, is maar voetbalquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook een voetbalclub. Die het héél goed doet, beter dan Feyenoord en PSV!quote:
3 kussen op plek naar keuze en geflapstaart met je fiets.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Met de fiets mag je mij feliciteren
Met mijn verjaardag ook nog, als je daar 9 weken na dato nog behoefte aan hebt
Feyenoordquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze zo doorgaan dan moeten ze uitkijken dat ze niet degraderen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Feyenoord
Sparta gaat boven ze eindigen, let maar op
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
3 kussen op plek naar keuze en geflapstaart met je fiets.![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad nog maar de vraagquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het voetbalclubs waren
Ik denk dat ik me maar op de schaatsers ga concentreren. Ook wel leuk met die strakke pakjesquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het voetbalclubs waren
Ben jij echt 99quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar op de schaatsers ga concentreren. Ook wel leuk met die strakke pakjes
Darters hebben meestal ook een strakzittend shirt aanquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar op de schaatsers ga concentreren. Ook wel leuk met die strakke pakjes
welke stadtquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is ook een voetbalclub. Die het héél goed doet, beter dan Feyenoord en PSV!
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Darters hebben meestal ook een strakzittend shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |