maar nu leg je mij puntjes in de mondquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
toen ik begon met kwooten stond er ook nog geen olijkt
waren de bomen ziek ?quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:42 schreef mario390 het volgende:
bij onze wohnblock hebben ze vandaag alle bomen afgeschnitten ,nu doen ze ze opladen
quote:
dan schakel je toch over naar een andere zenderquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]dikk
man man pro 7 duitsland de kut simpsons bijna de hele ddag om dat 30 jaren simpsons zijn, ik heb niet en episode gekijkt
quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bomen zijn slecht voor het milleu
quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
dan schakel je toch over naar een andere zender
maar schlecht is om dat zonst op pro 7 nu two and a half man lopen würde, lopt deze kut animationseriequote:Op maandag 28 oktober 2019 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
dan schakel je toch over naar een andere zender
Mag ik je feliciteren?quote:
Ik wel. Wat was de grap?quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]man verstaat mijn humor hier niet zo
Nog niet.quote:
Jezus.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de harder de kut,zo kleiner de swans
GATVERDAMMEquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de harder de kut,zo kleiner de swans
Iets over lul , ik snapte ook niet waarom daar moeilijk over werd gedaanquote:
Dat weet mazaru wel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:56 schreef mario390 het volgende:
het gaat niet om man, zondern dat allgemein man man,man om dat ik het niet snap
Halloquote:
Gaat lekker vandaag. Ik ben volgens mij de enige die niet zuur is.quote:
Ik ben ook altijd vrolijkquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag. Ik ben volgens mij de enige die niet zuur is.
Ik zei dat ik het geen geschikte tekst voor op een tegeltje vondquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets over lul , ik snapte ook niet waarom daar moeilijk over werd gedaan
Vind je mijn reactie zuur?quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag. Ik ben volgens mij de enige die niet zuur is.
Nee en ik snap niet waarom nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het geen geschikte tekst voor op een tegeltje vond
Ja ik had het idee dat de mannen hier mij een bedreiging voor de vrouwen vonden maar zo heb ik het allemaal niet bedoeldquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar gisteren was je niet echt lief
omdat je me mazuru noemde. Ik dacht dat dat opzet wasquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja ik had het idee dat de mannen hier mij een bedreiging voor de vrouwen vonden maar zo heb ik het allemaal niet bedoeld
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja ik had het idee dat de mannen hier mij een bedreiging voor de vrouwen vonden maar zo heb ik het allemaal niet bedoeld
Nee joh.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
omdat je me mazuru noemde. Ik dacht dat dat opzet was
Ik heb die film gezien lang geledenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:01 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand THE GRUDGE? waar en meisje op de muur krabbelt?
Mooi, geldt dat ook voor bitterbal en de andere vrouwen hier. Dat zij niet jaloers worden op haar?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Vinden ze vast niet. Komt goed dan
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh.
Nu snap ik 'm ook pas.
Ik kort het wel weer af tot maz, voorkomt misverstanden.quote:
Wat doe jij nou weer hierquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, geldt dat ook voor bitterbal en de andere vrouwen hier. Dat zij niet jaloers worden op haar?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kort het wel weer af tot maz, voorkomt misverstanden.
Er gaat hier een nieuwe fok wereld voor me open, alsof Super Mario in een nieuwe wereld aankomt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier
Eigenlijk heeft deze chat een aanmeld procedurequote:Op maandag 28 oktober 2019 14:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Er gaat hier een nieuwe fok wereld voor me open, alsof Super Mario in een nieuwe wereld aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |