Dat is een FANN mensen al jaren zien en dan zeggen IK KEN NIEMAND MEER HIERquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de daken en al. En al die monteurs dan zingen 'KOM VAN DAT DAK AF!!''
ohquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Goede docu op Netflix trouwens over een tweeling waarvan de 1 zijn geheugen kwijt geraakt is
Heel herkenbaar, hoge luchtvochtigheid is echt niet leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen hekel aan hoor, alleen regen geeft vaak pijn aan mn lijf.
Maar de wisselingen zijn inderdaad prachtig.
Ik heb meerdere mensen gehoord dat het een hele mooie docu is, toch eens proberen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Goede docu op Netflix trouwens over een tweeling waarvan de 1 zijn geheugen kwijt geraakt is
Ik vind het ook raarquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Mensen vinden het raar, mij boeit het niet zo.
hoe heet die docu dan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:44 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gehoord dat het een hele mooie docu is, toch eens proberen.
Kloptquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het prima vindt hebben anderen daar niet zo veel van te zeggen toch?
Nooit geprobeerd het om te wisselen? Middageten warm, in de avond een salade/brood/lunch?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt![]()
En is voor mij super handig want dan hoef ik donderdag pas weer in de keuken te staan. Tevens haat ik dingen opwarmen vanuit de vriezer. Die ik tevens ook niet heb.
Ach en het is maar eten. Het lol van eten gaat er wel een beetje af als je bijna elke avond je prakje moet opwarmen op werk.
Jawel, maar dan teveel honger op werk. Plus het fietst niet lekker naar werk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd het om te wisselen? Middageten warm, in de avond een salade/brood/lunch?
ja......quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is nog even gekker weer
Zeker als het blijkt een man te zijnquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja......
zal ze wel vreemd kijken als haar tweelingzus ziet... het alsof je in de spiegel kijkt maar dan anders....
met een pittig kort kapselquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zeker als het blijkt een man te zijn
Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. Slim ook om dan voor meerdere dagen te koken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar dan teveel honger op werk. Plus het fietst niet lekker naar werk.
En tevens kook ik dan ook niet uitgebreid of heel lekker ofzo. Het ik moet een fatsoenlijk gezonde maaltijd in de avond hebben werkt toch wel het beste.
Daaaaagquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Kruidvat Appie Moeders tuincentrum
Succesquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
toedeloe........ en de groetjes aan Moedersquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
FANN? welke FANN je hebt er zoveelquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
toedeloe........ en de groetjes aan Moeders
ga nou maar....... Moeders zit te wachten lulloquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
FANN? welke FANN je hebt er zoveel
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:20 schreef mario390 het volgende:
beste datesprek an en meid::
du met de tampon erin
Ze zingen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |