Danst dat een beetje lekker tussen de auto's door?quote:
Om de hoeveel tijd moet je wegen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
60.9 ipv 61.9![]()
Ik brak bij de diëtiste ivm vrijdag.
Tandoori met naanbrood voor 3 dagenquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is het? ik heb Goulash met rijst voor vanavond
waarom niet? verstaa je geen humor?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet van wat je net postte in ieder geval.
Nein!quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom niet? verstaa je geen humor?
Oh lekker Tandori eet ik ook geregeldquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tandoori met naanbrood voor 3 dagen
Ik heb er ook geen hekel aan hoor, alleen regen geeft vaak pijn aan mn lijf.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Mooi licht, dramatische luchten, mooie kleuren.
Lekker!quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tandoori met naanbrood voor 3 dagen
Ze laten zien hoe het niet moet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier zijn diëtisten zelf dik dat vind ik zo vreemd altijd
Ik heb een nieuwe afspraak in januari maar weeg me thuis ook hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd moet je wegen dan?
Jups. Mensen vinden het raar, mij boeit het niet zo.quote:
Mijn batterijen zijn leegquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe afspraak in januari maar weeg me thuis ook hoor.
Ik klik er altijd op... want vaak zie is leuke dingenquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die advertenties echt bloedirritant.
Maar weet je zeker dat je genoeg truien hebt?
Als jij het prima vindt hebben anderen daar niet zo veel van te zeggen toch?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Mensen vinden het raar, mij boeit het niet zo.
Ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klik er altijd op... want vaak zie is leuke dingen![]()
Ja, meer dan ik aan kan eigenlijk![]()
ik had even telefoon dus mijn post stond nog open
Met dank aan de Dunkin donuts die op waren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn batterijen zijn leegmaar kan met pijn en moeite het goede gewicht vasthouden
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dank aan de Dunkin donuts die op waren.
Over de daken en al. En al die monteurs dan zingen 'KOM VAN DAT DAK AF!!''quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Danst dat een beetje lekker tussen de auto's door?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan niet wennen aan die rare lui hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |