abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189664607
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189664731
Wat zal ik vandaag eten? Ik heb stoofvlees dat zaterdag al gemaakt is en dus op moet. En ik kan melanzane maken met mozzarella met een tht van vandaag. Melanzane is veel werk, stoofvlees niet.
Spoilers!
pi_189664777
vanavond stoofvlees en bij de lunch caprese?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:29:47 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189664783
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voelt niet als bagatelliseren. Maar is dat dan het enige waar ik goed voor ben? Het enige wat ik kan?

#insert 'is dit alles' van Doe Maar.
Hoe zo 'het enige'?

Volgens mij is goed zijn voor dieren ongeveer het barmhartigste en onvoorwaardelijkste dat er bestaat. Fuck menselijke levensdoelen qua carrière of beoogde levensloop. Dát zijn voor de hand liggende dingen.
Jij doet het ogenschijnlijke 'kleine'. Maar dat is zo veel waard. Jij betekent daadwerkelijk iets in Dora's leven. In het leven van een wezentje dus, dat afhankelijk is van de welwillendheid van anderen. En jij pakt dat op en gaat er vol voor. Geen eer aan te behalen volgens velen, maar dat zal jou aan je reet roesten. Jij maakt het verschil in het leven van dat hondje. Ga er maar aan staan. De goegemeente zou er een voorbeeld aan mogen nemen.

Je zit er vast niet op te wachten, maar ik wilde het toch even gezegd hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189664789
@Lonaa :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189664793
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe zo 'het enige'?

Volgens mij is goed zijn voor dieren ongeveer het barmhartigste en onvoorwaardelijkste dat er bestaat. Fuck menselijke levensdoelen qua carrière of beoogde levensloop. Dát zijn voor de hand liggende dingen.
Jij doet het ogenschijnlijke 'kleine'. Maar dat is zo veel waard. Jij betekent daadwerkelijk iets in Dora's leven. In het leven van een wezentje dus, dat afhankelijk is van de welwillendheid van anderen. En jij pakt dat op en gaat er vol voor. Geen eer aan te behalen volgens velen, maar dat zal jou aan je reet roesten. Jij maakt het verschil in het leven van dat hondje. Ga er maar aan staan. De goegemeente zou er een voorbeeld aan mogen nemen.

Dit dus :D GMTA 8-)
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:31:21 #7
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189664795
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit dus :D GMTA 8-)
:D ! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189664851
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe zo 'het enige'?

Dat dus.
pi_189664860
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
vanavond stoofvlees en bij de lunch caprese?
Ciabatta caprese sowieso bij de lunch. Maar dan nog mozzarella over want heb 2 bollen. Maar ik weet het al. Als ik ga sporten eet ik stoofvlees en als ik me niet tot sporten kan zetten maak ik melanzane.

En wat Dude dus zegt ja Lonaa. Op dit soort momenten moet je helemaal niet naar je eigen brein luisteren joh :6 :*
Spoilers!
pi_189664872
Weet er iemand een lekkere yogurt dressing zonder knoflook voor bij de Turkse pizza?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189664885
Lief jongens. O+

Ik ga zo even reageren. Eerst even huilen en de muppet helpen een hoektand te wisselen want het doet zeeheer en het is stohom.
pi_189664887
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet er iemand een lekkere yogurt dressing zonder knoflook voor bij de Turkse pizza?
Zonder knoflook? -O-
Maar...maar.....
pi_189664892
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Shitfuck turkse kaas opflikkeren. :Y
pi_189664946
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zonder knoflook? -O-
Maar...maar.....
Zit vandaag met mensen in een stoeltjeslift enzo. Dus vandaar knoflook loos.

quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Shitfuck turkse kaas opflikkeren. :Y
Ja maar ik wil graag een sausje.
pi_189664995
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zit vandaag met mensen in een stoeltjeslift enzo. Dus vandaar knoflook loos.
[..]

Ja maar ik wil graag een sausje.
Tzaziki maken zonder knoflook maar met walnoten, rozijnen en munt. Of yoghurt mengen met peterselie, tahin en citroensap. En uiteraard hoort er ook granaatappelsiroop op :9
Spoilers!
pi_189665016
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tzaziki maken zonder knoflook maar met walnoten, rozijnen en munt. Of yoghurt mengen met peterselie, tahin en citroensap. En uiteraard hoort er ook granaatappelsiroop op :9
Waar haal ik granaatappel siroop? Verkopen ze dat bij de appie?
pi_189665069
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar haal ik granaatappel siroop? Verkopen ze dat bij de appie?
Turk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189665084
quote:
4s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:

ik merk gewoon dat het met mijn enkel nu sneller beter gaat dan de laatste dagen van de vakantie toen ik nog wat biertjes dronk :)
Dat heeft dan weer te maken met het natuurlijke helingsproces ;)
pi_189665088
Is kijken of we dat hebben hier in dat durp.
pi_189665110
pi_189665133
Ik ga zo de spullen in huis halen voor dit:
https://www.ah.nl/allerha(...)eroosterde-bloemkool
voor m'n carnivoor met wat kippedij erbij oO<
pi_189665244
Zo, dat is weer -1 hoektandje. Ze heeft er wel wat last van, dat wisselen. Beetje hangerig en meh.

Ik vind het heel lief wat jullie zeggen, en er zal zeker wel een kern van waarheid in zitten, dat neem ik aan en dat geloof ik. Soms zo ik zo graag...een ander brein willen. Kunnen werken. En bedrijf vinden dat me wil aannemen, iets moois doen, iets bijdragen, mijn eigen geld verdienen. 'Gewoon', net als jullie.
Acceptatie is een proces. Kutproces. Soms zit het me dwars. Vandaag zit het me dwars.
pi_189665248
pi_189665283
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo, dat is weer -1 hoektandje. Ze heeft er wel wat last van, dat wisselen. Beetje hangerig en meh.

Ik vind het heel lief wat jullie zeggen, en er zal zeker wel een kern van waarheid in zitten, dat neem ik aan en dat geloof ik. Soms zo ik zo graag...een ander brein willen. Kunnen werken. En bedrijf vinden dat me wil aannemen, iets moois doen, iets bijdragen, mijn eigen geld verdienen. 'Gewoon', net als jullie.
Acceptatie is een proces. Kutproces. Soms zit het me dwars. Vandaag zit het me dwars.
Ratio en gevoel zijn soms van die dingen die gewoon niet op één lijn willen liggen.
Maar hou je voor dat geld verdienen niet alles is wat van waarde is. Er zijn meer mooie dingen die niet in geld uit te drukken zijn.
Hoe ging dat gedichtje van Tolkien ook alweer...

All that is gold does not glitter
Not all those who wander are lost..

(Dat hou ik mezelf ook maar voor :+ )

Maar dat je jezelf zo geremd voelt, das gewoon kut en klote. En dan 'mag' je best even een baaldag hebben. :*

(EDIT: hoor mij nou, alsof je mijn toestemming nodig hebt. Afijn...je snapt wel waar ik heen wil denk ik ;) )
pi_189665288
quote:

Ik weet natuurlijk niet waarom je niet kunt werken. Maar mocht je wel vrijwilligers werk mogen doen kun je misschien in een asiel of bejaardentehuis helpen. Veel mensen in een bejaardentehuis zijn eenzaam.

Je verdient er dan misschien niks mee naar het geeft wel weer zin, je doet iets goeds en je hebt wat om handen.

Ik heb ook heel lang zonder werk thuis gezeten omdat ik zo overspannen als een deur was. En werk nu nog maar een paar uurtjes per week dus ik herken wat je zegt wel.
pi_189665361
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet waarom je niet kunt werken. Maar mocht je wel vrijwilligers werk mogen doen kun je misschien in een asiel of bejaardentehuis helpen. Veel mensen in een bejaardentehuis zijn eenzaam.

Je verdient er dan misschien niks mee naar het geeft wel weer zin, je doet iets goeds en je hebt wat om handen.

Ik heb ook heel lang zonder werk thuis gezeten omdat ik zo overspannen als een deur was. En werk nu nog maar een paar uurtjes per week dus ik herken wat je zegt wel.
Ik heb vrij lang vrijwilligerswerk gedaan. :Y Bij een Poppodium. Ik vond daar wel een stukje roeping want horeca O+ Maar ja, gemeentebeleid :r
Maar, voor in de kroeg ben ik te oud, en voor een restaurant heb ik niet de juiste papieren.

We hebben wel een stichting opgezet om feestjes te bemannen en zulks, maar dat is voornamelijk seizoenswerk, en het seizoen is net afgelopen. :) Daar heb ik flink wat uren in zitten, afgelopen zomer. :Y

Toen ik hier net woonde heb ik gesolliciteerd bij het asiel, als vrijwilliger, maar 'die hebben we niet nodig'. Nou, ktnxbye dan.

Over bejaarden heb ik gemengde gevoelens. :P

Maar het is zeker waar dat vrijwilligerswerk kan bijdragen aan een beter gevoel. Als Dora straks wat ouder is kan ik er misschien wel weer wat bij gaan doen.

Het blijft altijd lastig, mijn belastbaarheid is zozo. De ene week/maand kan ik alles, studeren, sporten, sociaal leven, voor mezelf zorgen, huis op orde houden, werken.
De week erop is goed eten en dagelijks douchen al een opgave. That's fucked up.
pi_189665362
quote:

Mja heel stiekem he
Heeft de wereld mensen nodig die werken.
En ook mensen die tijd hebben om andere dingen te doen.

Dus qua acceptatie... het is niet dat je niet nuttig bent of niks toevoegt...
Alleen is dat niet door middel van werk.
Maar denk aan alle andere dingen die je doet... de beestjes, sociale dingen... die zijn toch minstens zo belangrijk?
Stel niemand zou dat doen?

Jouw bijdrage aan deze wereld ligt gewoon op een ander vlak en daar is helemaal niks mis mee.
pi_189665366
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ratio en gevoel zijn soms van die dingen die gewoon niet op één lijn willen liggen.
Maar hou je voor dat geld verdienen niet alles is wat van waarde is. Er zijn meer mooie dingen die niet in geld uit te drukken zijn.
Hoe ging dat gedichtje van Tolkien ook alweer...

All that is gold does not glitter
Not all those who wander are lost..

(Dat hou ik mezelf ook maar voor :+ )

Maar dat je jezelf zo geremd voelt, das gewoon kut en klote. En dan 'mag' je best even een baaldag hebben. :*

(EDIT: hoor mij nou, alsof je mijn toestemming nodig hebt. Afijn...je snapt wel waar ik heen wil denk ik ;) )
Ik vind dat je hele lieve dingen zegt hoor! En je drukt je nog goed uit ook. ;) (8>

:*
pi_189665374
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja heel stiekem he

Maar denk aan alle andere dingen die je doet... de beestjes, sociale dingen... die zijn toch minstens zo belangrijk?

Jouw bijdrage aan deze wereld ligt gewoon op een ander vlak en daar is helemaal niks mis mee.
Zo heb ik het nog nooit bekeken. :o
pi_189665385
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:10 schreef Lonaa het volgende:

Zo heb ik het nog nooit bekeken. :o
Maar het is wel zo :Y :*
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:12:06 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189665391
quote:

Ik snap dat zo goed, hoe dat dwars zit.

:*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189665396
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Maar het is wel zo :Y :*
Nu is er op dit moment niet zoveel voor nodig, maar jullie posts bezorgen me tranen in mn ogen.
pi_189665448
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nu is er op dit moment niet zoveel voor nodig, maar jullie posts bezorgen me tranen in mn ogen.
Niet vergeten.. niemand is overbodig.
En jij ook zeker niet.
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:24:05 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189665572
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met de anderen hier zit, maar jij bent altijd een soort voorbeeld in hoe je leven moet. Jij streeft niet naar rijkdom en gedoe, maar bent elke minuut van de dag lief voor iemand (namelijk je dieren). Hoe je met Sally stad en land afreisde om naar de dierenarts te gaan en hoe ik je zie posten over de introductie van Dora met het Nederlandse leven... Ik lees het zo: :o O+ O+

Ik hoop dat je nooit carrière gaat maken als jurist. :P Maar gek genoeg meen ik dat echt. Ik denk dat je nu op de plek bent die voor jou bestemd is: beesten helpen.

Wie dat minderwaardig vindt, kan naar de kloten lopen, wat mij betreft. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189665723
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met de anderen hier zit, maar jij bent altijd een soort voorbeeld in hoe je leven moet. Jij streeft niet naar rijkdom en gedoe, maar bent elke minuut van de dag lief voor iemand (namelijk je dieren). Hoe je met Sally stad en land afreisde om naar de dierenarts te gaan en hoe ik je zie posten over de introductie van Dora met het Nederlandse leven... Ik lees het zo: :o O+ O+

Ik hoop dat je nooit carrière gaat maken als jurist. :P Maar gek genoeg meen ik dat echt. Ik denk dat je nu op de plek bent die voor jou bestemd is: beesten helpen.

Wie dat minderwaardig vindt, kan naar de kloten lopen, wat mij betreft. :)
Misschien ooit jurist in het Dier en Recht? Dat is nu wel een hot topic en zal mogelijk wel een belangrijker onderwerp gaan worden.

Ohja, reminds me :o , ik moet me nog even inschrijven voor het Dier en Recht themacollege van deze week. (De rest kan ik niet volgen wegens andere colleges/practica, maar voor het onderwerp van deze week (Proefdiergebruik op de Vlaamse Universiteiten, gegeven door 2 van mijn hoofddocenten) maak ik een uitzondering.

Oh, en kruipen Dude. Kruipen op blote knieën over een grindpad. Niks lopen. }:|
(Over die lui die kansarme hondjes een thuis geven minderwaardig vinden. Niet jijzelf :P )
Verder ben ik vredelievend. Heus O-)
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:40:41 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189665809
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Misschien ooit jurist in het Dier en Recht? Dat is nu wel een hot topic en zal mogelijk wel een belangrijker onderwerp gaan worden.

Ohja, reminds me :o , ik moet me nog even inschrijven voor het Dier en Recht themacollege van deze week. (De rest kan ik niet volgen wegens andere colleges/practica, maar voor het onderwerp van deze week (Proefdiergebruik op de Vlaamse Universiteiten, gegeven door 2 van mijn hoofddocenten) maak ik een uitzondering.

Oh, en kruipen Dude. Kruipen op blote knieën over een grindpad. Niks lopen. }:|
(Over die lui die kansarme hondjes een thuis geven minderwaardig vinden. Niet jijzelf :P )
Verder ben ik vredelievend. Heus O-)
Ja of gewoon géén jurist Dier en recht voor Lonaa.

Lonaa doet gewoon precies waar ze goed in is.. Zo waardevol. :)

Jij moet dat wel gaan doen. O+ Inderdaad een upcoming topic. Interessant! (Ben blij dat er mensen als jij bestaan, want ik wentel het zorgelijke heufdje er graag van af :@ )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189665884
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat heeft dan weer te maken met het natuurlijke helingsproces ;)
ja precies :Y En als het lijf DAAR de hele nacht druk mee kan zijn ipv het afbreken van weetikhoeveel bier, dan gaat dat gewoon beter *O* VEEEEL beter :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189665889
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja of gewoon géén jurist Dier en recht voor Lonaa.

Lonaa doet gewoon precies genoeg en waar ze goed in is.. Zo waardevol. :)

Jij moet dat wel gaan doen. O+ Inderdaad een upcoming topic. Interessant! (Ben blij dat er mensen als jij bestaan, want ik wentel het zorgelijke heufdje er graag van af :@ )
Oh nee zeker niet verplicht voor Lonaa. Ik vind wat ze nu doet fantastisch. O+

Ja, nouja, ik moet nog een jaar of 6 voor ik écht iets kan betekenen, vrees ik :') Ik hoop in de tussentijd wat neuzen een andere kant op te krijgen en te helpen wat veranderingen te bespoedigen. Er gaat veel teveel tijd in dat leren zitten naar mijn zin. (Ondanks dat ik het wel heel interessant vind, en ik denk ook dat het van waarde gaat zijn. )

Tweede reminder van vandaag... plan bedenken dat ik niet heel de zomer zelf hier op de stal hoef te werken om de dieren hier te kunnen houden . (En iets 'duurzamer', dat we over 2,5 jaar niet terug bij af zijn als ik weg ga naar Gent).
pi_189666068
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja heel stiekem he

Dit is wel heel erg mooi gezegd. Ik heb juist zoveel bewondering voor Lonaa. Want je doet het allemaal wel. En dan is vandaag een klote dag. Mag. Maar morgen of overmorgen is het hopelijk weer wat fijner.
Maar als ze indertijd geen vrijwilligers nodig hadden in het asiel, nu misschien wel. En een kennis van mij gaat regelmatig met honden naar een verzorgingshuis. Dat zal voor Dora nog geen optie zijn, maar voor jou dat te begeleiden wel. Je hebt organisatietalent, mensenkennis en bent open.
pi_189666323
Ik probeer mezelf op zulke momenten (ik ken ze, @Lonaa) meestal te vertellen dat het er niet om gaat dat ik een nuttig mens ben, maar dat ik een goed mens ben. Zoals deze wereld ingericht is, gaat het eigenlijk altijd over hoe nuttig iets/iemand is. Bij een "iets" gaat het over de geldelijke waarde, bij iemand gaat het over hoe veel werk diegene bijdraagt. Ik zou veel liever in een wereld leven waarin het doel is om iets goeds te doen (surprise: vaak is iets goeds doen ook iets nuttigs) en in die wereld zou jij denk ik perfect bezig zijn zoals je bent :)
(hoop dat dit ergens op slaat...)

In minder wazig nieuws: mijn was zit nu in de andere wasmachine, die het wel doet. Over een klein uur heb ik schone was O+
En ik heb de sleutel van mijn oude huis ingeleverd :)
pi_189666361
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik probeer mezelf op zulke momenten (ik ken ze, @:Lonaa) meestal te vertellen dat het er niet om gaat dat ik een nuttig mens ben, maar dat ik een goed mens ben. Zoals deze wereld ingericht is, gaat het eigenlijk altijd over hoe nuttig iets/iemand is. Bij een "iets" gaat het over de geldelijke waarde, bij iemand gaat het over hoe veel werk diegene bijdraagt. Ik zou veel liever in een wereld leven waarin het doel is om iets goeds te doen (surprise: vaak is iets goeds doen ook iets nuttigs) en in die wereld zou jij denk ik perfect bezig zijn zoals je bent :)
(hoop dat dit ergens op slaat...)

In minder wazig nieuws: mijn was zit nu in de andere wasmachine, die het wel doet. Over een klein uur heb ik schone was O+
En ik heb de sleutel van mijn oude huis ingeleverd :)
Vooral ook omdat goed ook nuttig is. En alleen nuttig...voor wie is het nuttig? Voor jou, voor je baas. Terwijl goed zijn zo breed is.
pi_189666548
Wat is inderdaad nuttig? En waarom zou een baan je meer waard maken.
Gewoon goed zijn voor mens en dier lijkt me mooi genoeg :Y
pi_189666579
Er zijn zo veel banen die totaal nutteloos zijn. Nuttig als in geld verdienen en iemand aan het werk houden. Maar niet nuttig als in iets goed betekenen voor de maatschappij. Ik doe bijvoorbeeld helemaal niets nuttigs voor de maatschappij in mijn werk. Het maakt bedrijven wel blij en het zorgt dat zij hun werk goed kunnen doen. En het maakt mij blij omdat ik het leuk vind. Maar nut, tja. Niet echt. Als je het heel ver door trekt, zou ik kunnen zeggen dat ik zorg dat mensen over de juiste informatie beschikken. Maar dan moet je best ver doordenken ;)
Spoilers!
pi_189666647
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zijn zo veel banen die totaal nutteloos zijn. Nuttig als in geld verdienen en iemand aan het werk houden. Maar niet nuttig als in iets goed betekenen voor de maatschappij. Ik doe bijvoorbeeld helemaal niets nuttigs voor de maatschappij in mijn werk. Het maakt bedrijven wel blij en het zorgt dat zij hun werk goed kunnen doen. En het maakt mij blij omdat ik het leuk vind. Maar nut, tja. Niet echt. Als je het heel ver door trekt, zou ik kunnen zeggen dat ik zorg dat mensen over de juiste informatie beschikken. Maar dan moet je best ver doordenken ;)
Hier ook. Ik doe werk wat de mensen best zelf kunnen doen. Maar dan zijn ze tijd daarmee kwijt die ze beter kunnen besteden aan werk dat ik niet kan doen maar waarmee ze wel geld verdienen, zowel voor het bedrijf als voor zichzelf. En daarmee worden ook belastingen betaald waarmee mensen worden geholpen, natuur, verlichting 's avonds en vele andere dingen.
pi_189666679
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt goed :)
pi_189666785
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier ook. Ik doe werk wat de mensen best zelf kunnen doen. Maar dan zijn ze tijd daarmee kwijt die ze beter kunnen besteden aan werk dat ik niet kan doen maar waarmee ze wel geld verdienen, zowel voor het bedrijf als voor zichzelf. En daarmee worden ook belastingen betaald waarmee mensen worden geholpen, natuur, verlichting 's avonds en vele andere dingen.
En niet onbelangrijk... indirect zorgen ze ook voor jouw eten op tafel.

Niet heel onbelangrijk toch :)
pi_189666804
Ik ging wandelen, het ging regenen. Nu allemaal op de bank. Het is goed zo.

Vandaag is vandaag, morgen is nieuw.
pi_189666838
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging wandelen, het ging regenen. Nu allemaal op de bank. Het is goed zo.

Vandaag is vandaag, morgen is nieuw.
Dekentje, pup en de rest erbij. Ontspannen.

En vooral niet te veel denken aan al die mensen die denken dat je alleen maar “nuttig” bent als je een betaalde baan hebt.

(Not to mention al die goedbetaalde managers die effectief gezien best gemist kunnen worden op werk)
pi_189666853
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En vooral niet te veel denken aan al die mensen die denken dat je alleen maar “nuttig” bent als je een betaalde baan hebt.

(Not to mention al die goedbetaalde managers die effectief gezien best gemist kunnen worden op werk)
Ik ken er een paar :Y
pi_189666884
Ik heb er een... Hebben?
pi_189666886
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als Ziva nou ook ff normaal zou doen, dan kan dit nog wel eens zo zijn ja.
pi_189666948
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er een... Hebben?
Ruilen anders?
pi_189666986
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik ken er een paar :Y
Ik ook, en mensen die niet op hun plek zitten qua werk en daar volgens mij ook niet erg gelukkig van worden/zijn.

Ik heb mezelf ook wel eens afgevraagd of ik niet nog iets 'meer' kan doen qua goed doen voor de maatschappij/medemensch..maar ik werk, als ik met pensioen ga over 7 jaar of zo, 50 jaar in de zorg.
Daarbij beheer ik die grote Utregse groep van bijna 40.000 leden op fb, en dat is eigenlijk ook vrijwilligerswerk waar veel mensen veel plezier aan beleven, dat ik dagelijks wel echt een paar keer moet bijhouden (en leuk vind) ..

Na mijn pensionering wil ik wel 'iets' gaan doen mss, maar mss ook gewoon niet :)
pi_189666987
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ruilen anders?
Nou nee nu weet I wat ik er aan heb of beter gezegd niet aan heb _O-
pi_189667101
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ook, en mensen die niet op hun plek zitten qua werk en daar volgens mij ook niet erg gelukkig van worden/zijn.

Ik heb mezelf ook wel eens afgevraagd of ik niet nog iets 'meer' kan doen qua goed doen voor de maatschappij/medemensch..maar ik werk, als ik met pensioen ga over 7 jaar of zo, 50 jaar in de zorg.
Daarbij beheer ik die grote Utregse groep van bijna 40.000 leden op fb, en dat is eigenlijk ook vrijwilligerswerk waar veel mensen veel plezier aan beleven, dat ik dagelijks wel echt een paar keer moet bijhouden (en leuk vind) ..

Na mijn pensionering wil ik wel 'iets' gaan doen mss, maar mss ook gewoon niet :)
Dat beheer van jouw groep lijkt me best ook wel pittig. Heel veel verschillende mensen met verschillende meningen. Om dat in nette banen te houden, is vast best lastig.

Als ik morgen de staatsloterij zou winnen gooi ik hier wat gebak achter de deur en ben weg. Heb zeker geen hekel aan m'n werk, maar zou dan wel iets willen doen waar anderen blijer van worden (en ik zelf ook)
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:17:27 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189667137
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Het leuk vinden is ook cruciaal. Ik ben er wel achter dat mijn ambitie nu daar ophoudt waar werk ten koste van de balans gaat die ik nodig heb. Dat zat er altijd wel in, maar inmiddels vind ik al mijn hobby's net zo belangrijk als werken. Ben ook dolblij dat ik vanaf volgend jaar 34 uur in 4 dagen ga proppen en standaard een dag heb voor al die andere leuke en nuttige dingen *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189667172
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Het leuk vinden is ook cruciaal. Ik ben er wel achter dat mijn ambitie nu daar ophoudt waar werk ten koste van de balans gaat die ik nodig heb. Dat zat er altijd wel in, maar inmiddels vind ik al mijn hobby's net zo belangrijk als werken. Ben ook dolblij dat ik vanaf volgend jaar 34 uur in 4 dagen ga proppen en standaard een dag heb voor al die andere leuke en nuttige dingen *O*
Lekker is dat. Gewoon een dagje per week "niet hoeven".
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:23:22 #58
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189667223
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekker is dat. Gewoon een dagje per week "niet hoeven".
Heb altijd heel erg het tegenwicht van mijn vooral creatieve hobby's nodig gehad om mijn best wel serieuze baan vol te houden. Die behoefte is alleen maar sterker geworden, Die week na Ierland was ik zo van de kaart, was wel duidelijk dat ik andere keuzes moest maken.
Merk ook dat ik werken niet perse waardevoller vind dan dingen als een evenement organiseren. drukwerk ontwerpen of theater dingen die ik als hobby doe.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189667489
Lonaa...allemaal wijze zaken benoemd hierboven, die jij zelf even niet zag.
Hopelijk helpt het om te accepteren.
Hier is een vrijwilligerscentrale waar je kunt “kiezen” wat je ligt om vrijwilligerswerk te doen.
Misschien een optie?
Alles om je een beetje op te krikken.

TAV...is er met 4 dagen langer werken, nog genoeg energie om creatief te zijn?
Goede keus dan.👍

Tele...verhuisd, geslapen en gewassen.
Dan verklaar ik je geland en thuis.
pi_189667551
Balans zoeken is vaak best lastig. Merk dat nu ik ouder ben ook het "uiterlijk" veel minder belangrijk is. Had dat al nooit zo erg, maar nu nog minder. Ik vind mijn werk leuk maar het faciliteert wel mijn leven en niet andersom.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:49:47 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189667656
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:39 schreef AnneX het volgende:

TAV...is er met 4 dagen langer werken, nog genoeg energie om creatief te zijn?
Goede keus dan.👍

Zeker wel, die energie is er ook naast 40 uur werken, alleen de tijd niet ;)
pi_189667661
Inderdaad Kaatje...het gaat om balans buitenshuis en daardoor positief voor je eigen gevoel.

Daarom🤪 een cul post: uit de rode peperfabriek.
Ik dacht, laat ik ook eens preppen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189667699
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een periode heb ik 4 dagen gewerkt, inclusief onregelmatige dienst en weekends.
Op de vrije dag ging ik naar yoga. En viel zeer ontspannen in slaap.
En toen ik doorhad dat het best wel inkomen scheelde en met overuren en compensatiedagen ook aan vrije tijd kwam, ging ik ‘gewoon’ weer fulltime aan de gang.
pi_189667743
Vorige week werd er gepost over voicemails met de stem van mensen, die er niet meer zijn.
Klinkt zojuist opeens de stem van sch.ma en ook van sch.va in de kamer.
Mn.X was het “bandje” aan het afluisteren om te deleten.
Hoe vaak er niet opstaat: “AnneX, met Maaaaà, het ga..aa..at niet goe...oed” “ kun je koo...oomen?”...
Denk zo maar dat het er nog even blijft staan.
pi_189667792
Ik werk al jaren gemiddeld 34 uur. De ene week maandag vrij de andere week woensdagmiddag. Kan ook best iedere maandag vrij zijn, maar dan vervalt de woensdagmiddag (werk moet ook gedaan worden). En juist die woensdagmiddag is zo fijn.
Een organisatie waar ik zijdelings mee te maken heb had altijd op dinsdag donderdag en vrijdag om half één inloop voor statushouders en nederlanders. Samen lunchen en gesprekken houden over een onderwerp. Alleen ik kon nooit want om er nou vrij voor te nemen is ook weer zoiets. Maar vanaf volgende maand gaat de vrijdag eraf (te veel lesuren) en komt de woensdag in de plaats. Onderweg van kantoor naar huis, kan het mooier?
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:06:00 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189667827
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik werk al jaren gemiddeld 34 uur. De ene week maandag vrij de andere week woensdagmiddag. Kan ook best iedere maandag vrij zijn, maar dan vervalt de woensdagmiddag (werk moet ook gedaan worden). En juist die woensdagmiddag is zo fijn.
Ben nog liever eens in de twee weken een dag vrij dan iedere week een middag. Tegen de tijd dat ik dan thuis ben kom ik nergens meer toe.
pi_189667885
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Fijn dat je in actie bent gekomen ^O^
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2019 @ 15:13:26 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189667898
Ik werk 36u en ben officieel donderdagmiddag vrij. Maar in de praktijk is dat soms vrijdagmiddag, soms 40/32. Ik vind het prima om ook wel flexibel te zijn.

Die ene middag vrij is wel lekker. Het zijn vaak te duren dat ik wel bezig ben met de dingen die ook moeten gebeuren en daardoor in het weekend niet meer hoeven. :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189667899
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ben nog liever eens in de twee weken een dag vrij dan iedere week een middag. Tegen de tijd dat ik dan thuis ben kom ik nergens meer toe.
Hmm ik ben de ene week ma/do smiddags vanaf 14.15 vrij.
De andere week op ma/do/vrij.

Die 2e week is dochterlief er.
De eerste gebruik ik de maandag altijd om even gewoon wat voor mezelf doen. Daar word ik erg blij van merk ik :)
En het is vaak maar uurtje buitenshuis met koffie en een boek maar toch scheelt het echf
pi_189667946
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:50 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad Kaatje...het gaat om balans buitenshuis en daardoor positief voor je eigen gevoel.

Daarom🤪 een cul post: uit de rode peperfabriek.
Ik dacht, laat ik ook eens preppen.
SPOILER
Zakjes?! Waarom geen bakjes? :P
pi_189667990
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar ik fiets van werk via de stad en winkels naar huis, dus boodschappen zijn binnen. Wil ik even de stad in kan dat ook makkelijk. Ik zorg er wel voor (moah) dat niet tot 13 uur of lang blijf zitten werken. 12.30 en weg. Heb ik thuis wat te doen, dan ben ik ook om 13 uur wel thuis.
pi_189668250
quote:
12s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zakjes?! Waarom geen bakjes? :P
:7 daarom.

Vond de stoffen tuutjes van sigme oók fraai. 👍
pi_189668263
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

:7 daarom.

Vond de stoffen tuutjes van sigme oók fraai. 👍
Ja! Worden op den duur vast uiterst kunstzinnig als je er een paar keer bosbessen, aardbeien and the like in doet :+
pi_189668279
Ik heb mijn hele werkzame leven nog niet meer dan 32 uur gewerkt en ik vind het heerlijk. Die dag adempauze heb ik nodig. Later als ik groot ben, over drie jaar, en ik klaar ben met mijn opleiding en alls in kannen en kruiken is en mijn salaris het toelaat, wil ik wel naar 24-28 uur. Ook om minder te moeten schipperen met kind. Die komt dan in de puberteit en daar wil ik genoeg tijd en energie voor hebben. :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:39:48 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189668285
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar ik fiets van werk via de stad en winkels naar huis, dus boodschappen zijn binnen. Wil ik even de stad in kan dat ook makkelijk. Ik zorg er wel voor (moah) dat niet tot 13 uur of lang blijf zitten werken. 12.30 en weg. Heb ik thuis wat te doen, dan ben ik ook om 13 uur wel thuis.
Die logica snap ik wel ja. Maar ik heb juist de tijd nodig om rustig op mijn zolder te zitten werken aan allerlei dingen. Dat werkt dan weer net niet na een halve werkdag..
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:41:25 #76
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189668308
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Fijn dat je in actie bent gekomen ^O^
:Y Lucht ook lekker op moet ik zeggen
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:48:04 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189668401
Hier nu de heerlijke 2 weken op 3 weken af.. en in die 3 weken genoeg tijd om te doen en laten wat ik wil.. K. Gaat nu ook 36 uur werken.. dan werkt ie 5 dagen als ik werk en 4 dagen in 2 van de 3 weken als ik vrij ben.. ^O^ En om het verlof gaan we op vakantie.. *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189668403
Ik ga zo lekker koken, ook vast het stoofpotje voor morgen O+
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 15:49:15 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189668415
Oeh, dan is ie morgen nog lekkerder :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189668422
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo lekker koken, ook vast het stoofpotje voor morgen O+
Welk stoofpotje? Ga binnenkort ook maar weer eens koken. Gisteren was het opwarmen, vandaag syrisch, morgen uiteten. Dan kan ik woensdagmiddag wel eens echt gaan koken.
pi_189668429
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:48 schreef Barreltje het volgende:
Hier nu de heerlijke 2 weken op 3 weken af
Dat wil ik ook wel :D
pi_189668435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Welk stoofpotje? Ga binnenkort ook maar weer eens koken. Gisteren was het opwarmen, vandaag syrisch, morgen uiteten. Dan kan ik woensdagmiddag wel eens echt gaan koken.
Die ik postte van de week https://www.culy.nl/recepten/stoofpotje-van-buikspek/
pi_189668438
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:49 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, dan is ie morgen nog lekkerder :9
Juist :9
pi_189668447
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:23 schreef TAV74 het volgende:

Heb altijd heel erg het tegenwicht van mijn vooral creatieve hobby's nodig gehad om mijn best wel serieuze baan vol te houden. Die behoefte is alleen maar sterker geworden, Die week na Ierland was ik zo van de kaart, was wel duidelijk dat ik andere keuzes moest maken.
Merk ook dat ik werken niet perse waardevoller vind dan dingen als een evenement organiseren. drukwerk ontwerpen of theater dingen die ik als hobby doe.
Je
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:41 schreef TAV74 het volgende:

:Y Lucht ook lekker op moet ik zeggen
Ja, goed gedaan!

Er kwam een thuiskapster tussen toen ik een lang antwoord aan het typen was, maar hier komt het ook op neer :P
pi_189668452
quote:
Ah, die had ik al geprint. Dat gaat waarschijnlijk op het boodschappenlijstje
pi_189668499
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:58 schreef AnneX het volgende:
Vorige week werd er gepost over voicemails met de stem van mensen, die er niet meer zijn.
Klinkt zojuist opeens de stem van sch.ma en ook van sch.va in de kamer.
Mn.X was het “bandje” aan het afluisteren om te deleten.
Hoe vaak er niet opstaat: “AnneX, met Maaaaà, het ga..aa..at niet goe...oed” “ kun je koo...oomen?”...
Denk zo maar dat het er nog even blijft staan.
Ja dat is zeker iets om te bewaren!

Hebben jullie ook zoiets van 'tóch mis ik het' terwijl het bloedirritant kon zijn?
Doet mij een beetje denken aan overleden zuslief die te pas en te onpas met (vaak een dronken kop) belde en ellenlange verhandelingen wauwelde op de meest ongunstige tijden.. dat we standaard de voicemail knop op onze vast telefoon ingedrukt hadden.
En nog hebben :D
En toch mis ik het nu soms. ;( O+
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:57:39 #87
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189668532
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:39 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb mijn hele werkzame leven nog niet meer dan 32 uur gewerkt en ik vind het heerlijk. Die dag adempauze heb ik nodig. Later als ik groot ben, over drie jaar, en ik klaar ben met mijn opleiding en alls in kannen en kruiken is en mijn salaris het toelaat, wil ik wel naar 24-28 uur. Ook om minder te moeten schipperen met kind. Die komt dan in de puberteit en daar wil ik genoeg tijd en energie voor hebben. :P
:o Ik wil juist méér gaan werken als mijn kind traks naar de middelbare school gaat. Niet minder omdat ie gaat puberen. :@
pi_189668537
Ik ben geknipt door een thuiskapster en g ook *O*
Doodeng vond ik het, want ik ben erg kappertrouw en ik knip g altijd zelf, maar nu voor 34 euro allebei hardstikke goed gegaan.
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:58:54 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189668544
2 weken 12 uur per dag,iedere dag ..

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189668548
Ik werk al jaren 24 uur, 3 dagen in de week.. zolang het financieel te doen is vind ik dat het fijnst qua verdeling van werken met een best brak lijf en vrije tijd.
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:59:47 #91
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189668560
Bijgelezen, knuffel voor Lonaa. *;
Ik kan niks toevoegen aan alle lieve en verstandige woorden. Jullie hebben gelijk.
pi_189668582
quote:
Dat snap ik heel goed!
Ik vond het heerlijk om toen de kinderen klein waren nachtdiensten en weekenddiensten te draaien, gemiddeld 32 uur p.w.
pi_189668624
quote:
Hmm hier een 12-jarige die nu al steeds zelfstandiger word. Lijk zelfs af en toe tijd over te hebben. Die gaat eerder minder tijd willen dan meer... want kan ze best zelf :)
(Lees: ik zit op verzoek van diezelfde 12-jarige koffie te drinken in koffietentje.. zodat we zo samen naar huis kunnen)

Maar bovenal.. bedrijfstak waar ik werk...
merk ik toch wel dat 32 echt het minimale is als je een enigszins leuke baan met zekere verantwoordelijk wil.

Moet zeggen dat die 32 uur prima bevalt.
En extra geld zou echt geen kwaad kunnen... maar voorlopig hou ik het maar even op deze uren :)
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:21:11 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189668866
Ik heb vroeger altijd belachelijk lange werkweken gemaakt. 60-80 uur waren geen uitzondering. Na een burn-out op mijn 50ste ben ik gaan minderen en in mijn laatste betaalde baan heb ik bewust gekozen voor elke woensdag vrij en slechts 32 uur werken. Beviel prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:26:36 #95
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189668968
Ik werk gewoon 40 uur, maar dan wel in 4 dagen. 36 kan ook, maar nu heb ik best veel vakantie dagen en dat is ook lekker.

Niet dat mijn werk er verder toe doet, maar het geeft mij wel voldoening.
pi_189669157
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:55 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja dat is zeker iets om te bewaren!

Hebben jullie ook zoiets van 'tóch mis ik het' terwijl het bloedirritant kon zijn?
Doet mij een beetje denken aan overleden zuslief die te pas en te onpas met (vaak een dronken kop) belde en ellenlange verhandelingen wauwelde op de meest ongunstige tijden.. dat we standaard de voicemail knop op onze vast telefoon ingedrukt hadden.
En nog hebben :D
En toch mis ik het nu soms. ;( O+
Kwam toevallig 2 x ter sprake afgelopen week met verschillende mensen.
Die waren (nog) in een andere fase.
En ik ben zó opgelucht dat wij de taak hebben geklaard in redelijke verstandhouding.
Het is volbracht 😎
pi_189669260
Al maanden maalde het in mijn kop 8)7 en afgelopen zaterdag vond ik het te doen.

Dramatisch en theatraal:
SPOILER
pi_189669306
De hoes is gaaf ja, maar nee, het kleedje niet (en ook dezelfde gordijnen niet :P )
pi_189669308
Prettige thuiskapster?
Van de week wilde ik acuut - kun je zo hebben - en ben naar de salon gegaan.
Anders was het zeker 2 weken voordat de vaste thuiskapster kan.
Alleen het kleuren vertrouw ik aan haar toe.
pi_189669350
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
De hoes is gaaf ja, maar nee, het kleedje niet (en ook dezelfde gordijnen niet :P )
Het is óf óf, en niet allemaal.
‘s Winters liggen donkere kleuren en ‘s zomers liggen witte of met een klein bloem hoezen.
pi_189669392
Ik vind deze ook zo geweldig. Maar ik heb een teveel aan hoezen. Mag ze van mezelf niet kopen voorlopig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')