Eh...weegschaal?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik ben
Diplomatisch en hoffelijk
Romantisch en charmant
Makkelijk in de omgang en sociaal
Idealistisch en vredelievend
Maar aan de andere kant…
Besluiteloos en veranderlijk
Goedgelovig en beïnvloedbaar
Flirterig en genotzuchtig
Goed om je af en toe even te lezen. Sterkte met alle lichamelijke ellende en ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ook fijn om hier even te zijn.
Ok even googelenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
Soury lijkt op het minder knappe zusje van Stella Bergsmaqua looks and poses
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fucking vadsig. Maar heb tenminste niet zon verlept hoofd nadat ik je fotoboek heb gezien.
Ah dank je wel. Ja dat hoop ik ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed om je af en toe even te lezen. Sterkte met alle lichamelijke ellende en ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind leeuw ook wel stoer, en tijger
Katten sowieso
Er moet wel mayo in die muts is wat droogquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het nu over de user, of het plaatje?
Zo kom ik even goed wegquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom komen lelijke kerels altijd met een UI met een wijf dat ze nooit zullen scoren?
Bitchfightquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fucking vadsig. Maar heb tenminste niet zon verlept hoofd nadat ik je fotoboek heb gezien.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom komen lelijke kerels altijd met een UI met een wijf dat ze nooit zullen scoren?
Ja zodat het lekker naar binnen glibbert.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Er moet wel mayo in die muts is wat droog
Jij bent ook leuker dan wat nu is binnengelaten.quote:
Ik ben ook safe.quote:
Hoe bedoel je?quote:
D. had de laatste post in mijn scherm.quote:
Stella is best leukquote:
Dat zijn fietsen.quote:
Ik in het mijne ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
D. had de laatste post in mijn scherm.
Ja dat is echt heel irritant en klopt jammer genoeg ook. Maar je leert ermee omgaan in de loop der jaren.quote:
quote:
Oude daar moet je het op lerenquote:
Ja! Biedt je excuses aan aan D. Je hebt zijn gevoelens gekwetstquote:
Ik spaar liever door voor een nieuwe.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Bied je excuses aan aan D. Je hebt zijn gevoelens gekwetst
Met zijwieltjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spaar liever door voor een nieuwe.
Ik herken het wel een beetje, heel onrams eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel irritant en klopt jammer genoeg ook. Maar je leert ermee omgaan in de loop der jaren.
Ik zou niet te lang wachtenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spaar liever door voor een nieuwe.
Kan je misschien een goede indruk maken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Ik blijf hier, hier zijn mensen welke mij nog niet kennen
Ik wil een electrische maar ze zijn zo belachelijk duur.quote:
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Biedt je excuses aan aan D. Je hebt zijn gevoelens gekwetst
Jij bent ouder dus je zal ze eerder dan ik nodig hebben.quote:
Die willen dat niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Ik wil alleen maar een goede indruk op jou makenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je misschien een goede indruk maken.
Was jij die gast die in het Oostblok vaak zat?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Ik heb al genoeg gezien in elk geval.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Dat was je moederquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was jij die gast die in het Oostblok vaak zat?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je misschien een goede indruk maken.
DM een optiequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een goede indruk op jou maken
Ja als feministische vrouwquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gezien in elk geval.
Moet jij wetenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij jou achterop.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ouder dus je zal ze eerder dan ik nodig hebben.![]()
Ik heb gelijk zo'n raar beeld bij jou.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gezien in elk geval.
Goorlap.quote:
Goede tipquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je geblocked door die bittere balquote:
Dat is Dven en die heet nu... euh... weet ik ff niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was jij die gast die in het Oostblok vaak zat?
Ik neem geen tips aan van incellenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Goede tip
Je moet dames waar je een goede indruk op wil maken geen sneuneus noemen
Pumpalov.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is Dven en die heet nu... euh... weet ik ff niet meer.
Mario is een Oostenrijker die wat Nederlands kan, heeft ie hier op Fok! geleerdquote:
Oh jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is Dven en die heet nu... euh... weet ik ff niet meer.
Hé scrup, hoe is het met jou?quote:
Komt vast door die 666, voor 15 euro ben je er vanafquote:
Op je fiets,maak je geen illusies.quote:
Nee dan kan je beter met jezelf in overleg gaan, als ervaringsdeskundigequote:
Wat moet je eik hier. Ik moet je niet en niemand nietquote:
Vettig haar, dikke bovenarmen, eventueel shag rokend en luisterend naar metal op arrow rock wonend in een klein kutdorp in Overijssel (2 katten)?quote:
Je laat ons hier wel ff kennis met je maken.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef Freshfruit het volgende:
[..]
Op je fiets,maak je geen illusies.
Trappen bitch.
Waarom straal je zoveel vijandigheid uit?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet je eik hier. Ik moet je niet en niemand niet
Ga eens lekker naar je debiele vriendjes broodmongoolquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vettig haar, dikke bovenarmen, eventueel shag rokend en luisterend naar metal op arrow rock wonend in een klein kutdorp in Overijssel (2 katten)?
Neh, zo kan 't alleen maar meevallen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt vast door die 666, voor 15 euro ben je er vanaf![]()
Niemand is geïnteresseerd in je moeder. Probeer haar ajb ergens anders te slijten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vettig haar, dikke bovenarmen, eventueel shag rokend en luisterend naar metal op arrow rock wonend in een klein kutdorp in Overijssel (2 katten)?
Koopje, scheelt toch 651 euroquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt vast door die 666, voor 15 euro ben je er vanaf![]()
Triggeredquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar je debiele vriendjes broodmongool
Heeeeee!quote:
Als die al weet wie zijn moeder isquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in je moeder. Probeer haar ajb ergens anders te slijten.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Is dit wat er gebeurd als je 40 wordt?
Nou die bitterbal en jij stralen nogal dommigheid uit. Dat is even wennenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom straal je zoveel vijandigheid uit?
Wat precies?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Nog knapper?quote:
Dan word je een bitterballetje met zure mayoquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
BINGO.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Met open armen ben ik ontvangen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kijk hoe nieuwe mensen hier worden ontvangen joh
That's the spirit!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neh, zo kan 't alleen maar meevallen.
Terwijl ik toch redelijk hooggeleid benquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die bitterbal en jij stralen nogal dommigheid uit. Dat is even wennen
Welke plaats ligt Verstappen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heeeeee!
Lang niet gezien!![]()
![]()
Ik zit mij heerlijk te verbazen/vermaken op fok met f1 op de achtergrond waarvan ik niks mee krijg.
Hoe is het met jou dan?
Nee dat ben je al jaren die pretletter die niemand wilquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Jij bent vriendelijk maar sommige hier. Begrijp nooit zo goed waarom?quote:
Nee hoor jij bent schattigquote:
Het is maar net hoe je jezelf gedraagt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met open armen ben ik ontvangen.
320 erop,is dat wat?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga jij nou maar pimpen met je hooggeleidheid
Dat is toch in elke SC zo met een vreselijke incel kliekquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent vriendelijk maar sommige hier. Begrijp nooit zo goed waarom?
Is dat nodig voor eigenwaarde ofzo om anoniem mensen af te zeiken op een forum?
Plek 6.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke plaats ligt Verstappen?
Ja, beetje hoofdpijn, maar dat verdwijnt wel weer met wat harddrugs en FOK! inbuselen ter afleiding.
quote:
Echt bizar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is toch in elke SC zo met een vreselijke incel kliek
Mjaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl ik toch redelijk hooggeleid ben
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga jij nou maar pimpen met je hooggeleidheid
Jesus wat een domme mensen, ik denk dat ik in het dating topic ga zieken.quote:
Probeer eens iets zinnigs uit te kramen danquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl ik toch redelijk hooggeleid ben
En soury is dol op mij, dat helpt ook wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je jezelf gedraagt.
Jij ziet echt rare dingenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En soury is dol op mij, dat helpt ook wel.
Dat is wel een goed idee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Plek 6.
Op tijd naar bed dan maar!
Nee die zitten in R&P vooralquote:
Dat was een leuke sc in GC.quote:
Zonder! Blote voeten, in een plasje water!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het nou met of zonder rubber zolen?
Nee joh je moet wel van naam veranderen zodat je stoer kan lopen doen met je varkenspotenquote:
Het is ook de zuurheid die je aanneemt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent vriendelijk maar sommige hier. Begrijp nooit zo goed waarom?
Is dat nodig voor eigenwaarde ofzo om anoniem mensen af te zeiken op een forum?
wat heeft zij jou nou gedaan dat je zo moet reageren?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh je moet wel van naam veranderen zodat je stoer kan lopen doen met je varkenspoten
quote:
Is dan jammer voor de mensen die er echt iets aan zouden kunnen hebben.quote:
Of bitterheidquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook de zuurheid die je aanneemt.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
wat heeft zij jou nou gedaan dat je zo moet reageren?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:31 schreef mario390 het volgende:
ik willt gisteren zdf 80s nacht kijken, is me maar de zuip tussen gekomen
Dat is al voorgesteld in feedback maar afgeschoten #huehuequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dan jammer voor de mensen die er echt iets aan zouden kunnen hebben.
Ze kunnen beter zoiets afgesloten doen ipv het keldertje.
Je zet jezelf zo voor lul. Maar dat ben je wel gewendquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Altijd blazen voordat je de bitterbal in je mond doet.
en weten wat t betekent ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel humor dat ze dan andere incels noemen
Wat zijn 'incels'?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel humor dat ze dan andere incels noemen
LOL Verkeerde topicquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook de zuurheid die je aanneemt.
was ook voorgesteld maar dat wilden de mods niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dan jammer voor de mensen die er echt iets aan zouden kunnen hebben.
Ze kunnen beter zoiets afgesloten doen ipv het keldertje.
quote:
Dit zijn gewoon Tokkies.quote:
Tempo is wel iets wat je niet luktquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Tempo zit er hier tenminste wel lekker in.
Geen idee, Hobbits?quote:
Mannen die geen vrouwen kunnen krijgen, wel vinden dat ze er recht op hebben en vrouwen van alles verwijten. Tot in het extreme aan toe,. Totally walgelijk.quote:
quote:
TR gezetquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik krijg dit via dm: Een incel is iemand die voor langere tijd geen seksuele handelingen met een ander verricht, maar dat wel zou willen
Niet zo vreemd dat ik dat niet weet en jullie wel.
Lekker ben je. Mij hier uitnodigen en dan zelf je snor drukken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
I'm smearing mustard on my bitterbals, do you mind?!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mannen die geen vrouwen kunnen krijgen, wel vinden dat ze er recht op hebben en vrouwen van alles verwijten. Tot in het extreme aan toe,. Totally walgelijk.
Duidelijkquote:
Wat een naar woordquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mannen die geen vrouwen kunnen krijgen, wel vinden dat ze er recht op hebben en vrouwen van alles verwijten. Tot in het extreme aan toe,. Totally walgelijk.
Hihi ....quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker ben je. Mij hier uitnodigen en dan zelf je snor drukken.
Waarom komt dit rare volk hier Deis? Allemaal sexueel gestoordquote:
Je eigen tekortkomingen als incel hier projecteren op anderen.quote:
Je bent er nogal druk over. Dat laat volgens mij vooral zien waar bij jou de pijn zit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
De realisatie bij jou? (vrouwen kunnen het ook zijn)
Ze vervelen elkaar in een ander sc en doen het hier even met publiek erbij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom komt dit rare volk hier Deis? Allemaal sexueel gestoord
Ja Deis?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom komt dit rare volk hier Deis? Allemaal sexueel gestoord
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je eigen tekortkomingen als incel hier projecteren op anderen.
Dat dusquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent er nogal druk over. Dat laat volgens mij vooral zien waar bij jou de pijn zit.
Dit klinkt als een liedje!quote:
Negeren is dan meestal het beste antwoord.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze vervelen elkaar in een ander sc en doen het hier even met publiek erbij.
Ik heb nul pijn behalve dat het zondagavond is en ik morgen weer 5 dagen het pispaaltje ben op de firmaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent er nogal druk over. Dat laat volgens mij vooral zien waar bij jou de pijn zit.
Hooggeleid leef.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nul pijn behalve dat het zondagavond is en ik morgen weer 5 dagen het pispaaltje ben op de firma
Jij wist het niveau anders ook niet op te krikkenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkcel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nul pijn behalve dat het zondagavond is en ik morgen weer 5 dagen het pispaaltje ben op de firma
Goh! Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok vertel je bent nu een bitterbal ipv Yasmin de redelijk gefrustreerde user. Ben je als bitterbal nu wat vrijer ?quote:
Yesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Negeren is dan meestal het beste antwoord.
nah..niet helemaal eerlijk,. Yasmin werd er door maily hier heen gelokkwoot. Dat kun je haar niet kwalijk nemen. En waar Yasmin is, is MCH ook vaak.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gok dat je dat al je hele leven bent, dus misschien eens aan je persoonlijkheid werkenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als we dat ooit hadden gedaan dan hadden we hier met een paar personen gezeten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
MCH is gewoon heimelijk verliefd op Yasminquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah..niet helemaal eerlijk,. Yasmin werd er door maily hier heen gelokkwoot. Dat kun je haar niet kwalijk nemen. En waar Yasmin is, is MCH ook vaak.
Ja en kijk waar je dan terecht komt als je haar volgt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah..niet helemaal eerlijk,. Yasmin werd er door maily hier heen gelokkwoot. Dat kun je haar niet kwalijk nemen. En waar Yasmin is, is MCH ook vaak.
Ah je wordt gepest. Kijk nu komen we ergens... zoek het eens bij je eigen tekortkomingen voordat je over anderen gaat klagen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik klaag over niemand?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah je wordt gepest. Kijk nu komen we ergens... zoek het eens bij je eigen tekortkomingen voordat je over anderen gaat klagen.
Klopt, niet helemaal eerlijk idd. Ik kom net binnenvallen en lees een stukje en zie enkel een herhaling wat elders ook ' gelezen' kan wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neuk die Bitch en kom klaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en kijk waar je dan terecht komt als je haar volgt.
Dat vraag je jezelf?quote:
Ik was hier eerder deze week al en toen was het maar een worstenfeest maar nu blijken hier opeens ook vrouwmenschen te komenquote:
Jij, je hebt de deur open laten staan.quote:
Iedereen schijnt haar te kennen hierquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Yasmin was altijd wel vermakelijk om te lezen in R&P
Heimelijk? Kan niks neuken en zij is nogal makkelijk, toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
MCH is gewoon heimelijk verliefd op Yasmin
Probeer het nog eensquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef mario390 het volgende:
vandaag had ik ook ajax - feye kijken wanneer ik geweest het
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heimelijk? Kan niks neuken en zij is nogal makkelijk, toch?
Ze is het tegenovergestelde van makkelijkquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heimelijk? Kan niks neuken en zij is nogal makkelijk, toch?
welke worstenfeest?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was hier eerder deze week al en toen was het maar een worstenfeest maar nu blijken hier opeens ook vrouwmenschen te komen
MCH blijft gewoon hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Yasmin kan blijven die Incel kan terug naar 4chan
GB en ik hebben vorig jaar een tijdje meegepost in de R&P dating topicquote:
Waarom moet je daar nou over beginnen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef mario390 het volgende:
vandaag had ik ook ajax - feye kijken wanneer ik geweest het
Kakkie gespot?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom moet je daar nou over beginnen?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
dat stuk vlees van 4 cm wat tussen je benen hangt
De rapen zijn gaar nu, beetje onze anaconders beledigenquote:
je vergeet en 0quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
dat stuk vlees van 4 cm wat tussen je benen hangt
quote:
quote:
Beetje sneu allemaal. Toen Charlotte hier een keer mee kwam posten was het ook wel...eh..bijzonder..zeg maar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Echt jongens. Jullie vermaken mij wel.
Ik ben trots.quote:
Ja meestal hebben dat soort mensen in het dagelijks leven vrij weinig te zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beetje sneu allemaal. Toen Charlotte hier een keer mee kwam posten was het ook wel...eh..bijzonder..zeg maar.
Heerlijk vuntje ben je ook.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meestal hebben dat soort mensen in het dagelijks leven vrij weinig te zeggen.
Dit soort praat helpt ook niet erg mee vind je niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meestal hebben dat soort mensen in het dagelijks leven vrij weinig te zeggen.
Eigenlijk zou je Petzi moeten ontmoetenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je Petzi moeten ontmoeten
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je terug leest kan je zien wat voor shit ze hier allemaal op schrijven. Terwijl ik ken ze niet eens?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit soort praat helpt ook niet erg mee vind je niet?
Ik heb niet zo ver terug gelezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je terug leest kan je zien wat voor shit ze hier allemaal op schrijven. Terwijl ik ken ze niet eens?
Het is echt een bepaald type sneuerd wat zich zo online laat gaan.
misschien is het hem/haar wel en heeft het 15 euro uitgegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ken je ze nu wel of niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je terug leest kan je zien wat voor shit ze hier allemaal op schrijven. Terwijl ik ken ze niet eens?
Het is echt een bepaald type sneuerd wat zich zo online laat gaan.
Ja met een zak over haar hoofdquote:
quote:
Nee hoorquote:
@Deisyy ze wil niet echt luisterenquote:
Ik bedank vriendelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Muis moet je gewoon even aan wennen
Weet je wat zuur is je post geschiedenis op fok.quote:
ienimini kut?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk.![]()
Wat een kutuser is dat.
Ik zou niet weten waarom je aan dat idiote gedrag zou moeten wennen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Muis moet je gewoon even aan wennen
Iets met harige benen.quote:
Als ik tegen Soury ho maar zegt geldt dat ook voor jou.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk.![]()
Wat een kutuser is dat.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je aan dat idiote gedrag zou moeten wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |