Eh...weegschaal?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik ben
Diplomatisch en hoffelijk
Romantisch en charmant
Makkelijk in de omgang en sociaal
Idealistisch en vredelievend
Maar aan de andere kant…
Besluiteloos en veranderlijk
Goedgelovig en beïnvloedbaar
Flirterig en genotzuchtig
Goed om je af en toe even te lezen. Sterkte met alle lichamelijke ellende en ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ook fijn om hier even te zijn.
Ok even googelenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
Soury lijkt op het minder knappe zusje van Stella Bergsmaqua looks and poses
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fucking vadsig. Maar heb tenminste niet zon verlept hoofd nadat ik je fotoboek heb gezien.
Ah dank je wel. Ja dat hoop ik ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed om je af en toe even te lezen. Sterkte met alle lichamelijke ellende en ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind leeuw ook wel stoer, en tijger
Katten sowieso
Er moet wel mayo in die muts is wat droogquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het nu over de user, of het plaatje?
Zo kom ik even goed wegquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom komen lelijke kerels altijd met een UI met een wijf dat ze nooit zullen scoren?
Bitchfightquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fucking vadsig. Maar heb tenminste niet zon verlept hoofd nadat ik je fotoboek heb gezien.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom komen lelijke kerels altijd met een UI met een wijf dat ze nooit zullen scoren?
Ja zodat het lekker naar binnen glibbert.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Er moet wel mayo in die muts is wat droog
Jij bent ook leuker dan wat nu is binnengelaten.quote:
Ik ben ook safe.quote:
Hoe bedoel je?quote:
D. had de laatste post in mijn scherm.quote:
Stella is best leukquote:
Dat zijn fietsen.quote:
Ik in het mijne ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
D. had de laatste post in mijn scherm.
Ja dat is echt heel irritant en klopt jammer genoeg ook. Maar je leert ermee omgaan in de loop der jaren.quote:
quote:
Oude daar moet je het op lerenquote:
Ja! Biedt je excuses aan aan D. Je hebt zijn gevoelens gekwetstquote:
Ik spaar liever door voor een nieuwe.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Bied je excuses aan aan D. Je hebt zijn gevoelens gekwetst
Met zijwieltjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spaar liever door voor een nieuwe.
Ik herken het wel een beetje, heel onrams eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel irritant en klopt jammer genoeg ook. Maar je leert ermee omgaan in de loop der jaren.
Ik zou niet te lang wachtenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spaar liever door voor een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |