Schiet opeens in de lach omdat ik denk aan de foto van de presentatie van Kelly. Zo'n grappige ukkepuk. Feyenoord..never a dull momentquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Johnston
Niemand weet of die überhaupt nog bij de club zit.
Die hadden jullie gehaald om daarna pas te gaan kijken of het wat was toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Johnston
Niemand weet of die überhaupt nog bij de club zit.
Nee dat was Ie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Timooon het volgende:
[..]
Die hadden jullie gehaald om daarna pas te gaan kijken of het wat was toch?
Oh ja, Kuyt die even een belletje deed en een pareltje binnenhaalde. Wat een alleskunner is dat toch.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat was Ie.
Johnston was er eentje van Kuyt.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Schiet opeens in de lach omdat ik denk aan de foto van de presentatie van Kelly. Zo'n grappige ukkepuk. Feyenoord..never a dull moment
Realistische uitslag gezien de kwaliteiten van beide ploegen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef fetX het volgende:
Toornstra vindt 4-0 verliezen niet beschamend![]()
Lulletje rozenwater.
Of full hooligan-mode erop klapt bij die gasten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Al zou het des te leuker zijn als hij zich niet laat zien en vervolgens vrolijk verder gaat
Kuyt voor de rest van het seizoen lijkt me ook wel grappig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Al zou het des te leuker zijn als hij zich niet laat zien en vervolgens vrolijk verder gaat
Gaat ook om de manier waarop. En 4-0 van de rivaal verliezen is altijd beschamend. Er zijn teams met minder kwaliteit die het daar beter hebben gedaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Realistische uitslag gezien de kwaliteiten van beide ploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |