Het was ook meer een straf voor Stam, dat 'ie van PEC naar Feyenoord moest.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:13 schreef PicoMMP het volgende:
0-2 na tien minuten.
PEC doet het beter dan Feyenoord

Godverdomme ik ben het gewoon eens met PSVCL.quote:

Ik snap het niet, bij Cambuur was die echt ontzettend goed.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mous ging weer lekker dat duel aan.

Toen speelde hij tegen semi-profs.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap het niet, bij Cambuur was die echt ontzettend goed.

Boehoe, ik ben belangrijk voor de ploeg en word altijd gewisseld omdat men voor m'n fysieke gesteldheid zorgtquote:

In de Eredivisie geregeld ook.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen speelde hij tegen semi-profs.

@haags_kwartiertje vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Zwolle en ADO gaan maar lekker degraderen.

Ben vanaf dag 1 al voorstander .Ook toen PSV domineerde.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Godverdomme ik ben het gewoon eens met PSVCL.
Misschien moet ik toch maar tegen de beneliga zijn dan

Net goed voor hem, hij was de grootste juicherd toen Moura scoordequote:Op vrijdag 1 november 2019 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje vindt dit niet leuk

Hij kijkt toch bijna nooit voetbal.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje vindt dit niet leuk

Enige probleem dat ik heb met een beneliga is dat Feijenoord zich waarschijnlijk niet kan handhaven, en die kermisclub ga ik wel missenquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben vanaf dag 1 al voorstander .Ook toen PSV domineerde.

Maar die scoorde toch nooit?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net goed voor hem, hij was de grootste juicherd toen Moura scoorde

Laat gaan johquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net goed voor hem, hij was de grootste juicherd toen Moura scoorde

Tomassonquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moura, Ambrosini, Liedson
Inzaghi ook trouwens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |