SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Wat een ruimtes. Wat een genot.
Neres
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Eigenlijk speelt ajax niet eens geweldig.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Eh, ja. Het ligt niet aan de speler met de minste balcontacten en het laagste passingspercentage hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ben je het nog steeds eens met jezelf?![]()
Toch knap hoe Stam het Ajax met minder materiaal zo moeilijk maakt. Ik vrees dat alle andere clubs deze tactiek gaan overnemen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Doe mij wat van die drugs.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:43 schreef TAV74 het volgende:
Toch knap hoe Stam het Ajax met minder materiaal zo moeilijk maakt. Ik vrees dat alle andere clubs deze tactiek gaan overnemen.![]()
In de 89ste minuut.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:50 schreef Ludachrist het volgende:
Hopelijk nog wat minuten voor Gravenberch, Traore en Marin.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Komop jongens, peer er nog 1 of 2 in. Dit is 't moment om er een legendarische klassieker van te maken qua score. Vorig jaar deden zij dat, nu moeten wij dat doen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik snap geen reet van die tweede helft en al helemaal niet van het wachten met wisselen. Man, breng Gravenberch er gewoon lekker in. Waarom niet, gewoon doen.![]()
Dit doet Ten Hag toch al sinds hij bij Ajax zit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:14 schreef TheArt het volgende:
Ik snap geen reet van die tweede helft en al helemaal niet van het wachten met wisselen. Man, breng Gravenberch er gewoon lekker in. Waarom niet, gewoon doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eens. 6-0 minimaal, breng Huntelaar maarquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop jongens, peer er nog 1 of 2 in. Dit is 't moment om er een legendarische klassieker van te maken qua score. Vorig jaar deden zij dat, nu moeten wij dat doen.![]()
Dat ben ik al 20 minuten aan het doen. Hoe krijg je het voor elkaar om Feyenoord voor het tweede jaar op rij zo lief te behandelen terwijl ze rijp waren voor een totale slachting.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin me zelfs te ergeren aan de slordigheid![]()
Minachting van de fans deze tweede helftIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
40 min te laat deze wissel.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Traore 5 minuten geven in een wedstrijd die helemaal dood is. Daar doe je die jongen echt een enorm plezier mee zeg, pfff.![]()
Eens en traore niet 5 maar 20 min voor het einde.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:14 schreef TheArt het volgende:
Ik snap geen reet van die tweede helft en al helemaal niet van het wachten met wisselen. Man, breng Gravenberch er gewoon lekker in. Waarom niet, gewoon doen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dit is wel echt een dingetje. Feyenoord zou er 30-0 van maken als het kon, terwijl Ajax het allemaal wel prima vindt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat ben ik al 20 minuten aan het doen. Hoe krijg je het voor elkaar om Feyenoord voor het tweede jaar op rij zo lief te behandelen terwijl ze rijp waren voor een totale slachting.
Echt enorm irritant die instelling.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Was Ziyech nou pissig over zijn wissel of over de ploeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tja waarom je energie verspillen aan een ploeg uit het rechterrijtje wat zich netaan middenmoot mag noemen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is wel echt een dingetje. Feyenoord zou er 30-0 van maken als het kon, terwijl Ajax het allemaal wel prima vindt.
Echt enorm irritant die instelling.![]()
Ik ben gewoon teleurgesteld door die tweede helftwat een armoede.
Dit had minimaal 6-0 moeten zijn.Oh.![]()
Lekker resultaat. Heel stiekem toch wat teleurstellend, had gehoopt op spanning of echt spektakel. Beide was het niet, zeker tweede helft was nogal een anticlimax.
Maar wtf was Stam van plan deze wedstrijd joh![]()
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ja mee eens. Nu heb je toch een naar gevoel over de wedstrijd, terwijl Ajax gewoon dik wint.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld door die tweede helftwat een armoede.
Dit had minimaal 6-0 moeten zijn.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Heerlijk. Klagen na een 4-0 overwinning. Hou van deze club.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Echt altijd zo thuis tegen Feyenoord, speel je ze helemaal weg maar zie je dat zelden in de scorequote:Op zondag 27 oktober 2019 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja mee eens. Nu heb je toch een naar gevoel over de wedstrijd, terwijl Ajax gewoon dik wint.
Oh.![]()
Ajax wordt op deze manier gewoon ongeslagen kampioen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Alleen bij Ajax.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:47 schreef manny het volgende:
Heerlijk. Klagen na een 4-0 overwinning. Hou van deze club.![]()
Maarja, het had wel lekker geweest om ze echt totaal af te slachten.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Welnee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax wordt op deze manier gewoon ongeslagen kampioen.
Heracles-uit is een nederlaag, schrijf maar op.Oh.![]()
Utrecht, AZ, er komen nog wel een paar potjes waar het mis kan gaan. Maar 6 punten voor en een superieur doelsaldo is wel erg lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee.
Heracles-uit is een nederlaag, schrijf maar op."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ja en dan hebben we m maar 5 minuten gezien ..quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: