Dat moment lijkt mij ook heel naarquote:Op maandag 4 november 2019 16:56 schreef Wolken het volgende:
Het vervelendste moment van het plaatsen van de buisjes was het moment je je hummeltje de operatiekamer in draagt en op de operatietafel legt. Daarna zet de anesthesist een mondkapje op en hou je je kleine nog even vast. Weglopen uit de operatiekamer met je kleintje daar op de tafel omringd met operatiepersoneel. Je word verder trouwens begeleid door een vrijwilliger die mij ook probeerde af te leiden. En idd werd Bikkel na de operatie ook gedesoriënteerd wakker. Maar het was voor mij echt de beste beslissing ooit, ik heb er een heel ander kind voor terug en zou het zo weer doen. Bikkel heeft nog steeds een traanbuis die niet helemaal open is en eventueel ook onder een roesje doorgeprikt kan worden maar daar wacht ik mee tot hij eventueel weer nieuwe buisjes moet, dan hoeft hij maar 1 keer onder narcose.
Het is echt even doorbijten, maar ik heb er dus echt een compleet ander kind van terug gekregen. Bikkel is wel een weer er naar van geweest maar die had op hetzelfde moment ook nog eens een naar buikvirus. Pijn aan neus en oren heeft iets van 3 dagen geduurd. Ik zou van tevoren beginnen met het opbouwen van een pijnstiller spiegel.quote:Op maandag 4 november 2019 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat moment lijkt mij ook heel naarollie is deze week aan de beurt en ik zie er zo tegenop (tegelijkertijd kijk ik er ook wel naar uit, maar meer naar dat het achter de rug is eindelijk)
Buisjes erin, neusamandel eruit. En dan maar hopen dat het echt helpt en hij weinig napijn heeft, want hij heeft zijn portie ellende en pijn wel gehad
Ik ontlurk even om te vragen: Waarom?quote:
Nee, alleen bij dat specifieke monster, 3x in 2 dagen tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:28 schreef exode het volgende:
Mini, wat apart dat ie zo bang was. Heeft hij dat niet bij andere ‘monsters’?
Oh wat kun jij het toch altijd goed verwoordenquote:Op maandag 4 november 2019 13:46 schreef Schanu het volgende:
Rena, heel herkenbaar die onbegrijpelijke dreumesbuien en de onmacht als ouder omdat je niet weet wat erachter schuilt. En de angst voor de peuterpubertijdMaar mijn ervaring is dat de peuterpubertijd niet zozeer erger is, maar anders. Het voordeel is dat kinderen zich dan vaak al zoveel beter in woorden kunnen uitdrukken, dat je ook makkelijker dingen uitlegt en op een andere manier met de buien om kan gaan. Dan nog sta ik vaak machteloos, maar dan weet ik in ieder geval beter waar een bui vandaan komt. Bij Vlokje gis ik vaak maar wat, dan wordt ze bijvoorbeeld enorm driftig tijdens het eten en begint naar mij te 'die, die die-en' en in het wilde weg te wijzen, en kom ik er pas na het aanbieden van mijn bord, eten, glas, de speen, mijn lepel en heel veel gegil verder achter dat ze eigenlijk gewoon graag mijn vork wil hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst denk je nog: 't hoort erbij. Maar we kregen van de opvang te horen dat onze dame wel zo'n beetje het meest extreem is dat ze gehad hebben. Ze blijkt behoorlijk temperament te hebben.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:47 schreef BellaaElisa het volgende:
@:NicolasJoy ik hoop het ook!wat kunnen dreumessen al pittig zijn he,dat je denkt van waar halen ze het?
kan het zijn dat ze misschien dorst heeft midden in de nacht? Of soort verlatingsangst? Klein nachtlampje een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Heb zo'n ding inderdaad geleend van buren, maar dan bleef ze helemaal wakker.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Framblij89 het volgende:
@:Nicolasjoy je kan zo’n boerderij dieren projector kopen die iemand hier ook heeft? Nja tis zo veel proberen maar inderdaad wat je zegt er is altijd wel weer wat anders![]()
Gebruik nu idd gewoon washandjes, beetje nat maken en schoonmaken, maar tis vrijwel niet mogelijk om tussen de billen te komen, één en al gegil en schoppen![]()
@:BellaaElisa sudocreme gebruik ik inderdaad al! Een hele dikke laag, maar wil nog niet baten waardoor ik ga twijfelen of het niet inmiddels een schimmelinfectie is ofzo wat spookje ook hadmaar thanks voor de tip
Dat geeft hoop.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Roxy_Monke het volgende:
Pfoe, ik voel met je mee NJ. Onze eerste was ook zo ontzettend moeilijk met slapen (nog steeds, ze is nu 4). Ik was 'snachts de enige die er voor haar uitging en ik werk op een gegeven moment echt vrij letterlijk gestoord van het slaapgebrek. Ieder uur wakker, het was pure marteling. Als ik dan net weer sliep was haar huilen net een messteek. Met enige regelmaat was ik dan 1,5 uur bezig met weer in slaap krijgen.
Zijn ervoor naar de kinderarts en de huilbaby poli geweest maar nooit een oorzaak kunnen achterhalen. Heel langzaam ging het beter, maar dat duurde helaas jaren. Ze wordt nog steeds 1 a 2 keer per nacht wakker en heeft erge moeite met inslapen.
Ik ben echt zoooo blij dat Bliksem beter slaapt. Die wordt 3 a 4 keer per nacht wakker maar is tenminste met 5 minuten weer in slaap. En ik kan hem bij naar bed brengen gewoon wakker in bed kiepen!
Bij onze Intratuin (althans, half uurtje hier vandaan) hebben ze ook een echte trein en een draaimolen staan. Z. was ook helemaal gelukkig.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ik was vandaag met Bliksem en Wolk in de Intratuin. Bliksem was waanzinnig enthousiast over al het kerstgebeuren, lichtjes en kerstdorp enzo. Hij liep roepend en wijzend rond 'Wow! Wow! WOWWW! MAMA! WOW!!! Echt heerlijk.
Wat naar, die luieruitslag bij Frum. Vorige week had L. er ook last van, voor het eerst in z'n leven. Wat heel goed hielp hier was na het verschonen (gebruikte uitsluitend van die water wipes) wat maizena op de billen strooien. Scheelde dat de rauwe huid niet aangeraakt hoefte te worden, en binnen 1,5 dag was het weg.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:27 schreef Framblij89 het volgende:
Oké ik probeer een klein beetje aan te haken:
@:aure fijn dat het een leuke vakantie wasEn die foto’s ook, jip heeft zo’n gave kop!
@:nicolasjoy jemig dat klinkt echt niet bestdie driftbuien zijn inderdaad vrij heftig, maar ook zo weinig slaap weer dus? Ze doet haar naam iig weer eer aan...
@:wolken wat naar, wat gaan ze doen als dat ruisje nog steeds aanwezig is? Veel sterkte![]()
Hier al 1.5 week zure, dunne poep. Wat nu dus luier uitslag heeft veroorzaakt, maar echt hele erge. Elke keer als ik haar verschoon gilt ze het uit van de pijn en trilt ze er vanhoop echt dat het snel weer over is.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef minilot het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe goed Günther inmiddels wel of niet zou kunnen slapen in een eigen bedje op een eigen kamer. Hij wordt in januari twee en slaapt nog altijd uitsluitend in ons bed en met behulp van een slok borstvoeding tijdens het in slaap vallen. Ach ja, het werkt nog steeds prima en iedereen krijgt zo voldoende nachtrust.![]()
Dude heeft sinds vandaag overigens ineens door hoe zijn loopfiets werkt en gaat als een speer!Wat is ie groooooootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even uit nieuwsgierigheid maar drinkt Günther nog veel bij jou? Of alleen in bed nog?
Vooral overdag.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef PKM het volgende:
@:Framblij89 Wij hadden pas ook ineens luieruitslag voor een week ongeveer. Wat we hebben gedaan is zoveel mogelijk blote billen tijd met de verwarming wat hoger, 's nachts geen dubbele luier meer om, romper even niet dicht omdat het weleens te veel kon afsluiten. En na elk plasje luiers wisselen. Daarna werd het gelukkig toch beter.![]()
Sterkte, ik werd er ook heel verdrietig van dat het verschonen hem zo'n pijn deed.![]()
@:NicolasJoy wat zullen jullie moe zijn. En Spookje natuurlijk ook.
@:Roxy_Monke Dat klinkt leuk.
Wat goed! Best snel dan met z'n gebit toch? Ik heb eigenlijk zo geen idee wat 'normaal' is..quote:Op woensdag 6 november 2019 22:28 schreef VKV het volgende:
Heftig hoor NJ! Hier heeft J. bijna z'n hele gebit al door en zijn wij de afgelopen maanden zeer dankbaar geweest voor het bestaan van Dentinox, paracetamol zetpillen en pyjamapapje. (vooral de prijs/kwaliteit verhouding van paracetamol, wauw, wat werkt dat spul goed! -niet te vaak natuurlijk)
Vorige week maandag durfde J. voor het eerst los te staan. We hadden toen het vermoeden dat het wel eens hard kon gaan... En ja hoor, na heel HEUL veel aanmoediging, heeft hij gister zijn eerste (5!) losse stapjes gezet omgomgomg![]()
![]()
![]()
Mijn hart is ontploft van trots.
Misschien dat de tandjes extra temperament brengen. Hoop het haha, dan wordt het iets minder..quote:Op donderdag 7 november 2019 09:39 schreef exode het volgende:
Met betrekking tot luieruitslag hebben we met B heel veel ervaring helaas. Hij heeft een enorm gevoelige huid. Luierdoekjes waren lang een no go, ook de meest natuurlijke dingen.
Wat bij echt erge uitslag hielp hier:
Elk uur luier verschonen, zoveel mogelijk zonder luier laten lopen/kruipen, schoonmaken met een hydro washandje (deppend niet wrijven), als het uitkomt poep niet verschonen maar met lauw water onder de douche eraf, gewoon erlangs laten stromen (zachte straal uiteraard), sudo creme was bij ons ook geen oplossing wij gebruiken de rode billen creme van Weleda bij B. Zinkzalf is ook topspul. Zorg vooral dat de billen droog zijn, vochtige billen maken het erger.
Jeetje NJ, dat klinkt als enorm vermoeiend! En wat een temperament inderdaad. Hopelijk zijn de tandjes snel door en komt er weer wat rust.
En wat een heerlijke foto!
Mini, die Gunther, wow! Echt een grote kerel en wat leuk dat de loopfiets zo goed gaat.
Ik was gisterenmiddag met B en Juul naar de geitenboerderij. Wat een lol! Juul heeft elke geit geaaid en lag in een deuk om de varkens.
Maizena wel alleen als je zeker weet dat het geen schimmelinfectie is, anders voedt dat juist.. Kregen hier dat advies eerst ook en juist te horen het absoluut niet te gebruiken toen het eens schimmelinfectie bleek..quote:Op donderdag 7 november 2019 10:16 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Wat naar, die luieruitslag bij Frum. Vorige week had L. er ook last van, voor het eerst in z'n leven. Wat heel goed hielp hier was na het verschonen (gebruikte uitsluitend van die water wipes) wat maizena op de billen strooien. Scheelde dat de rauwe huid niet aangeraakt hoefte te worden, en binnen 1,5 dag was het weg.
Sterkte ermee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine mafkees
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Ik heb 3 woorden:quote:Op donderdag 7 november 2019 14:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor de ouders met meerdere kinderen: wanneer zijn jullie kinderen overgegaan naar een peuterbed?
Ze begint hier steeds beter te klimmen en lijkt soms al dichtbij het einde van de ledikant..Maar volgens mij is het met 1,5-2 jaar nog vroeg al te wisselen, laat staan als ze amper ouder dan een jaar is zoals hier?
Ik ben geen ouder met meerdere kinderen, maar m'n vriendin haar dochter lag vlak na haar eerste verjaardag al in een 'groot' bed. Onze kids schelen 1 dag, dus het is me wel bij gebleven. Mijn dochter zo aan alle kanten uit bed donderen, maar die van haar niet haha.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor de ouders met meerdere kinderen: wanneer zijn jullie kinderen overgegaan naar een peuterbed?
Ze begint hier steeds beter te klimmen en lijkt soms al dichtbij het einde van de ledikant..Maar volgens mij is het met 1,5-2 jaar nog vroeg al te wisselen, laat staan als ze amper ouder dan een jaar is zoals hier?
quote:Op donderdag 7 november 2019 14:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb 3 woorden:
DOE HET NIET.
Daar was het dan wel een succes? Maar ook nodig dan daar, of leek het haar gewoon praktisch?quote:Op donderdag 7 november 2019 14:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben geen ouder met meerdere kinderen, maar m'n vriendin haar dochter lag vlak na haar eerste verjaardag al in een 'groot' bed. Onze kids schelen 1 dag, dus het is me wel bij gebleven. Mijn dochter zo aan alle kanten uit bed donderen, maar die van haar niet haha.
Idd 😂quote:Op donderdag 7 november 2019 14:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb 3 woorden:
DOE HET NIET.
Zij is in verwachting (over 4 weken uitgerekend) dus het is wel nodig qua bedjes (vond ze), maar niet meteen nodig.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:53 schreef NicolasJoy het volgende:
Daar was het dan wel een succes? Maar ook nodig dan daar, of leek het haar gewoon praktisch?
Ik had ook verwacht dat het met de slaapzak aan niet zou lukken, maar ze had zich laatst al opgetrokken dat ze bijna met haar buik op/over de rand van 't ledikant hangt. Gewicht nog iets meer naar voor en ze had er overheen kunnen buitelen zeg maar. Ik verwacht niet dat ze snel die laatste stap maakt, maar ja ....quote:Op donderdag 7 november 2019 14:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Idd 😂
Met een slaapzak zal ze toch niet het ledikant uit kunnen klimmen? Evt slaapzak achterstevoren als ze hem al los krijgt.
Onze twee oudsten gingen pas laat (net 3 of tegen de 3 jaar) hun ledikant uit, ook naar aanleiding van al het gedoe bij iedereen die ik kende die het wel al veel eerder deed.
Mm. Het risico dan inderdaad als je al 'vroeg' weer zwanger bent, maar dan zou ik zelf misschien toch gewoon een tweede ledikant kopen als het even kan.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Zij is in verwachting (over 4 weken uitgerekend) dus het is wel nodig qua bedjes (vond ze), maar niet meteen nodig.
Kindje ligt sinds afgelopen april al in een eenpersoonsbed. Ze klom ook uit het ledikant, ze hadden al een tijdje een 'anti uit bed val plank' er naast voordat ze het eenpersoonbed deden.
Onze dochter is ruim 2 als de baby komt. Ik weet nog niet wat wij doen. Tot nu toe blijft dochter netjes zitten in het ledikant.
Appelstroop, zo af en toe krijgt ze dat ‘s middags op haar brood, maar het knoeieffect is hetzelfdequote:Op donderdag 7 november 2019 14:44 schreef minilot het volgende:
@:Rena Achgos, die foto!![]()
Is dat chocopasta? Mijn echtgenoot gaf 't Günther laatst op een dubbelgevouwen boterham die in twaalf seconden op was en sindsdien brult -ie elke morgen luid "PASTAAAAA!" als -ie de keuken binnenkomt.Helaas kerel, not on my watch
#weekendbroodbeleg
Ik lees online overal inderdaad 2-2,5 jaar, vandaar dat ik verwacht nog wel even te kunnen wachten, tot ik het geklim zie.. Maar geen idee hoe makkelijk de laatste stap dus wordt gemaakt. Ze is de hele dag maar aan het lopen, rennen, klimmen.. Op de opvang probeert ze ook op elke kast, vensterbank e.d. te klimmen, maar daar is het nog zonder slaapzak, dus helpen de benen nog mee. In bed verwacht ik toch dat de slaapzak haar nog even remt. Hoop ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:06 schreef exode het volgende:
Hahaha Aure, inderdaad ledikant 4 life!
B is overgegaan naar een peuterbed op zijn 2e verjaardag. Juul gaat denk ik later over. Ze heeft een minikamer namelijk...en nu past alles precies.
Maar klimt ze er echt uit NJ? Wow...dat zie ik Juul echt niet doen.
Mijn zoon was bijna 3.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Mijn neefjes gooiden zich wel met een maand of 13 er wel al met slaapzak en al overheen dus onderschat die dreumesjes nietquote:Op donderdag 7 november 2019 15:08 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat het met de slaapzak aan niet zou lukken, maar ze had zich laatst al opgetrokken dat ze bijna met haar buik op/over de rand van 't ledikant hangt. Gewicht nog iets meer naar voor en ze had er overheen kunnen buitelen zeg maar. Ik verwacht niet dat ze snel die laatste stap maakt, maar ja ....
Als ik zo lees over het gedoe hoop ik helemaal dat ze vlug besluit weer te gaan liggen.
[..]
Ai. Die verhalen hoopte ik dus niet tegen te komen!quote:Op donderdag 7 november 2019 16:45 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn neefjes gooiden zich wel met een maand of 13 er wel al met slaapzak en al overheen dus onderschat die dreumesjes nietC bevalt het ledikant nog wel goed en dat zie ik voorlopig nog niet veranderen overigens.
L klimt het liefst zo hoog mogelijk maar met slaapzak aan klimt hij nog niet uit het ledikant. Hij kan zichzelf al zeker een half jaar tot buikhoogte omhoog duwen maar daar blijft het bij. De winterslaapzak met mouwen maakt dat ook al moeilijker. Zodra hij wel uit het ledikant kan (of liever net daarvoor) gaat de zijkant uit het ledikant. Uit een open bed vallen is altijd nog veiliger dan over de rand heen.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:34 schreef NicolasJoy het volgende:
pff kleintjequote:Op donderdag 7 november 2019 14:40 schreef minilot het volgende:
wat schoenen betreft zitten we op maat 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauw. De FOK!wet kan toch ook in jouw voordeel werkenquote:Op donderdag 7 november 2019 16:51 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ai. Die verhalen hoopte ik dus niet tegen te komen!![]()
Ik ga trouwens vaker klagen over het slapen!
* NicolasJoy BREAK, LIVE
Wauw. Typen over slapen is genoeg.
Mevrouw heeft zojuist geslapen van circa 13u tot nú.
Dat mag vaker zo.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:45 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Oh wauw. De FOK!wet kan toch ook in jouw voordeel werkenhopelijk doet ze het vaker
Ik lees soms nog even mee. N klom (dus viel) met 19 maanden uit het ledikant, met slaapzak. Daarop heb ik meteen de zijkant uit het ledikant gehaald want stel ze komt verkeerd terecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:51 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ai. Die verhalen hoopte ik dus niet tegen te komen!![]()
Hemels! En typisch ook dat je als ouder op je kind zit te wachten i.p.v. dat je gebruik maakt van de tijd die ze geeft...quote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, wat een middaguur, NJ!
Ik heb m'n dreumes vanmiddag met 39 graden koorts van het kdv opgehaald. Stiekem heb ik wel genoten van het dutje dat hij op mij deed.
Ook al vlug dan toch! Zal eens gaan kijken of bij dit ledikant de zijkant er ook makkelijk uitkan eigenlijk..quote:Op donderdag 7 november 2019 20:13 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik lees soms nog even mee. N klom (dus viel) met 19 maanden uit het ledikant, met slaapzak. Daarop heb ik meteen de zijkant uit het ledikant gehaald want stel ze komt verkeerd terecht.
Hier geen problemen mee gehad hoor. Als ze wakker werd stond ze zelf op en kwam naar onze slaapkamer gelopen. Ik takelde haar in bed en we sliepen allemaal verder.
Ik poetste geloof ik meteen na het doorkomen al. Na de laatste voeding voor het slapen gaan poetsen we hier. Boekje lezen, pyjama en slaapzak aan, fles, tanden poetsen, slapen. Zo gaat het danquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:42 schreef Rebubbled het volgende:
Hey hallo hi, baby en ik horen hier nog niet, maar ik heb wel een vraag waar jullie allemaal ervaring mee hebben!
Het kinder heeft haar eerste tand! Hoezee hoera. Hoe doen de tandenpoetsende ouders dit? Welk moment in het slaapritueel is handig? Begreep al dat borstmelk geen tandbederf veroorzaakt. Hoeveel moet de tand door zijn voor je hem kunt poetsen? Het is nu enkel het topje.
Ze heeft mijn linkertepel helaas wel flink te pakken gehad al. Daar nog tips voor? Purelan? Tepelhoedjes?
Ik begon gelijk voorzichtig met poetsen toen het eerste tandje doorkwam.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:42 schreef Rebubbled het volgende:
Hey hallo hi, baby en ik horen hier nog niet, maar ik heb wel een vraag waar jullie allemaal ervaring mee hebben!
Het kinder heeft haar eerste tand! Hoezee hoera. Hoe doen de tandenpoetsende ouders dit? Welk moment in het slaapritueel is handig? Begreep al dat borstmelk geen tandbederf veroorzaakt. Hoeveel moet de tand door zijn voor je hem kunt poetsen? Het is nu enkel het topje.
Ze heeft mijn linkertepel helaas wel flink te pakken gehad al. Daar nog tips voor? Purelan? Tepelhoedjes?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Bij U. was het zo over, zonder dat hij er erg last van heeft gehad. De blaasjes bleven wel nog zo’n 3 weken zichtbaar... beterschap!quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, mijn dreumes heeft hand voet mond ziekte. Wat afschuwelijk is dat. Hij heeft ook blaasjes in z'n mond en dat doet zelfs bij water drinken afgrijselijk pijn...i heb zo'n medelijden met hem maar ben ook zo afgedraaid door slechte nachten en een hele dag en huilende en jengelende dreumes... Hoe lang duurt dit ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juul had een aardige nacht vannacht, paar keer wakker maar ze viel vanzelf weer in slaap steeds na een paar minuten. Jammer alleen dat B ons om 05:30 wakker maakte omdat hij in bed had geplast. Dus in plaats van Juul hadden we dit keer een grote kleuter tussen ons in liggen. (en dan is een 1.40 bed echt te klein)
Mochten jullie een bezigheid met een dreumes zoeken: Op afstand bestuurbare auto. B rijdt dat ding de hele woonkamer door en Juul gaat er achteraan. Ik zal het vanavond eens proberen te filmen.
Eej wat handig LBF zo’n stofzuighulpje.
Ah nee PKM, hoe ging het vanochtend? Beter met afscheid?
Hoppa NJ, alle tanden achter elkaar….ach ben je er daarna vanaf of zoiets. Juul hoeft alleen nog 4 hoektanden, ben benieuwd wanneer die doorkomen.
Hoe gaat het nu Jagar, is de uitslag wat minder geworden? Lijkt me zo pijnlijk! B heeft het ook gehad, maar vreemd genoeg niet in zijn mond. Het was na een dag of 3 een heel stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |