Dat klinkt wel behoorlijk extreem, maar mini-ToT is ook 14 maanden en is ook wat huileriger dan eerst, hoewel hij op andere momenten juist een stuk minder is gaan huilen (als ik bijvoorbeeld even naar de wc ga of de trap op loop).quote:Op donderdag 14 november 2019 09:36 schreef Plumeria het volgende:
Ik kom even (wanhopig) binnenvallen. L. is nu ruim 14 maanden en huilt alleen maar. Om alles. :’) het begint ‘s ochtends als ik z’n kamertje in kom al, tijdens het verschonen, als er een speelgoedje ergens verkeerd ligt. Als ik 0,1 seconde te vroeg z’n broodje voor z’n neus zet. Als ik ook maar kijk naar z’n jas en schoenen als we weg gaan. Als ik hem na een kwartier tillen toch echt even neerzet (RIP rug).
Herkent iemand dit ook maar enigszins? Of is m’n kind stuk?
Edit: en op het KDV, waar hij 2 dagen pw heen gaat, is het een engeltje. Huilt niet, komt goed zelf tot spel, helpt baby’s de fles geven. :’)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fijn pakje Jagar en wat fijn dat het mond hand gedoe over is. En meteen slapen tot 06:30, wiehoeeee.
Roxy, ah nee wat naar. Maar wat fijn dat ze nu wel weten wat het is. Hoe gaat het in het ziekenhuis? Is dat wel een beetje te doen met vermaakt etc?
Oh hier zo herkenbaar. Maar dan arabische liedjes met alfabet en dansende groenten. Gelijk een tip voor moeilijke groente eters zet osratouna tv op en je kindje eet super snel het op.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, die liedjesKan ze niet meer aanhoren. U. luistert (en zingt!) ook graag Turkse kinderliedjes. Dus cringe x 2.
En verder klikt hij steeds verder naar een verschrikkelijke, Engelstalige, animatie. Het zijn niet eens liedjes, maar groene olifanten en paarse tijgers. Echt zó verschrikkelijk, maar U. is er helemaal gek op.
En cocomelon en pinkfong mogen uiteraard niet ontbreken.
Wat de....?quote:
Gelukkig vindt mini-ToT dit helemaal geen fuck aan!quote:Op donderdag 14 november 2019 11:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen liedjes, maar Coilbook is zo mooi gemaakt en alledrie mijn kinderen vonden dit vanaf ongeveer een jaar geweldig![]()
Deze twee zijn favoriet:
Mijn bijna vijftienmaander vindt deze geweldig, hij kijkt dit bijna altijd als ik kook of mezelf + oudsten 's ochtends ga aankleden en blijft het leuk vinden.
Gelukkig? Ik vind die muziekmeuk die jij noemde veel erger 😂 en dit juist echt prima gemaakt en zelfs best okee om mee te kijken, vooral die van de shapes!quote:Op donderdag 14 november 2019 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig vindt mini-ToT dit helemaal geen fuck aan!
Hier ook alleen YouTube via chromecast, kan ik zien wat er op is. Behalve bij mijn oudste zoon (bijna 7) want hij zoekt zelf prima filmpjes op of speelt een spel, die vindt het totaal niet boeiend al die Russische bot-filmpjesquote:Op donderdag 14 november 2019 12:56 schreef lunapuella het volgende:
Die goedkope automatisch gegenereerde filmpjes zijn de reden dat de kinderen hier geen YouTube meer kijken. Netflix en Nick Jr zijn ook niet perfect, maar er is tenminste nog een mens aan te pas gekomen en heeft een verhaal.
Dat is een heel leuk idee, daar ga ik wel wat mee doen denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:57 schreef exode het volgende:
rena, het verdriet wordt er misschien niet minder om, maar al eens gedacht aan een 'kalender' zodat het wat visueel wordt. Mijn zwager en schoonzus hadden dat voor mijn neefje toen hij wisseling opa's en oma's en KDV heel lastig vond. Ze hadden een hele simpele versie gemaakt met foto's en tekeningen.
En bij mijn andere neefje hielp een knuffel van zijn zus en broer die er alleen om het weekend waren toen hij klein was. Dan waren ze er toch altijd zeg maar.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef minilot het volgende:
Dude heeft sinds vandaag overigens ineens door hoe zijn loopfiets werkt en gaat als een speer!Mini, hoe lang heeft het geduurd voordat Gunther wist hoe de loopfiets werkt? Ik wil er voor Simon ook eentje kopen, maar de keren dat hij er elders mee gespeeld heeft, liep hij gewoon rond met het fietsje tussen zijn benen (dus niet op het zadel zittend) of liep ie er aan de hand mee rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |