Hoi, weer terug van je "avontuurtje" in Zwitserland.quote:
Hij doet het zelf. T is niet alsof het een ongelukkige overtreding was ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het wel erg sneu voor die jongen
Ik niet. Moet je maar niet als een mongool inkomen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Ja, het waren doldwaze dagenquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, weer terug van je "avontuurtje" in Zwitserland.
Als je die opstelling van Van Bommel ziet zou je denken van welquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is er met PSV aan de hand de laatste tijd joh.
Zitten ze aan de coke daar?
Waarom reageer jij nooit meer op mentions? Tamzak.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat vind ik ook niet zo sneuquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij doet het zelf. T is niet alsof het een ongelukkige overtreding was ofzo.
Dampen van al die gedumpte drugsvaten doen rare dingen met mensen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat deed ik sowieso nooit zoveel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom reageer jij nooit meer op mentions? Tamzak.
In ieder geval net op tijd voor de klassieker.quote:
WOEST.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso nooit zoveel.
Doet hij toch zelfquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |