Ergens tussen de 40 en 45e minuut denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:15 schreef Mariocassius het volgende:
Ik ben benieuwd in welke minuut Berghuis rood gaat pakken, omdat hij iemand een schop geeft uit frustratie
Kijk, dit is een kwaliteitspost.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:08 schreef MCH het volgende: [..] Daarom moeten ze die lonen ook veel hoger maken en die van advocaten, managers, notarissen, bankiers flink verlagen.
Kap met trollen Buda.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, dit is een kwaliteitspost.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je meer salaris wil dan had je een baan moeten nemen waarbij je meer verdient. Klaar.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je meer salaris wil dan had je een baan moeten nemen waarbij je meer verdient. Klaar.
Wiequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:14 schreef MCH het volgende:
Wat zou er toch gebeurd zijn met Dizzee Rascal
Lukt dat een beetje, zo'n huis kopen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles. Huis, schoenen, kleding. nieuwe pc. Noem maar op
Dierenmishandelingquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het niet meer![]()
https://9gag.com/gag/ap55Rxb
Ik had ze er persoonlijk van afgeslagen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die mensen blijven maar op dieren gaan zitten.
Internetheldquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had ze er persoonlijk van afgeslagen.
Iemand ergens van af af slaan is geen ruzie sussenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hm ik ben wel een persoon dat ook ruzies sust.
Die opzichters verdienen dan ook de klappen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand ergens van af af slaan is geen ruzie sussen
Nee. 1 keer op een paard en ik ben geen paardenmens dus was de eerste en laatste keerquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die opzichters verdienen dan ook de klappen.
Het liefst het hele toerisme rond dieren.
Maar je hebt gelijk.
Heb je ooit op zo'n beest gezeten?
Fijne vrije dag?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. 1 keer op een paard en ik ben geen paardenmens dus was de eerste en laatste keer![]()
Heb er ook geen behoefte aan om er op te zitten
Mooie 🌳quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben hier mee bezig maar ben mijn camera kwijt![]()
[ afbeelding ]
Ik drink laaste tijd wel veel koffie thuis. Misschien 5/6 koppen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel drink je daar wel niet van?
Wat drink je doorgaans op het werk?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink laaste tijd wel veel koffie thuis. Misschien 5/6 koppen?
Werk thee, appelsap en cola. Maar het is pepsi en daar ben ik niet zon fan van dus niet zoveel![]()
Maar kan ook diensten zonder wat te drinken want drinken vergeet ik altijdOf ik zet iets te drinken neer en heb vervolgens geen tijd meer om het op te drinken
Wel de tijd nemenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink laaste tijd wel veel koffie thuis. Misschien 5/6 koppen?
Werk thee, appelsap en cola. Maar het is pepsi en daar ben ik niet zon fan van dus niet zoveel![]()
Maar kan ook diensten zonder wat te drinken want drinken vergeet ik altijdOf ik zet iets te drinken neer en heb vervolgens geen tijd meer om het op te drinken
Ja neem ik mij altijd voor maar dan moet er weer iemand anders wat drinken. En heb geen plek om uit het zicht dan eerst zelf te drinken ofzo.quote:
Nee, heel anders:quote:
In het zicht dan maar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem ik mij altijd voor maar dan moet er weer iemand anders wat drinken. En heb geen plek om uit het zicht dan eerst zelf te drinken ofzo.
Dus gewoon zelfde effect als koffie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, heel anders:
Club Mate is sinds zijn introductie aan een enorme opmars bezig. Deze drank is heel populair bij de new generation in Berlijn en in de Berlijnse clubscene. Deze eigenzinnige thee, bevat naast relatief weinig calorieen juist relatief veel natuurlijke caffeine. De werking van de frisdrank is niet sterker dan andere energie dranken maar geeft je net dat beetje meer, het effect houdt langer aan. Club mate wordt enkel met natuurlijke ingrediënten gemaakt.
De omschrijving is een beetje erg hipster gemaakt
ja alleen dan niet het gevoel dat je er over 20 jaar kanker van krijgtquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus gewoon zelfde effect als koffie.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef MCH het volgende:
[..]
ja alleen dan niet het gevoel dat je er over 20 jaar kanker van krijgt
Nee drink dat nooit. :pquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk je dat nooit bij Red Bull of Golden Power?
Ajax na vandaag al kampioen dus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
@:bos81 hahahahahahaha, wat is er aan de hand met de lampjes?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:13 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ajax na vandaag al kampioen dus.
Is serieus trouwens. Hoe ouder je word hoe meer foute mutaties er in je gen deling komen en als je oud genoeg word zijn er altijd wel genen die muteren naar kankercellen.quote:
Dacht dat er in Japan mensen heel oud worden zonder al te vaak kanker toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is serieus trouwens. Hoe ouder je word hoe meer foute mutaties er in je gen deling komen en als je oud genoeg word zijn er altijd wel genen die muteren naar kankercellen.
Er zijn volgens mij een aantal factoren die meespelen zoals natuurlijke en genetische aanleg, dieet, omgeving etc. Maar in Azie komt het iid gemiddeld pas op latere leeftijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat er in Japan mensen heel oud worden zonder al te vaak kanker toch?
weet ik, zelfde verhaal als bij (jonge) kinderenquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is serieus trouwens. Hoe ouder je word hoe meer foute mutaties er in je gen deling komen en als je oud genoeg word zijn er altijd wel genen die muteren naar kankercellen.
Feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:13 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg. Terecht verloren dus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
@:bos81 hahahahahahaha, wat is er aan de hand met de lampjes?
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:19 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Denk je niet meer dat IS een zionistisch complot is?
Nee Trump regelt dat soort dingen gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:19 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Denk je niet meer dat IS een zionistisch complot is?
Ik ben goedgelovigquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We moeten er maar op geloven dat die ook echt dood is.
Dat ze er blij mee zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:13 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Een hele koe?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Gesmoorde koe, met rijst, taugé en boontjes
Zelfgemaakte stamppot?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een stukje varken met stamppot en jus.
En dan maak ik er zon een kuiltje in voor de jus. Als een echte hollander.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
En jij, kan jij koken of is het weer ofenpizza
ahahahahahah nee.quote:
Grapje toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ahahahahahah nee.
Van die poeder uit een zakje en de worst kan in de magnetron. De jus is trouwens ook poeder. Enige wat ik moet koken is de andijvie.
Ik wacht ook op de tijd dat we gewoon van die complete maaltijden uit een zakje naar binnen krijgen. Van dat astronautenvoer maar dan lekker.quote:
Dan heb jij geen werk meerquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de tijd dat we gewoon van die complete maaltijden uit een zakje naar binnen krijgen. Van dat astronautenvoer maar dan lekker.
Je hebt teveel liefmans gehad geloof ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:04 schreef bitterbal het volgende:
En alsnog het met infuus gaat dan hang ik je gewoon aan zon infuus en vertel ik je wat de dagschotel is.
Hij zei laatst al dat ik een ster waard was.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ah, nu komt uit de mouw. Je bent een Duitser!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij zei laatst al dat ik een ster waard was.
Wat een nazi is het ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ajax was mokerslecht in de 2e helftquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk eerder dat het er als kippen bij zou zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk het niet.
Mch is niet instaat tot gruwelheden.
Praat normaal Nederlands met mequote:Op zondag 27 oktober 2019 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk eerder dat het er als kippen bij zou zijn.
Nou zegquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk eerder dat het er als kippen bij zou zijn.
Wil je haar momenteel in je leven?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:25 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster haalde weer 1 van haar truukjes uit .... .dus was even afgeleid.
Waarom houd je dan nog dusdanig contact met haar dat ze dit kan flikken?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:25 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster haalde weer 1 van haar truukjes uit .... .dus was even afgeleid.
Zij kan toch alles opmaken zolang zij leeft?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:28 schreef bitterbal het volgende:
Is lastig maar probeer de boel niet te laten escaleren zodat dit een probleem gaat opleveren. Als ik h et geld heb denk ik dat ik minder vriendelijk blijf.
Dat recht heb ik al. Maar ze is te dom om te poepen en ik maar ook onze omgeving beginnen te denken dat ze misschien expres de boel aan het rekken is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:29 schreef Bos81 het volgende:
En hoe lang duurt het nog, voor dat je recht hebt op die erfenis??
Je bedoeld recht op langstlevende?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Zij kan toch alles opmaken zolang zij leeft?
Dus je zit een beetje te wachten tot je weer naar Thailand kanquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat recht heb ik al. Maar ze is te dom om te poepen en ik maar ook onze omgeving beginnen te denken dat ze misschien expres de boel aan het rekken is.
Nu zegt ze weer een maand omdat ik niet ineens mee kan in haar haast die ze nu ineens heeft., Ik moet morgen en dinsdag overdag werken en nu is het mijn schuld dat ze het niet kan afhandelen....
Zo speelt ze het.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje te wachten tot je weer naar Thailand kan
Is het bedrag het waard om hierover gezeik te hebben?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Het stomme is ook dat ik aan niemand advies kan vragen ofzo hoe dit verstandig op te lossen of proberen het niet te laten escaleren. Ja men komt met een advocaat maar dat probeer ik juist te voorkomen. En zo heeft zij mij natuurlijk in een onderdanige positie wat ze weet.
Ze is overigens ook boos over die huwelijke voorwaarden... Was ze zogenaamd ineens vergeten toen we bij de notaris waren de eerste keer![]()
Zo dom is ze dus.
Ja. Het gaat niet om om een tientje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Is het bedrag het waard om hierover gezeik te hebben?
Moet jij wetenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Het gaat niet om om een tientje.
Doortrapt heet dat.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Het stomme is ook dat ik aan niemand advies kan vragen ofzo hoe dit verstandig op te lossen of proberen het niet te laten escaleren. Ja men komt met een advocaat maar dat probeer ik juist te voorkomen. En zo heeft zij mij natuurlijk in een onderdanige positie wat ze weet.
Ze is overigens ook boos over die huwelijke voorwaarden... Was ze zogenaamd ineens vergeten toen we bij de notaris waren de eerste keer![]()
Zo dom is ze dus.
Dat weet ik niet. Dat weet eigenlijk niemand die haar kent. Haar eigen familie ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doortrapt heet dat.
Wat zag je pa in haar?
Hm nou maar hopen dat je krijgt waar je recht op hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat weet eigenlijk niemand die haar kent. Haar eigen familie ook niet
Heb het hem wel eens gevraagd toen ik klein was en toen kreeg ik bijna een stoel naar mijn hoofdDus nooit meer over gehad.
Je kan ook gewoon vrijblijvend juridisch advies inwinnen bij een advocaat of jurist(e) over de mogelijkheden, rechten en plichten die de verschillende partijen hierin hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Het gaat niet om om een tientje.
Volgens mij heb je geen fijne jeugd gehadquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat weet eigenlijk niemand die haar kent. Haar eigen familie ook niet
Heb het hem wel eens gevraagd toen ik klein was en toen kreeg ik bijna een stoel naar mijn hoofdDus nooit meer over gehad.
Wat is dat voor idioot in die 40plus sc?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hm nou maar hopen dat je krijgt waar je recht op hebt.
En dat je een beetje rust krijgt
Ja dat weet ik. Ik weet dat ik er recht op heb en weet ook dat ik kan eisen alles in te zien want ze laat mij ook niets zien ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vrijblijvend juridisch advies inwinnen bij een advocaat of jurist(e) over de mogelijkheden, rechten en plichten die de verschillende partijen hierin hebben
Ze wil je even tergen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dat voor idioot in die 40plus sc?
Probeerde ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil je even tergen.
Geef haar een kus.
Best stabiel, denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik.
Mentaal niet helemaal oke?
Zit weer te wijnen zeker @Souryquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grappig want die indruk maakt ze totaal niet
Haal je haar hierheen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit weer te wijnen zeker @:Soury
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit weer te wijnen zeker @:Soury
Stond ik dat?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou ben je jaloers he dat je niet meer op de eerste plaats staat bij scrup
Daar staat helemaal niemand op dit momentquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou ben je jaloers he dat je niet meer op de eerste plaats staat bij scrup
Je moeder vielleicht?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar staat helemaal niemand op dit moment
knagertquote:
het gaat en jij ?quote:
Gaat ook wel, beetje luie zondag gehad en morgen vroege ochtend in het vooruitzicht terwijl ik dan vrij ben.quote:
Zeker, jij?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef mosrednA het volgende:
Hallo vrinden!
Goed weekend gehad iedereen?
trammelant duurt voort. wij zijn Zwitserland ingeweest vandaag, maar was erg druk op de terugweg, dik file op zondagavondquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat ook wel, beetje luie zondag gehad en morgen vroege ochtend in het vooruitzicht terwijl ik dan vrij ben.
Hoe is het verder met alle trammelant die je had?
Was er een reden toe?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
trammelant duurt voort. wij zijn Zwitserland ingeweest vandaag, maar was erg druk op de terugweg, dik file op zondagavond
same as usual, dus niet echt bijzonderquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef mosrednA het volgende:
Hallo vrinden!
Goed weekend gehad iedereen?
ik vermoed zondagavond drukte (terugkomend weekendverkeer)quote:
aha ik dacht misschien een evenement oid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik vermoed zondagavond drukte (terugkomend weekendverkeer)
Leuke dingen gedaan in Zwitserland? Hoe is het met de stormschade?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
trammelant duurt voort. wij zijn Zwitserland ingeweest vandaag, maar was erg druk op de terugweg, dik file op zondagavond
naar zwager geweest en het dossier ligt nu bij expert/verzekering dus afwachtenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke dingen gedaan in Zwitserland? Hoe is het met de stormschade?
Ja ik zou vriendelijk bedanken voor die pittige kroketjes die daar zitten als k hem was.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien kent ie het daar nog niet (wel veel vrijgezelle vrouwen daar)
nee was door heel CH druk hoorde ik op de radioquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
aha ik dacht misschien een evenement oid.
Op z'n Frans in 2023 uitkomst?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
naar zwager geweest en het dossier ligt nu bij expert/verzekering dus afwachten
MCHquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee was door heel CH druk hoorde ik op de radio
quote:
Aah, de molens bij Franse verzekeringsmaatschappijen draaien dus ook traag. Hoewel, ik geloof dat mijn verzekering belooft om binnen 2 weken een oordeel te vellen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
naar zwager geweest en het dossier ligt nu bij expert/verzekering dus afwachten
nah, duurde ook ff voor ik alle offertes hadquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, de molens bij Franse verzekeringsmaatschappijen draaien dus ook traag. Hoewel, ik geloof dat mijn verzekering belooft om binnen 2 weken een oordeel te vellen.
Over je bootterroristenstatus?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, de molens bij Franse verzekeringsmaatschappijen draaien dus ook traag. Hoewel, ik geloof dat mijn verzekering belooft om binnen 2 weken een oordeel te vellen.
Aah ja, dat duurt ook wel even. Is het wel weer wat rustiger?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
nah, duurde ook ff voor ik alle offertes had
Mooi! En ja heeeeelijkquote:
Maar dat is ook helemaal prima toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
same as usual, dus niet echt bijzonder
morgen weer werken
nooitquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, dat duurt ook wel even. Is het wel weer wat rustiger?
hier alweer nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:56 schreef MCH het volgende:
Het is gelukt om een zondag van de drank af te blijven
Nachtdienst?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:56 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mooi! En ja heeeeelijk
[..]
Maar dat is ook helemaal prima toch?
Ik ben al aan de gang
Ga je ergens heen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:03 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Yess. Nog een weekje en dan vakantie
Wat allemaal ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nee we hebben voor dit jaar geen plannen gemaakt. Maar wel leuke dagjes gepland al wel
Familie hier, familie daar, dagje dierentuin want die ligt om de hoek, dagje de stad in, uit eten. Beetje dat soort dingenquote:
Gezellig! hoop dat jullie goed weer hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Familie hier, familie daar, dagje dierentuin want die ligt om de hoek, dagje de stad in, uit eten. Beetje dat soort dingen
Klinkt goed!quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Familie hier, familie daar, dagje dierentuin want die ligt om de hoek, dagje de stad in, uit eten. Beetje dat soort dingen
Daar ziet het er voorlopig niet echt naar uitquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gezellig! hoop dat jullie goed weer hebben.
Huis aan het verbouwen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:12 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Jawel tochTussendoor even 2 dagen klussen
Vooral her-inrichten en er moet een overkapping komen (eigenlijk 2). Maar niet echt grote dingen. Moet alleen wel gebeuren (en niet vooruit geschoven wordenquote:
O tof! Ja, als je te lang wacht is het winter.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:14 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Vooral her-inrichten en er moet een overkapping komen (eigenlijk 2). Maar niet echt grote dingen. Moet alleen wel gebeuren (en niet vooruit geschoven worden)
Jaa inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O tof! Ja, als je te lang wacht is het winter.
Zo thuiskomen is wel fijner idd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:17 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Jaa inderdaadDan wil je toch wel lekker thuis komen en niets meer hoeven.
Gelukkig nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog lasagnesoep moeten opdweilen de afgelopen dagen?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gelukkig! Je zou het kunnen introduceren als nieuw recept. Te eten met een mes en een lepel.
Dan zouden we te makkelijk een ster scorenquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gelukkig! Je zou het kunnen introduceren als nieuw recept. Te eten met een mes en een lepel.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zouden we te makkelijk een ster scoren
MCH heeft duidelijk geen culinaire opvoeding gehad als hij niet snapt dat je in de restaurant wereld altijd innovatief moet zijn!quote:
Soms zijn koks te innovatief. Wij kregen tijdens een externe receptie van het bedrijf pasta voorgeschoteld met rookworst. En dat was gewoon echt niet lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MCH heeft duidelijk geen culinaire opvoeding gehad als hij niet snapt dat je in de restaurant wereld altijd innovatief moet zijn!
Maandag tijdelijk even wat vroeger.quote:Op maandag 28 oktober 2019 04:14 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wel prima. Met jou dan?
Vanwaar zo vroeg?
Ahh oke vandaarquote:Op maandag 28 oktober 2019 04:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maandag tijdelijk even wat vroeger.
JAAAAquote:Op maandag 28 oktober 2019 04:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wij hebben op het zelfde moment vakantie
Op maandagen 03:45 want vanuit het zuiden gelijk door naar werk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 04:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet gek veel later.
Lekker hoorrrr.quote:Op maandag 28 oktober 2019 04:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Op maandagen 03:45 want vanuit het zuiden gelijk door naar werk.
Maar nu toevallig nachtdienst
Suc6quote:Op maandag 28 oktober 2019 06:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw
Gesprek uwv
Feestje vrijdag
Met wat? Die vrouw, het uwv of dat feestje?quote:
Alles 🌈quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met wat? Die vrouw, het uwv of dat feestje?
In dat geval opk succes van mij kantquote:
Bedanktquote:Op maandag 28 oktober 2019 07:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval opk succes van mij kant
Helemaal tot het einde?quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt
Al weet ik wel hoe het feestje en het gesprek gaan lopen.
quote:
eye HQquote:
Je bent zelfquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moggel! Het is super mooi weer vandaag.
Nog 1 tramhalte!!!quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Moeten jullie ook werken. Ik moet om 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |