Ergens tussen de 40 en 45e minuut denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:15 schreef Mariocassius het volgende:
Ik ben benieuwd in welke minuut Berghuis rood gaat pakken, omdat hij iemand een schop geeft uit frustratie
Kijk, dit is een kwaliteitspost.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:08 schreef MCH het volgende: [..] Daarom moeten ze die lonen ook veel hoger maken en die van advocaten, managers, notarissen, bankiers flink verlagen.
Kap met trollen Buda.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, dit is een kwaliteitspost.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je meer salaris wil dan had je een baan moeten nemen waarbij je meer verdient. Klaar.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je meer salaris wil dan had je een baan moeten nemen waarbij je meer verdient. Klaar.
Wiequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:14 schreef MCH het volgende:
Wat zou er toch gebeurd zijn met Dizzee Rascal
Lukt dat een beetje, zo'n huis kopen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles. Huis, schoenen, kleding. nieuwe pc. Noem maar op
Dierenmishandelingquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het niet meer![]()
https://9gag.com/gag/ap55Rxb
Ik had ze er persoonlijk van afgeslagen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die mensen blijven maar op dieren gaan zitten.
Internetheldquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had ze er persoonlijk van afgeslagen.
Iemand ergens van af af slaan is geen ruzie sussenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hm ik ben wel een persoon dat ook ruzies sust.
Die opzichters verdienen dan ook de klappen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand ergens van af af slaan is geen ruzie sussen
Nee. 1 keer op een paard en ik ben geen paardenmens dus was de eerste en laatste keerquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die opzichters verdienen dan ook de klappen.
Het liefst het hele toerisme rond dieren.
Maar je hebt gelijk.
Heb je ooit op zo'n beest gezeten?
Fijne vrije dag?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. 1 keer op een paard en ik ben geen paardenmens dus was de eerste en laatste keer![]()
Heb er ook geen behoefte aan om er op te zitten
Mooie 🌳quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben hier mee bezig maar ben mijn camera kwijt![]()
[ afbeelding ]
Ik drink laaste tijd wel veel koffie thuis. Misschien 5/6 koppen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel drink je daar wel niet van?
Wat drink je doorgaans op het werk?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink laaste tijd wel veel koffie thuis. Misschien 5/6 koppen?
Werk thee, appelsap en cola. Maar het is pepsi en daar ben ik niet zon fan van dus niet zoveel![]()
Maar kan ook diensten zonder wat te drinken want drinken vergeet ik altijdOf ik zet iets te drinken neer en heb vervolgens geen tijd meer om het op te drinken
Wel de tijd nemenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink laaste tijd wel veel koffie thuis. Misschien 5/6 koppen?
Werk thee, appelsap en cola. Maar het is pepsi en daar ben ik niet zon fan van dus niet zoveel![]()
Maar kan ook diensten zonder wat te drinken want drinken vergeet ik altijdOf ik zet iets te drinken neer en heb vervolgens geen tijd meer om het op te drinken
Ja neem ik mij altijd voor maar dan moet er weer iemand anders wat drinken. En heb geen plek om uit het zicht dan eerst zelf te drinken ofzo.quote:
Nee, heel anders:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |