Ik ben het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Een idioot gooit hier beneden vogelvoer op de stoep. Nu zitten steeds duiven bij mij op de vensterbank te wachten en die schijten de boel onder.
Ik zal ook eens met een voeder actie beginnen hier, onze vrinden hebben steun nodig weerquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wees blij dat er nog iemand de moeite neemt om bij je langs te komen Badeend
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Duiven zijn goor en duivenstront dus helemaal, mijn dochter had er ook zo'n last van, maar sinds ze duivenpinnen helemaal niet meer.
Hier ook veel overlast van duiven. Rotbeesten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Duiven zijn goor en duivenstront dus helemaal, mijn dochter had er ook zo'n last van, maar sinds ze duivenpinnen helemaal niet meer.
Duivenpinnen staat zo strafkampachtig. Vind ik dit wat leuker staan en dat helpt ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig heeft die het wel naar zijn zin
[ afbeelding ]
Chuck Morris.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maarquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:56 schreef pullup het volgende:
![]()
Onder de 10 graden buiten,@:TillyB heeft weer een half jaartje pret
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:46 schreef TillyB het volgende:
Ok waarom doen die kutgifs het nooit via mobiel HOERENGOOGLE
Hahahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb die als UI ergens geloof ik
Goedemiddag.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:46 schreef TillyB het volgende:
Ok waarom doen die kutgifs het nooit via mobiel HOERENGOOGLE
Oh het is goed koud ja, alleen binnen liep ik even tegen een muur op van 12 naar 22, met mijn regenboog sweaterquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:51 schreef TillyB het volgende:
WAT IK WILDE ZEGGEN DUS VIA EEN MIDDELMATIG GIFJE my time has come
10/10 ben jij zo iemand die sweater uitspreekt als swieterquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh het is goed koud ja, alleen binnen liep ik even tegen een muur op van 12 naar 22, met mijn regenboog sweater
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat bijna niemand weet is dat Til ook postbode is geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is er met de?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lol, ja, jouw tijd komt van de winter.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, gewoon, een beetje sneeuwruimen.
[ afbeelding ]
Ga maar skien kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je dat ik van lachen kapoet gaa?![]()
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
10/10 ben jij zo iemand die sweater uitspreekt als swieter
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je dat ik van lachen kapoet gaa?![]()
Wat heb jij nou voor UI wasgoed met theelichtjes?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Boven op de keukenkastjes weer stofvrij en schoon
Nee draakquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
En in een restaurant bestel je de stiek
Zo gaat het hier ook ongeveer. Geen idee meer dat die Curver kruk ooit wit was, maar dat bleek zojuist.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik doe wel zinnige dingen tussendoor vaak, en dan even benen rust, beetje onzin tikken hier en weer door
Want?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Bestel nooit geen biefstuk tijdens een date tip van de dag
Hoezo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Zonder benen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Boven op de keukenkastjes weer stofvrij en schoon
Wahquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
LET OP: Sweater als swetter = zweter = tering Zomer
Komt Prisha op visite? dat had ik pas geleden met de achterdeur ik dacht oh een stuk verf eraf was het modderquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook ongeveer. Geen idee meer dat die Curver kruk ooit wit was, maar dat bleek zojuist.
Is een bed met lichtbolletjes enzquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor UI wasgoed met theelichtjes?
Dat ziet toch geen hond, misschien een onderschrift nemen met de uitleg?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een bed met lichtbolletjes enz
[ afbeelding ]
Hoeft ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat ziet toch geen hond, misschien een onderschrift nemen met de uitleg?
Ah een knus hoekjequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een bed met lichtbolletjes enz
[ afbeelding ]
Ja dan word het een zweetlap eh? dat betekend zweeterquote:
Als ze dan een vraag stelt dan zit je 10 min te kauwenquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:34 schreef TillyB het volgende:
Waarom moet je nou geen steak op een date?
Nooit geen? Dus altijd?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind Swieter fijner ik hou niet van zweten
Dan ga je naar de verkeerde restaurants.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ze dan een vraag stelt dan zit je 10 min te kauwen
Lyz Kardashianquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde restaurants.
Omg snij gewoon kleine stukjes dan paardenlul je kan al geen soep eten en ook geen biefstuk manoneindigquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ze dan een vraag stelt dan zit je 10 min te kauwen
Ja, met dat erbarmelijke taalgebruik van jou is dat niet gek inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet gek dat mensen zuur worden hier eh?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Als die roodborstje vaker langs komt, moet ik een naampje voor hem verzinnen en in mijn onderschrift zetten.
Ik denk dat ik hem tetje noem dan
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg snij gewoon kleine stukjes dan paardenlul je kan al geen soep eten en ook geen biefstuk manoneindig
Ja joh. Jij neemt genoegen met een restaurant waar je 10 minuten op een hapje steak moet kauwen? Pauperquote:
One step at the timequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, met dat erbarmelijke taalgebruik van jou is dat niet gek inderdaad.
Volgens mij eet GB gewoon als een enorme boer en probeert-ie dat te verbergen op de eerste date.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg snij gewoon kleine stukjes dan paardenlul je kan al geen soep eten en ook geen biefstuk manoneindig
Of dat je hier keuze hebt ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja joh. Jij neemt genoegen met een restaurant waar je 10 minuten op een hapje steak moet kauwen? Pauper
Je gaat ergens naar toe, iets komt na ietsquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
One step at the timeik zit momenteel in de na en naar's
Nee ik ken alle etiketten bestek van buiten naar binnen enz enzquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij eet GB gewoon als een enorme boer en probeert-ie dat te verbergen op de eerste date.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ken alle etiketten bestek van buiten naar binnen enz enz
Ieuwwquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja joh. Jij neemt genoegen met een restaurant waar je 10 minuten op een hapje steak moet kauwen? Pauper
Dan is het nog niet gaar genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stoofvlees lust ik wel maar daar moet je ook al zo lang op kauwen.
Je bent echt onverbeterlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ken alle etiketten bestek van buiten naar binnen enz enz
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb al 11 stickers in mijn AH kristal glas zegelboekje
Ik ook mijn moeder is aan de spaar voor mijn neefjequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:43 schreef TillyB het volgende:
[..]vrijdag nog 6 vellen weggegeven. Dat kan wel digitaal tegenwoordig allemaal super handig
Zelfs dat wist ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:43 schreef TillyB het volgende:
[..]vrijdag nog 6 vellen weggegeven. Dat kan wel digitaal tegenwoordig allemaal super handig
Ik ook niet. Bij de Dirk doen ze daar ook niet aan, geloof ik. Bij de AH hebben ze altijd verschillende soorten zegeltjes.quote:
Een Tilly-smiley!quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik voel mij gelijk welkom in de filmclub![]()
[ afbeelding ]
Het is hilarisch daar.quote:
Voor Struis ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar het duurt voor mij nooit zo bar lang
Gaat allemaal automatisch digitaal, geen gedoe met plakkertjes en als je te kort hebt kan je iemand een verzoek sturen dan wordt het zo bijgeschrevenquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs dat wist ik niet
Heb me er ook niet in 'verdiept'
Letterboxd?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik voel mij gelijk welkom in de filmclub![]()
[ afbeelding ]
Nog niks dat word wel een jaar werkquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoeveel films heb je al ingevoerd als 'watched'
Wauwquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gaat allemaal automatisch digitaal, geen gedoe met plakkertjes en als je te kort hebt kan je iemand een verzoek sturen dan wordt het zo bijgeschreven
Gewoon kijken wat een ander heeft dan kan je al de helft overnemen meestal qua oude filmsquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nog niks dat word wel een jaar werk
Oh dat is iets handiger dan zoeken op titelquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat een ander heeft dan kan je al de helft overnemen meestal qua oude films
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik kom zelden bij de AH ,maar kreeg pasgeleden van iemand die voor mij bij de kassa stond 10 zegels .. dus dan maar een boekje meenemen en plakken![]()
Ik vond een tijd geleden allemaal losse zegels van een paar jaar geleden . Heel handig
Volgens mij is die actie alweer bijna afgelopenquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:01 schreef TillyB het volgende:
[..]daar heb je niet veel meer aan
Als je wilt kan ik je de mijne sturen als ik weer wat heb. Kan wel ff duren, ik doe meestal 1 x in de zoveel tijd grote voorraad bij AH.
Volle kaarten kan je nog inleveren tot 24 novemberquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is die actie alweer bijna afgelopen
Ahquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volle kaarten kan je nog inleveren tot 24 november
Tijd voor een bril?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik kan die kleine lettertjes niet meer lezen
Ik had een hele nieuwe aangeschaft ,ogen laten meten ,bril uitgezocht geluisterd naar het advies van degene de me hielp ( dus een die licht is op de neusbrug bla bla)quote:
Zo ver gaat mijn adoratie nou ook weer niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Recce mooie nieuwe UI voor jou, ter ere van mij
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn adoratie nou ook weer niet.
Je leeft nog!quote:
Wtf wat kutquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had een hele nieuwe aangeschaft ,ogen laten meten ,bril uitgezocht geluisterd naar het advies van degene de me hielp ( dus een die licht is op de neusbrug bla bla)
Wat een kut bril ..heb een rode neusbrug als ik hem iets te lang op heb en hij doet me pijn ..dat rot ding![]()
Nog 2 kalender jaren wachten voor ik er weer een kan aanschaffen![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je leeft nog!Met de juiste jas thuisgekomen?
Ben je er al mee terug geweest? Dit is blijkbaar geen goede bril voor jou.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had een hele nieuwe aangeschaft ,ogen laten meten ,bril uitgezocht geluisterd naar het advies van degene de me hielp ( dus een die licht is op de neusbrug bla bla)
Wat een kut bril ..heb een rode neusbrug als ik hem iets te lang op heb en hij doet me pijn ..dat rot ding![]()
Nog 2 kalender jaren wachten voor ik er weer een kan aanschaffen![]()
Nee , kan er toch niets meer aan veranderen .quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er al mee terug geweest? Dit is blijkbaar geen goede bril voor jou.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Zij moeten jou toch een goede bril verkopen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , kan er toch niets meer aan veranderen .
Dat kun je je moeder toch niet aandoen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder moet een bril en ik moet mee als adviseur
Volgens mij schreef je net 'chauffeur ' verkeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder moet een bril en ik moet mee als adviseur
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je net 'chauffeur ' verkeerd.
Nou valt best mee eh? ik vind 7% van jou films te pruimenquote:
Ze heeft een soort Russische alias kan er weinig mee qua bellingcatquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou valt best mee eh? ik vind 7% van jou films te pruimen
Ze weet zelf natuurlijk alle stalktechnieken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze heeft een soort Russische alias kan er weinig mee qua bellingcat
Jij hebt wel bijna allemaal goeie of verzwijg je de kutfilms gewoonquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is ook niet waar want ik heb er talloze niet gezien, maar zitten 300 romantische bij
😍😍😍quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:36 schreef Recce het volgende:
[..]Nu maar hopen dat het wederzijds is.
Tussen de beestjes in de natuur, magisch😍quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie Till al liggen op de Twentse heide sterren kijken
Ja daar is over nagedachtquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze weet zelf natuurlijk alle stalktechnieken.
is dat nu een wijf of een ventquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:murp zou jaloers op Recce's UI worden.
Nou ...,momenteel gaat lezen sowieso lastig omdat mijn schildklier achteruit gaatquote:
Zie mijn reactie bij Tilquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen. Zij moeten jou toch een goede bril verkopen?
Nog twee jaar met een pleister over je neusbrug is ook zo wat.
Nu we een setje zijn krijg ik alle protips gelijk, man3 hadden we eerder moeten doen. Misschien heeft de gordijnschuilkat ook nog wat adviezen.👀quote:
sloopt het geen tegels ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Ghostbuster dat onkruid ben ik zo spekzat dat iets als deze er moet komen:
[ afbeelding ]
Maakt weinig lawaai, werkt op accu's en je hoeft niet meer te bukken.
Ik las in een ander topic over je schildklier.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ...,momenteel gaat lezen sowieso lastig omdat mijn schildklier achteruit gaat
Heel ingewikkeld verhaal , maar snel moe dus ook moeilijker kunnen lezen
Die twee handvaten... Daar komen je handen dus dan is dat bovenste stukje om.. je kin op te rusten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
En waar lees je over Gadaffi dan conjoquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
hier
https://www.gmx.at/magazi(...)bagdadi-tot-34133504
bagdadiquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
hier
https://www.gmx.at/magazi(...)bagdadi-tot-34133504
Ik ben wel erg van ratingsquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijna allemaal goeie of verzwijg je de kutfilms gewoon
Hoe werkt die dan? die dingen met die borstels schijnen snel te slijtenquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee . laatste keer bij de internist was mijn vrije T4 waarde al wat aan de lage kant maar viel het nog wel binnen de normale waarde ,maar moest al wel minderen met de dosisquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic over je schildklier.Hoe kan dat nou ineens achteruit gaan? Komt dat door je andere medicatie problemen? Het ging zo lang goed.
Ai dat klinkt niet al te best.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee . laatste keer bij de internist was mijn vrije T4 waarde al wat aan de lage kant maar viel het nog wel binnen de normale waarde ,maar moest al wel minderen met de dosis
ik ben in 5 weken tijd heel veel aangekomen ,en vreselijk moe. Nog wat klachten waar ik ineens last van heb , voor mij een teken dat er iets helemaal mis is .
Moet deze week bloed prikken en volgende week naar de internist ,maar ik maak me ernstige zorgen op dit moment
Nee ...ik ben ook behoorlijk aan het dippen door dat hele gedoequote:Op zondag 27 oktober 2019 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai dat klinkt niet al te best.
Het is jammer dat artsen er ook vreselijk naast kunnen zitten maar jij er wel afhankelijk van bent.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ...ik ben ook behoorlijk aan het dippen door dat hele gedoe
Sterktequote:Op zondag 27 oktober 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ...ik ben ook behoorlijk aan het dippen door dat hele gedoe
Ik denk dat ze er niet naast zit maar dat mijn vrije T4 nog lager is geworden in de afgelopen 5 weken na de laatste controle.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is jammer dat artsen er ook vreselijk naast kunnen zitten maar jij er wel afhankelijk van bent.
Daar moeten de muntstukken in om 'm te laten draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die twee handvaten... Daar komen je handen dus dan is dat bovenste stukje om.. je kin op te rusten?wtf
Metalen schijf die met 6 miljard toeren ronddraait.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe werkt die dan? die dingen met die borstels schijnen snel te slijten
Jij word een populaire man op de buurt denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Metalen schijf die met 6 miljard toeren ronddraait.
Hhm, Dat is flink balen, puzzie. Hoop dat ze het snel voor je op kunnen lossen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee . laatste keer bij de internist was mijn vrije T4 waarde al wat aan de lage kant maar viel het nog wel binnen de normale waarde ,maar moest al wel minderen met de dosis
ik ben in 5 weken tijd heel veel aangekomen ,en vreselijk moe. Nog wat klachten waar ik ineens last van heb , voor mij een teken dat er iets helemaal mis is .
Moet deze week bloed prikken en volgende week naar de internist ,maar ik maak me ernstige zorgen op dit moment
Was ik al.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij word een populaire man op de buurt denk ik
Thnxquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hhm, Dat is flink balen, puzzie. Hoop dat ze het snel voor je op kunnen lossen.
Sterkte!
Maar waar denk je dan aan?quote:
'alles komt goed'quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
Er is niet zoveel mis met realisme hoor
Dat is te behandelen?quote:
Nee, dat is zo, maar je schiet er niets mee op zolang je niet bij een specialist bent geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
Er is niet zoveel mis met realisme hoor
De onrust mag er ook zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is zo, maar je schiet er niets mee op zolang je niet bij een specialist bent geweest.
De kans dat hij ermee ophoudt is nu groter ..Met alle gevolgen van dien,.quote:
Ja, dat 1e is helaas niet meer dan logisch en het laatste kan er niet genoeg van zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De onrust mag er ook zijn.
Een veel knuffels![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kans dat hij ermee ophoudt is nu groter ..Met alle gevolgen van dien,.
Maar goed .. ingewikkeld verhaal maar wel reden tot zorg
Volgende week maandag gelukkigquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Dat is kut. En daar mag je je inderdaad best zorgen over maken.
Wanneer moest je nu weer voor controle?
Ik heb er vandaag ook weer 2 leuke gemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh wat een leuke UI helemaal jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |