Loop je bij hem ook zo in zijn DM te hijgen/ kreunen/ capslocken?quote:
Nee alleen bij trage mensenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Loop je bij hem ook zo in zijn DM te hijgen/ kreunen/ capslocken?
Ja maar wel van m'n HELE leven hè, letterlijk alles wat ik kan herinneren. Van disneyfilms van vroegah tot vage Nederlandse films tot hollywood blockbusters tot documentaires van over de hele wereld. Alles.quote:
Da’s voorbehouden aan de damesquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Loop je bij hem ook zo in zijn DM te hijgen/ kreunen/ capslocken?
Dus Recce komt bij jou vlot over?quote:
Films die ik jaren geleden gezien heb, vergeet ik gewoon compleet meestal. Die vind ik echt niet zomaar terug.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar wel van m'n HELE leven hè, letterlijk alles wat ik kan herinneren. Van disneyfilms van vroegah tot vage Nederlandse films tot hollywood blockbusters tot documentaires van over de hele wereld. Alles.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus Recce komt bij jou vlot over?
Hij doet het bij jou ook niet?quote:
Misschien als je de filmposter ziet erbij maar alleen degene die indruk gemaakt hebben dan denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Films die ik jaren geleden gezien heb, vergeet ik gewoon compleet meestal. Die vind ik echt niet zomaar terug.
Kan je toch lekker gaan bellingcatten op vage flarden herinneringenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Films die ik jaren geleden gezien heb, vergeet ik gewoon compleet meestal. Die vind ik echt niet zomaar terug.
Grappig, hoe een vlot je kan helpen om over te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus Recce komt bij jou vlot over?
Nah, de laatste jaren heb ik ook heel weinig films gezien eigenlijk. Er zijn er natuurlijk wel redelijk wat die ik nog wel weet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien als je de filmposter ziet erbij maar alleen degene die indruk gemaakt hebben dan denk ik
Nee, die is saai.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ga jij Rec nou weer belagen zeker volle maan of zo
nee, geen hijgers hierquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij doet het bij jou ook niet?
Well well well, nog meer met een bungelend geslachtsdeel die geen hijger in hun DM hebben als ze de laatste post hebben?
Toch geen handgemakt lijstje?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
Ohja ik had ook wel een lijstje met films die ik gezien had sinds 2007 ofzo, dat helpt ook wel
GB, verklaar dit eens ...quote:
films.txtquote:
Waarom hield je dat eigenlijk bij?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
films.txt![]()
boeken heb ik er maar onder gefrot want dat is zo weinig daar hoef ik geen apart kladblokje voor aan te maken
Kweenie, gewoon, vink leuk. Of ja dat was geloof ik begonnen in een zomervakantie waar ik heel veel films had gezien, die zette ik toen even lekker overzichtelijk op een rijtje en daarna nooit meer gestopt.quote:
Moet je nou alweer verschoond worden?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik beroep mij op mijn verschoningsrecht
Heb je je handdoeken al verschoond?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik beroep mij op mijn verschoningsrecht
Een soort verzameldrift waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kweenie, gewoon, vink leuk. Of ja dat was geloof ik begonnen in een zomervakantie waar ik heel veel films had gezien, die zette ik toen even lekker overzichtelijk op een rijtje en daarna nooit meer gestopt.
Morgenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgenik kan die wasmachine van mij s'avonds niet aanzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Oh same, zoeken, downloaden, verzamelen, lijstjes maken, heb ik nog meer tijd aan besteed dan het daadwerkelijk kijken en lezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Een soort verzameldrift waarschijnlijk.Ik verzamel boeken, films, series etc. die ik nog moet kijken. Die lijst wordt oneindig lang.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:34 schreef TillyB het volgende:
Ghostbusters staat er ook bij, op de laatste pagina met de oudste films, zoooo oud die GB![]()
(die allerlaatste, show van Alex Klaassen is de enige zonder jaartal, vandaar helemaal onterecht achteraan)Ik heb The Bleu lagoon in de bios gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist ik niet wat het was zat ik daar tussen alle love couples
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Wel op de kostelijke zondag?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgenik kan die wasmachine van mij s'avonds niet aanzetten
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb The Bleu lagoon in de bios gezienwist ik niet wat het was zat ik daar tussen alle love couples
Leuke film ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:37 schreef TillyB het volgende:
Oh The Blue Lagoon is van 1980 valt nog mee, dacht veel ouder eigenlijk. Suddenly Susan was nog zo jong daar.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:34 schreef TillyB het volgende:
Ghostbusters staat er ook bij, op de laatste pagina met de oudste films, zoooo oud die GB![]()
(die allerlaatste, show van Alex Klaassen is de enige zonder jaartal, vandaar helemaal onterecht achteraan)Da’s jouw ‘todo’ lijstje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet echt weer een keer gaan lezen om de achterstand een beetje te gaan beperken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh same, zoeken, downloaden, verzamelen, lijstjes maken, heb ik nog meer tijd aan besteed dan het daadwerkelijk kijken en lezen.
Zo traag als dikke stroop.quote:
Ik dacht Blue Lagoon.quote:
Met Madonna Blue lagoon is verschrikkelijk traag jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht Blue Lagoon.
Die ander zegt me maar half iets. Zou ik moeten zoeken en daar heb ik nu geen zin an.
Ik heb ook tuin bordeelsluipers die staan op de matquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
niet eens tijd om de bordeelsluipers bij elkaar te zoeken
Ja doen! Ik heb deze week 6 of 7 films gekeken geloof ik, dus ik ga op het moment wel lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet echt weer een keer gaan lezen om de achterstand een beetje te gaan beperken.
Nee dat gaat lastig worden bij zo'n volksgericht.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
niet eens tijd om de bordeelsluipers bij elkaar te zoeken
Da’s Desperatelyquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met Madonna Blue lagoon is verschrikkelijk traag ja
Oeps ik dacht de Madonna filmquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:41 schreef TillyB het volgende:
Suddenly Susan is die flauwe comedyserie met Brooke Shields
Hou je van dat soort films?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik MOET Joker zien van mijn ex. Die heeft 'm al 3 x gezien.
Het probleem is dat ik allemaal moeilijke boeken wil lezen en daar steeds te suf voor ben. Misschien eerst maar eens wat pulp doorwerken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja doen! Ik heb deze week 6 of 7 films gekeken geloof ik, dus ik ga op het moment wel lekker.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb ook tuin bordeelsluipers die staan op de mat
Kan me niet voorstellen dat ik een film met Madonna gezien heb.quote:
Nu al 3 keer?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik MOET Joker zien van mijn ex. Die heeft 'm al 3 x gezien.
Beetje Love Island kijken tussendoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik allemaal moeilijke boeken wil lezen en daar steeds te suf voor ben. Misschien eerst maar eens wat pulp doorwerken.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
sjamp, heb jij die gif nog van die panda die paddenstoelen gapt?
Weet ik niet, weet vaag waar het over gaat.quote:
Ik heb ‘m volgens mij gezienquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik een film met Madonna gezien heb.
Misschien de eerste 10 minuten.
Die vindt 'm GeWeeeldig!quote:
Merci babe!quote:
Veel fouter gaat 't niet worden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Mega gezeik om die Garry Glitter song bij the joker, en hij staat overal hoog met stream aantallen nu
Jij bent ook wel goed in pulp consumeren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje Love Island kijken tussendoor
Zou dan liever naar 'Her' kijken met Joaquin Phoenixquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet vaag waar het over gaat.
Ik heb er nu geen zin in.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ook wel goed in pulp consumeren.
Ik heb helemaal geen zin in welke film dan ook en nee, ik ben niet chagrijnig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou dan liever naar 'Her' kijken met Joaquin Phoenix
Ok. Series ook niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in welke film dan ook en nee, ik ben niet chagrijnig.
Je mot meelullen hier anders krijg je die stempel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in welke film dan ook en nee, ik ben niet chagrijnig.
Nog maar een paar maanden tot de nieuwe Love Island begint, dan kun je gelijk instappenquote:
Nee, als ik dat doe dan is het alles in één keer. Laatste serie was Penoza. Maar einde viel tegen, geloof ik. Weet het al niet eens meer.quote:
Liever een stempel door iemand opgelegd die zelf onder de stempels zit dan meelullen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:48 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je mot meelullen hier anders krijg je die stempel.
Spijtig voor je.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:54 schreef chufi het volgende:
1 ding is zeker ... er wordt hier weinig geneukt
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:54 schreef chufi het volgende:
1 ding is zeker ... er wordt hier weinig geneukt
Ook dit kan in de COS.quote:
Scary.quote:
Ga je toch je nest in.quote:
ik heb een smart watch. ben er zo blij mee (onverwacht)quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die nog een horloge met wijzers draagt?
Mijn horloges hebben ook wijzersquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind dat zo'n gedoe en dat continue gesyncd moeten zijn ,...quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb een smart watch. ben er zo blij mee (onverwacht)
Mijn zonnewijzer.... telt dat ook?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
krijg alles op mn tel binnen, apps,mail,tel. handigquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n gedoe en dat continue gesyncd moeten zijn ,...
Zet je hem ook weleens uit?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
krijg alles op mn tel binnen, apps,mail,tel. handig
ja 's nachtsquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet je hem ook weleens uit?
Murp is een kerel met irritante UIquote:Op zondag 27 oktober 2019 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb ik een bril nodig of heeft murp haar naam echt veranderd in nurp?
Over slecht gesproken.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:57 schreef pullup het volgende:
Alweer mensen die de hele nacht hebben doorgetrokken Man3
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:13 schreef pullup het volgende:
Deze gaat zelf maar voor boer spelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:17 schreef pullup het volgende:
Lekker voor je kutminiboer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja die past hier beter.
Allemaal rimpels!
Moet je de vrouwen eerst hypnotiseren?quote:
Ja, anders is het bij voorbaat kansloos.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je de vrouwen eerst hypnotiseren?
Goede zoendag!
Je hebt er gelukkig de juiste smileys voor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, anders is het bij voorbaat kansloos.
Prachtig! Zijn het aangebrande pepernoten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Kunst met een grote K.
Ja, was om 7 uur wakker. Jij geen last van?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er gelukkig de juiste smileys voor.
Was je extra vroeg wakker door de wintertijd?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig! Zijn het aangebrande pepernoten?
Zou een beetje raar zijn als zij er last van heeft dat jij om 7 uur wakker wasquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, was om 7 uur wakker. Jij geen last van?
Dat is inderdaad bijtijds ja, ik was om half 9 wakker, maar had vannacht ook een tijdje wakker gelegen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, was om 7 uur wakker. Jij geen last van?
Bedankt lieverdquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen Scrup, hier koffie voor jou!
Kopzorgen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijtijds ja, ik was om half 9 wakker, maar had vannacht ook een tijdje wakker gelegen.
Niet als ik haar aan de telefoon had.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als zij er last van heeft dat jij om 7 uur wakker was
Ik maakte me druk of Lucky mijn telefoonnummer nog wel had.quote:
Heel goed opgeborgen natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maakte me druk of Lucky mijn telefoonnummer nog wel had.
Mooi hoor, dat puntje licht zorgt er voor dat het leeft.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bijzonder wat je allemaal kan maken van één kutsmiley.
[ afbeelding ]
Ja, na die toevoeging was het echt compleet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hoor, dat puntje licht zorgt er voor dat het leeft.
Knoop maar een knapzak van je gescheurde jurk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lig nog in bed, als iemand zo ontbijt maakt dan kom ik er zo aan
Ik zie een stropdasquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk er een smiley van te maken.
En zo is de cirkel weer rondquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk er een smiley van te maken.
Het is pas echt out of the box als je een cirkel maakt die niet rond is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond
Wat cirkels meestal zijn
Sterkte ik heb dat met september.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Naar de kerk geweest. Herdenking voor een vroegere klasgenoot.
Oktober is en blijft een moeilijke maand.
Awwquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh my god er zit een roodborstje op mijn balkon
Nieuwe soort voor mijn balkon
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een dwerg die het opstapje niet op komt
Niet te hopen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als dit de toon van vandaag word
Dan krijgen we op ons sodemieter vanavondquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als dit de toon van vandaag word
Van wie?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgen we op ons sodemieter vanavond
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgen we op ons sodemieter vanavond
Als diegenen die er commentaar op hebben dat zelf nu eens zouden doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja we moeten inhoudelijke gesprekken voeren
Precies daar wacht ik ook opquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als diegenen die er commentaar op hebben dat zelf nu eens zouden doen.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
We zitten weer met een stervende rat hier, hij is volgens mij hersendood, mijn aap: wat als die nou dagen hersendood blijft? ik zei nou dan krijgen we wel de zenuwen ervan denk ik
Ja echt op zulke dagen twijfel ik hard over een ander dier, maar ze zijn zo leuk qua intelligentiequote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die korte levensduur is toch iets wat bijzonder lullig is.
Het is leuk en levendig in huis en zo, maar mij bevalt het prima zonder beesten. Hoef nergens voor thuis te blijven en ook geen arts af te kleppen als het mis is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt op zulke dagen twijfel ik hard over een ander dier, maar ze zijn zo leuk qua intelligentie
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een olifant heeft ook een aardig IQ, maar geen idee of dat past.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Een idioot gooit hier beneden vogelvoer op de stoep. Nu zitten steeds duiven bij mij op de vensterbank te wachten en die schijten de boel onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |