Loop je bij hem ook zo in zijn DM te hijgen/ kreunen/ capslocken?quote:
Nee alleen bij trage mensenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Loop je bij hem ook zo in zijn DM te hijgen/ kreunen/ capslocken?
Ja maar wel van m'n HELE leven hè, letterlijk alles wat ik kan herinneren. Van disneyfilms van vroegah tot vage Nederlandse films tot hollywood blockbusters tot documentaires van over de hele wereld. Alles.quote:
Da’s voorbehouden aan de damesquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Loop je bij hem ook zo in zijn DM te hijgen/ kreunen/ capslocken?
Dus Recce komt bij jou vlot over?quote:
Films die ik jaren geleden gezien heb, vergeet ik gewoon compleet meestal. Die vind ik echt niet zomaar terug.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar wel van m'n HELE leven hè, letterlijk alles wat ik kan herinneren. Van disneyfilms van vroegah tot vage Nederlandse films tot hollywood blockbusters tot documentaires van over de hele wereld. Alles.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus Recce komt bij jou vlot over?
Hij doet het bij jou ook niet?quote:
Misschien als je de filmposter ziet erbij maar alleen degene die indruk gemaakt hebben dan denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Films die ik jaren geleden gezien heb, vergeet ik gewoon compleet meestal. Die vind ik echt niet zomaar terug.
Kan je toch lekker gaan bellingcatten op vage flarden herinneringenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Films die ik jaren geleden gezien heb, vergeet ik gewoon compleet meestal. Die vind ik echt niet zomaar terug.
Grappig, hoe een vlot je kan helpen om over te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus Recce komt bij jou vlot over?
Nah, de laatste jaren heb ik ook heel weinig films gezien eigenlijk. Er zijn er natuurlijk wel redelijk wat die ik nog wel weet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien als je de filmposter ziet erbij maar alleen degene die indruk gemaakt hebben dan denk ik
Nee, die is saai.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ga jij Rec nou weer belagen zeker volle maan of zo
nee, geen hijgers hierquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij doet het bij jou ook niet?
Well well well, nog meer met een bungelend geslachtsdeel die geen hijger in hun DM hebben als ze de laatste post hebben?
Toch geen handgemakt lijstje?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
Ohja ik had ook wel een lijstje met films die ik gezien had sinds 2007 ofzo, dat helpt ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |