Ik ben het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Een idioot gooit hier beneden vogelvoer op de stoep. Nu zitten steeds duiven bij mij op de vensterbank te wachten en die schijten de boel onder.
Ik zal ook eens met een voeder actie beginnen hier, onze vrinden hebben steun nodig weerquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wees blij dat er nog iemand de moeite neemt om bij je langs te komen Badeend
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Duiven zijn goor en duivenstront dus helemaal, mijn dochter had er ook zo'n last van, maar sinds ze duivenpinnen helemaal niet meer.
Hier ook veel overlast van duiven. Rotbeesten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Duiven zijn goor en duivenstront dus helemaal, mijn dochter had er ook zo'n last van, maar sinds ze duivenpinnen helemaal niet meer.
Duivenpinnen staat zo strafkampachtig. Vind ik dit wat leuker staan en dat helpt ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig heeft die het wel naar zijn zin
[ afbeelding ]
Chuck Morris.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maarquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:56 schreef pullup het volgende:
![]()
Onder de 10 graden buiten,@:TillyB heeft weer een half jaartje pret
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:46 schreef TillyB het volgende:
Ok waarom doen die kutgifs het nooit via mobiel HOERENGOOGLE
Hahahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb die als UI ergens geloof ik
Goedemiddag.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:46 schreef TillyB het volgende: