abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:13:52 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189647333
lol, zie net een de titel van de laatste video op RB AM Racing's channel...
'Never lift'... Well, that was forboding.

Vrij duidelijke 'no' ook op de vraag 'did you lift?'... (rond 19:00)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189647347
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Neuh. Omdat hij heeft toegegeven dat hij niet gelift heeft is er geen bezwaar mogelijk.
De FIA is niet consequent, kent de eigen regels niet eens of past ze niet goed toe. Hoe verklaar je dat bijvoorbeeld Bottas onder rood gewoon zijn ronde mag afmaken zonder bestraft te worden.
pi_189647478
Het slaat ook nergens op. De straf wordt uitgedeeld op basis van een verkeerd artikel. Dan is die straf dus niet meer geldig en dan is het niet relevant wat voor uitspraken de rijder heeft gemaakt. De rijder moet nu bloeden voor het geklungel van de FIA. Omdat een stel spaghetti slikkers anders hun zin niet krijgen. Als die Italianen iedereen zo consequent aan de regels willen houden. Laat ze dan zich dan ook als land eens aan de EU begrotingsregels houden. Of is het dan niet geldig en kun je beter andere de maat nemen.
Check it out
pi_189647532
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:44 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Hamilton reedt ook volgas lang het ongeluk van Bottas, maar omdat de gele vlag nog niet gezwaaid had ging hij vrijuit. Dat is ook gevaarlijk.
Ergens moet een grens getrokken worden en de vlaggen zijn leidend. Is voor iedereen helder en eerlijk.

Wat in dit geval gek is, is dat de FIA de situatie geen straf waardig vindt (incident is onderzocht) en paar uur later ineens wel
pi_189647545
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:14 schreef Cherni het volgende:

[..]

De FIA is niet consequent, kent de eigen regels niet eens of past ze niet goed toe. Hoe verklaar je dat bijvoorbeeld Bottas onder rood gewoon zijn ronde mag afmaken zonder bestraft te worden.
Lol dat is gewoon helder uitgelegd
pi_189647548
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ergens moet een grens getrokken worden en de vlaggen zijn leidend. Is voor iedereen helder en eerlijk.

Wat in dit geval gek is, is dat de FIA de situatie geen straf waardig vindt (incident is onderzocht) en paar uur later ineens wel
Ok, maar houdt als Hamilton dan ook je mond dicht. En ga niet anderen de les lopen lezen, met zijn hypocriete gewauwel.
Check it out
pi_189647622
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar dan zet je het harde precedent dat doorknallen onder geel risicoloos is zolang dat bord niet knippert. Dat is hoogst onveilig en moet je absoluut niet willen.
Ik vind dit wel een mooie. Dus omdat het systeem of de techniek van de FIA faalt moet Max daarvoor gestraft worden omdat hij eerlijk toegeeft dat hij niet van het gas gaat?

Op de onboard is te zien dat hij Bottas net voor de bocht ziet staan en die gele vlag is al helemaal bedroevend slecht te zien als je er niet bewust op let. Moet hij dat nog in de laatste 2 seconden van het gas? op het punt waar Max de vlag had kunnen zien is het al te laat mocht hij er net als Bottas af zijn gevlogen.
pi_189647719
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een mooie. Dus omdat het systeem of de techniek van de FIA faalt moet Max daarvoor gestraft worden omdat hij eerlijk toegeeft dat hij niet van het gas gaat?

Op de onboard is te zien dat hij Bottas net voor de bocht ziet staan en die gele vlag is al helemaal bedroevend slecht te zien als je er niet bewust op let. Moet hij dat nog in de laatste 2 seconden van het gas? op het punt waar Max de vlag had kunnen zien is het al te laat mocht hij er net als Bottas af zijn gevlogen.
Lijkt een beetje op werken bij de overheid. Daar wordt de onkunde van de leiding ook afgeschoven op de medewerkers die er iets van willen maken.
Check it out
pi_189647734
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een mooie. Dus omdat het systeem of de techniek van de FIA faalt moet Max daarvoor gestraft worden omdat hij eerlijk toegeeft dat hij niet van het gas gaat?

Op de onboard is te zien dat hij Bottas net voor de bocht ziet staan en die gele vlag is al helemaal bedroevend slecht te zien als je er niet bewust op let. Moet hij dat nog in de laatste 2 seconden van het gas? op het punt waar Max de vlag had kunnen zien is het al te laat mocht hij er net als Bottas af zijn gevlogen.
Daarom wijzen de stewards naar Vettel, die vlak voor Verstappen reed en wel direct hard snelheid minderde.

Wat daar weer opmerkelijk aan is, is dat zo ver wij weten de stewards niet bij Vettel hebben geïnformeerd waarom hij zo hard afremde.
Was dat omdat hij één gele vlag zag, omdat hij Bottas zag of wellicht omdat zijn team op de boardradio aangaf direct snelheid te moeten minderen.

Nogal essentieel omdat Verstappen in tweede instantie ineens wel verweten wordt dat hij de gele vlag genegeerd heeft.
pi_189647977
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daarom wijzen de stewards naar Vettel, die vlak voor Verstappen reed en wel direct hard snelheid minderde.

Wat daar weer opmerkelijk aan is, is dat zo ver wij weten de stewards niet bij Vettel hebben geïnformeerd waarom hij zo hard afremde.
Was dat omdat hij één gele vlag zag, omdat hij Bottas zag of wellicht omdat zijn team op de boardradio aangaf direct snelheid te moeten minderen.

Nogal essentieel omdat Verstappen in tweede instantie ineens wel verweten wordt dat hij de gele vlag genegeerd heeft.
Blijf het toch tamelijk bijzonder vinden. Ik weet niet hoe snel ze op de grit de gele vlag te zien krijgen maar als toeschouwer werd de gele vlag pas gegeven nadat Max over de finish reed. Als je in de F1 afhankelijk bent van 1 vlagger dan moet je zelf toch ook even achter de oren krabben. Tuurlijk had Max gewoon moeten liften maar deze straf voelt ergens toch wat vreemd
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 oktober 2019 @ 14:52:01 #161
408813 crew  trein2000
pi_189648035
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een mooie. Dus omdat het systeem of de techniek van de FIA faalt moet Max daarvoor gestraft worden omdat hij eerlijk toegeeft dat hij niet van het gas gaat?

Op de onboard is te zien dat hij Bottas net voor de bocht ziet staan en die gele vlag is al helemaal bedroevend slecht te zien als je er niet bewust op let. Moet hij dat nog in de laatste 2 seconden van het gas? op het punt waar Max de vlag had kunnen zien is het al te laat mocht hij er net als Bottas af zijn gevlogen.
Vlag is leidend.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:53:23 #162
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189648078
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Elke Formule 1 coureur draagt het milieu een warm hart toe. Maar omdat Hamilton het uit, is hij hypocriet?
nee. Hij is een hypocriet omdat hij continu met het beschuldigende vingertje naar Jan en alleman wijst. Nu ook weer naar Max dat ie volgas langs Bottas ging terwijl die dat zelf ook deed. Dat milieu-geblaat van hem haalde ik er zuiver bij om kracht bij te zetten dat hij zoiets continu doet.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189648311
Zal je zien dat het zo een natte start is. Dan is het toch wel fijn om vanaf pole te starten.

Voor een droge start is die P4 zo erg nog niet. Al wordt het inhalen van die Ferrari's op de rechte stukken wel een ding (al dachten we dat ook voor de kwali :P)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 oktober 2019 @ 15:04:47 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189648341
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:03 schreef Mothzor het volgende:
Zal je zien dat het zo een natte start is. Dan is het toch wel fijn om vanaf pole te starten.

Voor een droge start is die P4 zo erg nog niet. Al wordt het inhalen van die Ferrari's op de rechte stukken wel een ding (al dachten we dat ook voor de kwali :P)
Max liep in de kwali 350 en de Ferrari's 356, dus als hij bij het opkomen van het rechte stuk in het kielzog zit zou het net aan moeten kunnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:05:43 #165
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189648357
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ergens moet een grens getrokken worden en de vlaggen zijn leidend. Is voor iedereen helder en eerlijk.

Wat in dit geval gek is, is dat de FIA de situatie geen straf waardig vindt (incident is onderzocht) en paar uur later ineens wel
Zeker vreemd. Bij Leclerc gebeurde dat ook al. Eerst no further investigation en daarna best een forse straf.
In dit geval heeft Max natuurlijk wel zelf in een interview gezegd dat hij niet van het gas ging. Daar moesten ze eigenlijk wel op reageren. Vind het terecht dat hij een straf krijgt, maar vind 3 plaatsen op de grid en 2 punten wel redelijk fors.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189648361
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daarom wijzen de stewards naar Vettel, die vlak voor Verstappen reed en wel direct hard snelheid minderde.

Wat daar weer opmerkelijk aan is, is dat zo ver wij weten de stewards niet bij Vettel hebben geïnformeerd waarom hij zo hard afremde.
Was dat omdat hij één gele vlag zag, omdat hij Bottas zag of wellicht omdat zijn team op de boardradio aangaf direct snelheid te moeten minderen.

Nogal essentieel omdat Verstappen in tweede instantie ineens wel verweten wordt dat hij de gele vlag genegeerd heeft.
Maakt allemaal niks uit man. Het is heel simpel. Als er een gele vlag gezwaaid word ga je van het gas en doe je voorzichtig. Doe je dat niet krijg je straf. Het is de verantwoordelijkheid van de coureur om uit te kijken voor vlaggen.

Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:09:04 #167
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189648405
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

nee. Hij is een hypocriet omdat hij continu met het beschuldigende vingertje naar Jan en alleman wijst. Nu ook weer naar Max dat ie volgas langs Bottas ging terwijl die dat zelf ook deed. Dat milieu-geblaat van hem haalde ik er zuiver bij om kracht bij te zetten dat hij zoiets continu doet.
Laatste sector van Hamilton was toch +0.2?
pi_189648505
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maakt allemaal niks uit man. Het is heel simpel. Als er een gele vlag gezwaaid word ga je van het gas en doe je voorzichtig. Doe je dat niet krijg je straf. Het is de verantwoordelijkheid van de coureur om uit te kijken voor vlaggen.

Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen.
En dus gingen de stewards kijken naar de data en concludeerde dat er niks aan de hand was.

Dan gaat daar toch echt iets helemaal mis
pi_189648560
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En dus gingen de stewards kijken naar de data en concludeerde dat er niks aan de hand was.

Dan gaat daar toch echt iets helemaal mis
Ja dat is wel vreemd. Ik heb dat hele gebeuren inc persconferentie niet zo gevolgd. Maar ik verwachtte wel een mogelijke penalty direct toen hij over s/f kwam en zijn tijd verbeterde.
pi_189648603
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maakt allemaal niks uit man. Het is heel simpel. Als er een gele vlag gezwaaid word ga je van het gas en doe je voorzichtig. Doe je dat niet krijg je straf. Het is de verantwoordelijkheid van de coureur om uit te kijken voor vlaggen.

Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen.
Eens.

Straf accepteren en doorgaan.
pi_189648913
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen.
Dit klopt niet : "Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen." In sector 2/3 kon de tijd zeker nog verbeterd worden. Het tijdsverlies door microsector 3 gele vlag had nog steeds een snelste tijd kunnen opleveren.
Check it out
pi_189649269
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dit klopt niet : "Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen." In sector 2/3 kon de tijd zeker nog verbeterd worden. Het tijdsverlies door microsector 3 gele vlag had nog steeds een snelste tijd kunnen opleveren.
Als je echt van je gas gaat door een gele vlag, is een tijdsverbetering gewoon onmogelijk, lijkt me..
pi_189649306
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dit klopt niet : "Zodra Max over de finish ging en zijn tijd verbeterde kon je weten dat dit eraan zat te komen." In sector 2/3 kon de tijd zeker nog verbeterd worden. Het tijdsverlies door microsector 3 gele vlag had nog steeds een snelste tijd kunnen opleveren.
Dat klopt prima. En is ook gebeurd.

Als je van je gas af moet zal je 9/10 keer niet sneller gaan tenzij de ronde die je al had staan bagger was en/of fouten in S1/2 had.
pi_189649313
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:01 schreef Predator40 het volgende:

[..]

serieus hoe moet hij dat ene gele vlagje nou zien dan ?!?!?!?
ik mis hem ook compleet

deze on board geven de faal van de FIA wel aan
No era penal!
pi_189649650
Wat een gezanik.
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')