abonnement Unibet Coolblue
pi_189645865
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan je standpunt volgen, maar dan had Lewis net zo goed de deksel op de neus moeten krijgen.

In plaats daarvan krijgt ie geen deksel op de neus en loopt ie achteraf mooi weer te spelen en dat het goed is dat Max een straf krijgt want veiligheid en alles.
Als hij inderdaad gewoon op het gas ging wel ja. Maar ik heb niet de beschikking over de telemetrie data, dus kan er verder niet over oordelen.
Het helpt z'n casus ook wel enigzins dat hij niet met grote mond verkondigt dat hij zich niks van het ongeluk aangetrokken heeft. :P

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

heel leuk en aardig maar de FIA had gewoon al eerder geel moeten vlaggen VOOR het ongeluk en niet enkel geel aan de linkerkant bij een snelle doordraaiende bocht.
de FIA zorgt hierdoor voor een onveilige situatie, net zoals Leclerc mocht doorrijden met rondvliegende onderdelen die zelfs op hamilton terecht kwamen, Leclerc had gewoon uit de race gehaald moeten worden.
prima dat max hiervoor bestraft is maar de FIA moet ook eens onder de loep.
Bovendien is het ook iedere keer weer vrij bijzonder dat het zo lang moet duren. Advocaat van de duivel spelende is het dan ook wel weer zo dat ze pas met een uitspraak hoeven komen voordat de race begint, dus dat we met zn allen het binnen 5 minuten willen weten is natuurlijk ook wel een beetje onzin. In gevallen zoals vorige race, dan lijkt me haast geboden. Gisteren was het wel iets overtrokken hoe iedereen over de FIA viel dat het zo lang duurde.

quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, vermaak...vanaf gisteravond/vroeg in de nacht was het eigenlijk al niks anders meer dan constant hetzelfde herhalen :+
Raak je aan gewend hier op het forum, blijf het iedere keer weer vermakelijk vinden. Enige waar ik maar snel doorheen scroll is als de trollen weer los breken
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_189645866
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:56 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik hoorde op de engelse tv dat het niet eens uitmaakt of er geel was en of verstappen dat heeft gezien, hij had moeten weten, na het zien van de crash, dat dit een gele vlag situatie was.
En dus had Lewis ook van zijn gas af gemoeten. 0,2s langzamer over die sector is niet bepaald van je gas af gaan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189645885
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:44 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dus volgend jaar stopt hij met F1 ? O-)
De F1 (inclusief de transport) is zelf al carbon neutraal omdat de FIA al ruim 20 jaar compenseert in diverse projecten die de CO2 uitstoot compenseren.

https://www.autosport.com(...)n-neutral-since-1997
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189645901
quote:
Was dat tijdens de TV uitzending uitgezonden? Nee toch?
Daar reageerde ik op
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 12:50:37 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189645904
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef Zorro het volgende:

[..]

Pas zien nadat ik het zelf zei :')

Ik deed dus eigenlijk een Maxje, als ik niks had gezegd was het niemand opgevallen :P
Zorro is goudeerlijk.
What can change the nature of a man?
  FOK!fotograaf zondag 27 oktober 2019 @ 12:51:43 #106
842 Zorro
Z
pi_189645919
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:50 schreef Coco. het volgende:

[..]

Zorro is goudeerlijk.
Uiteraard.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189646135
Ach, gaat toch nergens meer om. Dikke prima dat die wagen weer pole kon pakken hier.
Hopelijk zet RBR Honda de lijn door. Het team zelf moet echt beter, constant fouten..
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:07:51 #108
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189646224
Goed, met alle informatie van nu is het gewoon even ongelukkig gegaan en vind ik 3 plaatsten gridstraf te hard gestraft.

- Er was maar één gele vlag, in de bocht zelf. Er was geen gele vlag een bocht voor het ongeluk en de waarschuwingslichten naast de baan en in de cockpit deden hun werk niet. Max geeft aan de gele vlag gemist te hebben. Waarschijnlijk omdat deze aan de linkerkant werd gegeven, terwijl je onboard goed ziet dat hij naar rechts kijken (apex van de bocht).

- HIj had natuurlijk wel wat kunnen afremmen aangezien hij zag dat Bottas daar stond, maar de gele vlaggen/lichten/lampen zijn er niet voor niks. Als je als coureur moet gaan bedenken wanneer er wel of geen gele vlaggen gezwaaid gaan worden dan kunnen ze dat systeem maar meteen afschaffen. Je moet kunnen vertrouwen op het systeem anders heeft het geen nut.

- Het had echt niks uitgemaakt wat hij had gezegd tijdens de persconferentie. Hij had kunnen liegen door te zeggen dat hij van zijn gas was gegaan, maar dan zou later uit telemetrie blijken dat dat niet het geval was en zou iedereen hem een vuile leugenaar vinden. Nu gaf hij eerlijk toe dit niet gedaan te hebben en wordt hij bestempeld als een arrogante kwal. A fight you can't win ....

De combinatie van dat hij al een snellere ronde had, waarschuwingsysteem niet naar behoren werkte, er maar één lullig vlag in de bocht zelf werd gezwaaid had wat mij betreft moeten resulteren in het afnemen van zijn snelste ronde en misschien een strafpunt. Dit is gewoon te zwaar bestraft.

Edit: FIA heeft in ieder geval hard gefaald met het vlaggen zelf. Als Max precies zelfde fout als Bottas had gemaakt dan was het best wel eens fout kunnen aflopen. Want de vlag hing er veel en veels te ver.
pi_189646259
Misschien kan de FIA onderzoeken of Bottas opzettelijk gecrasht is, om Hamilton's 6de titel veilig te stellen. Als toch op alle slakken zout wordt gelegd.
Check it out
pi_189646260
Het lijkt mij allemaal vrij standaard, gele vlag negeren en gridstraf krijgen.

Het merkwaardige is dat de stewards dat niet meteen onderzochten en bestraften. De stoere praatjes van Verstappen alsof de regels niet voor hem gelden is dan wel weer vrij standaard.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189646276
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij allemaal vrij standaard, gele vlag negeren en gridstraf krijgen.

Het merkwaardige is dat de stewards dat niet meteen onderzochten en bestraften. De stoere praatjes van Verstappen alsof de regels niet voor hem gelden is dan wel weer vrij standaard.
Heeft ie van zn vader.
pi_189646289
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij allemaal vrij standaard, gele vlag negeren en gridstraf krijgen.

Het merkwaardige is dat de stewards dat niet meteen onderzochten en bestraften. De stoere praatjes van Verstappen alsof de regels niet voor hem gelden is dan wel weer vrij standaard.
Misschien leert hij ervan en houdt hij de volgende keer zijn mond. Ik hoop het.
Check it out
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:12:49 #113
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189646303
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Best een sneue post dit.
Brandstof verslindende auto’s in je garage hebben staan mag ook al niet meer?
Je hebt niet door dat die uitspraken van hem zo hypocriet zijn als maar kan, zeker met de manier hoe meneer zijn geld heeft vergaard. Over sneue dingen gesproken.
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij wil voor het eind van dit jaar carbon neutral zijn. Hij heeft zijn vliegtuig al verkocht en een aantal van zijn auto's ingeruild voor een elektrische exemplaar.
en het reizen naar elke GP gaat ie op de fiets doen vanaf nu? Leuk hoor dat ie er zo over denkt, maar het blijft gewoon schijnheilig diva gedrag.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:13:00 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189646306
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:11 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Misschien leert hij ervan en houdt hij de volgende keer zijn mond. Ik hoop het.
Had denk ik echt NUL uitgemaakt. Ferrari kennende hadden ze de hele dag en nacht lopen janken en was er alsnog een extra onderzoek gekomen. Nu vinden ze Max arrogant door zijn antwoorden en als hij niks had gezegd of had gelogen was het een vuile leugenaar geweest, dus tsja ...
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:13:48 #115
408813 crew  trein2000
pi_189646326
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:07 schreef Kyran het volgende:
Goed, met alle informatie van nu is het gewoon even ongelukkig gegaan en vind ik 3 plaatsten gridstraf te hard gestraft.

- Er was maar één gele vlag, in de bocht zelf. Er was geen gele vlag een bocht voor het ongeluk en de waarschuwingslichten naast de baan en in de cockpit deden hun werk niet. Max geeft aan de gele vlag gemist te hebben. Waarschijnlijk omdat deze aan de linkerkant werd gegeven, terwijl je onboard goed ziet dat hij naar rechts kijken (apex van de bocht).

- HIj had natuurlijk wel wat kunnen afremmen aangezien hij zag dat Bottas daar stond, maar de gele vlaggen/lichten/lampen zijn er niet voor niks. Als je als coureur moet gaan bedenken wanneer er wel of geen gele vlaggen gezwaaid gaan worden dan kunnen ze dat systeem maar meteen afschaffen. Je moet kunnen vertrouwen op het systeem anders heeft het geen nut.

- Het had echt niks uitgemaakt wat hij had gezegd tijdens de persconferentie. Hij had kunnen liegen door te zeggen dat hij van zijn gas was gegaan, maar dan zou later uit telemetrie blijken dat dat niet het geval was en zou iedereen hem een vuile leugenaar vinden. Nu gaf hij eerlijk toe dit niet gedaan te hebben en wordt hij bestempeld als een arrogante kwal. A fight you can't win ....

De combinatie van dat hij al een snellere ronde had, waarschuwingsysteem niet naar behoren werkte, er maar één lullig vlag in de bocht zelf werd gezwaaid had wat mij betreft moeten resulteren in het afnemen van zijn snelste ronde en misschien een strafpunt. Dit is gewoon te zwaar bestraft.

Edit: FIA heeft in ieder geval hard gefaald met het vlaggen zelf. Als Max precies zelfde fout als Bottas had gemaakt dan was het best wel eens fout kunnen aflopen. Want de vlag hing er veel en veels te ver.
De fia had ook helemaal niet de intentie om moeilijk te gaan doen. Ze zagen zelf waarschijnlijk ook wel dat het een beetje een vreemde situatie was.

Maar nu breng je ze in een lastige positie. Ik snap dat wel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:18:28 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189646405
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De fia had ook helemaal niet de intentie om moeilijk te gaan doen. Ze zagen zelf waarschijnlijk ook wel dat het een beetje een vreemde situatie was.

Maar nu breng je ze in een lastige positie. Ik snap dat wel.
FIA had gewoon meteen moeten ingrijpen door snelste tijd af te pakken.

Ze hadden makkelijk kunnen zeggen dat Max zijn tijd had verbeterd onder geel, maar dat dat mede mogelijk was door het falen van hun systeem en het daarom voldoende was om alleen zijn snelste tijd af te pakken. Was het gewoon meteen klaar geweest.

Nogmaals, denk echt niet dat het heeft uigemaakt wat Max zei tijdens persco. Ferrari had toch lopen janken totdat ze hun zin kregen en Max was dan meteen uitgemaakt voor een leugenaar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:19:52 #117
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189646429
Crap, dacht dat ik mooi F1 kon kijken voordat NFL begon, maar kut wintertijd verneukt het :( dual screen it is!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:20:16 #118
408813 crew  trein2000
pi_189646434
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

FIA had gewoon meteen moeten ingrijpen door snelste tijd af te pakken.

Ze hadden makkelijk kunnen zeggen dat Max zijn tijd had verbeterd onder geel, maar dat dat mede mogelijk was door het falen van hun systeem en het daarom voldoende was om alleen zijn snelste tijd af te pakken. Was het gewoon meteen klaar geweest.

Nogmaals, denk echt niet dat het heeft uigemaakt wat Max zei tijdens persco. Ferrari had toch lopen janken totdat ze hun zin kregen en Max was dan meteen uitgemaakt voor een leugenaar.
Maar dan zet je het harde precedent dat doorknallen onder geel risicoloos is zolang dat bord niet knippert. Dat is hoogst onveilig en moet je absoluut niet willen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189646445
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:19 schreef Kyran het volgende:
Crap, dacht dat ik mooi F1 kon kijken voordat NFL begon, maar kut wintertijd verneukt het :( dual screen it is!
Jouw probleem
Gino ♥
pi_189646461
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar dan zet je het harde precedent dat doorknallen onder geel risicoloos is zolang dat bord niet knippert. Dat is hoogst onveilig en moet je absoluut niet willen.
In principe wel eens hoor, maar dit was geen situatie die je ziet vaak ziet qua gele vlaggen natuurlijk. Dus in die zin niet iets dat je veel vaker gaat zien.
pi_189646473
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:19 schreef Kyran het volgende:
Crap, dacht dat ik mooi F1 kon kijken voordat NFL begon, maar kut wintertijd verneukt het :( dual screen it is!
F1 en nascar valt ook tegelijk. Kut zooi.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:24:13 #122
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189646498
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat die uitspraken van hem zo hypocriet zijn als maar kan, zeker met de manier hoe meneer zijn geld heeft vergaard. Over sneue dingen gesproken.
[..]
Liefhebber van autosport, die met de autosport geld heeft vergaard, en van dat geld sportauto’s koopt. Potverdorie, nagel hem aan de hoogste boom!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:25:22 #123
408813 crew  trein2000
pi_189646520
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In principe wel eens hoor, maar dit was geen situatie die je ziet vaak ziet qua gele vlaggen natuurlijk. Dus in die zin niet iets dat je veel vaker gaat zien.
Klopt. Maar als het nog een keer voorkomt wil je niet dat men denkt. “Ach bord is stuk, GAS!”
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189646525
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Liefhebber van autosport, die met de autosport geld heeft vergaard, en van dat geld sportauto’s koopt. Potverdorie, nagel hem aan de hoogste boom!
En dan gaat klagen over hoe slecht we omgaan met de wereld ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 13:28:59 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189646570
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Klopt. Maar als het nog een keer voorkomt wil je niet dat men denkt. “Ach bord is stuk, GAS!”
Mja, dat is ook wel waar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')