abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:04:22 #251
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189648328
De criticasters van de beslissing van de Amerikaanse terugtrekking uit Syrië kwamen met het argument dat het ISIS juist zou bevoordelen.
Hoe precies pakt deze ontwikkeling als een voordeel uit dan?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:07:04 #252
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189648380
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef dellipder het volgende:
De criticasters van de beslissing van de Amerikaanse terugtrekking uit Syrië kwamen met het argument dat het ISIS juist zou bevoordelen.
Hoe precies pakt deze ontwikkeling als een voordeel uit dan?
Ja uh geen idee, MAAR ORANGE MAN BAD
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189648387
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 08:36 schreef manny het volgende:

Even voor het idee dan. Wat is dan volgens jou een burger oorlog ?
Ik zou zeggen; een hamburger met mayonaise en satésaus.
pi_189648393
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; een hamburger met mayonaise en satésaus.
_O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189648402
Het is zo'n ramboverhaal. Ik heb mijn vraagtekens erbij. Meestal gebeuren zulke dingen zonder climax. Dit is echt zo'n verhaal waar van je denkt dit een gewoon een script die iemand heeft uitgeschreven. Dat er geen beeldmateriaal is maakt het er niet beter op.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:09:19 #256
28033 Pek
je moet wat
pi_189648415
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; een hamburger met mayonaise en satésaus.
_O_
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_189648435
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; een hamburger met mayonaise en satésaus.
In Nederland gaat er al een burgeroorlog aan de gang over de vraag of gebakken aardappels friet of patat moet heten.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:11:43 #258
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189648476
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Impeachment wat al 4 jaar bijna wordt aangekondigd en dat nooit gaat komen? Ook in de aankomende 4 jaar dat Trump president zal zijn wordt hij niet impeached.
Klopt, dat gaat dit jaar al gebeuren. En dan komen er geen 4 jaar meer want dan mag hij niet meedoen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189648535
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef dellipder het volgende:
De criticasters van de beslissing van de Amerikaanse terugtrekking uit Syrië kwamen met het argument dat het ISIS juist zou bevoordelen.
Hoe precies pakt deze ontwikkeling als een voordeel uit dan?
Het voordeel voor IS schuilt vooral in de mogelijkheid voor gevangen genomen strijders om te ontsnappen. De Koerden moesten hun aandacht immers verleggen toen Trump besloot zijn troepen terug te trekken. Met het volgende resultaat:

quote:
Over 100 ISIS prisoners are on the loose, security officials must act now: Experts

Earlier this month, security at Syrian detention camps in al-Hol -- where thousands of ISIS soldiers were held -- weakened as Turkey invaded. As the Turkish Kurds fought the Syrian Kurds, who were guarding the jails, supporters of the Islamic State leader Abu Bakr al-Baghdadi attacked the camps and set ISIS prisoners free.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189648551


Abu Bakr al-Baghdadi is nu écht dood. Wie was hij?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ie-was-hij~af39af02/

werd tijd

21 sep. 2014, tactische analyse.



shift-knop defekt
pi_189648743
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:10 schreef Benzyl het volgende:

[..]

In Nederland gaat er al een burgeroorlog aan de gang over de vraag of gebakken aardappels friet of patat moet heten.
Men noemt zoiets gebakken patatten of aardappelen. Gefrituurd daarentegen heet het ofwel patat of friet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:24:08 #262
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_189648793
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:08 schreef Benzyl het volgende:
Het is zo'n ramboverhaal. Ik heb mijn vraagtekens erbij. Meestal gebeuren zulke dingen zonder climax. Dit is echt zo'n verhaal waar van je denkt dit een gewoon een script die iemand heeft uitgeschreven. Dat er geen beeldmateriaal is maakt het er niet beter op.
Natuurlijk is dit een script. Hij zal best wel dood zijn hoor, maar het verhaal wordt bewust op deze manier gebracht. Door het feit dat hij zelfmoord pleegde wordt hij trouwens geen martelaar ... Dus dat zal ook wel bewust in het script gestopt zijn.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:24:27 #263
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189648801
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het voordeel voor IS schuilt vooral in de mogelijkheid voor gevangen genomen strijders om te ontsnappen. De Koerden moesten hun aandacht immers verleggen toen Trump besloot zijn troepen terug te trekken. Met het volgende resultaat:
[..]

Gelet de huidige ontwikkeling is het veilig te zeggen dat de druk op ISIS onverminderd is, ondanks de doemscenario's van de usual suspects neocon warmongers.
En er waren ook nog berichten dat deze ontsnapte gevangenen, ongeveer 100, weer grotendeels gepakt waren.
En niet onbelangrijk er is een wapenstilstand totstand gekomen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189648917
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gelet de huidige ontwikkeling is het veilig te zeggen dat de druk op ISIS onverminderd is, ondanks de doemscenario's van de usual suspects neocon warmongers.
En er waren ook nog berichten dat deze ontsnapte gevangenen, ongeveer 100, weer grotendeels gepakt waren.
En niet onbelangrijk er is een wapenstilstand totstand gekomen.
Dat die honderd ontsnapte strijders weer zijn gepakt, kan ik nergens vinden. Wat ik her en der lees, is dat ze Syrië inmiddels hebben verlaten. Wellicht dat ze op weg zijn naar Europa. Jippie!

Die wapenstilstand is natuurlijk een grote grap. Ten eerste was het Poetin, en niet de Amerikaanse regering, die deze 'oplossing' heeft geforceerd. Daarnaast heeft Erdogan zo'n beetje alles gekregen waar hij op hoopte: de Koerden zijn verdreven uit Noord-Syrië en de kans dat ze een eigen staat vormen is uitgesloten.

Dus het resultaat van de Amerikaanse terugtrekking is dat de Turken hun zin krijgen, talloze Koerden om het leven zijn gekomen en de Russen hun positie in de regio hebben versterkt. En aangezien Poetin weet hoe nerveus wij in Europa worden van vluchtelingen uit het Midden-Oosten, is dat niet iets om vrolijk van te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189648948
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:55 schreef heywoodu het volgende:
"Which special operations teams were involved?"

Uh

[ afbeelding ]

"Many of them!!"

Hij kent zijn eigen teams niet eens _O-
Prachtig, ja. En treurig tegelijk.
pi_189648954
Kwaadaardig mens Al-Baghdadi is een slechte dood gestorven. Fijn dat hij nu voorgoed is uitgeschakeld. Jammer dat hij tijdens zijn leven zoveel onschuldige mensen heeft kunnen (laten) terroriseren en vermoorden.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:37:43 #267
80382 manny
30 is best veel
pi_189649020
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; een hamburger met mayonaise en satésaus.
:s) :)

hehe. in sommige delen van het land pleuren ze er dan nog uitjes op.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189649022
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:33 schreef rutger05 het volgende:
Kwaadaardig mens Al-Baghdadi is een slechte dood gestorven.
vind het wel een mooie passende dood eigenlijk, whimpering, crying, suicide belt blast, hoofd eraf geblazen tunnel ingestort op zijn hoofd. vind het alleen sneu dat hij drie kinderen heeft opgeblazen in het proces.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:39:45 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189649056
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat die honderd ontsnapte strijders weer zijn gepakt, kan ik nergens vinden. Wat ik her en der lees, is dat ze Syrië inmiddels hebben verlaten. Wellicht dat ze op weg zijn naar Europa. Jippie!

Die wapenstilstand is natuurlijk een grote grap. Ten eerste was het Poetin, en niet de Amerikaanse regering, die deze 'oplossing' heeft geforceerd. Daarnaast heeft Erdogan zo'n beetje alles gekregen waar hij op hoopte: de Koerden zijn verdreven uit Noord-Syrië en de kans dat ze een eigen staat vormen is uitgesloten.

Dus het resultaat van de Amerikaanse terugtrekking is dat de Turken hun zin krijgen, talloze Koerden om het leven zijn gekomen en de Russen hun positie in de regio hebben versterkt. En aangezien Poetin weet hoe nerveus wij in Europa worden van vluchtelingen uit het Midden-Oosten, is dat niet iets om vrolijk van te worden.
Ach hier spreekt een pleitbezorger voor endless wars door de Amerikanen.
De Amerikanen moeten overal op de wereld politieagent spelen.

De vluchtelingen worden in Europa door mevrouw Merkel en D66 met open armen ontvangen en Rusland die steunde het regime van Assad al vanaf het begin, dus ook daar is geen enkele verandering.
Er worden 100 Amerikaanse militairen verplaatst. In Irak hebben zij echter nog een vrij indrukwekkend contigent en uit de actie tegen Bagdadi valt te zien dat de Amerikanen haar slagkracht in de regio niet is kwijtgeraakt.
Die argumenten van jou raken kant nog wal. Het is alleen het napapagaaien van MIC en de neocons die weten dat eindeloze oorlogen hun zakken goed vullen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189649065
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

vind het wel een mooie passende dood eigenlijk, whimpering, crying, suicide belt blast, hoofd eraf geblazen tunnel ingestort op zijn hoofd. vind het alleen sneu dat hij drie kinderen heeft opgeblazen in het proces.
Het enige wat nog ontbreekt is dat ze hem met zijn broek naar beneden en zijn pik in een varken vonden.
Maar wellicht vonden zelfs de Trump PR spinners dat too much ;)
pi_189649101
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:40 schreef Kassamiep het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt is dat ze hem met zijn broek naar beneden en zijn pik in een varken vonden.
:D

Maar zou hij nog 'allahu akbar' hebben geschreeuwd..?
pi_189649126
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:42 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

:D

Maar zou hij nog 'allahu akbar' hebben geschreeuwd..?
Ah nee, zijn laatste woorden waren natuurlijk een bekering naar een ander geloof. Satanisme ofzo.
pi_189649129
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:40 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het enige wat nog ontbreekt is dat ze hem met zijn broek naar beneden en zijn pik in een varken vonden.

zieke geest jij yo! >:O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:44:49 #274
3542 Gia
User under construction
pi_189649152
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:37 schreef Slayage het volgende:

vind het alleen sneu dat hij drie kinderen heeft opgeblazen in het proces.
Ba(g)d daddy
pi_189649172
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ach hier spreekt een pleitbezorger voor endless wars door de Amerikanen.
De Amerikanen moeten overal op de wereld politieagent spelen.

De vluchtelingen worden in Europa door mevrouw Merkel en D66 met open armen ontvangen en Rusland die steunde het regime van Assad al vanaf het begin, dus ook daar is geen enkele verandering.
Er worden 100 Amerikaanse militairen verplaatst. In Irak hebben zij echter nog een vrij indrukwekkend contigent en uit de actie tegen Bagdadi valt te zien dat de Amerikanen haar slagkracht in de regio niet is kwijtgeraakt.
Die argumenten van jou raken kant nog wal. Het is alleen het napapagaaien van MIC en de neocons die weten dat eindeloze oorlogen hun zakken goed vullen.
Och nee, in zekere zin heb ik het volste begrip voor Trump's besluit om een terugtrekkende beweging te maken. Aan die 'endless wars' hebben we clubs als IS immers te danken. Dus nee, op dat vlak ben ik het een heel eind met The Donald eens.

Maar als je je dan terugtrekt, doe dat dan met verstand. En dat is niet gebeurd. Het plotse vertrekt uit Noord-Syrië van de Amerikanen, maakte de weg vrij voor een Turkse invasie en kostte talloze Koerden het leven. Dat is gewoon een slecht resultaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')