quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:40 schreef Kassamiep het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt is dat ze hem met zijn broek naar beneden en zijn pik in een varken vonden.
Ah nee, zijn laatste woorden waren natuurlijk een bekering naar een ander geloof. Satanisme ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:42 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]![]()
Maar zou hij nog 'allahu akbar' hebben geschreeuwd..?
zieke geest jij yo!quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het enige wat nog ontbreekt is dat ze hem met zijn broek naar beneden en zijn pik in een varken vonden.
Ba(g)d daddyquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:37 schreef Slayage het volgende:
vind het alleen sneu dat hij drie kinderen heeft opgeblazen in het proces.
Och nee, in zekere zin heb ik het volste begrip voor Trump's besluit om een terugtrekkende beweging te maken. Aan die 'endless wars' hebben we clubs als IS immers te danken. Dus nee, op dat vlak ben ik het een heel eind met The Donald eens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:39 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ach hier spreekt een pleitbezorger voor endless wars door de Amerikanen.
De Amerikanen moeten overal op de wereld politieagent spelen.
De vluchtelingen worden in Europa door mevrouw Merkel en D66 met open armen ontvangen en Rusland die steunde het regime van Assad al vanaf het begin, dus ook daar is geen enkele verandering.
Er worden 100 Amerikaanse militairen verplaatst. In Irak hebben zij echter nog een vrij indrukwekkend contigent en uit de actie tegen Bagdadi valt te zien dat de Amerikanen haar slagkracht in de regio niet is kwijtgeraakt.
Die argumenten van jou raken kant nog wal. Het is alleen het napapagaaien van MIC en de neocons die weten dat eindeloze oorlogen hun zakken goed vullen.
wie die kinderen waren weten we natuurlijk niet, volgens mij zei trump dat ookquote:
Een situatie die deed ontstaan dat resulteerde in een permanente wapenstilstand en de dood van de leider van ISIS.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och nee, in zekere zin heb ik het volste begrip voor Trump's besluit om een terugtrekkende beweging te maken. Aan die 'endless wars' hebben we clubs als IS immers te danken. Dus nee, op dat vlak ben ik het een heel eind met The Donald eens.
Maar als je je dan terugtrekt, doe dat dan met verstand. En dat is niet gebeurd. Het plotse vertrekt uit Noord-Syrië van de Amerikanen, maakte de weg vrij voor een Turkse invasie en kostte talloze Koerden het leven. Dat is gewoon een slecht resultaat.
Nouja, "plots" was het niet. De VS waarschuwt Europa hier letterlijk al een paar jaar voor - inclusief vraag of wij het dan even over konden nemen. Vooral omdat daar nogal veel van "onze" Is strijders zaten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och nee, in zekere zin heb ik het volste begrip voor Trump's besluit om een terugtrekkende beweging te maken. Aan die 'endless wars' hebben we clubs als IS immers te danken. Dus nee, op dat vlak ben ik het een heel eind met The Donald eens.
Maar als je je dan terugtrekt, doe dat dan met verstand. En dat is niet gebeurd. Het plotse vertrekt uit Noord-Syrië van de Amerikanen, maakte de weg vrij voor een Turkse invasie en kostte talloze Koerden het leven. Dat is gewoon een slecht resultaat.
Die paar duizend extra doden doen er idd niet toe. America First.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:47 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een situatie die deed ontstaan dat resulteerde in een permanente wapenstilstand en de dood van de leider van ISIS.
Maarja, Orange man bad.
twitter:Josiensor twitterde op zondag 27-10-2019 om 12:23:59Just spoken to a senior Iraqi official who says they arrested one of Baghdadi's wives, his nephew & Baghdad's courier's wife in September. In interviews the latter gave up information on the leader's whereabouts and the coordinates in Idlib. "He wasn't very mobile" official said reageer retweet
De beslissing van Trump leidde juist tot wapengekletter. Dat er nu een wapenstilstand is afgekondigd, is een schrale troost daar de Turken praktisch alles hebben gekregen waar ze op hoopten. De Koerden trekken daarentegen aan het kortste eind.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:47 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een situatie die deed ontstaan dat resulteerde in een permanente wapenstilstand en de dood van de leider van ISIS.
Maarja, Orange man bad.
Ik pleit Europa dan ook nergens vrij. Ik presenteer slechts de feiten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nouja, "plots" was het niet. De VS waarschuwt Europa hier letterlijk al een paar jaar voor - inclusief vraag of wij het dan even over konden nemen. Vooral omdat daar nogal veel van "onze" Is strijders zaten.
Dat Europa vervolgens keihard nee zei is niet de schuld van de VS.
de terugtrekking heeft niks te maken met deze actie, dat zei hij ook nav een vraagquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
En wat de terugtrekking precies heeft te maken met de dood van Al Baghdadi is mij niet helemaal duidelijk.
Vergelijk het met iemand die de dijk opblaast, maar de dam heel laat.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef dellipder het volgende:
De criticasters van de beslissing van de Amerikaanse terugtrekking uit Syrië kwamen met het argument dat het ISIS juist zou bevoordelen.
Hoe precies pakt deze ontwikkeling als een voordeel uit dan?
Dacht dat hij over die drie zei: drie van zijn kinderen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie die kinderen waren weten we natuurlijk niet, volgens mij zei trump dat ook
En ik nuanceer het 'plots'. Iets wat al een paar jaar aangekondigd wordt is niet plots; dat niemand het serieus nam is jammer maar helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik pleit Europa dan ook nergens vrij. Ik presenteer slechts de feiten.
true datquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:56 schreef Gia het volgende:
Anyhoe, al neem je andermans kinderen mee, ben je toch een bad daddy. Hij zal heus wel kinderen hebben.
Nou ja, ook in de VS zelf waren militaire leiders verrast door het plotse besluit van Trump.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En ik nuanceer het 'plots'. Iets wat al een paar jaar aangekondigd wordt is niet plots; dat niemand het serieus nam is jammer maar helaas.
Ook zo hard mogelijk beledigen, bijna uitdagen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:48 schreef Xa1pt het volgende:
Die omschrijving ook van het circus. Jezus, Trump zelf is ook vrij ziek.
Er zijn wat speculaties dat Trump en Erdogan een dealtje hadden gesloten - Erdogan gaf hem Baghdadi, Trump gaf Erdogan de Koerden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
En wat de terugtrekking precies heeft te maken met de dood van Al Baghdadi is mij niet helemaal duidelijk. Zoals wordt aangeven in de berichtgeving: Amerikaanse troepen waren de man al weken op het spoor.
AD : ,,Hij stierf als een laffe hond, rennend en huilend”, aldus Trump.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:37 schreef Slayage het volgende:
vind het wel een mooie passende dood eigenlijk, whimpering, crying, suicide belt blast, hoofd eraf geblazen tunnel ingestort op zijn hoofd. vind het alleen sneu dat hij drie kinderen heeft opgeblazen in het proces.
Dus dat, ja. Ongelofelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook zo hard mogelijk beledigen, bijna uitdagen.
Verwacht wel weer aanslagen nu.
Tijdens dit kinderachtige geruzie ging het eigenlijke nieuws volledig ten onder.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Juist ja. Trump haalt Amerikaanse jongens naar huis. Uiteraard een mooi streven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:10 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Tijdens dit kinderachtige geruzie ging het eigenlijke nieuws volledig ten onder.
Trump daagde tijdens deze persconferentie de “Deep State” – de vereniging van oorlogshitsers in beide grote partijen evenals het militair-industriële complex en de geheime diensten – voor het eerst en onverbloemd uit en verklaarde een einde aan de “eindeloze, krankzinnige oorlogen”.
De oorlogsverklaring van Trump aan de “Deep State” ging volledig ten onder. Hij zou op basis van zijn belofte om “de soldaten naar huis te brengen” verkiezingscampagne gevoerd hebben… en dat zou hij nu doen.
>>
“Geen eindeloze, krankzinnige oorlogen meer”
https://ejbron.wordpress.(...)nnige-oorlogen-meer/
het wasbest een lange interview, ik denk wel dat hij het heeft gezegdquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:06 schreef TomLuny het volgende:
[..]
AD : ,,Hij stierf als een laffe hond, rennend en huilend”, aldus Trump.
https://www.ad.nl/buitenl(...)laffe-hond~a34285e8/
Nou heb ik de AD-video bekeken en de tekst in het artikel gelezen maar ik hoor en zie Trump eigenlijk nergens coward zeggen
Niet echt nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
Juist ja. Trump haalt Amerikaanse jongens naar huis. Uiteraard een mooi streven.
Alleen rijmt dat niet helemaal met het bericht van twee weken geleden dat de Amerikanen 3.000 extra manschappen naar Saudi-Arabië stuurt: VS stuurt nog eens 3.000 militairen naar Saudi-Arabië
Dat is wel te hopen ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:17 schreef Slayage het volgende:
het was best een lange interview, ik denk wel dat hij het heeft gezegd
Trump (en dat gold net zo goed voor z'n voorgangers) zit helaas bij de Saudi's in de reet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:17 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Strategische belangen zullen groter zijn, Syrië is een soor Bosnië en SA te vergelijken met Japan ?
Bovendien is dat meest luchtmacht personeel in SA waarschijnlijk, geen zandhazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |