SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij de 31e toevallig in Amersfoort zijn?
Een kratje kan dan juist heel makkelijk op je bagagedrager en op je fietstassen rusten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker wel maar mijn boodschappentas zat vol en mijn fietstassen ook
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kratje kan dan juist heel makkelijk op je bagagedrager en op je fietstassen rusten.
* CindieY is expert
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen de White versie heb ik een paar keer bezocht...
Stand By Your Man - Tammy Wynette
Kom maar eens doen in Delft langs de grachten en toeristen die niet opletten, opeens stoppen of overstekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kratje kan dan juist heel makkelijk op je bagagedrager en op je fietstassen rusten.
* CindieY is expert
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Bende van Baflo Bill/ Aaf ter Sjeef - 't Went met 'n Vent
OK, jammer...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nope Mad ik heb geen plannen voor de 31e
Ik denk dat je wel naar Amersfoort mag rijden voor Mad hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel naar Amersfoort mag rijden voor Mad hoor.
Nee, dat hoeft niet...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel naar Amersfoort mag rijden voor Mad hoor.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:24 schreef CindieY het volgende:
Heeft dit in de Top 40 gestaan? Het zegt me helemaal niks.
Dank voor de info!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:22 schreef Melting het volgende:
Zit nu aan het 2 biertje.
[ afbeelding ]
@:livelink: 6,3%![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank voor de info!
Ik werk mijn statistieken weer bij.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Weird Al Coolio - Gangsta's Paradise
Voor een gangsta-nummer is dit toch wel heel OK.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Weird Al Coolio - Gangsta's Paradise
Eensquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een gangsta-nummer is dit toch wel heel OK.
Ik heb nog kaartjes over voor het Tribute to NWA concert in het Concertgebouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een gangsta-nummer is dit toch wel heel OK.
sssst, ben nog bij Q2quote:
lange nacht ook nog eensquote:
Brabantse nachten zijn lang (en nachten ergens anders ook).quote:
Wélke 2 uur?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met om 2 uur straks de 4e honkbal wedstrijd tijdens de World Series...
Had het al gehoord. Schakelde net in bij de nabeschouwing.quote:
Ik zou om middernacht de tv/stream/whatever al aanzetten, dan zit je altijd goedquote:
Ik ga van de US tijd uit, daar is het dan namelijk nog geen wintertijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou om middernacht de tv/stream/whatever al aanzetten, dan zit je altijd goed
Kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga van de US tijd uit, daar is het dan namelijk nog geen wintertijd.
Dus 2 uur de eerste keer hier...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Voor de statistieken:
Sinas - Eigen merk AH - 0,0%
Sister Sledge - We Are Family (remix)
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Voor de statistieken:
Sinas - Eigen merk AH - 0,0%
Sister Sledge - We Are Family (remix)
doe es gekquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik drink Jumbo Cherry Cola 0 procent suiker. Maar ik ga zo een biertje nemen, denk ik
Dat tweede biertje komt hard aan bij Melting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis nog een hoesje van de vorige...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis nog een hoesje van de vorige...
Daarom ben ik ook overgestapt naar de sinas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat tweede biertje komt hard aan bij Melting.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat tweede biertje komt hard aan bij Melting.
Oh jezus, cherry cola.. de laatste keer dat ik dat gehad heb was in de 80s ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik drink Jumbo Cherry Cola 0 procent suiker. Maar ik ga zo een biertje nemen, denk ik
Zo jong en dan al Alzheimerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was die helemaal vergeten. Dacht dat ik die al gepost had.
Cherry Coke vond ik wel lekker. Maar dat was zeker geen 0 %quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh jezus, cherry cola.. de laatste keer dat ik dat gehad heb was in de 80s ofzo.
En toen vond ik het vies.
Ik koop dat ook nog wel eensquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh jezus, cherry cola.. de laatste keer dat ik dat gehad heb was in de 80s ofzo.
Zelfs nog nooit gezien. Laat maar weten of het iets is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik koop dat ook nog wel eensIk heb wel iets met guilty pleasure smaakjes als cherry en vanille. En toevallig vanavond Coca Cola Cinnamon gehaald, nog nooit gehad
Je hebt nu meerdere soorten met 0 procent suiker. Ik heb gisteren ook Coca Cola Cinnamon geprobeerd. Apart, maar op zich wel lekker. Pepsi heeft ook nog een Gember-cola; ook best lekker. En Jumbo had een tijdje geleden Cocos-cola; erg lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet lekker...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs nog nooit gezien. Laat maar weten of het iets is.
Die vind ik lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt nu meerdere soorten met 0 procent suiker. Ik heb gisteren ook Coca Cola Cinnamon geprobeerd.
Komen wij bij dezelfde Jumbo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt nu meerdere soorten met 0 procent suiker. Ik heb gisteren ook Coca Cola Cinnamon geprobeerd. Apart, maar op zich wel lekker. Pepsi heeft ook nog een Gember-cola; ook best lekker. En Jumbo had een tijdje geleden Cocos-cola; erg lekker
Veel soorten cola's dus. Je hebt ze ook nog met vanille- en citroensmaak.
Jullie stonden van de week nog achter elkaar bij de kassa. Maar jullie weten niet wie de ander is.quote:
En kwaad op elkaar worden omdat de ander geen beurtbalkje neerlegt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie stonden van de week nog achter elkaar bij de kassa. Maar jullie weten niet wie de ander is.
Ik ben wel zo'n type dat zuchtend een beurtbalkje neerlegt nadat ik me heel gymnastisch over de band heb gevouwen om überhaupt zo'n ding te pakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En kwaad op elkaar worden omdat de ander geen beurtbalkje neerlegt!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n type dat zuchtend een beurtbalkje neerlegt nadat ik me heel gymnastisch over de band heb gevouwen om überhaupt zo'n ding te pakken![]()
Wat drink jij eigenlijk, Brother?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:00 schreef brother52 het volgende:
Lang geleden dat ik cola heb gehad.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Crash Test Dummies - Mmmmm mmm m m mmm m mm m mmm mmm mmm mm
Waterquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat drink jij eigenlijk, Brother?
0,0%?quote:
Je hebt van die supermarkten waar ze maar 2 van die dingen hebben liggen, dus als je achteraan staat en die 2 liggen vooraan omdat de cassieres ze geen tik naar achteren geven...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]Waarom dan? Jij bent helemaal niet zo klein.
Ik noteer 0% van alles voor Brother.quote:
Jumbo meetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen ideeLaat ik zeggen dat ik altijd naar de Jumbo ga waar ik erg dichtbij woon.
Doe eens gek....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens nog een half uurtje door.
Nou, mijn wijn is op en jij besluit nog een half uur door te gaan. Paniek in de tentquote:
Fanta Farta?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg op mn mobiel nu steeds reclame voor een donkere fanta, maar hier in de AH hebben ze die niet.
Racisme.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg op mn mobiel nu steeds reclame voor een donkere fanta, maar hier in de AH hebben ze die niet.
Ik had laatst deze:quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ga jij eens snel aan het bierquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doe eens gek....
Per saldo ben je dan gewoon een half uur eerder klaar dan normaal, want de wintertijd gaat in.
Die vond ik veel te zoet...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had laatst deze:
[ afbeelding ]
Die is erg lekker.
0,0% water is een leeg glasquote:
quote:
Tijd voor bier dusquote:
Vanmiddag al 2 op, vind dat wel genoeg. Heb het niet eens in huis.quote:
En die Tripel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef CindieY het volgende:
2,7 % voor de statistieken van Livelink.
De mijne heb ik hier nog staan.....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef CindieY het volgende:
Nouja, ik vond nog HJ Bastaard en Grimbergen Tripel in de koelkast. Laatstgenoemde is niet van mij en wacht tot z'n rechtmatige eigenaar die komt opdrinken, dus dan maar een Bastaard
Je kan best de rechtmatige eigenaar van twee biertjes zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
De mijne heb ik hier nog staan.....
#alcoholistquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan best de rechtmatige eigenaar van twee biertjes zijn natuurlijk.
Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel of er steeds meer soorten bij komen, net als bij het bier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had laatst deze:
[ afbeelding ]
Die is erg lekker.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef livelink het volgende:
Wat zullen we drinken? Ik heb mijn wijn op en de fles is leeg. Dus ik vrees dat ik een brother ga doen.
Quote for eternity.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef livelink het volgende:
Wat zullen we drinken? Ik heb mijn wijn op en de fles is leeg. Dus ik vrees dat ik een brother ga doen.
Deze is dan ook van iemand andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
De mijne heb ik hier nog staan.....
jij bewaart bier voor andere mensen ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze is dan ook van iemand anders
Neequote:
Gewoon opdrinken. Dan had die persoon hem maar mee moeten nemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze is dan ook van iemand anders
Nieuwe fles wijn open maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Alleen alcoholvrij bier, maar dat vind ik niet lekker.
Ik drink het zelf niet. Dus als het meegenomen wordt naar mijn huis en het vervolgens niet opgedronken wordt, dan blijft het gewoon in de koelkast liggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
jij bewaart bier voor andere mensen ?
Nee, die heb ik ook niet. Falend inkoopbeleid hier.quote:
Heinekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Die Heineken 0,0 is best goed te drinken.
Alleen zo pleuris duur.
Hertog Janquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb alleen nog wat blikjes Hertog Jan en nog één 0,5-literblik Bavaria herstbok.
Ja, die vind ik qua alcoholvrij ook het lekkerste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Die Heineken 0,0 is best goed te drinken.
Alleen zo pleuris duur.
Wachtend op de rechtmatige eigenaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik drink het zelf niet. Dus als het meegenomen wordt naar mijn huis en het vervolgens niet opgedronken wordt, dan blijft het gewoon in de koelkast liggen
Krombacher is ook geen baggerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die vind ik qua alcoholvrij ook het lekkerste.
Of iemand anders die hem lust.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
Wachtend op de rechtmatige eigenaar
Ik ook, maar dat zijn de meer fancy wijntjes, die gaan nu niet meer open voor 1 of 2 glazenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier nog wel een paar flessen wijn staan/liggen
Dan drink je de fles toch leeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zijn de meer fancy wijntjes, die gaan nu niet meer open voor 1 of 2 glazen
Met kurk liggend en met dop staand hoop ik dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier nog wel een paar flessen wijn staan/liggen
Als een fles open gaat, moet hij ook leeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zijn de meer fancy wijntjes, die gaan nu niet meer open voor 1 of 2 glazen
Ik vind ze toch ook iets te fancy om even schaamteloos leeg te zuipenquote:
Ik haal voor verjaardagen altijd Hertog Jan in huis. Het enige bier waar nooit iemand over zeikt. Als je Heineken, Grolsch, Amstel, Brand of wat dan ook neemt, zijn er altijd wel weer mensen die dat niet lusten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder koopt Amstel voor mijn zwager, maar die vind ik niet lekker, dus elke keer als ik bij haar op bezoek ga, ga ik even langs de slijterij of supermarkt en haal wat lekkers.
Ik hoor een show aankomenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga binnenkort eens alle hits van de Supremes non-stop achter elkaar beluisteren.
Qua composities zit het net zo strak in elkaar als die van Abba.
Luister naar dat pianootje in deze song...
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met kurk liggend en met dop staand hoop ik dan?
Neem er wat te snacken bij, en voila.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind ze toch ook iets te fancy om even schaamteloos leeg te zuipenDit is meer voor bij een etentje ofzo.
Mag niet zoveel songs van dezelfde uitvoerende achter elkaar of zo, maar daar heb ik maling aan...quote:
Had je wat rustiger aan moeten doen met die feestmix pittigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind ze toch ook iets te fancy om even schaamteloos leeg te zuipenDit is meer voor bij een etentje ofzo.
Hoe zouden ze daar nou achterkomen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag niet zoveel songs van dezelfde uitvoerende achter elkaar of zo, maar daar heb ik maling aan...
Nachtregenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat bewust, dat er maar één T op die hoes staat?
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu nog zou kunnen, maar voorheen moesten we officieel logs bijhouden van wat er gedraaid werd. Voor het geval dat...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe zouden ze daar nou achterkomen?
wikiquote:The song is a tribute to an infamous brand of cheap Californian fortified wine, Night Train Express, which was extremely popular with the band during their early days because of its low price and high alcohol content.
De titel is anders gespeld, waarbij een van de 'T's tussen "Night" en "Train" wordt weggelaten, en de spatie wordt verwijderd, waardoor een enkele porte-manteauwoord van de twee woorden ontstaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je er aan likt en het geeft niet af, dan is het een prima wijntje...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik wijn koop kijk ik meestal alleen naar het etiket, dat moet me dan op het moment aanspreken.
Dat is wel handig want daar staat meestal ook op wat voor wijn het isquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik wijn koop kijk ik meestal alleen naar het etiket, dat moet me dan op het moment aanspreken.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef MadMaster het volgende:
El Condor Pasa - Peruaaanse panfluiters
Ik gok tegenwoordig op de covers...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef Melting het volgende:
Laatste die andere versie gedraaid, nu dus deze.
Panfluit. Geen braderie is compleet zonder een stel panfluitersquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef MadMaster het volgende:
El Condor Pasa - Peruaaanse panfluiters
Vreemde redenering, aangezien je die vandaag niet of nauwelijks gehoord hebt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok tegenwoordig op de covers...
Kill all braderieën...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Panfluit. Geen braderie is compleet zonder een stel panfluiters
Staan ze bij jullie nog wel ja?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Panfluit. Geen braderie is compleet zonder een stel panfluiters
Klopt, daarom dacht ik dat die nog moest komen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemde redenering, aangezien je die vandaag niet of nauwelijks gehoord hebt.
Jazekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Staan ze bij jullie nog wel ja?
Hier zijn ze al even weg.
Ze hebben de panfluit ingeruild voor een accordeon en zitten nu bij de Jumbo voor de deur?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Staan ze bij jullie nog wel ja?
Hier zijn ze al even weg.
Hoeveel heb jij er al?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
JazekerEn dan kun je ook zo'n touwding in je haar laten vlechten of zo'n armbandje kopen met je naam er op
Die heb je hier ook nog wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
JazekerEn dan kun je ook zo'n touwding in je haar laten vlechten of zo'n armbandje kopen met je naam er op
Drink het zelf vrijwel niet, dus ga ik voor een leuk etiketquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel handig want daar staat meestal ook op wat voor wijn het is
Nee...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Staan die Peruanen nog steeds vaak bij de west-ingang van het CS in Amsterdam te tokkelen en fluiten? Heb ze al een tijdje niet gezien.
Ik heb een keer zo'n touwding in mijn haar laten vlechtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm.. dan ga je je toch een wel zorgen maken.quote:
ik lees steeds trouwdingquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n touwding in mijn haar laten vlechten![]()
En toen was ik toch al zo'n 24 of zo. En ik heb hem er echt lange tijd in laten zitten. Was helemaal blij met dat ding
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen was ik toch al zo'n 24 of zo. En ik heb hem er echt lange tijd in laten zitten. Was helemaal blij met dat ding
Sommige mensen laten nu zo'n ding om hun arm plaatsen als festivalbandje en dragen het dan eeuwen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Zin in een feestje?quote:
Enorm smerig inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen laten nu zo'n ding om hun arm plaatsen als festivalbandje en dragen het dan eeuwen.
Gatverdamme...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Was eigenlijk ook een retorische vraagquote:
Zoveel scheelt dat niet, vergeleken met de meesten hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Ik had vast zoiets als kind. Maar nu niet meerNouja, ik ben dan ook geen 24 meer
Iedereen hier is toch 18?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat niet, vergeleken met de meesten hier.
Ouwe zak.quote:
Geestelijk zijn we 12quote:
Hoe leuker het etiket, hoe slechter vaak de wijn is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drink het zelf vrijwel niet, dus ga ik voor een leuk etiket
Vind het dan wel een sport om een echt passend/leuk etiket te vinden. En als je een beetje zoekt zijn er heel veel leuke etiketten.
quote:
Zo oud?quote:
Geef ze meestal toch wegquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe leuker het etiket, hoe slechter vaak de wijn is mijn ervaring.
Welke Brother ben jij? Die van vroegâh? Of een ander?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sjips.... al zo laat?quote:
Ik red dat nietquote:
Je snapt dat men dan heel braaf 'dankjewel' zegt hè?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geef ze meestal toch weg
Maar wordt vaak goed ontvangen.
Zo vroeg. Het begint nu pasquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Sjips.... al zo laat?
Maak ik net nog een biertje open.
De 52equote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke Brother ben jij? Die van vroegâh? Of een ander?
Ik heb ooit een fles Blauwburcht ofzoiets gekregen. Zuidafrikaanse wijn in een blauwe fles.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juh, maar bij mensen waar ik om geef vraag ik aan de slijter dan wel of het wat is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je snapt men dat heel braaf 'dankjewel' zegt hè?
Zuid-Afrikaanse wijn is over het algemeen prima. Heeft mijn voorkeur ook als land van herkomst.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fles Blauwburcht ofzoiets gekregen. Zuidafrikaanse wijn in een blauwe fles.
Na elk 2 slokken te hebben genomen, hebben we het omgedoopt tot Blauwbocht. En het restant weggespoeld.
Wat zit er in dat bier van jou?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Sjips.... al zo laat?
Maak ik net nog een biertje open.
Klopt, maar die was dus net niet lekker. We snapten ineens waarom die persoon die fles aan ons gaf...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaanse wijn is over het algemeen prima. Heeft mijn voorkeur ook als land van herkomst.
Gelukkig weet ik dat jij wel wat kunt hebben. Ik zou al onder de tafel liggen.quote:
The brother of uzunumaki..... komt niet zo vaak meer hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, een ander dus. Er was hier ooit een andere Brother, iets met Uzumaki o.i.d.
dat is broertjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd voor een reüniequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
The brother of uzunumaki..... komt niet zo vaak meer hier.
Zal hem eens zeggen dat dat ongehoord is.
quote:
Als het moet drink ik nog wel even door.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat jij wel wat kunt hebben. Ik zou al onder de tafel liggen.
Is inderdaad vaak prima te drinken maar heb liever een goede Spaansequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaanse wijn is over het algemeen prima. Heeft mijn voorkeur ook als land van herkomst.
Ik golf toch ook met mijn broertje die 1,5 jaar jonger is en bijna met pensioen gaatquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Die inmiddels ook al bijna midden 20 is.
quote:
Big Brotherquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Die inmiddels ook al bijna midden 20 is.
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik golf toch ook met mijn broertje die 1,5 jaar jonger is en bijna met pensioen gaat
Samen met Outpost76 zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is lang geleden.
Kwam net nog notulen tegen van 1 juni 2011 over onder andere de nieuwe naam voor de radio.![]()
Jij staat ook op de lijst.
Ja, dat is een andere. Mijn ouders hebben ons nooit namen gegeven maar zijn meteen begonnen met nummeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb de neiging te blijven hangen wat ik al ken, maar ik zal eens uitkijken naar een Spaans wijntjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is inderdaad vaak prima te drinken maar heb liever een goede Spaanse
Ook.quote:
Als jij de 52e bent dan is het knap gezellig thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat is een andere. Mijn ouders hebben ons nooit namen gegeven maar zijn meteen begonnen met nummeren.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat is een andere. Mijn ouders hebben ons nooit namen gegeven maar zijn meteen begonnen met nummeren.
Oh, het gaat weer over de dood zeker.quote:
Nee, dat was morgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef CindieY het volgende:
Ik zou trouwens op tijd naar bed vanavond
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, het gaat weer over de dood zeker.
Maar euh.. de eerste zal toch son heten? En daarna brother1?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
De oprichters geven niet thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook.
Van alle users die daar bij staan, zien we alleen ToT hier nog sporadisch.
En ik dan.
Je hebt een uur langer vannacht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef CindieY het volgende:
Ik zou trouwens op tijd naar bed vanavond
Je vergeet mij / Zokunen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook.
Van alle users die daar bij staan, zien we alleen ToT hier nog sporadisch.
En ik dan.
De Sisters doen ook nog mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als jij de 52e bent dan is het knap gezellig thuis
We hebben ook nog een zusquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar euh.. de eerste zal toch son heten? En daarna brother1?
Outpost hebben we al heel lang niet meer gezien hier, die was niet meer bij met onsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De oprichters geven niet thuis![]()
O wacht...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De oprichters geven niet thuis![]()
O wacht...
We are family..quote:
Nouja, ik heb wel een uurtje slaap in te halen na vannacht nog geen 5 uur te hebben geslapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt een uur langer vannacht.
Kan ook daughter zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar euh.. de eerste zal toch son heten? En daarna brother1?
Zelfs die staat niet bij die notulen.quote:
Bij of blij?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
Outpost hebben we al heel lang niet meer gezien hier, die was niet meer bij met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |