Hij veroordeelde het ook niet, maar ik dacht hetzelfde idd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:37 schreef Marcoss het volgende:
Lewis die het heeft over het downplayen van z’n kansen door Max, terwijl ze bij Mercedes de koningen zijn daarin
'it's allways nice to.... 'quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij veroordeelde het ook niet, maar ik dacht hetzelfde idd.
Als ze maar een enkel vlaggetje in de bocht zelf gaan zwaaien dan kun je Verstappen weinig kwalijk nemen. FIA (of de wedstrijdleiding) is hier zelf de fout in gegaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:37 schreef twiFight het volgende:
Ik vind ook wel dat Max (en ieder ander bij een gele vlag) had moeten vertragen zoals Vettel deed. Helaas handhaaft de FIA al eeuwen niet bij waved yellow, dus ze kunnen er lastig nu opeens mee beginnen. Maar voor de veiligheid is doorrijden krankzinnig. Als er olie op de baan had gelegen had je een Hubertje kunnen doen.
Hij zei wel dat hij de gele vlag gezien hadquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als ze maar een enkel vlaggetje in de bocht zelf gaan zwaaien dan kun je Verstappen weinig kwalijk nemen. FIA (of de wedstrijdleiding) is hier zelf de fout in gegaan.
Er staat echt niets officieels hierin of iets dat nieuws isquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mogelijke straffen voor Max: https://racingnews365.nl/(...)-poleronde-in-mexico
Ja maar er is maar een valg gezwaaid. Op een punt dat liften L geen zin meer had en wellicht gevaarlijker is omdat je mid corner alleen maar instabiel wordt als je inene gaat liften.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei wel dat hij de gele vlag gezien had
Op de plek van het incident zelf ja: dat zet geen zoden aan de dijk. Zo'n beetje 100 meter verder passeerde hij de finish al. De wedstrijdleiding had meteen de hele sector yellow moeten maken om alle rijders achter Bottas meteen te waarschuwen voor de situatie. Maar dat hebben ze niet gedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei wel dat hij de gele vlag gezien had
Beweert iemand dat dan? Ik zeg "mogelijke straffen voor Max". Werd nogal om gevraagd hier, dus geplaatst.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Er staat echt niets officieels hierin of iets dat nieuws is
Clickbait site, zoveel slap geouwehoer daar. Vergelijkbaar met het roddelniveau in de privé.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Er staat echt niets officieels hierin of iets dat nieuws is
Voor de veiligheid hadden ze minimaal een bocht eerder al geel moeten zwaaien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op de plek van het incident zelf ja: dat zet geen zoden aan de dijk. Zo'n beetje 100 meter verder passeerde hij de finish al. De wedstrijdleiding had meteen de hele sector yellow moeten maken om alle rijders achter Bottas meteen te waarschuwen voor de situatie. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Wat klopt er niet aan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Clickbait site, zoveel slap geouwehoer daar. Vergelijkbaar met het roddelniveau in de privé.
Kijk ff in je glazen bol...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:51 schreef hjansen82 het volgende:
Wanneer wordt een eventuele straf bekend gemaakt?
We kunnen wel blijven kletsen over eventuele gevolgen, maar daar kopen we niks voor.quote:
Omdat je een handje hebt van het vragen om 'bronnen' maar je checkt de bron verder ook niet, het is echt 0 toegevoegde waarde want iedereen heeft deze situatie al gezien en het benoemd. Deze site is daarbij niet een hogere autoriteit dan menig poster op dit forum dus je had net zo goed iemand in dit topic kunnen quoten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beweert iemand dat dan? Ik zeg "mogelijke straffen voor Max". Werd nogal om gevraagd hier, dus geplaatst.
https://www.fia.com/documentsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:51 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord over een "under investigation".quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:51 schreef hjansen82 het volgende:
Afwachten of Ferrari protest gaat indienen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord over een "under investigation".
Dat zegt niets he, 2 weken terug ging het ook van no investigation neccesary naar straffen na de racequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord over een "under investigation".
Dat doe ik niet? Owh, fijn dat ik dat ook weet. Vertel me maar wanneer ik iets geplaatst heb wat niet klopte en waarbij ik niet vooraf heb aangegeven dat het een gerucht was of er zelf al eenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Omdat je een handje hebt van het vragen om 'bronnen' maar je checkt de bron verder ook niet, het is echt 0 toegevoegde waarde want iedereen heeft deze situatie al gezien en het benoemd. Deze site is daarbij niet een hogere autoriteit dan menig poster op dit forum dus je had net zo goed iemand in dit topic kunnen quoten.
Hij heeft al toegegen niet gelift te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:00 schreef F1gamer het volgende:
Voor het beeld : mini sectoren van max
[ afbeelding ]
Gele minisector in laatste stuk
Dit komt van Tweakers F1 Forum van de user basvn.
De laatste minisector is geel
Je site is clickbait want het is niets officieels, het is puur speculatie en van 0 toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet? Owh, fijn dat ik dat ook weet. Vertel me maar wanneer ik iets geplaatst heb wat niet klopte en waarbij ik niet vooraf heb aangegeven dat het een gerucht was of er zelf al eenbij had geplaatst.
Dit komt van dezelfde user van Tweakers:quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft al toegegen niet gelift te hebben
Dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Je site is clickbait want het is niets officieels, het is puur speculatie en van 0 toegevoegde waarde.
Hij zegt zelf van niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dit komt van dezelfde user van Tweakers:
en op de data is ook te zien dat hij van het gas af ging
[ afbeelding ]
hij was gewoon razend snel in de laatste sector. daarom werd het evengoed een paarse S3
Finishte Leclerc voor of achter Max? Die ging hier duidelijk niet van het gas af.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij was gewoon razend snel in de laatste sector. daarom werd het evengoed een paarse S3
Voor. Max was de laatste die finishte. HAM ging kennelijk ook niet vh gas af.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Finishte Leclerc voor of achter Max? Die ging hier duidelijk niet van het gas af.
Die zat voor bottas als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Finishte Leclerc voor of achter Max? Die ging hier duidelijk niet van het gas af.
20:10 wintertijd, 21:10 zomertijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:06 schreef F1gamer het volgende:
Hoe laat is de race in wintertijd en in zomertijd?
Nee. S3 is al het hele weekend zijn slechtste sector.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Telemetrie > wat een coureur zegt.
Thanks, Ik heb een hekel met dat gekloot met winter/zomertijd tijdens GP weekeindenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
20:10 wintertijd, 21:10 zomertijd
Das toch gewoon de bocht en daarna weer vol erop tot de streep? Dit is pas interessant als je de vorige volle ronde ernaast legt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, maar vlag gaat voor. Al zag hij die pas heel laat door de bocht ervoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:07 schreef RAVW het volgende:
Maar wat mij wel opgevallen is ik zie nergens op het stuur dat het geel is .. of word dat niet meer aangegeven
Volgens mij was Leclerc de 1e van de top-6 jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die zat voor bottas als ik mij niet vergis.
YWquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een hekel met dat gekloot met winter/zomertijd tijdens GP weekeinden
Dan zal iedereen een straf krijgen die niet duidelijk inhield ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:58 schreef Tinos85 het volgende:
Als Verstappen straf krijgt dan moet Hamilton dat toch ook krijgen?
twitter:PHortonF1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:00:32FIA has said Verstappen slowed down in the mini-sector #F1 reageer retweet
Hij was maar een paar duizendsten langzamer dan in z’n eerdere ronde toch? Dat kun je toch niet “slowed down” noemen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef opreis het volgende:
twitter:PHortonF1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:00:32FIA has said Verstappen slowed down in the mini-sector #F1 reageer retweet
Oquote:
Blijkbaar is het genoeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was maar een paar duizendsten langzamer dan in z’n eerdere ronde toch? Dat kun je toch niet “slowed down” noemen..
Het is ook gelul. Max gaf in de persco aan doorgestoomd te hebben. Maar prima zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was maar een paar duizendsten langzamer dan in z’n eerdere ronde toch? Dat kun je toch niet “slowed down” noemen..
Ach gelukkig geen vroege race waardoor je de race mist als je de tijd verkeerd zetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een hekel met dat gekloot met winter/zomertijd tijdens GP weekeinden
Vosss is druk aan het rekenen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
O![]()
Ik voel me oud aan het worden (ben maar begin 30)
@:voss
Leef je nog of hebben je alle bier en nootjes al doorheen gejaagd na de poletijd van Max?
@:Whiskers2009
Is er al een officiële bericht van de FIA al naar buiten?
Dat gedonder heb je altijd met de GP van Australiëquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ach gelukkig geen vroege race waardoor je de race mist als je de tijd verkeerd zet
Ben jij al uitgerekend?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vosss is druk aan het rekenen.
Dat was ook zo’n wisselweekend dit jaar inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat gedonder heb je altijd met de GP van Australië
hahaha. Dat is nog een jonge blom hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
O![]()
Ik zie het niet bij official documents, maar meerdere sites berichten erover nu.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
O![]()
@:voss
Leef je nog of hebben je alle bier en nootjes al doorheen gejaagd na de poletijd van Max?
@:Whiskers2009
Is er al een officiële bericht van de FIA al naar buiten?
Kun je nagaan hoe snel die Honda motor is en dat die blijkbaar nog harder kan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het geluid is ook echt geweldigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:21 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel die Honda motor is en dat die blijkbaar nog harder kan.
twitter:PhilDuncanF1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:21:28FIA taking another look at Verstappen's data following his provocative comments in the press conference. #MexicanGP reageer retweet
Oeps...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef opreis het volgende:
twitter:PhilDuncanF1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:21:28FIA taking another look at Verstappen's data following his provocative comments in the press conference. #MexicanGP reageer retweet
Dus omdat ie zei dat ie niet lifttequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef trein2000 het volgende:
FIA kijkt opnieuw naar data Verstappen ivm ‘provocative comments’ op de persconferentie.
True. Althans: snelste tijd afpakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Sjemmert het volgende:
In principe zou het wel een straf moeten zijn natuurlijk...
Soms vraag ik 't me ook af met 'mquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef opreis het volgende:
Eerlijk duurt niet het langst...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dus omdat ie zei dat ie niet liftte![]()
Naait ie zichzelf straks.
Klassieke FIA actie haha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef trein2000 het volgende:
FIA kijkt opnieuw naar data Verstappen ivm ‘provocative comments’ op de persconferentie.
Is dat zo ? Met een offtrack wel maar is door knallen onder geel niet gewoon een gridstraf ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Althans: snelste tijd afpakken.
Ja dat kan. Lees het "clickbait"-artikel dat ik plaatste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is dat zo ? Met een offtrack wel maar is door knallen onder geel niet gewoon een gridstraf ?
Nou, dat was het dus niet. Totdat VER eerlijk was in de persco...quote:
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar op die data gaat hij zeker niet van het gas af daar. Die dip waar jij vermoedelijk naar kijkt is na s/f.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja heeft hij al eerder gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is dat zo ? Met een offtrack wel maar is door knallen onder geel niet gewoon een gridstraf ?
Hij is eerlijk. Itt sommige anderen. Niet slim, wel preferabel qua persoonlijkheid wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Soms vraag ik 't me ook af met 'm
Mja data zegt wat anders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dat was het dus niet. Totdat VER eerlijk was in de persco...
Ze (FIA) hadden een excuus gevonden om zijn pole niet af te nemen. Maar vervolgens is VER eerlijk in de persco. Nu moeten ze iig IETS doen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:36 schreef Marcoss het volgende:
Maar gezien de data was toch al wel duidelijk dat hij niet liftte? Vaag dat ze daar z’n commentaar achteraf voor nodig hebben..
Nee. S3 was het hele weekend zijn slechtste sector.quote:
bij max duurt het altijd wat langer zie eerder dit jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef northernlight81 het volgende:
Schiet allemaal wel lekker op bij de Fia. Dit hoeft toch geen 1,5u te duren lijkt me.
Er was een beslissing ten faveure van VER. Maar toen kreeg de FIA lucht van wat hij eerlijk op de persco zei...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef northernlight81 het volgende:
Schiet allemaal wel lekker op bij de Fia. Dit hoeft toch geen 1,5u te duren lijkt me.
Ach je ziet morgen wel vanaf welke plek hij start.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef northernlight81 het volgende:
Dus? Gele minisector is een gele minisector toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. S3 was het hele weekend zijn slechtste sector.
Pff, ik houd het liever bij feiten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze (FIA) hadden een excuus gevonden om zijn pole niet af te nemen. Maar vervolgens is VER eerlijk in de persco. Nu moeten ze iig IETS doen...
Hij was iets langzamer in dat deel dan in z’n eerdere ronde, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk, misschien bewust andere indeling van de ronde, net iets minder goed uit de bocht gekomen daarvoor.. maar dat verschil is veel te klein om aan te nemen dat dat bewust was, lijkt me..quote:
Ik niet. Nu MOETEN ze iets doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was iets langzamer in dat deel dan in z’n eerdere ronde, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk, misschien bewust andere indeling van de ronde, net iets minder goed uit de bocht gekomen daarvoor.. maar dat verschil is veel te klein om aan te nemen dat dat bewust was, lijkt me..
Maar goed, ga er vanuit dat hij z’n pole wel behoudt.
Una cerveza por favorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Nu MOETEN ze iets doen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nax moet naar de stewards: https://mobile.twitter.co(...)193110137982982?s=20
Die tijd afnemen is ook “iets doen”quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Nu MOETEN ze iets doen.
Het is Max.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nax moet naar de stewards: https://mobile.twitter.co(...)193110137982982?s=20
Meer dan een uur na de kwalificatie zeiden ze dat ze de data bekeken hadden en Max afgeremt had. Gaan ze dadelijk zeker zeggen dat hij toch niet af heeft geremdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was een beslissing ten faveure van VER. Maar toen kreeg de FIA lucht van wat hij eerlijk op de persco zei...
Het was een excuus om hem pole te laten houden. Iedereen en zijn moeder weet dat hij helemaal niet heeft afgeremd. Op de persco heeft Max dat excuus weggenomen door eerlijk te zijn. Dus nu moet de FIA iig IETS doen. Al us het alleen snelste tijd en dus trackrecord afnemen. Maar wellicht zijn ze zo geïrriteerd dat ze een stuk verder gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:49 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Meer dan een uur na de kwalificatie zeiden ze dat ze de data bekeken hadden en Max afgeremt had. Gaan ze dadelijk zeker zeggen dat hij toch niet af heeft geremd
Kijkend (en luisterend) naar het rondje, zou ik niet zeggen dat hij daar echt aan het liften is, hoortwitter:F1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:43:00WHAT A LAP! 👏Go onboard with @redbullracing's @Max33Verstappen as he secures pole position with a 1:14.758, the only sub-1:15 lap!#MexicoGP 🇲🇽 #F1 https://t.co/b7P92mTSng reageer retweet
Zie mijn "clickbait"-artikel. Gridstraf kan ook en heeft hij al eerder gehad ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het is toch altijd gewoon time disallowed als je onder geel snelle ronde rijdt? Rondje schrappen en klaar.
Deed hij ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Kijkend (en luisterend) naar het rondje, zou ik niet zeggen dat hij daar echt aan het liften is, hoortwitter:F1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:43:00WHAT A LAP! 👏Go onboard with @:redbullracing's @:Max33Verstappen as he secures pole position with a 1:14.758, the only sub-1:15 lap!#MexicoGP 🇲🇽 #F1 https://t.co/b7P92mTSng reageer retweet
Tenzij het echt als gevaarlijk wordt beoordeeld, dan kan een gridstraf ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het is toch altijd gewoon time disallowed als je onder geel snelle ronde rijdt? Rondje schrappen en klaar.
De FIA faalt ook al jaren met inconsequente straffenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Predator40 het volgende:
alleen geel gaan zwaaien in een half blinde bocht waar het ongeluk zelf is gebeurd en dan niks op de computers ook....de FIA heeft hier zelf even dik gefaald
Voir de tigste x: neequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
De data laat iets anders zien.
Een tweede kijk op dit filmpje geeft hem wel nog een mogelijke uitweg, als ik kijk naar hoe z’n helm staat, lijkt het dat hij in die hele bocht naar rechts kijkt. Aangezien die marshall de enige indicatie van geel is, zou je nog kunnen zeggen dat hij die domweg gemist heeft (geen idee of hij daar wat over heeft gezegd tegen de pers).quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Kijkend (en luisterend) naar het rondje, zou ik niet zeggen dat hij daar echt aan het liften is, hoortwitter:F1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:43:00WHAT A LAP! 👏Go onboard with @:redbullracing's @:Max33Verstappen as he secures pole position with a 1:14.758, the only sub-1:15 lap!#MexicoGP 🇲🇽 #F1 https://t.co/b7P92mTSng reageer retweet
Klopt. Maar qua persoonlijkheid heb ik toch echt meer met een eerlijk iemand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:56 schreef Sjemmert het volgende:
Hij gaat hem wel verliezen denk ik.
En terecht ook hoor.
Als hij zijn grote mond nou had gehouden kwam hij er misschien mee weg
Mja, uit die data zou iedereen beoordelen dat Max (en ook Lewis) niet inhield onder geel.. neem aan dat Max er niet vanuit ging dat de FIA dat anders zou zien en ze daar pas naar kijken als hij het zelf aangeeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef beantherio het volgende:
Ik ben fan van Max maar hij moet toch eens leren om defensiever te communiceren. Als je pole pakt moet je zoveel mogelijk je smoel houden en anders lege PR-praatjes ophangen. Het is heel simpel en je wordt er niets minder van.
Hij heeft NIET gelift. En dat toegegeven. Dat zijn de feiten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee zeggen betekend niet dat het nee is. Je kunt de feiten niet veranderen.
Op sommige momenten kun je beter je kop even houden. Dat doet Hamilton toch beter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef trein2000 het volgende:
Reddit kennelijk.quote:
Een eventuele straf hoeft niet te betekenen dat hij z’n pole kwijt is natuurlijk, tijd afnemen van dat rondje is ook een mogelijke straf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:56 schreef Sjemmert het volgende:
Hij gaat hem wel verliezen denk ik.
En terecht ook hoor.
Als hij zijn grote mond nou had gehouden kwam hij er misschien mee weg
Hij heeft het wel gezegd maar dat klopt niet. Hij is wel degelijk van het gas gegaan. De data van FIA zelf liegt niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft NIET gelift. En dat toegegeven. Dat zijn de feiten.
Lijkt me niet, volgens mij bij niet liften voor double yellows namelijk ook gewoon een penalty. Het zou nergens op slaan als ze alleen de tijd afnemen want daarmee straf je de coureurs niet hard genoeg. Dan zouden ze gewoon altijd vol gas gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een eventuele straf hoeft niet te betekenen dat hij z’n pole kwijt is natuurlijk, tijd afnemen van dat rondje is ook een mogelijke straf.
Al weet ik niet of hij bij een eventuele gridstraf z’n pole officieel wel behoudt eigenlijk, dat zit ook vrij ingewikkeld in elkaar
Hij was langzamer dan in z’n vorige ronde op dat punt, dat is het enige, dat zegt verder 0 over van het gas afgegaan zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd maar dat klopt niet. Hij is wel degelijk van het gas gegaan. De data van FIA zelf liegt niet.
Mja, ik geloof data eerder dan iemands woorden, maar heb zelf nog geen duidelijke data gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Reddit kennelijk.
Maar hij heeft echt niet gelift
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd maar dat klopt niet. Hij is wel degelijk van het gas gegaan. De data van FIA zelf liegt niet.
Aangezien dit een veiligheids kwestie is verwacht ik niet dat enkel de tijd geschrapt wordt. Dat doen ze alleen als je bv over de track limits gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een eventuele straf hoeft niet te betekenen dat hij z’n pole kwijt is natuurlijk, tijd afnemen van dat rondje is ook een mogelijke straf.
Al weet ik niet of hij bij een eventuele gridstraf z’n pole officieel wel behoudt eigenlijk, dat zit ook vrij ingewikkeld in elkaar
rembember Mexico 2016 eerste bocht. Hamilton kreeg geen straf en Whiting probeerde alles wat krom was recht te praten door te stellen dat Rosberg er niet aan zou zijn gekomen door zijn gevecht en dat een safety car de situatie neutraliseerde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Predator40 het volgende:
maargoed, nu moet hamilton ook bij de stewards komen neem ik aan ?
precies hetzelfde issue
oh nee...de FIA is niet zo consequent
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij bij niet liften voor double yellows namelijk ook gewoon een penalty. Het zou nergens op slaan als ze alleen de tijd afnemen want daarmee straf je de coureurs niet hard genoeg. Dan zouden ze gewoon altijd vol gas gaan.
Er is meer data dan dat alleen. Zie o.a. de grafiek hier:quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was langzamer dan in z’n vorige ronde op dat punt, dat is het enige, dat zegt verder 0 over van het gas afgegaan zijn.
twitter:cad00016 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:26:51@wbuxtonofficial And here Lolllll https://t.co/QuA6VfU5HL reageer retweet
Als de FIA de veiligheid daarwerkelijk hoog in het vaandel heeft moeten ze de hand in eigen boezem steken, want die ene gele vlag was een lachertjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Aangezien dit een veiligheids kwestie is verwacht ik niet dat enkel de tijd geschrapt wordt. Dat doen ze alleen als je bv over de track limits gaat.
het was geen dubbel yellow op de computer, er is alleen geel gevlagd op de plaats van het ongeluk zelf, in een half blinder bocht in een hoek......dikke faal van de FIAquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij bij niet liften voor double yellows namelijk ook gewoon een penalty. Het zou nergens op slaan als ze alleen de tijd afnemen want daarmee straf je de coureurs niet hard genoeg. Dan zouden ze gewoon altijd vol gas gaan.
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts.
Tweede keer dit jaar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Kyran het volgende:
In Rusland kreeg hij toch ook 3 plekken straf, zal nu wel minstens weer zo zijn of misschien meer, omdat het 2e keer in een seizoen is.
Dan moet Hamlap ook even langskomen toch? Of mag die het wel.
Hij weet toch echt zelf wel of hij gelift heeft of niet..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, ik geloof data eerder dan iemands woorden, maar heb zelf nog geen duidelijke data gezien.
was echt een miezerig geel vlaggetjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem.
Juist wel. FIA zegt het zelf en de vergelijking met de data van Leclerc lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Sjemmert het volgende:
Als jullie deze data bedoelen dan is er iig niet op te zien dat Max afremt of lift.
[ afbeelding ]
True. Maar die heeft niks toegegeven...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef Tinos85 het volgende:
Wel bijzonder dat Hamilton niet hoeft
dus ? dat maakt in principe niks uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Maar die heeft niks toegegeven...
Is dit echt precies 1 rondje? Niet dat dat stukje waar die duidelijk langzamer gaat pas na start/finish is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Sjemmert het volgende:
Als jullie deze data bedoelen dan is er iig niet op te zien dat Max afremt of lift.
[ afbeelding ]
Ik zag ook alleen enkel geel en alleen bij de crashsite. Maar ik zit op de foon dus ik kan wat missen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts.
Zie edit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem.
Vooral vermoeiend vanwege al die inconsequente straffen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:10 schreef Pinzon het volgende:
Hij gaat dus duidelijk nat, vermoeiend seizoen dit.
Ik kijk regelmatig naar zulke telemetrie en ik zie het niet. Die dip op het laatst die je denk ik bedoeld is al na s/fquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Juist wel. FIA zegt het zelf en de vergelijking met de data van Leclerc lijkt me duidelijk.
Het is toch belachelijk dat ze straffen uitdelen n.a.v. wat een coureur zegt. Je hebt miljoenmiljard data en dan ga je kijken wat iemand zegt ... echt serieus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Maar die heeft niks toegegeven...
Leclerc finishte vóór BOTquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Juist wel. FIA zegt het zelf en de vergelijking met de data van Leclerc lijkt me duidelijk.
Ik vond m wel slecht zichtbaar alleen op die plek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Edit: deze dus
[ afbeelding ]
Hij was heeeeel duidelijk in de persco hoor...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:11 schreef Mothzor het volgende:
Ik denk niet dat ze hem hier nog op gaan afstraffen. Hij komt even uitleg geven en de conclusie gaat hetzelfde blijven.
Het antwoord van Max was in het midden, geen ja en geen nee. Die mini sector was geel, de vlaggen te laat etc.
Iemand een staatje van de me mini sectoren van Lewis in de laatste ronde?
En daarom is het prima om die twee te vergelijken. Je ziet juist dat hij op het einde zijn gas loslaat en Leclerc niet. Leclerc had geen vlag, dus liet gas niet los, Max had wel een vlag en liet gas los.quote:
Gele sector is ten opzichte van z’n eigen tijd hèquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij weet toch echt zelf wel of hij gelift heeft of niet..
En uit polelap-filmpje blijkt ook dat hij niet gelift heeft. En s3 is al het hele weekend zijn zwakke sector.
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vond m wel slecht zichtbaar alleen op die plek.
Ik weet niet of je wel eens op social media komt maar er zijn juist grote groepen die hem diepgrondig haten voor datzelfde gedrag. Wat de een "eerlijk en open" noemt noemen vele anderen "arrogantie".quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Max is gewoon eerlijk, die eerste bocht gaat hem toch nekken morgen. Dus deze zogenaamde hulp van de FIA is bullshit.
Hij was de snelste dat zag iedereen en pakt ze morgen ook vanaf p6. En daarom onnodig om die spelletjes te spelen. Gaat hem In de toekomt een hoop credits geven.
Knappe actie van Max, eerlijk en open
Dat deed hij niet. Dat was het FIA-excuus om hem pole te laten houden. Dat heeft hij zelf teniet gedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
En daarom is het prima om die twee te vergelijken. Je ziet juist dat hij op het einde zijn gas loslaat en Leclerc niet. Leclerc had geen vlag, dus liet gas niet los, Max had wel een vlag en liet gas los.
Tenminste, als dat dipje voor S/F gebeurt is en niet erna. Geen idee of het precies een rondje van start naar finish is of dat dat laatste stukje ook nog na S/F is.
Die grafiek gaat van 0m tot iets meer dan 4000m, circuit is 4,4km. Ik zou dan toch aannemen dat het over precies 1 rondje gaat gemeten vanaf S/F.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig naar zulke telemetrie en ik zie het niet. Die dip op het laatst die je denk ik bedoeld is al na s/f
Na start/finish waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist: Leclerc liftte niet (omdat ie dat niet hoefde) en Verstappen wel.
Nee, dat deed hij NIET. Dat is én te horen én gaf hij zelf toe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist: Leclerc liftte niet (omdat ie dat niet hoefde) en Verstappen wel.
True. Maar vlag telt gewoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef Predator40 het volgende:
ze hadden minstens 1 bocht ervoor al geel moeten vlaggen EN het op de computers moeten zetten.
ja Ferrari heeft er heel wat WK mee behaaldquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:18 schreef hjansen82 het volgende:
Oneerlijk zijn loont meer in deze wereld dan eerlijk zijn.
Niks arrogants aan eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens op social media komt maar er zijn juist grote groepen die hem diepgrondig haten voor datzelfde gedrag. Wat de een "eerlijk en open" noemt noemen vele anderen "arrogantie".
Nee, want de schaalverdeling is precies de lengte van het circuit. En een coureur gaat normaliter vol gas over de finish. Maar Max in dit geval dus niet.quote:
Normaal is dat nooit idd..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:19 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de race zo laat is. Nu nog uren deze discussie.
Dat is ook leuk. Je krijgt een snelheidsovertreding. Maar omdat onduidelijk is aangegeven wat de limiet is, kan dit niet geldig zijn. Maar je krijgt de boete toch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Maar vlag telt gewoon.
niet helemaal waar....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Maar vlag telt gewoon.
Tja, hij zegt zelf dat hij het wel deed, dus dat geloof ik dat nog steeds eerderquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, want de schaalverdeling is precies de lengte van het circuit. En een coureur gaat normaliter vol gas over de finish. Maar Max in dit geval dus niet.
Even voor de duidelijkheid: de haters roepen nu dat ten onrechte geen straf krijgt en dat Max het even inwrijft door het maar toe te geven. Ik zie geen bewijs voor die insteek maar als het waar zou zijn dan zou ik het ook wel heel arrogant vinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks arrogants aan eerlijk zijn.
Pole blijft op Max zijn naam staan, maar kan wel een gridstraf krijgen. Zie Schumacher met Mercedes hem in de laatste bocht parkeerde in Monaco. Niemand kon snel rondje meer doen. Hij kreeg wel officieel pole, maar mocht ergens achteraan startenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enkel geel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, hij zegt zelf dat hij het wel deed, dus dat geloof ik dat nog steeds eerder
Los van de vraag of heel iets liften (want meer was het echt niet als de data wel klopt) vlak voor de finish dan genoeg is bij dubbel geel, dat heeft dan nog steeds niet zoveel nut als het echt gevaarlijk is.
ik kijk en oordeel liever zelf, Max is hier eerlijk. Dat houd de sport leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens op social media komt maar er zijn juist grote groepen die hem diepgrondig haten voor datzelfde gedrag. Wat de een "eerlijk en open" noemt noemen vele anderen "arrogantie".
webber kreeg pole toen geloof ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Pole blijft op Max zijn naam staan, maar kan wel een gridstraf krijgen. Zie Schumacher met Mercedes hem in de laatste bocht parkeerde in Monaco. Niemand kon snel rondje meer doen. Hij kreeg wel officieel pole, maar mocht ergens achteraan starten
Iedereen ziet de persco nu pas ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:22 schreef ZaZoe het volgende:
Ai,...dat lachje erbij gaat hem nekken
https://t.co/OIlIQwpYH8
Dat lijkt logisch ja, toch denk ik dat die aanname fout is. Dan zou Max 50km p/u langzamer over s/f gereden zijn en toch nog sneller zijn dan Leclerc, dat geloof ik nooit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die grafiek gaat van 0m tot iets meer dan 4000m, circuit is 4,4km. Ik zou dan toch aannemen dat het over precies 1 rondje gaat gemeten vanaf S/F.
Er was geen dubbel geelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
Vettel zat voor Verstappen en had het over dubbel geel. Dus de vlag was duidelijk.
En paars in de laatste sector zou normaal gesproken een straf betekenen.
Ik heb de persco niet gekeken nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen ziet de persco nu pas ofzo
Dat is wel wat Vettel op de grid zei na de kwalificatie.quote:
het zou Max imo juist vrijpleiten omdat de wedstriijdleiding steken heeft laten vallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:23 schreef RAVW het volgende:
Mmmm het kan nog leuk worden op .gpupdate.net
Ook teambaas Christian Horner gaf direct na de kwalificatie impliciet aan dat Verstappen geen vaart had geminderd. "Er waren geen signalen van een gele vlag voordat hiij er langs kwam", gaf Horner aan bij Sky.
https://www.gpupdate.net/(...)vallende-uitspraken/
Pic van fxr neigt toch sterk naar 1.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is wel wat Vettel op de grid zei na de kwalificatie.
Haters gonna hate. Iets eerlijk toegeven en jezelf in de problemen brengen is op geen enkele wijze "arrogant".quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: de haters roepen nu dat ten onrechte geen straf krijgt en dat Max het even inwrijft door het maar toe te geven. Ik zie geen bewijs voor die insteek maar als het waar zou zijn dan zou ik het ook wel heel arrogant vinden.
Er waren van uit de beelden van Max z’n auto geen dubbel geel te zien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
Vettel zat voor Verstappen en had het over dubbel geel. Dus de vlag was duidelijk.
En paars in de laatste sector zou normaal gesproken een straf betekenen.
computer is leidend toch hebben ze een keer gezegd ?quote:
Dat klopt. Maar ik heb geen dubbele vlag gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is wel wat Vettel op de grid zei na de kwalificatie.
2 weken terug was het andersom. Race was vroeg en uren discussie daarnaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:19 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de race zo laat is. Nu nog uren deze discussie.
Vlag is leidend. Want ter plaatse geconstateerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
computer is leidend toch hebben ze een keer gezegd ?
Je zit te zeuren op anderen, maar zelf ben je ook geen lieverdje op dit moment he. Alsof iedereen verplicht is 24/7 F1 te kijken en persconferentie live te volgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen ziet de persco nu pas ofzo
ja leuk en aardig maar 1 simpel vlagje in een half blinde bocht waar het gebeurd is is dan toch wel een hele dikke faal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vlag is leidend. Want ter plaatse geconstateerd.
maar er werd nergens buiten dat 1 lullige vlagje aangegeven dat er geel was ...... dus als de pc van de wedstrijdleiding dus geen geel aangaf ben ik benieuwd hoe ze dan een straf willen gaan geven ... omdat er 1 mannetje staat te zwaaien met een vlag ???quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
computer is leidend toch hebben ze een keer gezegd ?
juist !!! kan toch nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar er werd nergens buiten dat 1 lullige vlagje aangegeven dat er geel was ...... dus als de pc van de wedstrijdleiding dus geen geel aangaf ben ik benieuwd hoe ze dan een straf willen gaan geven ... omdat er 1 mannetje staat te zwaaien met een vlag ???
Je hebt niet eens gekeken Kyranquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zit te zeuren op anderen, maar zelf ben je ook geen lieverdje op dit moment he. Alsof iedereen verplicht is 24/7 F1 te kijken en persconferentie live te volgen.
Telemetrie laat duidelijk zien dat hij zijn gas loslaat. Vraag is dus alleen of het voor of na S/F was. Ik denk zelf wel voor, want telemetrie lijkt precies van één rondje te zijn. Onderste lijn (throttle) laat zien dat hij die zo goed als loslaat voordat het rondje voorbij is.
Leuk dat hij zij dat hij het niet heeft gedaan of dat je het niet hoort op de beelden, maar telemetrie is toch echt 100x betrouwbaarder dan al die andere dingen. Mensen kunnen liegen en domme dingen zeggen "in the heat of the moment", dus kap aub. eens met dat uit de hoogte doen. Ik kan je echt goed hebben normaal, maar nu draaf je een beetje door.
Heb wel gekeken lieverdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken Kyran![]()
Dus zeik niet zo zo, beste user die ik hoog had zitten...
Dan wees gewoon eerlijk. Hij liftte niet. Duidelijk te zien en te horen en toegegeven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb wel gekeken lieverd
Enige wat ik vraag is even iets liever te doen en niet zo op de man spelen, zoals jij net deed. Was nergens voor nodig.
Op de pc van de wedstrijdleiding ging de gele vlag later aan dan dat Verstappen over de finishlijn ging. Hun eigen systeem faalt dus gewoon. Net als in Monza.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar er werd nergens buiten dat 1 lullige vlagje aangegeven dat er geel was ...... dus als de pc van de wedstrijdleiding dus geen geel aangaf ben ik benieuwd hoe ze dan een straf willen gaan geven ... omdat er 1 mannetje staat te zwaaien met een vlag ???
True. Al liftte bijv. Vettel wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja leuk en aardig maar 1 simpel vlagje in een half blinde bocht waar het gebeurd is is dan toch wel een hele dikke faal.
Het lijkt het na de gp van Frankrijk wel toegenomen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
2 weken terug was het andersom. Race was vroeg en uren discussie daarna
1) Ja, hij heeft (indirect) gezegd dat hij niet heeft gelift.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan wees gewoon eerlijk. Hij liftte niet. Duidelijk te zien en te horen en toegegeven.
Max kan zoveel zeggen natuurlijk, hij zei vorig jaar in Bahrein ook dat hij spontaan veel power erbij kreeg en daardoor de auto verloor. Uit data bleek toen dat hij wel daadwerkelijk het gaspedaal verder intrapte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken Kyran![]()
Dus zeik niet zo zo, beste user die ik hoog had zitten...
Uit de beelden en geluiden blijkt dat hij niet lift én hij zegt zelf dat hij niet lift.
dan zijn ze al geschorst als de 2 wedstrijd begintquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef Predator40 het volgende:
ze moeten de FIA ook eens strafpunten gaan geven voor hun gefaal ....man man
Waar heb je die persconferentie gezien? Ik probeerde via Ziggo sport, maar die hadden hem niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was heeeeel duidelijk in de persco hoor...
S3 is al het hele weekend zijn slechtste sector. En het was een minisectie van s3quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb wel gekeken lieverd
Enige wat ik vraag is even iets liever te doen en niet zo op de man spelen, zoals jij net deed. Was nergens voor nodig.
Edit: Wat Max zegt boeit mij echt NIKS. Hij kan zoveel zeggen. Als ik op heterdaad betrapt wordt op iets en ik beweer daarna dat ik het echt niet heb gedaan ben ik dan ook onschuldig? Kom op zeg.Telemetrie is toch 100x betrouwbaarder dan woorden of TV beelden waar je wel of niet iets hoort.
Daarom, ik snap niet dat iemand woorden serieuzer kan nemen dan telemetrie. Echt niet gewoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Max kan zoveel zeggen natuurlijk, hij zei vorig jaar in Bahrein ook dat hij spontaan veel power erbij kreeg en daardoor de auto verloor. Uit data bleek toen dat hij wel daadwerkelijk het gaspedaal verder intrapte.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Waar heb je die persconferentie gezien? Ik probeerde via Ziggo sport, maar die hadden hem niet.
Als telemetrie van 1 heel rondje is heeft hij alsnog pas gelift na het ongeval en niet in de bocht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
1) Ja, hij heeft (indirect) gezegd dat hij niet heeft gelift.
2) Ja, op de beelden zie ik geen aanwijzing dat hij gelift heeft.
3) Als telemetrie grafiekje van precies 1 rondje is dan heeft hij dus duidelijk wel gelift.
Want telemetrie > woorden/beelden.
Wat heeft dat er mee te maken? Hij heeft wel gewoon twee keer paars gereden in die sector.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
S3 is al het hele weekend zijn slechtste sector. En het was een minisectie van s3
Maar dus wel ten opzichte van zijn eigen ronde he, dus van eerdere ronde in die slechte sectorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
S3 is al het hele weekend zijn slechtste sector. En het was een minisectie van s3
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom, ik snap niet dat iemand woorden serieuzer kan nemen dan telemetrie. Echt niet gewoon.
Enige vraagteken die ik bij telemetrie heb is of het inderdaad precies 1 rondje is, dus of dat dipje inderdaad echt voor S/F is. Zo ja, dan heeft hij gelift. Zo nee, dan heeft hij niet gelift. Beelden, geluid, woorden, boeit allemaal niks.
Mja, echt liften en alsnog een paarse sector neerzetten, lijkt me gewoon niet realistisch..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom, ik snap niet dat iemand woorden serieuzer kan nemen dan telemetrie. Echt niet gewoon.
Enige vraagteken die ik bij telemetrie heb is of het inderdaad precies 1 rondje is, dus of dat dipje inderdaad echt voor S/F is. Zo ja, dan heeft hij gelift. Zo nee, dan heeft hij niet gelift. Beelden, geluid, woorden, boeit allemaal niks.
Dat zegt niks. Je blijft aannames doen d.m.v. allerlei verschillende beelden. Telemetrie kan niet liegen, mensen wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
paars ? echt niet....de minisector was geel hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, echt liften en alsnog een paarse sector neerzetten, lijkt me gewoon niet realistisch..
Hij zegt nota bene zelf dat hij doorgegast heeft...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Je blijft aannames doen d.m.v. allerlei verschillende beelden. Telemetrie kan niet liegen, mensen wel.
Nogmaals, als dat grafiekje precies van 1 ronde is kan je toch niet zeggen dat hij niet gelift heeft?Je ziet hem duidelijk van zijn gas afgaan (zie throttle grafiek onderin).
Ik mag aannemen dat je hierover liegt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:18 schreef hjansen82 het volgende:
Of ben je Mercedes of Ferrari fan? Dan ben je ook niet onpartijdig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godsallemachtig, en dan krijg IK verwijten naar mijn kop dat ik zgn Max tot het uiterste verdedig ook nog..![]()
![]()
Daar lijkt het wel op ja, ongeveer 150-200 meter voor S/F lijkt het. Geen idee hoeveel meter er zit vanaf die bocht tot S/F.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als telemetrie van 1 heel rondje is heeft hij alsnog pas gelift na het ongeval.
Hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef F1gamer het volgende:
https://streamable.com/qvmzh
Die zwarte doeken voor de pitbox helpen niet bij Mercedes als de T-Cam aanstaat
Over de volledige sector was het wel paars. Maar goed: er zat geen gele vlag op de volledige sector.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
paars ? echt niet....de minisector was geel hoor
Ja, bedoel gewoon sector 3, een gele minisector zegt verder niet zoveel toch? Daarvan had hij er wel meer in de ronde, dat kan ook te maken hebben met een iets andere indeling van de ronde t.o.v. de 1e run of een bocht net iets minder goed nemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
paars ? echt niet....de minisector was geel hoor
Tja. Maar hoogmoed komt voor de val.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:18 schreef hjansen82 het volgende:
Nee, Max-fan. Vrij gematigd ook nog want ik hoef geen merchandise of een handtekening of een meet of whatever. Gewoon fan van zijn talent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Of ben je Mercedes of Ferrari fan? Dan ben je ook niet onpartijdig.
..... hij kan zoveel zeggen. Jij zou dus Max eerder geloven op zijn woorden dan dat je daadwerkelijke harde data zou vertrouwen? Dat snap ik dus niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zegt nota bene zelf dat hij doorgegast heeft...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef F1gamer het volgende:
https://streamable.com/qvmzh
Die zwarte doeken voor de pitbox helpen niet bij Mercedes als de T-Cam aanstaat
Misschien wel tactiek om niet vanaf pole te hoeven starten voor slipstream...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
Max, sukkel, beetje gaan verkondigen dat het normaal is om niet van je gas te gaan..
Vrees voor drie plekken straf
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
..... hij kan zoveel zeggen. Jij zou dus Max eerder geloven op zijn woorden dan dat je daadwerkelijke harde data zou vertrouwen? Dat snap ik dus niet.
Zoals iemand hierboven al aangaf .. Max zei ook dat hij opeens paar PK erbij kreeg, terwijl later uit TELEMETRIE bleek dat dat niet waar was.
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
..... hij kan zoveel zeggen. Jij zou dus Max eerder geloven op zijn woorden dan dat je daadwerkelijke harde data zou vertrouwen? Dat snap ik dus niet.
Zoals iemand hierboven al aangaf .. Max zei ook dat hij opeens paar PK erbij kreeg, terwijl later uit TELEMETRIE bleek dat dat niet waar was.
In die laatste bocht gaat hij iig nog iets sneller op het gas dan Leclerc dat daar ging. Dat gaat hem de das om doen denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, ongeveer 150-200 meter voor S/F lijkt het. Geen idee hoeveel meter er zit vanaf die bocht tot S/F.
Ok, dan kunnen we stoppen met discusseren, want dat maakt het onmogelijk als je mensen op hun woorden gelooft terwijl data iets anders beweert.quote:
Zie editquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen we stoppen met discusseren, want dat maakt het onmogelijk als je mensen op hun woorden gelooft terwijl data iets anders beweert.
Eerlijkheid is ook wat waard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Predator40 het volgende:
max houd voortaan zijn mond wel, wat de uitslag ook word.....leermomentje
Renault gaf ook aan niets illegaals te doen... maar wel punten kwijt in Japanquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen we stoppen met discusseren, want dat maakt het onmogelijk als je mensen op hun woorden gelooft terwijl data iets anders beweert.
Dat zijn fransenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
Renault gaf ook aan niets illegaals te doen... maar wel punten kwijt in Japan
Data beweert NIET andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |