Dat weet ik wel zeker. Al dan niet onbewust.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:08 schreef JAM het volgende:
Denk je dat dat iets seksueels is, LXIV? Dat de bakvisjes bij hem in het gevlei proberen te komen, o.i.d.?
Het zit al weer goed. Dat deed even pijn. Verder valt het wel mee..quote:
Waar doe je dat?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef JAM het volgende:
Morgenavond pubquiz in Den Haag he, met mijzelve als quizmaster.
Kon je ‘m niet zelf terugduwen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zit al weer goed. Dat deed even pijn. Verder valt het wel mee..
Vond het wel een leuke foto
misschien wel, maar ik wist niet wat er aan de hand was. [pun] Het kon ook gebroken zijn, Ik moest dus eerst een foto laten maken van de dokter. Er moest ook gips om.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kon je ‘m niet zelf terugduwen?
Ja, dat kan goed/fout uitpakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik wist niet wat er aan de hand was. [pun] Het kon ook gebroken zijn, Ik moest dus eerst een foto laten maken van de dokter. Er moest ook gips om.
Normaal ben ik wel van het zelf dokteren, knippen, etc.
Klopt, dat wist ik niet toen. Nu was het 2 uur later, Maar foto is wel beter als het gebroken is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan goed/fout uitpakken.
Afhankelijk van de persoon/context kan ik me voorstellen dat iemand denkt: ‘da’s niet goed, ik duw het wel weer op zijn plek’. En dat die persoon dat dan ook doet.
Mijn broer had ooit zo’n verhaal over dislocaties en pezen/spieren die na bepaalde tijd verstijven en dat er daarom beter snel gehandeld kan worden.
Pas in de laatste zin wordt duidelijk dat jullie niet zelf aan het duwen en trekken waren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:49 schreef Z het volgende:
Bij mijn dochtertje dachten ook dat haar pink uit de kom was. Na een kwartier pijnlijk trekken en duwen toch maar een foto laten maken. Bleek de pink gebroken. M'n dochtertje al haar vertrouwen in doktoren kwijt.
In brabant maken ze vooraf een foto. kost maar 10 min tijdquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:49 schreef Z het volgende:
Bij mijn dochtertje dachten ook dat haar pink uit de kom was. Na een kwartier pijnlijk trekken en duwen toch maar een foto laten maken. Bleek de pink gebroken. M'n dochtertje al haar vertrouwen in doktoren kwijt.
De hand-met-de-pink in een mitella?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:51 schreef LXIV het volgende:
ik moet trouwens met 1 hand tikken nu. daarom kort&krachtig
Xquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De hand-met-de-pink in een mitella?
Typ één x voor ‘ja’. Twee voor ‘nee’.
\ik zou volstrekt kiezen. Waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:39 schreef Gellius het volgende:
Of is 'volstrekt' hier beter op zijn plaats? Een 'volstrekt aseksuele wijze'. Ik twijfel hier. Gelukkig zit ik op een stoel, en niet op de fiets.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Ringo het volgende:
ʼVolstrekt aseksueelʼ is streng, oordelend, alsof je haar wulpser had willen horen sissen. ʼVolkomen aseksueelʼ is een observatie van iemand die met haar gebrek aan vrouwelijke sensualiteit vrede heeft.
Dan verwacht je dat er nog van alles in het vat zit. Wat later. Als je haar de bosjes ingetrokken hebt,quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:09 schreef Gellius het volgende:
"Ik maakte vanmiddag op de Kalfjeslaan een onhandige manoeuvre met de fiets, wegens een gelijktijdig meanderende gedachtengang. De bakvis achter mij siste 'dzjieeeeezus' op een vooralsnog aseksuele wijze."
Ik wéét het niet hoor, Z. Dit voelt tamelijk creepy, zo.
Dat heb ik precies zo. Alleen denken de kinderen er anders over. (Net zoals ik destijds)quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:11 schreef Z het volgende:
Ik heb vorige week en vanochtend een middelbare school met mijn zoontje bezocht. Hij zit in groep 7, we bezoeken alvast een paar scholen om een beeld te krijgen. De scholen van nu lijken me veel leuker dan vroeger.
Alles digitaalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:33 schreef Ringo het volgende:
Ik houd van ouderwetse scholen, maar ik houd ook van Latijnse rijtjes. En van gebonden boeken in dundruk.
Waarin verschilt een school van nu met een school van vroeger?
Dat was in het Schaakhuis. Een klein groepje pseudo-intellectuele allesweters bij elkaar: daar is de quiz ook voor gemaakt. Erg leuk. Ditmaal zowaar iets van tien deelnemers! Met een maand of drie doe ik er nog wel een. Heer Paul R. kwam op een matige derde (of vierde zelfs) plek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |