Nee man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben meer naargeestig. (lol)
Da's erg sympathiek van je vriend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee man.
Jij bent een pretpakket.
Je staat nooit alleenquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's erg sympathiek van je vriend.
Wijsheid hangt samen met een enorme berg aan levenservaring, heb je dit al?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Och dan zou ik mensen veel liever mijn wijsheden verkondigen, al kan dat ook met een vleugje humor natuurlijk.
Wat een onzin.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijsheid hangt samen met een enorme berg aan levenservaring, heb je dit al?
Klein voorbeeldje, als je nooit erwtjes op hebt dan weet je ook niet of erwtjes lekker zijn, zo is het met alles in het leven.quote:
Wijsheid kan je ook puur theoretisch genereren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein voorbeeldje, als je nooit erwtjes op hebt dan weet je ook niet of erwtjes lekker zijn, zo is het met alles in het leven.
Je kunt je ook theoretisch voorstellen hoe erwtjes smaken maar dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wijsheid kan je ook puur theoretisch genereren.
Denk dat Braddie nog meer kans maaktquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen lachen om een vrouw is meestal wel een goed startpunt voor piel in gaatje ja.
Flikker op met je erwtjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt je ook theoretisch voorstellen hoe erwtjes smaken maar dat is niet helemaal hetzelfde.
Denk het ook jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat Braddie nog meer kans maakt
Braddie is dan ook een ster met allurequote:Op zondag 27 oktober 2019 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat Braddie nog meer kans maakt
Eerst maar eens trouwen en kinderen krijgen die kinderen krijgen voordat je jezelf de alwijze meester van de erwtjes kunt noemen.quote:
Ik ga het leven omarmen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar eens trouwen en kinderen krijgen die kinderen krijgen voordat je jezelf de alwijze meester van de erwtjes kunt noemen.
Idd, het is heel belangrijk dat iedereen hetzelfde levenspad volgt. En meepraten mag pas als je netjes in de pas loopt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar eens trouwen en kinderen krijgen die kinderen krijgen voordat je jezelf de alwijze meester van de erwtjes kunt noemen.
Iedereen hetzelfde is wel erg saai.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd, het is heel belangrijk dat iedereen hetzelfde levenspad volgt. En meepraten mag pas als je netjes in de pas loopt.
Jij bent degene die komt aanzetten met ga eerst maar eens trouwen en voortplanten en dan pas mag je meepraten. Misschien ben je zelf buiten je fantasie om wel gewoon erg saai.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen hetzelfde is wel erg saai.
Jezelf wijs noemen aan het begin van een leven is vrij naïef.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij bent degene die komt aanzetten met ga eerst maar eens trouwen en voortplanten en dan pas mag je meepraten. Misschien ben je zelf buiten je fantasie om wel gewoon erg saai.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef scrupuleus het volgende:
Godverdomme laat Uitstraling eens met rust
Hoe wij leven bevat weinig wijsheid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf wijs noemen aan het begin van een leven is vrij naïef.
Ik heb niet verder teruggelezen dan iets over erwten. En dan nog kun je dat statement ook maken zonder dat domme gebazel over trouwen en kinderen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf wijs noemen aan het begin van een leven is vrij naïef.
Jij wil gewoon niet trouwenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb niet verder teruggelezen dan iets over erwten. En dan nog kun je dat statement ook maken zonder dat domme gebazel over trouwen en kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |