Waarschijnlijk niet.quote:
In die Telegraaf link in de OPquote:Als we twee overleden mensen aantreffen, weten we verder niet wat zich in de rest van het pand bevindt.”
Volgens mij zit daar geen parkeergarage onder de bioscoop, wel ernaast.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:38 schreef MadameMossel het volgende:
Lees net dat het wellicht in de parkeergarage onder het gebouw is. Klinkt logischer.
Onder de bioscoop zit een fietsenstalling. Er naast een parkeergarage..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:38 schreef MadameMossel het volgende:
Lees net dat het wellicht in de parkeergarage onder het gebouw is. Klinkt logischer.
https://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:39 schreef Selqae het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar geen parkeergarage onder de bioscoop, wel ernaast.
Of er daadwerkelijk een pg onder zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:39 schreef Selqae het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar geen parkeergarage onder de bioscoop, wel ernaast.
Nee dan stonden ze op de hoek aan de andere kant..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:38 schreef MadameMossel het volgende:
Hoezo sluit dat het uit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dan stonden ze op de hoek aan de andere kant..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parkeergage en fietsenstalling ingang zijn inderdaad niet afgezet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat de parkeergarage/fietsenstalling om de hoek zit..quote:
Meer zodat de ingang niet open hoeft denk ik.. Das de calamiteitenroute omdat je dan ook sneller in het pand staatquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:52 schreef Zipportal het volgende:
Lijkt erop dat er iets bij de uitgang is.
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:14:59We gaan er van uit dat de twee mensen om het leven zijn gekomen door een misdrijf. Collega's van Forensische Opsporing zijn in het pand en doen onderzoek. Wij zijn op zoek naar getuigen. Heeft u informatie die ons kan helpen bij het onderzoek? Bel 0900-8844. reageer retweet
Bekend ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernstigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef Zipportal het volgende:
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:14:59We gaan er van uit dat de twee mensen om het leven zijn gekomen door een misdrijf. Collega's van Forensische Opsporing zijn in het pand en doen onderzoek. Wij zijn op zoek naar getuigen. Heeft u informatie die ons kan helpen bij het onderzoek? Bel 0900-8844. reageer retweet
Hoeft niet altijd zo te zijn hoor,ooit nog een verhaal gelezen dat een vent z’n vrouw en een andere gozer zoenend tegenkwam en ze toen beide kapot heeft geschoten ergens in België geloof ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Treinhoer het volgende:
Ik weet dat het puur speculatie is, maar het lijkt mij dat het om drugs gaat. 1 moord kan gepleegd worden uit woede/extreme emoties. 2 mensen vermoorden (op een openbare plek) in het donker klinkt als een afrekening.
Staat toch: in de bioscoop?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Treinhoer het volgende:
Ik weet dat het puur speculatie is, maar het lijkt mij dat het om drugs gaat. 1 moord kan gepleegd worden uit woede/extreme emoties. 2 mensen vermoorden (op een openbare plek) in het donker klinkt als een afrekening.
Ja, ik bedoel ook in een donkere zaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Staat toch: in de bioscoop?
De zalen worden altijd wel nagekeken hoor en schoongemaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook in een donkere zaal.
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:29:17Er gaan geruchten dat de twee slachtoffers in de parkeergarage zouden zijn aangetroffen. Dit klopt niet. Zij zijn gevonden in de bioscoop. Welke locatie precies delen we niet, dat maakt deel uit van ons onderzoek. reageer retweet
Of juist niet zo laat. Lijkt me ook dat ze liever jonger/goedkoper personeel de zaal in de ochtend even dweilen dan 's nachts als de laatste film voorbij is om 1-2 uur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De zalen worden altijd wel nagekeken hoor en schoongemaakt.
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 10:07:37De persvoorlichter komt naar het #GedempteZuiderdiep. Volg dit account voor evt updates. reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:51 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Johannes_vermeer dit kan er gebeuren als je met mensen van een forum naar de film gaat.
Ik heb een tante die weleens naar de Bios gaat in Zoetermeer. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onder de bioscoop zit een fietsenstalling. Er naast een parkeergarage..
https://www.google.com/ma(...)3D100!7i13312!8i6656
Komt dichtbij zo.
Ik zou tegen haar zeggen dat ze beter in de Schilderswijk kan gaan wonen dan in Zoetermeer tussen het tuig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:55 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb een tante die weleens naar de Bios gaat in Zoetermeer. Komt wel dichtbij zo.
Ga je dan naar de coffeeshop tegenover de bios? Die is wel nice. Goede prijzen, prima wiet 10/10quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom vaak bij die bioscoop ook om mijn fiets som te stallen.
gr gr
Afschaffen die zooi, stink lucht als je elke keer die gang in fietst.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ga je dan naar de coffeeshop tegenover de bios? Die is wel nice. Goede prijzen, prima wiet 10/10
Zij woont niet in Zoetermeer. Ze gaat er enkel heen om naar de bios te gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik zou tegen haar zeggen dat ze beter in de Schilderswijk kan gaan wonen dan in Zoetermeer tussen het tuig.
Gelukkig. Je tante klinkt als een wijze deerne. Niemand met gezond verstand gaat vrijwillig in Zoetermeer wonen. Ook al zit er een Mormonentempel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Zij woont niet in Zoetermeer. Ze gaat er enkel heen om naar de bios te gaan.
twitter:oogtv twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:38:05Ook een deel van de Herestraat is afgezet vanwege onderzoek. Omstanders zagen bloedsporen op straat. https://t.co/rQuobW9NsA reageer retweet
Hm bizar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:33 schreef Treinhoer het volgende:
Politie Groningen
@:polgroningen
Er gaan geruchten dat de twee slachtoffers in de parkeergarage zouden zijn aangetroffen. Dit klopt niet. Zij zijn gevonden in de bioscoop. Welke locatie precies delen we niet, dat maakt deel uit van ons onderzoek.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:oogtv twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:38:05Ook een deel van de Herestraat is afgezet vanwege onderzoek. Omstanders zagen bloedsporen op straat. https://t.co/rQuobW9NsA reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom vaak bij die bioscoop ook om mijn fiets soms te stallen.
gr gr
Niet mijn probleem, moeten hunnie weten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:22 schreef DW457 het volgende:
[..]er gaan elke dag mensen dood, ook bij jou om de hoek.
Nee ik ben dood, leef jij nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, moeten hunnie weten.
@:monkyyy @:slobeend leven jullie nog? #dtv
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 12:50:34De afzetting van de #Ruiterstraat is opgeheven. De parkeergarage is weer bereikbaar. Het #gedemptezuiderdiep blijft afgesloten voor verkeer. reageer retweet
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 13:19:00We hebben een Team Grootschalige Opsporing (TGO) gestart. Dit houdt in dat er meerdere collega's vanuit verschillende disciplines samenwerken aan dit onderzoek. reageer retweet
Nee de straat werd afgezet terwijl winkels open waren.. Das niet echt handig als je verse spullen verkoopt en aan het maken bent.. Wel zo netjes als ze even een stagiair langs schoppen om het te zeggen.. het bureau aan de rademarkt zit vlakbij..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
2 mensen dood en de plaatselijke ondernemers zitten te zeiken dat ze niet genoeg op de hoogte gehouden worden
Ja, wel zo netjes. Maar nou ook weer niet iets om zo over te klagen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee de straat werd afgezet terwijl winkels open waren.. Das niet echt handig als je verse spullen verkoopt en aan het maken bent.. Wel zo netjes als ze even een stagiair langs schoppen om het te zeggen.. het bureau aan de rademarkt zit vlakbij..
Waarom niet? Een paar duizend euro verschil kan het "even zeggen" zo maken..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wel zo netjes. Maar nou ook weer niet iets om zo over te klagen.
Die winkeliers zijn toch ook niet achterlijk? Je kan toch ook even buiten kijken en het nieuws lezen, net als wij?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom niet? Een paar duizend euro verschil kan het "even zeggen" zo maken..
Ja en dan? ze klagen niet over wat er gebeurd is..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die winkeliers zijn toch ook niet achterlijk? Je kan toch ook even buiten kijken en het nieuws lezen, net als wij?
Ik heb twee jaar geleden mijn auto nog in de garage eronder neergezet. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:39 schreef Djeez het volgende:
Ik ben er in januari nog geweest met de jongste. Komt wel erg dichtbij zo
Bron?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:06 schreef maan_man het volgende:
Zijn de twee medewerkers die moesten sluiten, geconfronteerd met overvallers of inbrekers.
Ik heb daar met Tara stiekem films achter elkaar gekeken en maar voor 1 betaaldquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:39 schreef Djeez het volgende:
Ik ben er in januari nog geweest met de jongste. Komt wel erg dichtbij zo
(filmpje)twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 14:44:05Na het aantreffen van twee levenloze lichamen in een bioscoop aan het #GedempteZuiderdiep in #Groningen zijn wij een Team Grootschalig Opsporing (TGO) gestart. Heeft u tips of informatie die ons kan helpen bij ons onderzoek? Bel ons op 0900-8844. Anoniem kan ook, via 0800-7000. https://t.co/CcYBbeMZdR reageer retweet
Ja, zo deden ze dat bij Baantjer ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:55 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me dat ze verdachten willen betrappen op weten waar en hoe de slachtoffers zijn achtergelaten, dat ze de exacte locatie daarom nu nog niet kunnen zeggen tegen de media?
Op de 2de verdieping heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:55 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me dat ze verdachten willen betrappen op weten waar en hoe de slachtoffers zijn achtergelaten, dat ze de exacte locatie daarom nu nog niet kunnen zeggen tegen de media?
Ja hoor.. in dat soort gebouwen zitten altijd nooduitgangen.. maar er hangen ook overal 785624239867 cameras..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:09 schreef Tegan het volgende:
Na een late film kom je als je wat treuzelt gemakkelijk niemand meer tegen in verlaten gangen van een bioscoop. Als de slachtoffers tijdens de moord vervolgens weinig geluid maken dan kan je nog wel goed wegsneaken?
Standaard geven ze geen daderkennis prijs. Daarnaast dient het informeren van de media een opsporingsbelang, de nieuwsgierigheid van mensen bevredigen is niet van belang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:55 schreef Tegan het volgende:
Filmpjetwitter:MartijnKlungel twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 14:43:17Meer en meer schermen komen erbij. Het gebied wordt goed afgezet. #rtvnoord #Groningen #pathe https://t.co/nbEJHPOOU8 reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, zo deden ze dat bij Baantjer ook![]()
De Cock: hoe weet u dat?
Verdachte: Ja, maar dat hep in de krant gestaan.
De Cock: dat detail heeft nooit in de krant gestaan.
Succes en eventueel rip alvast.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ga vanavond naar Pathé De Kuip, komt erg dichtbij zo.
Ik eet een broodje Patequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Bioscoop Pathé blijft ook zondag gesloten na vondst doden
https://www.rtvnoord.nl/n(...)oten-na-vondst-doden
Kan je niet beter morgen eind van de middag gaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ga vanavond naar Pathé De Kuip, komt erg dichtbij zo.
Hebben ze er zo'n bende van gemaakt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Bioscoop Pathé blijft ook zondag gesloten na vondst doden
https://www.rtvnoord.nl/n(...)oten-na-vondst-doden
Not really.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef Harvest89 het volgende:
Je sterf inderdaad van ellende dankzij al die Marvel films.
Kan me zomaar voorstellen dat het personeel ook niet zo'n zin heeft om morgen te gaan werken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hebben ze er zo'n bende van gemaakt?
Telegraaf is een kutkrant...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:40 schreef IriYe het volgende:
Diverse bronnen melden aan De Telegraaf dat de slachtoffers twee schoonmakers zijn, maar de politie wil hier nog niets over zeggen.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-bioscoop-groningen
Op Misdaad gebied is De Telgraaf wel een goede krant hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Telegraaf is een kutkrant...
Geen identiteit vrijgegeven
De politie kan de identiteit van de slachtoffers nog niet vrijgeven. De familie van beide slachtoffers moet eerst op de hoogte gebracht worden. De politie heeft nog niet alle familieleden kunnen opsporen.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-pand-gehaald-update
Ze verdraaien driekwart.. ook op misdaadgebied..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Misdaad gebied is De Telgraaf wel een goede krant hoor.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:15 schreef Alieda-R het volgende:
Er is een verdachte:
https://www.facebook.com/(...)4859/?type=3&theater
Niet echt onopvallendquote:
Ja precies die ziet er gewoon batshit crazy uit ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:28 schreef Clavis het volgende:
Wow opvallende gast.. neem aan dat je wel onthoudt als je die ergens gezien hebt.
Zo wel makkelijkste transformatie ooit ja. Net kapsel brilletje op en leuke normale kleding en niemand die hem herkend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Matchende broek en jas met vlammen(?) erop, en een verward kapsel. Als ie snugger is grijpt hij naar kam en kledingkast...
Ja, en als die dan ook z'n baard gaat scheren is die helemaal onopvallend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo wel makkelijkste transformatie ooit ja. Net kapsel brilletje op en leuke normale kleding en niemand die hem herkend.
Die gaat zijn baard niet scheren ..... part of the ehm .... uglyness ....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:34 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ja, en als die dan ook z'n baard gaat scheren is die helemaal onopvallend.
Eventueel kan hij wel een valse baard over zijn eigen baard heenplakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaat zijn baard niet scheren ..... part of the ehm .... uglyness ....
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 21:42:38Geen Zweed zo te zien die verdachte Ergün Senarabaci. Hopenlijk wordt hij snel opgepakt! https://t.co/yeX52QKDKR reageer retweet
De vorige lichtgetinte gast die de politie zocht in Groningen met medewerking van de media heeft zich een behoorlijk aantal weken schuil kunnen houden met hulp van zijn matties.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:28 schreef Clavis het volgende:
Wow opvallende gast.. neem aan dat je wel onthoudt als je die ergens gezien hebt.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Feit dat ze zo snel zijn foto's vrijgegeven en dat dat mugshots zijn laat mij denken dat dit figuur al wat op z'n kerfstok heeft. Lijkt je een geflipt figuur..
Leuken grap,Geerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Zipportal het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 21:42:38Geen Zweed zo te zien die verdachte Ergün Senarabaci. Hopenlijk wordt hij snel opgepakt! https://t.co/yeX52QKDKR reageer retweet
Zal nu wel ergens op een lange trap zitten te dansen (Arab style).quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Die heeft de late film van Joker uitgezocht om net als Joker te moorden vanuit een slachtofferrol. In een film is het mooi, in het echt afschuwelijk.
Ik heb de trailer gezien en lijkt me best saai.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Die heeft de late film van Joker uitgezocht om net als Joker te moorden vanuit een slachtofferrol. In een film is het mooi, in het echt afschuwelijk.
Welke was dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De vorige lichtgetinte gast die de politie zocht in Groningen met medewerking van de media heeft zich een behoorlijk aantal weken schuil kunnen houden met hulp van zijn matties.
Topic mag gereekst worden en politiebericht in OP a.u.b.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Geen social media posten btw.
Die vent die zomaar van een afstand een jongen in zijn rug schoot, die jongen heeft er een dwarslaesie aan overgehouden. Weken later vonden ze de dader in een studentenflat waar hij ondergedoken was.quote:
Ga ik doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic mag gereekst worden en politiebericht in OP a.u.b.
Bedankt.
En [KLOPJACHT BLIJF BINNEN] bij de TT.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic mag gereekst worden en politiebericht in OP a.u.b.
Bedankt.
Als je veel actie verwacht wel, maar filmliefhebbers die van een goede speelfilm houden zullen smullen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien en lijkt me best saai.
Ik denk dat de kans groter is dat je gewoon in slaap valt in plaats van op een killing spree te gaan.
https://www.oogtv.nl/2019(...)-om-bioscoopmoorden/quote:Incidentfotografen laten weten dat het onderzoek bij de bioscoop aan het Gedempte Zuiderdiep nog altijd volop gaande is. Ook is het Arrestatieteam (AT) in de stad gesignaleerd. Dit team zou paraat staan om na een eventuele tip over de verblijfplaats van de verdachte direct in actie te kunnen komen.
Hopelijk kunnen ze hem snel pakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.oogtv.nl/2019(...)-om-bioscoopmoorden/
DSIGoden.
Mien merk.
Ook al zo iemand uit Anaaltolie volgens mij, net als dit genetisch afval danwel untermensch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:05 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Die vent die zomaar van een afstand een jongen in zijn rug schoot, die jongen heeft er een dwarslaesie aan overgehouden. Weken later vonden ze de dader in een studentenflat waar hij ondergedoken was.
https://nos.nl/artikel/22(...)gen-aangehouden.html
Vieze insluiper.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:23 schreef Fukushima het volgende:
Bom willen planten en gesnapt door de schoonmakers? Dat verklaart wel de snelle vrijgave van signalement/foto
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
Naar het schijnt onherkenbaar toegetakeld.
En vast en zeker ook nog de slachtoffers beroofd zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
Naar het schijnt onherkenbaar toegetakeld.
Wow! Als dat echt zo is, dan zou dat heel sick zijn. Maar er is toch geen explosievendienst van defensie geweest?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:23 schreef Fukushima het volgende:
Bom willen planten en gesnapt door de schoonmakers? Dat verklaart wel de snelle vrijgave van signalement/foto
Als ze niet zo zeker zouden zijn, dan zouden ze zn foto en naam niet gedeeld hebben. Lijkt mij 99,9999% zeker dat hij schuldig is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Is nog steeds een verdachte he.
Al is de kans groot dat ie het gedaan heeft waarschijnlijk.
"ouders van"quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op basis van dit Whatsapp bericht wat de stad rondgaat.
[ afbeelding ]
Dit staat letterlijk in het politieberichtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze niet zo zeker zouden zijn, dan zouden ze zn foto en naam niet gedeeld hebben. Lijkt mij 99,9999% zeker dat hij schuldig is.
Vieze insluiper dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op basis van dit Whatsapp bericht wat de stad rondgaat.
[ afbeelding ]
Wtf! Waarom doen ze ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn dus de NU.nl pratijken he.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ningse-bioscoop.html
Wat een enge site is dat zeg.
Dit klinkt imo allemaal eerder als een betrapte inbreker die overging op geweld. Maar goed, afwachten op meer definitief nieuws maar.quote:
Van nu:quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Op 2 schoonmakers in een lege bios? Lijkt me sterk.quote:
Hmmm ewoon een gedachtenkronkel van mij, EOD had dan inderdaad wel logisch geweest. Maar wtf moet je anders ‘s nachts in een bioscoop (grootste van het land toch)? Een overval makes. no. sense. De politie is normaal niet zo snel met details vrijgeven van een vermoedelijke dader. Zij weten meer....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow! Als dat echt zo is, dan zou dat heel sick zijn. Maar er is toch geen explosievendienst van defensie geweest?
Ja snap de gedachte wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Hmmm ewoon een gedachtenkronkel van mij, EOD had dan inderdaad wel logisch geweest. Maar wtf moet je anders ‘s nachts in een bioscoop (grootste van het land toch)? Een overval makes. no. sense. De politie is normaal niet zo snel met details vrijgeven van een vermoedelijke dader. Zij weten meer....
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou dan weer wel “logisch” zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:38 schreef woxxel het volgende:
Ik las ergens anders in de reacties dat het een bekende van de slachtoffers is
Wtf!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net twee mensen afgeslacht maar goed...
Ik weet niet. Waarom zou je dat dan in de bios doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:42 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat zou dan weer wel “logisch” zijn
Tsja, waarom overvalt iemand op een doordeweekse dag net als de winkel open is een drogisterij? Wie doet heel veel moeite na het stelen van twee doosjes creme? Wie jat er een oud barrel van een fiets als je er ook gewoon eentje kunt kopen voor een paar tientjes? Kruimeldieven zijn vaak niet de schranderste lieden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zelfs een inbraak kan ik mij niet voorstellen. Wat valt daar nou te halen?
twitter:zittingszaal14 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:08:59Man die nu door politie wordt gezocht voor Pathé-moorden stond vorige week nog terecht voor de politierechter in Groningen. Voor rijden onder invloed van cannabis in Sappemeer (april 2018).https://t.co/uzmOAbdZYM #z14 #dvhn https://t.co/5DdL2r4YDv reageer retweet
Ja daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, waarom overvalt iemand op een doordeweekse dag net als de winkel open is een drogisterij? Wie doet heel veel moeite na het stelen van twee doosjes creme? Wie jat er een oud barrel van een fiets als je er ook gewoon eentje kunt kopen voor een paar tientjes? Kruimeldieven zijn vaak niet de schranderste lieden.
Als zij op dat moment als enigen daar zijn wordt hulp inroepen toch lastiger dan in een gehorige rijtjeswoning of op straat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik weet niet. Waarom zou je dat dan in de bios doen.
Waarom niet gewoon bij die mensen thuis of op straat.
Dat lijkt mij logischer, in zoverre hier logica van toepassing is.
Dat is al onbegrijpelijk maar twee mensen vermoorden zal niet gauw gebeuren bij een simpele overval, dit zou je best als aanslag kunnen bestempelen met de gegevens die je nu hebt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, waarom overvalt iemand op een doordeweekse dag net als de winkel open is een drogisterij? Wie doet heel veel moeite na het stelen van twee doosjes creme? Wie jat er een oud barrel van een fiets als je er ook gewoon eentje kunt kopen voor een paar tientjes? Kruimeldieven zijn vaak niet de schranderste lieden.
Even los van dat je op tig camera's van de bios staat ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als zij op dat moment als enigen daar zijn wordt hulp inroepen toch lastiger dan in een gehorige rijtjeswoning of op straat.
Hij rijd dus wel auto.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:zittingszaal14 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:08:59Man die nu door politie wordt gezocht voor Pathé-moorden stond vorige week nog terecht voor de politierechter in Groningen. Voor rijden onder invloed van cannabis in Sappemeer (april 2018).https://t.co/uzmOAbdZYM #z14 #dvhn https://t.co/5DdL2r4YDv reageer retweet
Zijn auto werd ook al benoemd in de Whatsapp-berichten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:51 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij rijd dus wel auto.
Hopelijk geven ze ook het kenteken door
Ah ja dat herinner ik me nog.. triest verhaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:05 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Die vent die zomaar van een afstand een jongen in zijn rug schoot, die jongen heeft er een dwarslaesie aan overgehouden. Weken later vonden ze de dader in een studentenflat waar hij ondergedoken was.
https://nos.nl/artikel/22(...)gen-aangehouden.html
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:58 schreef LazyDave het volgende:
Dat krijg je met die nieuwe Joker film, mensen raken compleet gehersenspoeld. Desalniettemin echt een treurig drama weer.
Dat krijg je met die nieuwe Joker film, mensen raken compleet gehersenspoeld. Desalniettemin echt een treurig drama weer.
Kan ook. Maar hij is misschien nog niet klaar, eng om daaraan te denken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Op 2 schoonmakers in een lege bios? Lijkt me sterk.
Eerder een psychotische mafkees of zo als de slachtoffers zo toegetakeld zijn.
Je mag wel bij mij onder de dekens kruipen als je je dan veiliger voelt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Kan ook. Maar hij is misschien nog niet klaar, eng om daaraan te denken.
Misschien ben jij wel de daderquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij onder de dekens kruipen als je je dan veiliger voelt.
Ehm .... niet zo slim om.met jouw usernaam deze foto te posten ...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.dvhn.nl/groni(...)%2Ft.co%2FuzmOAbdZYM
Klinkt ook gewoon nog het meest logische. Voor een willekeurige moord is het te ingewikkeld. Of inderdaad betrapt bij inbraak, maar een kruimeldief gaat ook niet snel over tot dubbele moord.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:38 schreef woxxel het volgende:
Ik las ergens anders in de reacties dat het een bekende van de slachtoffers is
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-overval~a1ce853c/quote:UPDATE
De twee doden die vanmorgen werden gevonden in een Pathé-bioscoop in het centrum van Groningen waren schoonmakers. Het echtpaar van in de vijftig werkte altijd samen, zegt een familielid tegen deze site. De politie denkt volgens hem aan een uit de hand gelopen overval waarbij Gina en Marinus hun moordenaar tegen het lijf liepen.
De twee maakten de Pathé-bioscoop aan het Gedempte Zuiderdiep al jaren schoon, zegt een halfbroer van Gina. ,,Ze werkten altijd 's ochtends en begonnen dan omstreeks half acht.'' Het is nog onduidelijk wat er vanochtend precies is gebeurd maar de politie heeft volgens hem wel een vermoeden. ,,Ze denkt aan een overval waarbij de overvaller Gina en Marinus toevallig tegen het lijf is gelopen. Hij glipte de bioscoop mogelijk binnen via een nooduitgang terwijl zij het vuilnis buiten zetten.''
Het echtpaar, dat in Slochteren woonde, laat twee kinderen na. Het gaat om een zoon en dochter van in de twintig, zegt de halfbroer van Gina. ,,De zoon loopt op dit moment stage in Korea. Hij probeert nu op alle mogelijke manieren zo snel mogelijk naar Nederland te komen.''
De vermeende moordenaar is de 33-jarige Ergün Senarabaci. De verdachte kwam volgens de politie in beeld tijdens het onderzoek naar de gewelddadige dood van de twee slachtoffers. Agenten vonden hun levenloze lichamen omstreeks 09.20 uur in de bioscoop aan het Gedempte Zuiderdiep in Groningen. De politie weet wie de slachtoffers zijn maar kan over hen nog niks naar buiten brengen. Dit omdat nog niet alle nabestaanden zijn bereikt, meldde een woordvoerster op Twitter.
Omdat niet bekend is waar Ergün Senarabaci momenteel verblijft, heeft de politie een recente politiefoto van hem en zijn identiteit vrijgegeven. Ook zijn twee stills vrijgegeven van bewakingsbeelden waarop te zien is dat Senarabaci de bioscoop verlaat.
Ergün Senarabaci is 1.72 meter lang, heeft donker haar dat aan de zijkanten opgeschoren is en een baard. Hij droeg op het moment van het verlaten van de bioscoop laarzen, een grijze rugtas en donkere kleding met een opvallend patroon op zijn trui en broek.
De politie adviseert mensen die de verdachte zien of weten waar hij verblijft om hem niet zelf te benaderen maar de gratis Opsporingstiplijn te bellen (0800-6070 ) of Meld Misdaad Anoniem (0800-7000).
Politierechter
De verdachte stond vorige week donderdag zo goed als zeker nog terecht voor de politierechter in Groningen, meldt Dagblad van het Noorden. Hij zou op 11 april vorig jaar als bestuurder van een auto zijn aangehouden voor rijden onder invloed van cannabis. Dat zou zijn gebeurd in Sappemeer, zo'n 15 kilometer ten oosten van de stad Groningen.
Als woonplaats van de man stond Rotterdam vermeld, aldus de krant. Of de man is verschenen in de rechtbank van Groningen is vooralsnog niet bekend.
Schoonmakers
Volgens onze informatie zijn de twee doden schoonmakers die werkten voor schoonmaakbedrijf Gom. Het zou gaan om een man en vrouw die een paar vormden.
Facilicom, de facilitaire dienstverlener waaronder schoonmaakbedrijf Gom valt die alle Pathé-vestigingen schoonhoudt, verklaarde eerder vanavond nog niks te kunnen zeggen en het onderzoek af te wachten. De woordvoerster verwees ons omstreeks 22.30 uur naar de politie. ,,De lijn is dat die de woordvoering doet'', aldus de zegsvrouwe.
De lichamen van de twee slachtoffers zijn omstreeks 19.30 uur overgebracht naar een mortuarium. Een Team Grootschalige Opsporingen met politiemensen uit verschillende diensten onderzoekt de zaak.
Ja en die gaat niet zn auto eerst in de garage zetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Klinkt ook gewoon nog het meest logische. Voor een willekeurige moord is het te ingewikkeld. Of inderdaad betrapt bij inbraak, maar een kruimeldief gaat ook niet snel over tot dubbele moord.
Van mij wel hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Je mag hier zeker geen social media plaatsen van de verdachte
Linkjes mag helaas niet nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Je mag hier zeker geen social media plaatsen van de verdachte
En dan zeker 2 weken brommen in het FOK!gevang, mooi nietquote:
Die mongool staat er sowieso met en zonder baard op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan zeker 2 weken brommen in het FOK!gevang, mooi niet
Ja je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan zeker 2 weken brommen in het FOK!gevang, mooi niet
Gelukkig hangen er tal van camera's in de Pathé, politie heeft wel betere beelden. Maar een mugshot kan niet duidelijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:47 schreef Alieda-R het volgende:
Als ik zo die politiefoto's en de beelden van de camerabewaking naast elkaar zet en vergelijk twijfel ik eraan of het wel dezelfde persoon is. Vind de neus en de oren een andere vorm hebben.
Nou op zn social media lijkt ie er ook niet op. Een foto is toch niet duidelijk. Hij woont dus in Rotterdam, maar was in Groningenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:47 schreef Alieda-R het volgende:
Als ik zo die politiefoto's en de beelden van de camerabewaking naast elkaar zet en vergelijk twijfel ik eraan of het wel dezelfde persoon is. Vind de neus en de oren een andere vorm hebben.
Blijkbaar dus toch betrapt tijdens een inbraak. En aangezien deze josti niet de meest slimme of sociale kruimeldief is vermoord hij gewoon de oudere schoonmakers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Klinkt ook gewoon nog het meest logische. Voor een willekeurige moord is het te ingewikkeld. Of inderdaad betrapt bij inbraak, maar een kruimeldief gaat ook niet snel over tot dubbele moord.
Hij moest van de week nog voor de rechter verschijnen omdat hij met drugs op achter het stuur was gepakt. Wederom in de omgeving van Groningen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nou op zn social media lijkt ie er ook niet op. Een foto is toch niet duidelijk. Hij woont dus in Rotterdam, maar was in Groningen
Azim A. Hij had voor de grap een student neergeschoten die nu voor het leven verlamd is. Hij heeft 10 jaar cel en tbs gekregen ondanks dat hij niet meewerkte aan het onderzoek. Nu is hij in hoger beroep en werkt hij wel mee aan het tbs onderzoek om eerder vrij te komen het slachtoffer het ware verhaal te geven.quote:
Dit soort mensen kun je prima missen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef IriYe het volgende:
In 2018 stond hij ook in Dordrecht voor de rechter omdat hij diverse agenten had geslagen en geschopt toen hem werd gezegd dat hij een woning moest verlaten. Hij weigerde dat en sloeg om zich heen.
https://www.destentor.nl/(...)an-overval~a1ce853c/
Mocht hij de dader zijn van deze dubbele moord/doodslag dan hoop ik dat hij op z'n minst een allerlaatste waarschuwing krijgt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef IriYe het volgende:
In 2018 stond hij ook in Dordrecht voor de rechter omdat hij diverse agenten had geslagen en geschopt toen hem werd gezegd dat hij een woning moest verlaten. Hij weigerde dat en sloeg om zich heen.
https://www.destentor.nl/(...)an-overval~a1ce853c/
Helaas neemt hun aantal alleen maar toequote:Op zondag 27 oktober 2019 00:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit soort mensen kun je prima missen.
Buren zien hoe hij dansend over straat gaat, in zijn korte broek op een gouden fiets rijdt als het ijskoud is en soms zelfs midden op een drukke weg gaat liggen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:43 schreef Zipportal het volgende:
Familie van verdachte bioscoopmoorden: ‘het ging niet goed met hem’
https://www.ad.nl/binnenl(...)ed-met-hem~ab0804b5/
Kenteken auto icm beelden, of misschien heeft ie iets laten liggenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe wist de politie zo snel wie de verdachte was, DNA door een database gehaald ofzo?
We hebben hier met een niet al te snuggere medelander te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe wist de politie zo snel wie de verdachte was, DNA door een database gehaald ofzo?
Ziet er naar uit dat er weer 2 mensen dood zijn door het falen van de gezondheidszorg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:43 schreef Zipportal het volgende:
.quote:Hotelpersoneel in Groningen herkent Pathé-moordenaar
De Rotterdammer die door de politie wordt verdacht van de dubbele moord in de Pathé bioscoop in Groningen, heeft vorige week tenminste vier nachten doorgebracht in verschillende hotels in deze stad.
Hij verbleef vlakbij de bioscoop in het Martinihotel aan het Gedempte Zuiderdiep en het Budget Hotel, net om de hoek van het Zuiderdiep aan de Rademarkt.
Medewerkers herkenden hem zaterdagavond van het opsporingsbericht van de politie en informeerden de recherche. Volgens het hotelpersoneel staat een deel van zijn bagage er waarschijnlijk nog.
Voordat de politie de hulp van het publiek inriep, ruim twaalf uur na de vondst van de lichamen, liet de politie totaal niets los over de situatie en deed ze geen mededelingen over de mogelijke dader en de slachtoffers.
Roken op de kamer
Hotelpersoneel zette de man vorige week het hotel uit omdat hij rookte op zijn kamer. Eerder was al bekend dat hij afgelopen donderdag in Groningen voor de rechter moest verschijnen wegens rijden onder invloed. Waar hij sinds vrijdag 18 oktober vertoefde, is vooralsnog onduidelijk
De/het? verwarde man syndroom.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:43 schreef Zipportal het volgende:
Klopt, dat heeft er niets mee te maken. Wat er mee te maken heeft is dat we in Nederland niet in staat zijn om eindelijk eens die stap te zetten om een aantal mensen voorgoed vast te zetten. Het gebeurt te vaak die ''een bekende van de politie'' met een strafblad van hier tot Gunter en tig psychische problemen gewoon vrij rond loopt. Niks GGZ gewoon levenslang vastzetten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:05 schreef speknek het volgende:
Ah ja de bezuinigingen in de GGZ en verslaafdenzorg hebben niks te maken met de enorme toename in moorden door verwarde personen, aldus de VVD vorig jaar nog hoopvol.
Dit bedoel ik, maar links Nederland ziet een dergelijk gevaar als slachtoffer, zelfs nadat ze het zware misdrijf hebben gepleegd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef Jojoke het volgende:
De verwarde mens wordt zo vaak onderschat. Lopende tijdbommen die vaak pas de hulp krijgen die ze nodig hebben als ze een zwaar misdrijf hebben begaan. Vrijheid is een schoon goed, maar als iemand een gevaar is voor de maatschappij dan moet eerder worden ingegrepen.
Ik zie jou als verward persoon, ga je jezelf morgen even aangeven? Alvast bedankt..quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, maar links Nederland ziet een dergelijk gevaar als slachtoffer, zelfs nadat ze het zware misdrijf hebben gepleegd.
Nergens voor nodig om ook dit topic weer te kapen met een ongenuanceerde en generaliserende links/rechts discussie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, maar links Nederland ziet een dergelijk gevaar als slachtoffer, zelfs nadat ze het zware misdrijf hebben gepleegd.
Die mensen zijn ook niet verward, als je verward bent dan maak je je huis niet schoon, heb je 50 katten ofzo, hij is gewoon een crimineel gezien zijn verleden die doet alsof.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef Jojoke het volgende:
De verwarde mens wordt zo vaak onderschat. Lopende tijdbommen die vaak pas de hulp krijgen die ze nodig hebben als ze een zwaar misdrijf hebben begaan. Vrijheid is een schoon goed, maar als iemand een gevaar is voor de maatschappij dan moet eerder worden ingegrepen.
Daar hoor je inderdaad niks meer horen. Denk ook niet dat ze achter gaan komen of het nu expres was of niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:10 schreef Loekie1 het volgende:
Wéér een echtpaar van in de vijftig met volwassen kinderen.
laten we vooral door blijven bezuinigen op de ggzquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:43 schreef Zipportal het volgende:
Hoezo weer?quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:10 schreef Loekie1 het volgende:
Wéér een echtpaar van in de vijftig met volwassen kinderen.
Oh zo. Totaal ongerelateerde doden. Er zullen wel meer vijftigers doodgaan, longkanker, hartinfarcten etc.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)eens-naar-links.html
Vast, alleen niet vaak door een spookrijder die misschien moedwillig op een ander in rijdt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo. Totaal ongerelateerde doden. Er zullen wel meer vijftigers doodgaan, longkanker, hartinfarcten etc.
Ik denk dat de schoonmakers mogelijk niet zozeer het doel waren, maar een onvoorziene bijkomstigheid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:53 schreef MadameMossel het volgende:
Maar een uit de hand gelopen overval? Hij wilde 2 schoonmakers overvallen?
Dat laatste is totaal onbewezen en niet heel logisch.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:44 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Vast, alleen niet vaak door een spookrijder die misschien moedwillig op een ander in rijdt.
Klopt is niet bewezen en ongerelateerd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal onbewezen en niet heel logisch.
Plus compleet ongerelateerd aan dat bioscoopverhaal, of mis ik iets?
Er zijn dode mensen! Meer dan één! Plots! Je ziet het verband zelf toch ooook wel, Molo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:47 schreef Molo het volgende:
Dat laatste is totaal onbewezen en niet heel logisch.
Plus compleet ongerelateerd aan dat bioscoopverhaal, of mis ik iets?
Net als vorige week dat echtpaar dat doodgereden is door een moslim.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Je zal je beide ouders maar op zo'n manier tegelijk verliezen
Ok, ikzelf vind ook dat moslims het bijzonder slecht doen hier qua integratie in Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:08 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Net als vorige week dat echtpaar dat doodgereden is door een moslim.
We hebben meer nadelen van deze groep mensen dan voordelen.
Het slaat nergens op.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:53 schreef MadameMossel het volgende:
Maar een uit de hand gelopen overval? Hij wilde 2 schoonmakers overvallen?
Het leven van een niet- of anders gelovige is voor een moslim niets waard.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ikzelf vind ook dat moslims het bijzonder slecht doen hier qua integratie in Nederland.
Er lijkt echter totaal geen verband tussen die twee gebeurtenissen die je noemt dus om daar nou het moslim zijn van de veroorzaker bij te halen is gewoon echt koekoek. Ik vraag me af hoe het oorzaak-gevolg lijntje loopt in jouw hoofd
Waarschijnlijk "je hoort eigenlijk wel heel, heel, heel vaak dat de dader moslim is en bijna nooit dat ze iets goeds gedaan hebben".quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ikzelf vind ook dat moslims het bijzonder slecht doen hier qua integratie in Nederland.
Er lijkt echter totaal geen verband tussen die twee gebeurtenissen die je noemt dus om daar nou het moslim zijn van de veroorzaker bij te halen is gewoon echt koekoek. Ik vraag me af hoe het oorzaak-gevolg lijntje loopt in jouw hoofd
En wat heeft dat met die spookrijder te maken die nu zelf ook dood is???quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het leven van een niet- of anders gelovige is voor een moslim niets waard.
Kijk naar hun "kleine" vergrijpen zoals het beroven en mishandelen van bejaarden, dit zullen ze nooit bij een mede moslim doen.
Als je de verhalen van diverse getuigen moet geloven is hij opzettelijk tegen het verkeer in gaan rijden. Dan heb je maar heel weinig respect voor het leven van een ander.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:23 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die spookrijder te maken die nu zelf ook dood is???
Referendum over houden en het is een wet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft er niets mee te maken. Wat er mee te maken heeft is dat we in Nederland niet in staat zijn om eindelijk eens die stap te zetten om een aantal mensen voorgoed vast te zetten. Het gebeurt te vaak die ''een bekende van de politie'' met een strafblad van hier tot Gunter en tig psychische problemen gewoon vrij rond loopt. Niks GGZ gewoon levenslang vastzetten.
Wat snap je er niet aan?quote:
Hij was al langer verward. Klinkt niet als psychopatisch als ik dit zo lees, eerder schizofrenie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:31 schreef Momo het volgende:
Willekeur dus gewoon, een psychopaat tegen komen op de vroege ochtend
Ik kom uit hetzelfde dorp.. kan me even niet voor de geest halen wie het zijn..quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:29 schreef -Straw- het volgende:
Vreselijk nieuws.Ik ken de nabestaanden via vrienden. Onvoorstelbaar wat die nu meemaken.
https://www.telegraaf.nl/(...)keld?utm_source=t.coquote:De twee werden op gruwelijke wijze door steekwonden om het leven gebracht. Het lijkt te gaan om een overval waarbij de dader werd betrapt en is doorgeslagen. Bij één van de slachtoffers was de nek doorgesneden. De familie heeft met ontzetting gereageerd. Eén van de slachtoffers werd aangetroffen op de roltrap, het andere slachtoffer lag hoger in het gebouw.
Waar staat deze info?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:51 schreef IriYe het volgende:
Iemand zo toetakelen dat hij bijna onherkenbaar is en dat een uit de hand gelopen overval noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |