Je kan hem er toch zo inschuiven. Of moet ze perse wakker zijn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze slaapt nog maar ze mag er wel eens uitkomen
Nee hoor, ik heb ook nog lekkere sinaasappels voor haar geperst.quote:
Jij zou dat wel op prijs stellen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hem er toch zo inschuiven. Of moet ze perse wakker zijn?
Waarom adviseer je iets wat je zelf ook niet zou willenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer met je mee te denken?
Dacht jij het wel zag zitten...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom adviseer je iets wat je zelf ook niet zou willen
Bedankt, bij jou zou ik het wel zien zitten trouwensquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht jij het wel zag zitten...
Jajaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer met je mee te denken?
Ach ja...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie kantoormensen dit al gezien?
https://futurism.com/neos(...)-disease-human-trial
HERE'S HOW 20 YEARS OF OFFICE WORK WILL DISFIGURE THE HUMAN BODY
Oh das niet nieuws neequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja...
https://www.bighospitalit(...)r-health-study-finds
Dat is heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Oudere mensen die ik in de horeca ben tegen gekomen hebben ook allemaal wat idd. Bv dat hielspoor. Dat lijkt mij echt naar.
Nog wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt een gezonde baan in de buitenlucht, toch?
doe iets met je vwoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog wel.
Binnenkort naar een werkfit-traject
Zal ook wel ergens op een kantoor komen.
zo ben ik ook succesvol gewordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik rol wel ergens in, om ze daarna te vertellen wat ze allemaal anders moeten doen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vriendin is succesvoller.
Goedzo, denk dat ik ook weinig spannends ga doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bezoek in het ziekenhuis. Boodschappen. Beetje fietsen.
Geen speciaalbiertjes drinken in Bruxelles dit weekend?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Goedzo, denk dat ik ook weinig spannends ga doen.
over een paar weekjes pas weer, heb het gevoel dat ik geen weekend thuis ben geweest sinds de zomervakantiequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen speciaalbiertjes drinken in Bruxelles dit weekend?
Ze vragen mijn nummer maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan lekker knuffelen met Yvette in de backroom?
Tripjes makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
over een paar weekjes pas weer, heb het gevoel dat ik geen weekend thuis ben geweest sinds de zomervakantie
Tof! Dat had ik niet zo achter je gezocht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
Wil daar ook nog naar wat Bruegel tentoonstellingen voordat het jaar van Bruegel voorbij is.
Ik kan wel voor een goede sfeer zorgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:56 schreef MCH het volgende:
Scrup lijkt me wel een goede voor de barman bij First Dates
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Dat had ik niet zo achter je gezocht eigenlijk
Ja dat laatste wel een beetje momenteel. In januari met wat vrienden naar Londen. Dat is een tweejaarlijkse traditie. En daarna even kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb jij nog op de planning staan of blijf je even in de buurt van mams?
Hoe gaat het met mamsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat laatste wel een beetje momenteel. In januari met wat vrienden naar Londen. Dat is een tweejaarlijkse traditie. En daarna even kijken.
Wat is er met je moeder?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat laatste wel een beetje momenteel. In januari met wat vrienden naar Londen. Dat is een tweejaarlijkse traditie. En daarna even kijken.
Beter wel. Ze mag waarschijnlijk ergens volgende week naar huis. En dan maar hopen dat ze de volgende chemo wat beter door rolt. Ze gaan de dosering aanpassen.quote:
Ah ik duim met je mee kerelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter wel. Ze mag waarschijnlijk ergens volgende week naar huis. En dan maar hopen dat ze de volgende chemo wat beter door rolt. Ze gaan de dosering aanpassen.
Ja, het is heftig. Twee jaar geleden was dit gewoon einde verhaal geweest. Nu kunnen ze haar behandelen. Dat is tenminste iets.quote:
Thanks Haagsiequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ik duim met je mee kerel
Is het een nieuw medicijn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is heftig. Twee jaar geleden was dit gewoon einde verhaal geweest. Nu kunnen ze haar behandelen. Dat is tenminste iets.
Dat klinkt het zeker. En tot twee jaar geleden was het dat dus ook. Maar als deze behandeling aanslaat, kan het, in theorie, worden teruggebracht tot een chronische ziekte waar je nog een paar jaar goed mee kunt leven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klinkt dodelijk Bud.
Sterkte maar weer.
Oh wow. Dat zou wel heel top zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt het zeker. En tot twee jaar geleden was het dat dus ook. Maar als deze behandeling aanslaat, kan het, in theorie, worden teruggebracht tot een chronische ziekte waar je nog een paar jaar goed mee kunt leven.
Nog steeds erg verdrietig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt het zeker. En tot twee jaar geleden was het dat dus ook. Maar als deze behandeling aanslaat, kan het, in theorie, worden teruggebracht tot een chronische ziekte waar je nog een paar jaar goed mee kunt leven.
Mja als je constant ziek bent door de chemo is het ook kut. Maar hoop op goede resultaten!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imuuntherapie in combinatie met chemo. Die combinatie is heel nieuw. Maar heftig.
Zeker. Ik gun vooral mijn ouders nog een paar jaar samen. Nog een beetje genieten van hun huisje in Hongarije en zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog steeds erg verdrietig.
Nog tijd om ervoor elkaar te zijn, intens.
Komt goed vriend, daarna maar eens richting Den Haag om aldaar te acclimatiseren in de horeca in de hoop dat ik bitterballeke tegenkomquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Ik gun vooral mijn ouders nog een paar jaar samen. Nog een beetje genieten van hun huisje in Hongarije en zo.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt goed vriend, daarna maar eens richting Den Haag om aldaar te acclimatiseren in de horeca in de hoop dat ik bitterballeke tegenkom
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt goed vriend, daarna maar eens richting Den Haag om aldaar te acclimatiseren in de horeca in de hoop dat ik bitterballeke tegenkom
Ze is niet misselijk en heeft ook geen haaruitval. Het is vooral bedacht zijn op koorts en infecties.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja als je constant ziek bent door de chemo is het ook kut. Maar hoop op goede resultaten!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Denk serieus dat het varken het lekkerste dier is om te eten.
Beter 7xquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gast, ik zei gisteren toch al dat 4x per week den haag mooi zat is.
Oh dat scheelt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is niet misselijk en heeft ook geen haaruitval. Het is vooral bedacht zijn op koorts en infecties.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gast, ik zei gisteren toch al dat 4x per week den haag mooi zat is.
Wat ergquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat scheelt!
Die infecties zijn idd gevaarlijk. Mijn vader is vorig jaar overleden. Had ook kanker maar uiteindelijk werd een longontsteking hem fataal.
Nee. Op zaterdag zie ik hem wel regelmatig in de stad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Mark Rutte weleens bediend?
terecht, pechtold is ook een domme uitgerangeerde mongool die we hopelijk nooit meer ergens terugzien in een publieke functiequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Op zaterdag zie ik hem wel regelmatig in de stad.
Wel een keer ruzie gehad met Pechtold
Had hem graag gezien als burgemeesterquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef MCH het volgende:
[..]
terecht, pechtold is ook een domme uitgerangeerde mongool die we hopelijk nooit meer ergens terugzien in een publieke functie
Hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Op zaterdag zie ik hem wel regelmatig in de stad.
Wel een keer ruzie gehad met Pechtold
71. Dus eigenlijk niet echt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ergHeeft hij een mooie leeftijd bereikt?
moet jij wetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had hem graag gezien als burgemeester
Ja beetje dom. Een assistent van hem kwam vragen hoe laat de keuken dicht ging die dag. Normaal 2200 maar was de dag echt rustig dus k zei tegen hem dat het misschien eerder zou zijn. Vroeg hem of hij wilde reserveren voor die avond want dan blijft de keuken open. Hij zei nee en liep weer weg. Kwam die dus 2130 met Pechtold binnen. Die was boos want die wilde eten. Ik zei hem toen dat zijn assistent dan had moet reserverenquote:
Wat heftig allemaal, bitterballetje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
71. Dus eigenlijk niet echt.
Was fysiek altijd in zeer goede staat maar hij kreeg non hodgkin. Grote tumor tussen de longen. Eerste prognose was wel 70 procent kans op volledige genezing. Er is alles aan gedaan maar 14 maanden later is die overleden.
Zijn arts dacht dat de kanker al is begonnen in 2013 ofzo maar niets gemerkt.
meisjes van ver in de 30 die met veel smileys schrijvenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje dom. Een assistent van hem kwam vragen hoe laat de keuken dicht ging die dag. Normaal 2200 maar was de dag echt rustig dus k zei tegen hem dat het misschien eerder zou zijn. Vroeg hem of hij wilde reserveren voor die avond want dan blijft de keuken open. Hij zei nee en liep weer weg. Kwam die dus 2130 met Pechtold binnen. Die was boos want die wilde eten. Ik zei hem toen dat zijn assistent dan had moet reserverenNah vond die geen goed antwoord en wilde iets warms.
Dus ik stelde bitterballen voor![]()
Werd die boosHeb gezegd dat die dan maar naar de Mac moest gaan
![]()
Hij is is boos weg gegaan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje dom. Een assistent van hem kwam vragen hoe laat de keuken dicht ging die dag. Normaal 2200 maar was de dag echt rustig dus k zei tegen hem dat het misschien eerder zou zijn. Vroeg hem of hij wilde reserveren voor die avond want dan blijft de keuken open. Hij zei nee en liep weer weg. Kwam die dus 2130 met Pechtold binnen. Die was boos want die wilde eten. Ik zei hem toen dat zijn assistent dan had moet reserverenNah vond die geen goed antwoord en wilde iets warms.
Dus ik stelde bitterballen voor![]()
Werd die boosHeb gezegd dat die dan maar naar de Mac moest gaan
![]()
Hij is is boos weg gegaan
Zo oud al?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:26 schreef MCH het volgende:
[..]
meisjes van ver in de 30 die met veel smileys schrijven
Mja moet je eerlijk bekennen dat de tijd dat die ziek was en elke keer de eerste keer dat de resultaten positief waren omdan vervolgens weer te kelderen mentaal niet echt te doen warenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heftig allemaal, bitterballetje.Dan heb je wel een zware tijd achter de rug.
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
jij dacht dat ze eeuwig 23 zou blijven?
En heb je nog een moeder want daar heb je het nooit overquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja moet je eerlijk bekennen dat de tijd dat die ziek was en elke keer de eerste keer dat de resultaten positief waren omdan vervolgens weer te kelderen mentaal niet echt te doen waren![]()
En dan heb ik het nu over mezelf. Weet je niet eens hoe hij het dan echt ervaren heeft want hij was nogal gesloten en geen 'zeur' Op moment dat die overleed voelde ik alleen maar intense opluchting voor hem.
Maar ik heb er wel vrede mee dat ik serieus denk dat ze er alles aan hebben gedaan. Soms hoor je ook mensen die dat niet zo voelen en dan denken wat als ze dit hadden gedaan of dat ofzo.
Dacht wel dat ze jonger was dan mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
jij dacht dat ze eeuwig 23 zou blijven?
Ja als die assistent gewoon had gezegd dat hij later terug zou komen dan had pechtold kunnen etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat klinkt wel als Pechtold. Opgeblazen ego en arrogant.
Ja die heb ik maar geen contact. Mijn vader was samen met mijn stiefmonster.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
En heb je nog een moeder want daar heb je het nooit over
Dat is wel herkenbaar. Je leeft echt tussen hoop en vrees. Je probeert de zieke zo goed mogelijk te steunen, maar het doet ook heel veel met jezelf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja moet je eerlijk bekennen dat de tijd dat die ziek was en elke keer de eerste keer dat de resultaten positief waren omdan vervolgens weer te kelderen mentaal niet echt te doen waren![]()
En dan heb ik het nu over mezelf. Weet je niet eens hoe hij het dan echt ervaren heeft want hij was nogal gesloten en geen 'zeur' Op moment dat die overleed voelde ik alleen maar intense opluchting voor hem.
Maar ik heb er wel vrede mee dat ik serieus denk dat ze er alles aan hebben gedaan. Soms hoor je ook mensen die dat niet zo voelen en dan denken wat als ze dit hadden gedaan of dat ofzo.
Das heel naar. Want je kan er niks aan doen om het te verhelpen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Je leeft echt tussen hoop en vrees. Je probeert de zieke zo goed mogelijk te steunen, maar het doet ook heel veel met jezelf.
Mijn moeder is niet gesloten en die is vooral vreselijk bang. Bang om dood te gaan en bang om een lange lijdensweg te hebben. Ik hoop dat dat laatste haar bespaard mag blijven
Volgens mij kan niemand dat als je het niet zelf hebt (gehad)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Maar ik kan mij niet voorstellen wat dit mentaal met iemand doet.
Nee klopt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand dat als je het niet zelf hebt (gehad)
Ik denk dat mensen die de dood in de ogen kijken zich vaak vastklampen aan dingen die in de toekomst liggen. En daar soms ook wel kracht uit putten. Een kennis van mijn ouders had ook kanker maar wilde perse bij de bruiloft van zijn kleinzoon zijn. En tegen alle medische prognoses in heeft hij dat ook gehaald. Mind over matter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das heel naar. Want je kan er niks aan doen om het te verhelpen.
Ik weet niet of mijn vader dat zo heeft gehad. Hij heeft niet in die indruk gewekt. 2 weken voordat die overleed had hij het nog over een staar operatie die stond gepland. En hij woonde in Berlijn. In Duitsland kunnen ex kanker patiënten naar een soort van een revalidatie/kuuroord instelling om weer bij te komen. Hij was er vrij overtuigd van dat dat ook door zou gaan. Maar misschien was dat meer om zich sterk te houden en wist hij wel dat het niet goed zou aflopen.
Maar ik kan mij niet voorstellen wat dit mentaal met iemand doet.
Je kan het niet navoelen, maar wel zo goed mogelijk jezelf inleven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand dat als je het niet zelf hebt (gehad)
ja en dan kom je er nog bij lange na niet in de buurtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan het niet navoelen, maar wel zo goed mogelijk jezelf inleven.
Ja dat kan het ook zijn. Het krampachtig blijven ontkennen. Wat heel logisch is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die de dood in de ogen kijken zich vaak vastklampen aan dingen die in de toekomst liggen. En daar soms ook wel kracht uit putten. Een kennis van mijn ouders had ook kanker maar wilde perse bij de bruiloft van zijn kleinzoon zijn. En tegen alle medische prognoses in heeft hij dat ook gehaald. Mind over matter.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:50 schreef scrupuleus het volgende:
Het geeft een nieuwe dimensie.
Wat niet zozeer slecht hoeft te zijn.
Dan mis je een hoop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik blijf liever in de ontkenning dan.
Witte ridder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:54 schreef MCH het volgende:
[..]
flikker toch even op, je slaat weer eens wartaal uit
Ja raar verhaal. Is er al meer bekend?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef MCH het volgende:
Die doden zijn ook echt in de bioscoop gevonden![]()
![]()
Niet echt, er gingen eerst geruchten dat ze in de parkeergarage lagen maar politie heeft net getwitterd dat ze in de bios lagen. Verder niks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja raar verhaal. Is er al meer bekend?
suicide by cinema?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet echt, er gingen eerst geruchten dat ze in de parkeergarage lagen maar politie heeft net getwitterd dat ze in de bios lagen. Verder niks.
Ja das lastig. Maakte het denk ik nog lastigerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
O ik lees het verhaal nu pas van je pa Bal.
Heftig
Hoe ging dat destijds met je stiefmoeder dan?
Lijkt mij naar om zo iemand daarbij te hebben die je niet mag.
He wat ingewikkeld, ook voor haar en ook voor jou.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das lastig. Maakte het denk ik nog lastiger![]()
Ze heeft wel eens geroepen dat ze et niet eerlijk vond dat hij alle aandacht maar kreeg omdat die doodging en dat zij er ook nog was. Vond ze niet eerlijk.
Waar hij bij was.
Dan gooi je het liefst iemand uit het raam ja.
Nou ja ik zou niet dat type aandacht willen maar goed dat ben ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He wat ingewikkeld, ook voor haar en ook voor jou.
Allebei dol op je pa en ook misschien allebei eenzaam in het verdriet.
En je vader zich maar groot houden.
Poeh zeg.
Jaja jij bent sterk enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ik zou niet dat type aandacht willen maar goed dat ben ik
Moet je werken vandaag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee begrijp je wel waarom je dan die aandacht hebt?
Yes. Straks .quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je werken vandaag?
Wolk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Straks .
Morgen vrij![]()
Ga proberen een wolk te maken in Blender
Oh oke. Nou succes!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is mijn doel
[ afbeelding ]
Waarom je stiefmoeder aandacht wenste?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee begrijp je wel waarom je dan die aandacht hebt?
Nee de aandacht die mijn vader op dat moment kreeg was omdat hij zo ziek was dat men wel langzaam begonnen te beseffen dat hij dood zou gaan. Daarom kreeg hij die aandacht. En daar was zij jaloers op. Zelfs op die aandacht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom je stiefmoeder aandacht wenste?
Of de aandacht voor je vader waarbij je jezelf even naar achter schuift?
Alles is niet zo zwart en wit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de aandacht die mijn vader op dat moment kreeg was omdat hij zo ziek was dat men wel langzaam begonnen te beseffen dat hij dood zou gaan. Daarom kreeg hij die aandacht. En daar was zij jaloers op. Zelfs op die aandacht.
Nou ja ik vind hier jaloers op zijn ziekelijk. En het zelfs dan ook nog benoemen dat het zo slecht af gaat lopen waar de zieke dan bij is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles is niet zo zwart en wit.
Het is gewoon een ontzettend lastige situatie en emotioneel uitputtend.
Je vader verdiende alle aandacht.
Maar jullie ook.
De 1 uit die onmacht wat debieler dan de ander.
Heb een beetje lief balletjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ik vind hier jaloers op zijn ziekelijk. En het zelfs dan ook nog benoemen dat het zo slecht af gaat lopen waar de zieke dan bij is.
Vind het gestoord. Dat is de ware aard die dan naar boven komt. Op het sociopatische af.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker joh. Volgende week koud.
Je ligt gewoon brak in bedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:20 schreef MCH het volgende:
Ben bij de grote Amazing Oriental in Iepenburg
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Snel mijn burqa aan voor vermomming
Voedselquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Kan je niet tegen dit soort antwoorden?quote:
Is wel het lekkerste ja wat je kunt etenquote:
Nee dan denk ik dat je a. Arm bent en je schaamt voor je voedselkeuze of b. Je kan niet kokenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je niet tegen dit soort antwoorden?
Nee, we hebben net in den haag al gegetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je dat zo eten met je partner?
Romantisch 😍quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, we hebben net in den haag al gegeten
Is je gegund.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Viel mee, vooral lekker en voedzaam. Nu ben ik moe en ga even in bed liggen.
Boodschappen doen was vermoeiend, ben bij 3 supermarkten, Ikea, de Chinese supermarkt en de bakker geweest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is je gegund.
Het zoeken naar Bal kost natuurlijk energie.
Toch wel zelfgemaakt en niet een ranzig kant en klaar dingquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had uiteindelijk voor quiche gekozen
De tering wat een gedoe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Boodschappen doen was vermoeiend, ben bij 3 supermarkten, Ikea, de Chinese supermarkt en de bakker geweest.
Ouwe smeerpijp is het ook. Net voor zijn namiddag dutje nog even een fapje leggen terwijl hij over de cassiere fantaseert.quote:
G A D V E Rquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ouwe smeerpijp is het ook. Net voor zijn namiddag dutje nog even een fapje leggen terwijl hij over de cassiere fantaseert.
Die 33 seconde is voor mensen die lang droog staan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ergens dat seks tussen de 33 seconden en 44 minuten duurt en dat de mediaan dus op 5 minuten ligt.
Dat is wel heel weinig actie danquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 33 seconde is voor mensen die lang droog staan.
Haha ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig actie dan
Echt hequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 33 seconde is voor mensen die lang droog staan.
Niks gewend jij hequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal 33 sec ondersteboven hangen
O, dan ben je 3 weken wegquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week als ik met vakantie ben.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele maand november vrij
Misschienquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]kom je dan de hele maand niet op FOK! ?
Je moet niet teveel van die wijvenblaadjes lezenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ergens dat seks tussen de 33 seconden en 44 minuten duurt en dat de mediaan dus op 5 minuten ligt.
Lol.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Danny kan de servers op halve kracht zetten.
Niet ons probleem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:33 schreef MCH het volgende:
Kwakkamole gemaakt met veel te veel pepers, alles doet zeer
Alles telt pas.bij 69 sec.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou en, net wel neukseks gehad (38 seconden)
69quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles telt pas.bij 69 sec.
jij bent onze crazy bitchquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
Dikkie, sportie en lijkie wij drietjes.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat er nog wat leuks op netflix?
Ja ik ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik dus niet.
Omdat ik niet zo volgzaam ben als de gemiddelde netflixkijkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat niet?
Wat kijk jij dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo volgzaam ben als de gemiddelde netflixkijker
Dit was een wetenschappelijk artikel, maar fijn dat jij dat wijvenblaadjes vindt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet niet teveel van die wijvenblaadjes lezen
seks wetenschappelijk benaderen, instant slappequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was een wetenschappelijk artikel, maar fijn dat jij dat wijvenblaadjes vindt.
Ik moet toegeven dat ik de afgelopen weken door een gratis movies l pakket wel series kijk.quote:
Oke niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de afgelopen weken door een gratis movies l pakket wel series kijk.
Maar ik kijk maar wat.
Niet op aanraden van oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |