Wat kan ik hierover tweeten? Zei ze zélf dat ze gebeld was? Of zei Boulevard dat zonder bevestiging? En hoe reageerde ze? Iets meer info ajb, ik heb het niet gezien.quote:
Na de reclame komt het hele itemquote:Op maandag 4 november 2019 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kan ik hierover tweeten? Zei ze zélf dat ze gebeld was? Of zei Boulevard dat zonder bevestiging? En hoe reageerde ze? Iets meer info ajb, ik heb het niet gezien.
Komt nog. Maar ze zei in de preview “Ik geloof dat er is gebeld”quote:Op maandag 4 november 2019 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kan ik hierover tweeten? Zei ze zélf dat ze gebeld was? Of zei Boulevard dat zonder bevestiging? En hoe reageerde ze? Iets meer info ajb, ik heb het niet gezien.
quote:
Ah dank! Ik kan geen tv kijken nu, wil een van jullie het even hier gooien ajb qua concrete (!) info zo?quote:Op maandag 4 november 2019 18:47 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Komt nog. Maar ze zei in de preview “Ik geloof dat er is gebeld”
Dat klinkt als een ‘maar ik heb er geen tijd voor’quote:Op maandag 4 november 2019 18:47 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Komt nog. Maar ze zei in de preview “Ik geloof dat er is gebeld”
Ja wat ze zelf al zegt over Gal Gadot. Zoiets zou gewoon leuk kunnen zijnquote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Niels93 het volgende:
Hier het Boulevard artikel: https://www.rtlboulevard.(...)ngfestival-er-gebeld
Goeie nuchtere reactiequote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef Niels93 het volgende:
Doutzen: “ ik denk niet dat ik het ESF kan presenteren. Ben wel in de fora voorbij gekomen. Is wel leuk. Ik zou het een hele eer vinden. Er zijn zoveel betere in Nederland. Misschien kan ik een tussen stukje doen. Nederland laten zien door bijv haring te eten. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is er wel gebeld. Ik vind t veel te spannend. Met Michiel Huisman wil ik het wel doen!”
Down to earth reactie wel.quote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef Niels93 het volgende:
Doutzen: “ ik denk niet dat ik het ESF kan presenteren. Ben wel in de fora voorbij gekomen. Is wel leuk. Ik zou het een hele eer vinden. Er zijn zoveel betere in Nederland. Misschien kan ik een tussen stukje doen. Nederland laten zien door bijv haring te eten. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is er wel gebeld. Ik vind t veel te spannend. Met Michiel Huisman wil ik het wel doen!”
Ik denk niet dat je het moet laten doen door iemand die zelf al zegt dat ze het niet kan, toch?quote:Op maandag 4 november 2019 19:38 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Plus Chantal voor de presentatie-ervaring. Strik eromheen en niks meer aan doen.
Man man mantwitter:songfestivalNL twitterde op maandag 04-11-2019 om 21:25:07Loretta Schrijver wil 'ouder, dikker' presentator songfestival https://t.co/zJXF842CNT reageer retweet
Da's ook niet zo'n nette manier van Loretta om te zeggen dat je Linda de Mol wel een goeie keuze vindtquote:Op maandag 4 november 2019 21:48 schreef Em31 het volgende:
Man man mantwitter:songfestivalNL twitterde op maandag 04-11-2019 om 21:25:07Loretta Schrijver wil 'ouder, dikker' presentator songfestival https://t.co/zJXF842CNT reageer retweet
dat zijn wel weer genoeg meningen voor een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |