Weinig zeggen over aberquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:49 schreef UitStraling het volgende:
Best wel een erg vreemd meisje die Aber, zeg er niet zoveel over maar succes.
Maar toch leuk dat je reageert, dat doe je wel vaker als ik een kliekmember aanspreek. Zo betrokken? Stukje safespacequote:
Wie zitten er in deze kliekquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar toch leuk dat je reageert, dat doe je wel vaker als ik een kliekmember aanspreek. Zo betrokken? Stukje safespace
Hey, leuk iemand die er kijk op heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:55 schreef Murdera het volgende:
is superdonald guusgeluk? dat was ook zon stakkertje
Zosk, Kiid, Drug, Chia, Mozy en ikquote:
Aber, Remqo, Solotovski en Madeliefffquote:
zou kroelen onder een brug en kleine gummibeertjes voeden die ik uit de vuilnisbak achter de alberthein heb gevonden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beter in een kliekje dan als los zand hier rondlopen. Zoals ik.
Eigenaardigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou kroelen onder een brug en kleine gummibeertjes voeden die ik uit de vuilnisbak achter de alberthein heb gevonden.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zosk, Kiid, Drug, Chia, Mozy en ik
ahum. AHUM. sorry, beetje last van mn keelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Aber, Remqo, Solotovski en Madeliefff
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beter in een kliekje dan als los zand hier rondlopen. Zoals ik.
Moeilijk om hier een beeld bij te vormen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou kroelen onder een brug en kleine gummibeertjes voeden die ik uit de vuilnisbak achter de alberthein heb gevonden.
Ben jij liever de lone wolff? Of beter gezegd “cat” (lol)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik doe niet aan kliekjes, maar ..........nah nee.
warm en liefdevol.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeilijk om hier een beeld bij te vormen.
[..]
Ben jij liever de lone wolff? Of beter gezegd “cat” (lol)
Wat prachtig dit. Wel een kleine stap van die gummibeertjes uit de vuilnisbak van de AH. Maar weet je wat, ik zie het helemaal zitten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
warm en liefdevol.
bijvoorbeeld, kan je je voorstellen, een open weide, schaapjes en lammetjes lopen te grazen, onze boerderij staat daar. elke ochtend vroeg op, een hoop werk te verzetten, hoeden, onze koetjes melken, kaas maken, handel drijven. vroeg op, maar elke ochtend staan we samen op. terwijl je onder de warme douche staat maak ik de koffie, verse ovenbroodjes, van het verse graan van onze velden. en samen drinken we onze koffie, starend naar de opkomende zon, en de reflectie daarvan in het douw op het veld.
Waar zit je nu Vlaflipquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:06 schreef Rozevla het volgende:
Zin in een kliekje lullen !!!!
Groetjes
Uit de VS
Hahaaaatjes
Oprotten, cockblocker ik heb dibsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat prachtig dit. Wel een kleine stap van die gummibeertjes uit de vuilnisbak van de AH. Maar weet je wat, ik zie het helemaal zitten.
Wanneer verhuizen we?
godverdomme ik heb mezelf ook overtuigd. nu wil ik een boerderij met je kopen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat prachtig dit. Wel een kleine stap van die gummibeertjes uit de vuilnisbak van de AH. Maar weet je wat, ik zie het helemaal zitten.
Wanneer verhuizen we?
Stray, ik schuif aan waar het LOLlig isquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeilijk om hier een beeld bij te vormen.
[..]
Ben jij liever de lone wolff? Of beter gezegd “cat” (lol)
Oke veel plezier met elkaar ik hoop dat er een hiv krijgt en jullie ongelukkig stervenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme ik heb mezelf ook overtuigd. nu wil ik een boerderij met je kopen.
geef me 2 jaar dan heb ik mijn 500k paraat, regel jij ook een half miljoen?
Ik denk dat mijn goede vriendin Simone ons idee steunt en daarom het resterende bedrag voor de boerderij als een gift wil financieren. Dan mag ze wel eens in het half jaar langskomen wat mij betreftquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme ik heb mezelf ook overtuigd. nu wil ik een boerderij met je kopen.
geef me 2 jaar dan heb ik mijn 500k paraat, regel jij ook een half miljoen?
Erg gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stray, ik schuif aan waar het LOLlig is
We hebben wel iemand nodig om de melk te karnen terwijl wij elkaar verliefd aanstaren boven onze koffie bij zonsopgang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn goede vriendin Simone ons idee steunt en daarom het resterende bedrag voor de boerderij als een gift wil financieren. Dan mag ze wel eens in het half jaar langskomen wat mij betreft
Waarom ik niet als eerste ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Jimbo, Ash, Stimo, hplc, rem en noel mogen eveneens maar zitten al in andere clique vgm.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Rem zegt dat jullie al in andere clique zitte.
Wil je eens stoppen mij in verband te brengen met andere users dan Mozy? Ik post hier als onafhankelijke user en heb niks met die losers te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zosk, Kiid, Drug, Chia, Mozy en ik
Kanyequote:
Werk. Maar bijna vakantie, einde is in zichtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi Haags, nog plannen dit weekend?
Het was gezellig Haags, ik snap dat je tot dit besluit gekomen bent. Ik wil je namens de KLB SC bedanken.quote:
😂quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:33 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Het was gezellig Haags, ik snap dat je tot dit besluit gekomen bent. Ik wil je namens de KLB SC bedanken.
Vanavond met mijn vriend en zijn familie uit eten, verder hier in huis bezig, willen binnenkort de zolder isolerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk. Maar bijna vakantie, einde is in zicht
U?
Echt hèquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zelfmoord is nooit een oplossing maar als jij die keuze maakt dan zeg ik: "power to you"
Lekker bezig 💪quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vanavond met mijn vriend en zijn familie uit eten, verder hier in huis bezig, willen binnenkort de zolder isoleren
Is haze, eiquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik hoef jouw pauper wiet niet, smoke alleen high class.
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik hoef jouw pauper wiet niet, smoke alleen high class.
Heb je poep in je ogenquote:
Ja hebben dat dan op programma staan en in voorjaar gaan we een nieuwe vloer leggen in de kamer. Dan nog paar kleine dingen en dan is het hele huis weer bij de tijdquote:
Lekker bezig. Ook nog ff warmtepompie ofnie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hebben dat dan op programma staan en in voorjaar gaan we een nieuwe vloer leggen in de kamer. Dan nog paar kleine dingen en dan is het hele huis weer bij de tijd
Ik rook alleen maar top notch Gquote:
Dit is pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik rook alleen maar top notch G
Nee, heb net gelezen dat Groningen en Drenthe subsidie hebben gekregen om dingen te gaan doen met waterstof, dus ik pas hier verder nog niets aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ook nog ff warmtepompie ofnie?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net gelezen dat Groningen en Drenthe subsidie hebben gekregen om dingen te gaan doen met waterstof, dus ik pas hier verder nog niets aan.
Wattequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
wil je een keertje dabben?
Mijn buurt staat/stond ook op de lijst om als eerste van gas af te gaan, maar de mensen zijn hier totaal niet enthousiast over, dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Ook de installateur zei nog, ik sluit hier nog regelmatig een nieuwe cv ketel aan, dus heb geen zin om in dure dingen te investeren terwijl ze zelf nog niet eens weten wat ze gaan doenquote:
Zo ongezellig was dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:43 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kan me nog de tijd voor jouw aanwezigheid herinneren.
Dat hele van het gas af gaat ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn buurt staat/stond ook op de lijst om als eerste van gas af te gaan, maar de mensen zijn hier totaal niet enthousiast over, dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Ook de installateur zei nog, ik sluit hier nog regelmatig een nieuwe cv ketel aan, dus heb geen zin om in dure dingen te investeren terwijl ze zelf nog niet eens weten wat ze gaan doen
Kom danquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
wil je een keertje dabben?
Wat een mooie tijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:43 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kan me nog de tijd voor jouw aanwezigheid herinneren.
Dat denk ik ook niet, maar het is wel een schitterende verdien module om iedereen knettergek te krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hele van het gas af gaat ook niet gebeuren
Ik heb al genoeg geïnvesteerd in mijn woning om het veeeel beter te makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar het is wel een schitterende verdien module om iedereen knettergek te krijgen
Jellyquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:46 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik ga mijzelf ook opdringen aan een willekeurige SC, met mijn blauwe onschendbaarheid en daar de boel totaal overnemen met mijn overload aan schijtposts.
Haags is m'n kloonquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:46 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kan je niet achter de schermen regelen dat hij hier niet meer mag komen?
Moet je een note op je bolle ogen hebbequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei te dom voor.
Net of jij meer dan 1 poststijl kan hanterenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je een note op je bolle ogen hebbe
Op m'n werkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:49 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Net of jij meer dan 1 poststijl kan hanteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |