Oprotten, cockblocker ik heb dibsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat prachtig dit. Wel een kleine stap van die gummibeertjes uit de vuilnisbak van de AH. Maar weet je wat, ik zie het helemaal zitten.
Wanneer verhuizen we?
godverdomme ik heb mezelf ook overtuigd. nu wil ik een boerderij met je kopen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat prachtig dit. Wel een kleine stap van die gummibeertjes uit de vuilnisbak van de AH. Maar weet je wat, ik zie het helemaal zitten.
Wanneer verhuizen we?
Stray, ik schuif aan waar het LOLlig isquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeilijk om hier een beeld bij te vormen.
[..]
Ben jij liever de lone wolff? Of beter gezegd “cat” (lol)
Oke veel plezier met elkaar ik hoop dat er een hiv krijgt en jullie ongelukkig stervenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme ik heb mezelf ook overtuigd. nu wil ik een boerderij met je kopen.
geef me 2 jaar dan heb ik mijn 500k paraat, regel jij ook een half miljoen?
Ik denk dat mijn goede vriendin Simone ons idee steunt en daarom het resterende bedrag voor de boerderij als een gift wil financieren. Dan mag ze wel eens in het half jaar langskomen wat mij betreftquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme ik heb mezelf ook overtuigd. nu wil ik een boerderij met je kopen.
geef me 2 jaar dan heb ik mijn 500k paraat, regel jij ook een half miljoen?
Erg gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stray, ik schuif aan waar het LOLlig is
We hebben wel iemand nodig om de melk te karnen terwijl wij elkaar verliefd aanstaren boven onze koffie bij zonsopgang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn goede vriendin Simone ons idee steunt en daarom het resterende bedrag voor de boerderij als een gift wil financieren. Dan mag ze wel eens in het half jaar langskomen wat mij betreft
Waarom ik niet als eerste ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Jimbo, Ash, Stimo, hplc, rem en noel mogen eveneens maar zitten al in andere clique vgm.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Rem zegt dat jullie al in andere clique zitte.
Wil je eens stoppen mij in verband te brengen met andere users dan Mozy? Ik post hier als onafhankelijke user en heb niks met die losers te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zosk, Kiid, Drug, Chia, Mozy en ik
Kanyequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |