Past ook niet heel fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee helaas. Die komt er hier niet in dit jaar.
Siswet denkt daar anders overquote:
Godverdomme, dat wijf heeft echt een magische anus ofzoquote:
Ja in de verkeerde stof waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:51 schreef dud0r het volgende:
Echt niet dezelfde. Jimbo doet ze allemaal zelf ontwerpen
Denk vooral een erg getraindequote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, dat wijf heeft echt een magische anus ofzo
Waar is de aftelpost?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:11 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen, ook aan @:lenny_leonard!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
SPECIAAL, OP AANVRAAG VAN DUDSKE!quote:
Dank je welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
SPECIAAL, OP AANVRAAG VAN DUDSKE!
Nog 1 dag tot Hahahahaloweeeeen
Nog 36 dagen tot pakjesavond
Nog 56 dagen tot Kerst
Nog 62 dagen tot oudjaarsdag
![]()
![]()
![]()
![]()
@Pumpalov je wordt geroepenquote:
Wacht, even m'n pimpstick afstoffenquote:
Die van aliexpress zijn inderdaad van hele vieze stof. Ik heb die ook gehad in het begin.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 02:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja in de verkeerde stof waarschijnlijk
Ligt naast je pimpcupquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wacht, even m'n pimpstick afstoffen
Bijna feest!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
SPECIAAL, OP AANVRAAG VAN DUDSKE!
Nog 1 dag tot Hahahahaloweeeeen
Nog 36 dagen tot pakjesavond
Nog 56 dagen tot Kerst
Nog 62 dagen tot oudjaarsdag
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut niet. Dat laat ik aan m'n moeder overquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:44 schreef Charlotte3 het volgende:
Is er iemand al bezig met zijn/haar kerstmenu...?
Thanks. Dan nu snel de pimpmobiel in!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Thanks. Dan nu snel de pimpmobiel in!
Wat kookt ze meestal dan? Met de feestdagen...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat laat ik aan m'n moeder over
Hmm, wat een luxe!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Wij Gan met kerst uiteten heeft oma gezegd.
Dus drie dagen uit eten
Ik weet alleen mijn toetje, trio van Baily.. met Baily mouse, shotje Baily en Baily koffie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:33 schreef dud0r het volgende:
Ik gok dat wij 1 dag gans of eend hebben uit de oven met van alles er nog omheen. Aardappeltjes worteltjes karamel appeltjes.
En 1 dag ga ik denk ik zelf wat maken maar weet nog niet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |