Mogelijk mei toch? Play-offs genot.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het nog even vol kan houden want het seizoen is pas april 2020 klaar.
Ja, en dat zal ook nooit veranderen. Je begrijpt de term klassieker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
Is er hier iemand die deze wedstrijd nog als klassieker ziet? (En dan doel ik dus op Ajax-Feyenoord, niet Feyenoord-Ajax.)
Het is ook een drama. Was gisteren in Rotterdam en de Feyenoorders zijn er ook helemaal klaar mee. Ze schamen zich diep voor de club. Wat ik hoor is dat ze niet meer naar het stadion gaan. Rotterdammers waren al klaar met Feyenoord, maar alleen de mensen die geen ballen hebben gaan nog steeds naar het stadion, want anders worden ze geroyeerd door de hoge pieten van de club wat een een bende is. Dat zijn allemaal vrienden die in het bestuur zitten als je daar nog naartoe gaat naar De Kuip.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:39 schreef Quasimoto het volgende:
Ik ben zo klaar met deze club, ben blij dat m'n opa dit niet meer hoeft mee te maken. Over drie jaar kkd genot met een stadion van een half miljard.
Kan of rotjeknor of manhattan aan de maasquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:20 schreef standaard-viezerik het volgende:
Roffa, zeg ik het zo goed?
Ja natuurlijk. Zal altijd een speciale wedstrijd blijven. Jammer alleen dat de klassieker ‘vermoord’ is door geen uitsupporters meer toe te laten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
Is er hier iemand die deze wedstrijd nog als klassieker ziet? (En dan doel ik dus op Ajax-Feyenoord, niet Feyenoord-Ajax.)
De grootste moord is natuurlijk het kwaliteitsverschil in de afgelopen decennia.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zal altijd een speciale wedstrijd blijven. Jammer alleen dat de klassieker ‘vermoord’ is door geen uitsupporters meer toe te laten.
Zonder uitsupporters niet nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
Ach hou toch op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:24 schreef marsan het volgende:
[..]
De grootste moord is natuurlijk het kwaliteitsverschil in de afgelopen decennia.
Is er hier iemand die GenerationAlpha nog als geen stoker ziet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
Nah.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:24 schreef marsan het volgende:
[..]
De grootste moord is natuurlijk het kwaliteitsverschil in de afgelopen decennia.
Waarom precies niet dan? Als de uitkomst altijd hetzelfde is, is het toch veel minder een klassieker?quote:
Nee, want dat is van oudsher natuurlijk niet alleen waar het om gaat. De uitslag is al decennia vrijwel hetzelfde. Het is een bepaalde rivaliteit die er altijd is en altijd zal zijn. Gaat niet alleen om de uitslag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom precies niet dan? Als de uitkomst altijd hetzelfde is, is het toch veel minder een klassieker?
Als ie vanavond weet te presteren zal morgen ook wel het voorzichtige bij hem eraf zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:45 schreef Oldground het volgende:
Vriendinnetje van Senesi is overgekomen uit Argentinië. Die gaat morgen een dijk van een wedstrijd spelen.
Bij ieder doelpunt een buikschuiver!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie vanavond weet te presteren zal morgen ook wel het voorzichtige bij hem eraf zijn.
1-2 morgen!
Als dit het wordt, trakteer ik je op een flesje wijn! (indien je dit drinkt).quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie vanavond weet te presteren zal morgen ook wel het voorzichtige bij hem eraf zijn.
1-2 morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |