Daar is niets mis mee:quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
YouTube staat ook vol met kattenfilmpjes.
half miljoen viewsquote:
Lastig fokken zo met één handquote:
Ik kreeg onderstaande video als suggested video laatst. Heb het afgekeken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natte poezen trekken altijd veel views
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik kreeg onderstaande video als suggested video laatst. Heb het afgekeken.
Leuk vrouwtjequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik kreeg onderstaande video als suggested video laatst. Heb het afgekeken.
8 novemberquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden
5nov ofzo komt ie toch?
Wat maakt het nu zo tof? Ik twijfel een beetje als rpg en sci fi fan, maar het lijkt echt een soort open world fetch quest game?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef Black-Hole het volgende:
The Outer Worlds
![]()
Iedereen die ook maar een beetje RPG fan is moet deze gewoon spelen.
het is niet open worldquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat maakt het nu zo tof? Ik twijfel een beetje als rpg en sci fi fan, maar het lijkt echt een soort open world fetch quest game?
Wat doet het volgens jou lijken op een fetch quest game?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat maakt het nu zo tof? Ik twijfel een beetje als rpg en sci fi fan, maar het lijkt echt een soort open world fetch quest game?
Oh ik hoor alleen maar fallout referenties en die game is voor mij wel echt open world.quote:
het zijn hubsquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh ik hoor alleen maar fallout referenties en die game is voor mij wel echt open world
Die referenties zijn ook niet allemaal even terecht. Het is geen New Vegas 2. Het heeft wel veel overeenkomsten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh ik hoor alleen maar fallout referenties en die game is voor mij wel echt open world
Daar heeft het best wel wat van weg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Tegenhanger voor open world is meer mass effect 2 met een stukje "open world/hubs" met veel instanced design
Die twee gamesquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
https://psnprofiles.com/t(...)in-and-the-lion-king
“Kut jongens we zijn de lion king trophies vergeten”
twitter:KojiPro2015_EN twitterde op maandag 28-10-2019 om 13:00:30Thanks to all of you who have been supporting #DEATHSTRANDING!DEATH STRANDING release on PS4 is November 8, 2019!!Furthermore, KOJIMA PRODUCTIONS is happy to announce that DEATH STRANDING will be coming to PC in early summer of 2020!!#kojimaproductions #deathstrandingpc https://t.co/Sk4clWWY1X reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |