Oh nee niet gezien. Maar die is echt het moeilijkste.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een ellende, was toevallig ook de enige die ik nog moest. Herkende je het aan dat zeer krappe beeld in m'n screenshot? Knap. Het mooie is, ik kwam echt ~ anderhalve seconde later over die streep dan Oxide. Krijg ik toch gewoon de trophy notification, niks mis mee.
sci-fiquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef Black-Hole het volgende:
The Outer Worlds
![]()
Iedereen die ook maar een beetje RPG fan is moet deze gewoon spelen.
Datquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef Black-Hole het volgende:
The Outer Worlds
![]()
Alsof ik nog niet genoeg te spelen hebquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef Black-Hole het volgende:
The Outer Worlds
![]()
Beide vind ik echt compleet kutquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fantasy.
Sci-fi is anders, Star Wars is bijvoorbeeld ook geen sci-fi maar een fantasy.
Maar elke game is een fantasie Jimbo.quote:
Jij bent mijn fantasie, manquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar elke game is een fantasie Jimbo.
Dat is anders dan spaceshitquote:
Waarom staat tolkein er 4x?quote:
Dat is de "grap".quote:
Dus JRPG > WRPG. Seems about right.quote:
Ohquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is de "grap".
De vraag is wat het verschil tussen High en Tolkien Fantasy is
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nfs Heat. Langzaamaan toch wel hyped aan het worden. Nfs underground vibes
Nog niks nieuws gezien. Wel enorm veel hands-on gelezen. Dit zou wel eens de nfs series in ere kunnen herstellen.quote:
Zou een keer tijd wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nog niks nieuws gezien. Wel enorm veel hands-on gelezen. Dit zou wel eens de nfs series in ere kunnen herstellen.
YouTube staat ook vol met kattenfilmpjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:01 schreef DKUp het volgende:
YouTube staat vol met Need For Speed Heat content.
Ik vond DBZ vroeger erg tof, maar heb nooit de behoefte gevoeld om een game te spelen sinds ik een ps4 heb.quote:
FighterZ is nu weer on sale. Met en zonder Season pass.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond DBZ vroeger erg tof, maar heb nooit de behoefte gevoeld om een game te spelen sinds ik een ps4 heb.
Weleens zo'n snes spel gespeeld, maar that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |