SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
3 maanden extraquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
Oh wacht Naughty Dog is geen first party
Naughty Dog/Insomniac denk ik altijd samen aan en Insomniac is ook pas net gekocht. Maar goed, foutje.quote:
Deze gast is echt vervelend met zijn artikelen en posts voorlezen.quote:
Ik had het al geschreven in het fallout topic maar man man manquote:
Na EA de volgende die je kunt afschrijven inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had het al geschreven in het fallout topic maar man man man
Ik koop werkelijk nooit meer een Bethesda game. Ze blijven maar liegen en bedriegen.
Fuck die shit stelletje zielige kneuzen daar
Van EA krijgen we op zn minst nog een C&C remaster die ik wil hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na EA de volgende die je kunt afschrijven inderdaad.
quote:
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]de tering
zouden ze nou echt nog geld verdienen met die game of wat?
Fallout verkoopt, een multiplayer Fallout willen mensen, mensen kunnen zich met slechte games vermaken. Die game verkoopt echt wel, er komt genoeg bagger uit wat verkoopt.quote:
Aangezien Breakpoint 2e was in de sales afgelopen maand, kopen mensen gewoon schijtgames en spenderen er extra geld aan de microtransacties.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]de tering
zouden ze nou echt nog geld verdienen met die game of wat?
Zal je zien dat niemand Outer Worlds kooptquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout verkoopt, een multiplayer Fallout willen mensen, mensen kunnen zich met slechte games vermaken. Die game verkoopt echt wel, er komt genoeg bagger uit wat verkoopt.
Bekende namen verkopen. The Outer Worlds gaat het vast aardig doen maar die franchise moet groeien.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zal je zien dat niemand Outer Worlds koopt
Volgens velen " de beste versie van een Fallout game "
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deze gast is echt vervelend met zijn artikelen en posts voorlezen.
Ik denk nog steeds dat het kut gaat worden zonder een hoofd personagequote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:40 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Breakpoint zorgt wel voor flinke schrik binnen Ubisoft.
De dag van de delays, de eerste helft van 2020 gaat leger worden.
Kan best dan koop ik het spel een keer voor ¤20,- om door London te rijden op de PS5quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het kut gaat worden zonder een hoofd personage
Ubisoft is heer en meester in de stille protagonist, waarbij NPC's je missies geven en tegen je praten alsof ze je kennen. Maar in werkelijkheid ben je een stille saaie lul.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij begint erg sterkquote:
Psychoquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij begint erg sterk
heb de eerste 2 npc's die je tegenkomt al gekilled haha
Grote kans dat ze wel iets tofs bedenkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zitten ze nu te spelenquote:
Geen idee, ik speel het niet. Maar zal wel weer prima zijn want cod krijg geen slechte cijfersquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:32 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
SP of MP? Wat is de eerste indruk?
Hoe was ie betreft de moeilijkheidsgraad?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:45 schreef StateOfMind het volgende:
Greedfall uitgespeeld na 58 uur.
Het was een mooi avontuur
Niet heel moeilijk, alleen sommige bazen zijn wel lastig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe was ie betreft de moeilijkheidsgraad?
Ik zie dat er een trophy is voor Extreme mode. Klinkt heel extreem maar ik merk de laatste jaren dat de hoogste moeilijkheidsgraad niet per se onmogelijk is.
Game is extreem simpel op normal dus om er nog iets van plezier/uitdaging uit te halen zou ik sowieso minimaal hard pakkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe was ie betreft de moeilijkheidsgraad?
Ik zie dat er een trophy is voor Extreme mode. Klinkt heel extreem maar ik merk de laatste jaren dat de hoogste moeilijkheidsgraad niet per se onmogelijk is.
Heb net 2 uurtjes campaign gespeeld en ik vind het echt bijzonder goed, alles ziet er gelikt uit en het werkt prima.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:32 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
SP of MP? Wat is de eerste indruk?
Hij zit al een paar weken in de PS4 van m'n vriendin maar die zal wel thuis komen met The Outer Worlds dus ik verwacht er dit weekend er aan te beginnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk, alleen sommige bazen zijn wel lastig.
Maar gewoon kopen![]()
Erg toffe game.
Ja dit dacht al wel dus. Thanks beide.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Game is extreem simpel op normal dus om er nog iets van plezier/uitdaging uit te halen zou ik sowieso minimaal hard pakken
quote:Ubisoft shares fall as much as -29% after two of its recent games fail to deliver
https://finance.yahoo.com(...)games-072408211.html
Wat zegt die? Kan nu niet kijkenquote:
We horen wel hoe ie isquote:
hoeveel is de 1st day patch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die voorlopig klaar is met updaten.
Zoals de meesten zeggen really. Het is duidelijk te merken dat de originele makers van eerste Fallouts er aan meewerken. Jake noemt de vrijheid die je hebt de grootste pluspunt: je kan spelen op de manier die jij wil. Hij was zelf een rogue achtige dude met hoge speech skill maar je kan dus ook gun blazin' de missies halen. Het is maar net wat jij wil.quote:
Precies dit ja. Alhoewel ik niet denk dat er veel mensen zijn die vinden dat micro-transactions een goede game definiërenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat ook wel een leuke toevoeging is is dat de meeste games met attributen komen zoals prachtige graphics, raytracing en micro transactions maar dat dat niet per se een goede game definieert. Deze game heeft bovenstaande allemaal niet en is een fucking goed game.
Dat is juist de joke, hij brengt die beter in de video dan ik hier in tekst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Precies dit ja. Alhoewel ik niet denk dat er veel mensen zijn die vinden dat micro-transactions een goede game definiëren
ps5 is backwards compatible met ps4 games waardoor ik vermoed dat je geen remaster hoeft te kopen, dus maakt niet zoveel uit toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:14 schreef DKUp het volgende:
Hahaha The Last of Us Part 2 nog dichter op de release van de PS5twitter:jasonschreier twitterde op donderdag 24-10-2019 om 16:42:17BTW, Ghost of Tsushima doesn't have a public release date yet, but it'll also be bumped later into 2020 to account for this delay. Don't expect them to suddenly turn it into a PS5 game or anything, but it was originally planned for the first half of the year - not anymore reageer retweet
Ah zo, marketing lingo iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is juist de joke, hij brengt die beter in de video dan ik hier in tekst.
Idd vervelend als je nog afhankelijk bent van een 33k6 inbelmodem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
Godver, 10gb patch voor the outer worldsnog 3 uur wachten.
investeer in sneller internet en fatsoenlijke netwerkbekabeling. ik hoop niet dat je wifi gebruikt...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
Godver, 10gb patch voor the outer worldsnog 3 uur wachten.
Ik heb idd het slechtste internet ooitquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Idd vervelend als je nog afhankelijk bent van een 33k6 inbelmodem.
Nee, is via de kabelquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
investeer in sneller internet en fatsoenlijke netwerkbekabeling. ik hoop niet dat je wifi gebruikt...
Voor gewoon btje browsen is dat ook wel prima. Ik heb retesnel internet en dat is lekker bij grote downloads maar verder eigenlijk best wel overkillquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ik heb idd het slechtste internet ooit20mbit volgens mij
en in de praktijk nog veel minder. Moet eigenlijk upgraden maar ben te lui.
Waar woon je, België?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ik heb idd het slechtste internet ooit20mbit volgens mij
en in de praktijk nog veel minder. Moet eigenlijk upgraden maar ben te lui.
Ja of juist voor deze game maken ze wel een remaster omdat het toch wel verkoopt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ps5 is backwards compatible met ps4 games waardoor ik vermoed dat je geen remaster hoeft te kopen, dus maakt niet zoveel uit toch.
ze zullen dan wel ps5 grafische upgrade patches uitbrengen ofzo.
Dit beloofd niet veel goeds namelijk.quote:Essentially, Sony is working to get backward compatibility up and running on the PS5 but isn’t too sure that every title will be compatible
FFVII is niet eens een volledige game dus sowieso wachten op een complete edition in 2022 voor de PS5.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:01 schreef DKUp het volgende:
Een game als Modern Warfare gaat volgend jaar gewoon een update krijgen voor de PS5.
Volgend jaar gaat gewoon ontzettend kut worden betreft; koop ik het spel voor de PS4 of wacht ik op een mogelijke betere versie voor de PS5.
Final Fantasy VII Remake, Cyberpunk 2077, The Last of Us Part 2, Watch Dogs Legion, Dying Light 2 en Marvel's Avengers krijgen echt wel PS5-versies.
Final Fantasy 7 Remake ga je de aankomende generatie nog wel een paar keer zien inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
FFVII is niet eens een volledige game dus sowieso wachten op een complete edition in 2022 voor de PS5.
Ga toch niet 3x ¤60,- betalen.
Dat zou wel royal sadness zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja of juist voor deze game maken ze wel een remaster omdat het toch wel verkoopt.
https://www.dualshockers.com/ps5-backward-compatibility-feature/
[..]
Dit beloofd niet veel goeds namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SOONY
Spelen mensen dit nog dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
13 november 2019 weer een grote The Crew 2-Update en ik zie vooral Need For Speed-achtige dingen.
Een week later dan Need For Speed Heat, in ieder geval komen er dus wel weer grotere updates voor The Crew 2 en een PS5-update lijkt er wel aan te komen als de ondersteuning in 2020 door gaat.
Na de zomer komt er nog wat dus ja dan zit je in de herfst met de nieuwe consoles.
The Crew 3 voor de nieuwe generatie kom maar door zou ik zeggen.
In juni nog wel door de live summits, iedere week speciale events en rewards.quote:
Dat heeft niks met Ubisoft te maken, zij hebben gewoon RedLynx opgekocht nadat Trials HD en Evolution als een trein verkochtte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het leukste van Ubisoft vind ik nog steeds de Trials series. Maar daar ben ik geloof ik wel de uitzondering in.
Het leukste is nog steeds Rayman uit de vorige eeuwquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het leukste van Ubisoft vind ik nog steeds de Trials series. Maar daar ben ik geloof ik wel de uitzondering in.
Rayman 4quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het leukste is nog steeds Rayman uit de vorige eeuw
De mensen die het al jaren spelen zijn veel beter en ze hebben betere wapens en items.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
Wat een aids die TLOU multiplayer
kuch git gud
Nog maar 166 potjes voor de trophiesquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
De mensen die het al jaren spelen zijn veel beter en ze hebben betere wapens en items.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Final Fantasy 7 Remake ga je de aankomende generatie nog wel een paar keer zien inderdaad![]()
Goed verhaal dit, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:15 schreef DKUp het volgende:
Modern Warfare speelt heerlijk snel, weg met die slome Black Ops 4.
Maps moet ik enorm aan wennen, lijken bijna allemaal op clusterfucks.
Dat is niet heel ingewikkeld en er komt in 2020 veel meer interessante dingen uit dan in 2013 en 2014.quote:Retweeted by Peter Dalton technical director of Bluepoint
Niet veel gespeeld maar de maps zijn heel gevarieerd ook wel eens leuk in een COD. COD Multiplayer is de eerste dag niet leuk door nog te weinig unlockt te hebben. Hopelijk pompen ze er nog genoeg maps in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verhaal dit, daar hebben we wat aan
Zal er eens over denken hem voor de pc te halen, ondanks dat mensen daar veel beter zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet veel gespeeld maar de maps zijn heel gevarieerd ook wel eens leuk in een COD. COD Multiplayer is de eerste dag niet leuk door nog te weinig unlockt te hebben. Hopelijk pompen ze er nog genoeg maps in.
Sweaty motherfuckersquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal er eens over denken hem voor de pc te halen, ondanks dat mensen daar veel beter zijn
zo ruiken ze wel jaquote:
Slapen bedoel je.quote:
Sommige mensen zijn echt rank 500+ en tering slecht. Hoe dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
De mensen die het al jaren spelen zijn veel beter en ze hebben betere wapens en items.
Gelukkig ligt de focus nu op de campaign hoewel Ellie steeds zuurder wordt en daar heb ik ook weinig zin in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt rank 500+ en tering slecht. Hoe dan.
Survivor guilt is serious businessquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de focus nu op de campaign hoewel Ellie steeds zuurder wordt en daar heb ik ook weinig zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |