quote:
Twee pakketten gekoppeld en 1 pakket aangeboden erbij, dus nog drie pakketten te vergevenquote:
Komt omdat vorige jaren er steeds spel computers te vergeven warenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je daarover nadenkt. Met 2 kleintjes is dat zeker welkom.ik zal samzz nog n bericht sturen.
Als ze blijven aanbieden, krijg jij je werkje nooit afquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee pakketten gekoppeld en 1 pakket aangeboden erbij, dus nog drie pakketten te vergeven!
Inderdaad! Trommel eens wat ontvangers op!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als ze blijven aanbieden, krijg jij je werkje nooit af![]()
Zou niet weten waar te beginnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad! Trommel eens wat ontvangers op!
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou niet weten waar te beginnen.
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als ze blijven aanbieden, krijg jij je werkje nooit af![]()
Helemaal niet ergquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:50 schreef Appeltje het volgende:
Had het al in PM gemeld maar als iemand nog een extra donatie nodig heeft om een pakket 'compleet' te kunnen maken, hoor ik dat graag!
Wat liefquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:50 schreef Appeltje het volgende:
Had het al in PM gemeld maar als iemand nog een extra donatie nodig heeft om een pakket 'compleet' te kunnen maken, hoor ik dat graag!
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeeh, ik heb genoeg ontvangers om alle pakketten te kunnen koppelen!
Top! Als er nog nieuwe ontvangers zijn, ik sponsor ook graag een pakket. Moet alleen nog een shopsterquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
Top!quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
Shopper mag nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:49 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Top! Als er nog nieuwe ontvangers zijn, ik sponsor ook graag een pakket. Moet alleen nog een shopster
Wat tof!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
Anyway. Ik heb een supertoffe adventskalender gescoord bij de Action.
Ik ga m zelf vullen. Kijk dan:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de dagen nog even husselen.
Ja echt he.quote:
Oh die is gaaf zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook tegen, echt heel leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
ik had je een dm gestuurd, heb je die gezien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:50 schreef Appeltje het volgende:
Ik heb geen specifieke doelgroep, maar verwacht dat @Samzz de koppeling maakt, dus wachtte nog op haar/zijn bericht. Als het anders gaat hoor ik dat welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik had je een dm gestuurd, heb je die gezien?
Als mijn idee niet in de doelgroep valt, geen probleem, maar dan zou ik een antwoord nog wel prettig vinden
Ja ik heb dus ook nog maar 1 klein dingetje gehaaldquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:21 schreef Magica het volgende:
Zo snel allemaal![]()
Ik heb paar dingetjes op internet uitgezocht verder nog niks..
Aah oke, dan heb ik dat verkeerd begrepen uit het eerdere bericht hier. Thanks!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:29 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke doelgroep, maar verwacht dat @:Samzz de koppeling maakt, dus wachtte nog op haar/zijn bericht. Als het anders gaat hoor ik dat wel
Ik ben een haarquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:29 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke doelgroep, maar verwacht dat @:Samzz de koppeling maakt, dus wachtte nog op haar/zijn bericht. Als het anders gaat hoor ik dat wel
Ik heb in totaal twee dingen. Ding nummer 3 is in de maak. De rest moet allemaal nog, naar dat wil ik voornamelijk in Enschede gaan doen, meer winkelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:21 schreef Magica het volgende:
Zo snel allemaal![]()
Ik heb paar dingetjes op internet uitgezocht verder nog niks..
Das wel eindje rijden voor jou of niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in totaal twee dingen. Ding nummer 3 is in de maak. De rest moet allemaal nog, naar dat wil ik voornamelijk in Enschede gaan doen, meer winkels.
Ja. Mijn ouders wonen daar. Dus we gaan daar een lang weekend naartoe.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Das wel eindje rijden voor jou of niet?
Ok ik dacht dat dat 'de spelregels' waren. Maar ik neem dan rechtstreeks contact op met Superkimmiquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een haar. Maar je mag zelf kiezen welke gever je een extra'tje wil geven.
Ik kan dat niet ook allemaal bijhouden.
Goed planquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders wonen daar. Dus we gaan daar een lang weekend naartoe.
Ja als je gekoppeld bent aan een ontvanger, maar voor donaties e.d. kun je gevers contacten :j.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat dat 'de spelregels' waren. Maar ik neem dan rechtstreeks contact op met Superkimmi
Oh dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja ik heb dus ook nog maar 1 klein dingetje gehaald
+1, inclusief die vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:52 schreef Magica het volgende:
Maar ik heb toch nog tot 14 december hč?![]()
Ja zal voor mezelf 5 december aanhouden ofzo. Ga ook nog op vakantie tussendoor
Kan je foto niet zien helaas. Misschien mupload.nl proberen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:27 schreef CaVaBien het volgende:
Edit: lukt niet om foto te plaatsen.
Toch wel:
https://m.imgur.com/fWn1pi7
Je eerste link werkte wel, ik moest alleen nog even klikken dat ik 18+ ben. Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:27 schreef CaVaBien het volgende:
Edit: lukt niet om foto te plaatsen.
Toch wel:
https://m.imgur.com/fWn1pi7
Ja dat zag ik ook, maar het was echt geen 18+ fotoquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je eerste link werkte wel, ik moest alleen nog even klikken dat ik 18+ ben. Lekker hoor
100% eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
Als ontvanger wil ik alle gevers en Samzz al heel erg bedanken.
Als je al niet lekker in je vel zit is december niet de fijnste maand. En dat er dan nog iemand is die aandacht, tijd en geld aan je wil besteden doet dan echt goed. Ook al in de aanloop, haha.
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:09 schreef Samzz het volgende:
Niet verwacht, maar ik zoek een gever die voor iemand wat wil betekenen.
Dat zich nog een ontvanger heeft gemeld, maar ik geen pakketten meer heb en hoop dat er nog een gever is die zich meldtquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zich nog een ontvanger heeft gemeld, maar ik geen pakketten meer heb en hoop dat er nog een gever is die zich meldt.
Meldt. Kom maar op, ik heb wel tijd om te shoppen. Stuur me maar een dmquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:35 schreef Cyanide- het volgende:
[..]moet alleen nog een shopster m/v
quote:
Er zijn op dit moment geen kerstpakketten meer over.quote:Op zondag 3 november 2019 21:29 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Misschien een rare vraag maar ik stel 'm toch.
Kan ik ook annoniem iemand aanmelden die krap bij kas zit?
Lang verhaal maar in het kort ik weet dat iemand het moeilijk heeft maar te trots is om hulp te vragen.
Kunnen de FOK!-ers misschien hem zonder dat hij weet van hoe of wat of wie een leuk kerstpakket bezorgen?
Ben aan t kijken wat er geregeld kan worden.quote:Op zondag 3 november 2019 21:29 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Misschien een rare vraag maar ik stel 'm toch.
Kan ik ook annoniem iemand aanmelden die krap bij kas zit?
Lang verhaal maar in het kort ik weet dat iemand het moeilijk heeft maar te trots is om hulp te vragen.
Kunnen de FOK!-ers misschien hem zonder dat hij weet van hoe of wat of wie een leuk kerstpakket bezorgen?
Heb ik niet meer aan gedacht. Je mag m zelf wel maken andersquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:52 schreef Dactylus het volgende:
Wanneer komt het kerstpakketten vervoerstopic? Of mag ik die zelf ook aanmaken?
Ik doe meequote:
Hebben jullie het al af?quote:Op woensdag 6 november 2019 16:42 schreef superkimmi het volgende:
Bezorgafspraak voor mijn pakket js gemaakt(duurt nog wel ff hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |