Die kwam ik ook tegen, echt heel leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
Anyway. Ik heb een supertoffe adventskalender gescoord bij de Action.
Ik ga m zelf vullen. Kijk dan:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de dagen nog even husselen.
ik had je een dm gestuurd, heb je die gezien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:50 schreef Appeltje het volgende:
Had het al in PM gemeld maar als iemand nog een extra donatie nodig heeft om een pakket 'compleet' te kunnen maken, hoor ik dat graag!
Ik heb geen specifieke doelgroep, maar verwacht dat @Samzz de koppeling maakt, dus wachtte nog op haar/zijn bericht. Als het anders gaat hoor ik dat welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik had je een dm gestuurd, heb je die gezien?
Als mijn idee niet in de doelgroep valt, geen probleem, maar dan zou ik een antwoord nog wel prettig vinden
Ja ik heb dus ook nog maar 1 klein dingetje gehaaldquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:21 schreef Magica het volgende:
Zo snel allemaal![]()
Ik heb paar dingetjes op internet uitgezocht verder nog niks..
Aah oke, dan heb ik dat verkeerd begrepen uit het eerdere bericht hier. Thanks!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:29 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke doelgroep, maar verwacht dat @:Samzz de koppeling maakt, dus wachtte nog op haar/zijn bericht. Als het anders gaat hoor ik dat wel
Ik ben een haarquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:29 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke doelgroep, maar verwacht dat @:Samzz de koppeling maakt, dus wachtte nog op haar/zijn bericht. Als het anders gaat hoor ik dat wel
Ik heb in totaal twee dingen. Ding nummer 3 is in de maak. De rest moet allemaal nog, naar dat wil ik voornamelijk in Enschede gaan doen, meer winkelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:21 schreef Magica het volgende:
Zo snel allemaal![]()
Ik heb paar dingetjes op internet uitgezocht verder nog niks..
Das wel eindje rijden voor jou of niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in totaal twee dingen. Ding nummer 3 is in de maak. De rest moet allemaal nog, naar dat wil ik voornamelijk in Enschede gaan doen, meer winkels.
Ja. Mijn ouders wonen daar. Dus we gaan daar een lang weekend naartoe.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Das wel eindje rijden voor jou of niet?
Ok ik dacht dat dat 'de spelregels' waren. Maar ik neem dan rechtstreeks contact op met Superkimmiquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een haar. Maar je mag zelf kiezen welke gever je een extra'tje wil geven.
Ik kan dat niet ook allemaal bijhouden.
Goed planquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders wonen daar. Dus we gaan daar een lang weekend naartoe.
Ja als je gekoppeld bent aan een ontvanger, maar voor donaties e.d. kun je gevers contacten :j.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat dat 'de spelregels' waren. Maar ik neem dan rechtstreeks contact op met Superkimmi
Oh dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja ik heb dus ook nog maar 1 klein dingetje gehaald
+1, inclusief die vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:52 schreef Magica het volgende:
Maar ik heb toch nog tot 14 december hè?![]()
Ja zal voor mezelf 5 december aanhouden ofzo. Ga ook nog op vakantie tussendoor
Kan je foto niet zien helaas. Misschien mupload.nl proberen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:27 schreef CaVaBien het volgende:
Edit: lukt niet om foto te plaatsen.
Toch wel:
https://m.imgur.com/fWn1pi7
Je eerste link werkte wel, ik moest alleen nog even klikken dat ik 18+ ben. Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:27 schreef CaVaBien het volgende:
Edit: lukt niet om foto te plaatsen.
Toch wel:
https://m.imgur.com/fWn1pi7
Ja dat zag ik ook, maar het was echt geen 18+ fotoquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je eerste link werkte wel, ik moest alleen nog even klikken dat ik 18+ ben. Lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |