abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 23:57:28 #276
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607775
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Fraser gaat nu niet weg bij Sparta hoor. Doet het prima daar. Wellicht eind vh seizoen.
Maar zou hij het willen riskeren?

Ik denk het niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 24 oktober 2019 @ 23:58:07 #277
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189607785
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Maar zou hij het willen riskeren?

Ik denk het niet
Lijkt me ook niet. Los van dat ik het niet echt een denderende trainer vind. Maar wat we nu hebben is écht erg en veel beter loopt er niet rond
pi_189607795
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Fraser gaat nu niet weg bij Sparta hoor. Doet het prima daar. Wellicht eind vh seizoen.
Daar doelde ik ook op.

Dit seizoen gewoon met een traantje in je ooghoek wegkijken.
Heeft 0 zin om nu een even beperkte andere trainer aan te stellen en daar weer geld in te pompen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_189607837
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoewel ik heb een andere opvatting over de kwaliteit van onze selectie dan menigeen hier, ben ik wel met je eens dat we betere spelers (Berghuis/Toornstra/Jorgenson wanneer fit :') ) hebben dan Sparta, maar niet heel veel meer dan dat. De kwaliteit is heel beperkt. Maar de meeste hier zoeken excuses als

• Off-day
• Spelers moeten wennen aan elkaar
• Slechte trainer
• Er moet meer inzitten
• Het komt er niet helemaal uit
• Waarom tegen Porto wel???
• MAAR SOMMIGE VAN DE SELECTIE WERDEN TOCH KAMPIOEN1!!!11

en nog een heel scala aan excuses. Maar weigeren te erkennen dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is. WANT Feyenoord is echt wel top3 materiaal hoor!1!!1!1

Feit is dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd. En bij Feyenoord is de kwaliteit gewoon hemeltergend slecht. Gezien het programma tot aan vandaag had je gewoon eerste moeten staan met een Feyenoordwaardige selectie. Maar die heb je niet. Daarom vind je Feyenoord terug in het rechter rijtje.

Metname figuren als @:FetX , @:aTypisch en @:Gurneyisbestoke hebben er een houtje van om onze selectie véél hoger in te schatten dan ze daadwerkelijk is. @:Kapiteintje beweerde zelfs dat we met de komst van Senesi zomaar eens de beste verdediging van de eredivisie te hebben :D (ja echt :') _O- )

Feyenoord is gewoon héél erg pover. In alle lagen van de organisatie (voor zover die er nog zijn, lol) En het wordt ook niet snel beter. Ik denk dat de situatie in potentie nog zorgelijker is dan in 2010. De tijd zal het uitwijzen. Maar ik ben er echt bang voor.

• Je hebt nu niet eens een AD terwijl Feyenoord aan de vooravond staat van de grootste uitgave in haar geschiedenis :')
• Je hebt geen technisch directeur omdat niemand in wilde stappen
• Je hebt een rvc die meer bepalend wil zijn dan controlerend
• Je hebt een trainer die gewoon extreem ondermaats is
• Je hebt een jeugdopleiding die niet levert
• Je hebt wederom geen geld (insert cowboyverhalen Amerikaanse investeerders!!11!!!1)

Stuk voor stuk problemen die er toe bijdragen dat Feyenoord nooit of te nimmer in rustig vaarwater komt. Dat kampioenschap was echt een uitschieter en een toevalstreffer. (Het seizoen had ook geen wedstrijd langer moeten duren toen)
Gast lul toch niet zo dom met je kwaliteit. Er is totaal geen cohesie in het team, heb je gezien hoeveel ruimte er weer was tussen middenveld en verdediging? Recente passmaps bekeken van o.a.het duel tegen Heracles? Hoe wij spelen kan gewoon niet in betaald voetbal , het fucking g-elftal van Barendrecht geeft de tegenstanders niet zoveel ruimte.

Het is niet voor niks dat je keer op keer tegen laagvliegers als Emmen of Fortuna compleet door de mand valt. Elke tegenstander die het lef heeft en het op kan brengen om af te jagen speelt ons helemaal kapot.
Een pass over 3 meter is al teveel gevraagd :') Waanzin _O- .


Die kale reservejood moet er uit, elke andere trainer inclusief Gaston Taument Moniz en fucking Fred Grim presteren beter met dit elftal. Simpel door gewoon een vast systeem met automatismen te spelen en daarop te TRAINEN.
blablablabla
pi_189607850
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast lul toch niet zo dom met je kwaliteit. Er is totaal geen cohesie in het team, heb je gezien hoeveel ruimte er weer was tussen middenveld en verdediging? Recente passmaps bekeken van o.a.het duel tegen Heracles? Hoe wij spelen kan gewoon niet in betaald voetbal , het fucking g-elftal van Barendrecht geeft de tegenstanders niet zoveel ruimte.

Het is niet voor niks dat je keer op keer tegen laagvliegers als Emmen of Fortuna compleet door de mand valt. Elke tegenstander die het lef heeft en het op kan brengen om af te jagen speelt ons helemaal kapot.
Een pass over 3 meter is al teveel gevraagd :') Waanzin _O- .


Die kale reservejood moet er uit, elke andere trainer inclusief Gaston Taument Moniz en fucking Fred Grim presteren beter met dit elftal. Simpel door gewoon een vast systeem met automatismen te spelen en daarop te TRAINEN.
Waarom zo BOOS?
pi_189607866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Fraser gaat nu niet weg bij Sparta hoor. Doet het prima daar. Wellicht eind vh seizoen.
Had je direct moeten halen ipv Stam
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:04:12 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189607876
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast lul toch niet zo dom met je kwaliteit. Er is totaal geen cohesie in het team, heb je gezien hoeveel ruimte er weer was tussen middenveld en verdediging? Recente passmaps bekeken van o.a.het duel tegen Heracles? Hoe wij spelen kan gewoon niet in betaald voetbal , het fucking g-elftal van Barendrecht geeft de tegenstanders niet zoveel ruimte.

Het is niet voor niks dat je keer op keer tegen laagvliegers als Emmen of Fortuna compleet door de mand valt. Elke tegenstander die het lef heeft en het op kan brengen om af te jagen speelt ons helemaal kapot.
Een pass over 3 meter is al teveel gevraagd :') Waanzin _O- .

Die kale reservejood moet er uit, elke andere trainer inclusief Gaston Taument Moniz en fucking Fred Grim presteren beter met dit elftal. Simpel door gewoon een vast systeem met automatismen te spelen en daarop te TRAINEN.
Blijf jij het vooral louter op de trainer afschuiven. Die is extreem matig, maar de kwaliteit van de spelers is ook ver ondermaats. Dat is de reden waarom je staat waar je staat.

Is het ooit wel eens in je opgekomen dat ze niet bij machte zijn te voetballen zoals het hoort? (insert JA MAAR PORTO!!11!1!1!!!!!)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:05:01 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607887
Porto thuis was een gelukkige samenloop van omstandigheden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:05:24 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189607896
Onze vriend Ié werd na zijn debuut tegen Beersheva ook de hemel ingeprezen alsof we de nieuwe Rio Ferdinand hadden binnen gehaald _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189607898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waarom zo BOOS?
Wat denk je? Totaal onnodig dit hoor.
En dan van die infantiele varkens die roepen dat het puur het gevolg is van een gebrek aan kwaliteit.

Godverdomme welk elftal speelt nou zo als ons joh? Weg met die kut-Stam
blablablabla
pi_189607902
Het wordt ook elke week pijnlijker _O-

Niets doen met zoveel ruimte, gaat leuk worden zondag.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189607906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat denk je? Totaal onnodig dit hoor.
En dan van die infantiele varkens die roepen dat het puur het gevolg is van een gebrek aan kwaliteit.

Godverdomme welk elftal speelt nou zo als ons joh? Weg met die kut-Stam
Na zondag is die weg denk ik.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:07:27 #288
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607915
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Het wordt ook elke week pijnlijker _O-

Niets doen met zoveel ruimte, gaat leuk worden zondag.
Ik ben dan in het Café ivm de F1, maar tijdens de wedstrijd ga ik op het terras zitten, maakt mij ook niet uit wat voor weer het is
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:08:13 #289
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607918
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Na zondag is die weg denk ik.
Er is niemand die hem weg gaat sturen hoor, dan moet hij er echt zelf mee kappen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189607925
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:07 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Ik ben dan in het Café ivm de F1, maar tijdens de wedstrijd ga ik op het terras zitten, maakt mij ook niet uit wat voor weer het is
In de momenten dat ze in de omschakeling eruit konden komen, maakten ze steeds de verkeerde keuze. Altijd diep spelen als de aanvallers met twee man gedekt worden. Lachwekkend de domheid van een aantal spelers.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:10:13 #291
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607934
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:09 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

In de momenten dat ze in de omschakeling eruit konden komen, maakten ze steeds de verkeerde keuze. Altijd diep spelen als de aanvallers met twee man gedekt worden. Lachwekkend de domheid van een aantal spelers.
Toen ze vanaf de aftrap meteen 3 ballen hadden ingeleverd wist ik al dat er niet veel inzat
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189607937
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Blijf jij het vooral louter op de trainer afschuiven. Die is extreem matig, maar de kwaliteit van de spelers is ook ver ondermaats. Dat is de reden waarom je staat waar je staat.

Is het ooit wel eens in je opgekomen dat ze niet bij machte zijn te voetballen zoals het hoort? (insert JA MAAR PORTO!!11!1!1!!!!!)
Tegen Porto was ik een van de weinigen die kritisch was hoor.
Kwaliteit is niet van een Ajax of PSV nee, maar ook niet dusdanig dat je zo enorm hoeft te falen tegen clubs die echt mindere spelers hebben op elke positie maar wel gewoon tactisch een concept hebben en dat uitvoeren als collectief.

Ga de passmaps maar eens terugkijken, werkelijk niemand speelt zo, ongeacht het niveau. Kan gewoon niet _O- .
blablablabla
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:11:53 #293
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607953
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Tegen Porto was ik een van de weinigen die kritisch was hoor.
Kwaliteit is niet van een Ajax of PSV nee, maar ook niet dusdanig dat je zo enorm hoeft te falen tegen clubs die echt mindere spelers hebben op elke positie maar wel gewoon tactisch een concept hebben en dat uitvoeren als collectief.

Ga de passmaps maar eens terugkijken, werkelijk niemand speelt zo, ongeacht het niveau. Kan gewoon niet _O- .
Dat kan toch ook gewoon aan de kwaliteit liggen?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189607958
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoewel ik heb een andere opvatting over de kwaliteit van onze selectie dan menigeen hier, ben ik wel met je eens dat we betere spelers (Berghuis/Toornstra/Jorgenson wanneer fit :') ) hebben dan Sparta, maar niet heel veel meer dan dat. De kwaliteit is heel beperkt. Maar de meeste hier zoeken excuses als

• Off-day
• Spelers moeten wennen aan elkaar
• Slechte trainer
• Er moet meer inzitten
• Het komt er niet helemaal uit
• Waarom tegen Porto wel???
• MAAR SOMMIGE VAN DE SELECTIE WERDEN TOCH KAMPIOEN1!!!11

en nog een heel scala aan excuses. Maar weigeren te erkennen dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is. WANT Feyenoord is echt wel top3 materiaal hoor!1!!1!1

Feit is dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd. En bij Feyenoord is de kwaliteit gewoon hemeltergend slecht. Gezien het programma tot aan vandaag had je gewoon eerste moeten staan met een Feyenoordwaardige selectie. Maar die heb je niet. Daarom vind je Feyenoord terug in het rechter rijtje.

Metname figuren als @:FetX , @:aTypisch en @:Gurneyisbestoke hebben er een houtje van om onze selectie véél hoger in te schatten dan ze daadwerkelijk is. @:Kapiteintje beweerde zelfs dat we met de komst van Senesi zomaar eens de beste verdediging van de eredivisie te hebben :D (ja echt :') _O- )

Feyenoord is gewoon héél erg pover. In alle lagen van de organisatie (voor zover die er nog zijn, lol) En het wordt ook niet snel beter. Ik denk dat de situatie in potentie nog zorgelijker is dan in 2010. De tijd zal het uitwijzen. Maar ik ben er echt bang voor.

• Je hebt nu niet eens een AD terwijl Feyenoord aan de vooravond staat van de grootste uitgave in haar geschiedenis :')
• Je hebt geen technisch directeur omdat niemand in wilde stappen
• Je hebt een rvc die meer bepalend wil zijn dan controlerend
• Je hebt een trainer die gewoon extreem ondermaats is
• Je hebt een jeugdopleiding die niet levert
• Je hebt wederom geen geld (insert cowboyverhalen Amerikaanse investeerders!!11!!!1)

Stuk voor stuk problemen die er toe bijdragen dat Feyenoord nooit of te nimmer in rustig vaarwater komt. Dat kampioenschap was echt een uitschieter en een toevalstreffer. (Het seizoen had ook geen wedstrijd langer moeten duren toen)
Met dit elftal zou je in principe moeten richten op plek 4, hooguit 5.

Als iedereen fit en in goede doen misschien zelfs 3, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Het aantal blessures en de algehele fitheid zijn krankzinnig idioot achterlijk slecht.

Met Haps, Senesi en Karsdorp heb je in potentie natuurlijk ook een prima verdediging.
Jammer dat Haps en Karsdorp gewoon geen 28 minuten fit kunnen blijven, laagstaande in vorm.

Hoewel ik Stam geen topper vind, vind ik het ook veel te makkelijk om het bij hem te leggen.
Moet je je indenken dat je ergens trainer wordt, je Td en ad hun woord breken en er vandoor gaan en meneer interim verkoopt zonder enige communicatie een basisspeler. Vervolgens wordt er al bij voorbaat scheef naar je gekeken, krijg je Vanwalleghem op je bord geschoven van aankopen tot jeugddoorstroom en wordt er wel verwacht dat je direct presteer. Slaat natuurlijk nergens op.

Het gaat fout omdat het team zich simpelweg niet kan onttrekken aan de algehele malaise van de club en er een grondig gebrek aan professionaliteit heerst.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_189607975
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:10 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Toen ze vanaf de aftrap meteen 3 ballen hadden ingeleverd wist ik al dat er niet veel inzat
Ik weet niet of dat kwaliteit is, maar een kwalificatie aanplakken is gewoon te moeilijk bij dit soort dommigheden. Hoe kun je de bal verspelen als er totaal geen druk op je wordt gevoerd. 8)7
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:14:19 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189607980
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Dat kan toch ook gewoon aan de kwaliteit liggen?
Juist dat wat @Elan schetst schaar ik onder de noemer kwaliteit. En daar ontbreekt het gewoon veel te vaak aan bij dit Feyenoord.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:14:25 #297
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607982
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:13 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat kwaliteit is, maar een kwalificatie aanplakken is gewoon te moeilijk bij dit soort dommigheden. Hoe kun je de bal verspelen als er totaal geen druk op je wordt gevoerd. 8)7
Ja dat vragen we ons allemaal af
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189607985
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]


Feyenoord is gewoon héél erg pover. In alle lagen van de organisatie (voor zover die er nog zijn, lol)
Dit vind ik een leuk (maar pijnlijk, want waar) grapje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:15:13 #299
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189607991
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Juist dat wat @:elan schetst schaar ik onder de noemer kwaliteit. En daar ontbreekt het gewoon veel te vaak aan bij dit Feyenoord.
Ja ik dus ook, zit met verbazing hier te lezen dat sommigen dat niet in kunnen zien
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189608012
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Dat kan toch ook gewoon aan de kwaliteit liggen?
Natuurlijk niet man.

Neem nou die wedstrijd tegen Emmen. Je komt redelijk eenvoudig op 2-0 voor. Mee eens?
Vervolgens staat na die openingsfase het elftal uit het niets zover uit elkaar dat de bescheiden broodvoetballere van Emmen je compleet uit elkaar spelen. En Jaap, die staat er bij en kijkt er naar.

Een andere trainer kan hier door duidelijke instructies, rolverdelingen en intelligent trainen zoveel meer uithalen. Daar ben ik van overtuigd. Spelers hebben werkelijk geen idee wat ze moeten doen. Ik heb dat ook serieus nog nooit zo gezien. Lachwekkend gewoon.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')