Dat deed ik, maar toen kreeg ik een melding dat er al een topic was. Ging ik terug en nu is er een post te weinig, maar kan er niet gepost wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:31 schreef Elan het volgende:
Wtf is dit voor aids maak gewoon een nieuw topic aan
Dat kan niet, hij is door een moderator op slot gegooid.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:31 schreef Elan het volgende:
Wtf is dit voor aids maak gewoon een nieuw topic aan
Dat of het systeem is net zo kapot als het systeem waarmee Feyenoord speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij is door een moderator op slot gegooid.
@onlogischquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij is door een moderator op slot gegooid.
Ok geen probleem maat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar toen kreeg ik een melding dat er al een topic was. Ging ik terug en nu is er een post te weinig, maar kan er niet gepost worden
Want? Was gewoon een schwalbe. Als je dan toch kankert op iemand doe het dan op Ie met z’n debiele volleybal actie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:29 schreef Haringkop het volgende:
Heeft iemand dat spandoek met Ebola Vermeer nog?
Beetje overdreven, domme actie van Ié en een schwalbe, verder speelt Feyenoord niet zo heel slecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben overstag, voor het eerst sinds de 10-0 heb ik een wedstrijd vroegtijdig uit gezet. Wat een tyfuselftal hebben we
Jouw gebruikersnaam past wel bij dit Feyenoord...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben overstag, voor het eerst sinds de 10-0 heb ik een wedstrijd vroegtijdig uit gezet. Wat een tyfuselftal hebben we
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beetje overdreven, domme actie van Ié en een schwalbe, verder speelt Feyenoord niet zo heel slecht.
Eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beetje overdreven, domme actie van Ié en een schwalbe, verder speelt Feyenoord niet zo heel slecht.
De manier waarop je het weg geeft zie je nergens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo, ik kan het die andere 10 niet verwijten dat Ié voetbal verwart met volleybal en dat de scheids in een overduidelijke schwalbe trapt. Aan de andere kant is dit wel de zoveelste kutpot in een zeer korte tijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh nee, Ie kan er ook geen kut van. Dat ziet iedereen. Maar Vermeer is ook gewoon oliedom met z’n actie, een aanvaller gaat altijd liggen en je krijgt altijd de pingel tegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Want? Was gewoon een schwalbe. Als je dan toch kankert op iemand doe het dan op Ie met z’n debiele volleybal actie.
Of heeft Ie meer krediet omdat hij een leuk liedje heeft en Vermeer van ajax komt
Bijlow had er allang weer in moeten staan.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh nee, Ie kan er ook geen kut van. Dat ziet iedereen. Maar Vermeer is ook gewoon oliedom met z’n actie, een aanvaller gaat altijd liggen en je krijgt altijd de pingel tegen.
Die is nog slechter dan Vermeer.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Bijlow had er allang weer in moeten staan.
Dat valt echt wel mee hoor. Ze spelen niet Young Boys niet van de mat, maar Young Boys is twee keer in de zestien geweest, that's it.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Ze leveren alles in bij de tegenstander, welke wedstrijd kijk jij?
Wel heel erg hoe die scheids erin trapt, je ziet die speler gewoon afremmen, kijken naar de handen van Vermeer om er vervolgens over te vallen. Veel smeriger zie je ze niet gauwquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh nee, Ie kan er ook geen kut van. Dat ziet iedereen. Maar Vermeer is ook gewoon oliedom met z’n actie, een aanvaller gaat altijd liggen en je krijgt altijd de pingel tegen.
ik zou toch ff die zonnebril afzetten hoor......YB speelt al niet best en Feyenoord verliest bijna elke bal aan ze .quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee hoor. Ze spelen niet Young Boys niet van de mat, maar Young Boys is twee keer in de zestien geweest, that's it.
Vermeer deed heel veel moeite om juist geen penalty te veroorzaaken, armen dichtbij de borst en plat op de grond. Die aanvaller loopt er gewoon tegenaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel heel erg hoe die scheids erin trapt, je ziet die speler gewoon afremmen, kijken naar de handen van Vermeer om er vervolgens over te vallen. Veel smeriger zie je ze niet gauw
Ik zeg niet dat Feyenoord goed speelt, maar doen alsof dit de meest dramatische wedstrijd in 10 jaar is overdreven. Alleen dit seizoen al weet ik 5 slechtere wedstrijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zou toch ff die zonnebril afzetten hoor......YB speelt al niet best en Feyenoord verliest bijna elke bal aan ze .
Correctie, Feyenoord GEEFT elke bal aan ze. Verder kan Young Boys er ook niks van en had je makkelijk een punt kunnen pakken hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zou toch ff die zonnebril afzetten hoor......YB speelt al niet best en Feyenoord verliest bijna elke bal aan ze .
Dit jaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vermeer deed heel veel moeite om juist geen penalty te veroorzaaken, armen dichtbij de borst en plat op de grond.Die aanvaller loopt er gewoon tegenaan.
Het is wel behoorlijk frustrerend dat 70% van onze tegengoals uit persoonlijke blunders bestaat. Je kan vanavond verdomme hele goede zaken doen. Verlies je hier, is het zo goed als over in Europa. En je seizoen dus ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo, ik kan het die andere 10 niet verwijten dat Ié voetbal verwart met volleybal en dat de scheids in een overduidelijke schwalbe trapt. Aan de andere kant is dit wel de zoveelste kutpot in een zeer korte tijd.
Dat er vaak penalties in dit soort situaties gegeven worden maakt het nog niet terecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:43 schreef Haringkop het volgende:
Als je hier nog van staat te kijken dat je een pingel krijgt, dan heb je de afgelopen 15 jaar geen voetbal gekeken, denk ik.
Mee eens. De wijze waarop Ié die strafschop weggaf is trouwens wel ongekend dom. Aan die schwalbe kan je weinig doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Feyenoord goed speelt, maar doen alsof dit de meest dramatische wedstrijd in 10 jaar is overdreven. Alleen dit seizoen al weet ik 5 slechtere wedstrijden.
Het maakt het vooral dom hoe Vermeer naar die bal gaat. Hij hoeft helemaal niet daar te komen, maar gewoon de speler volgen om de hoek af te dekken. Maar goed dat is mijn mening.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat er vaak penalties in dit soort situaties gegeven worden maakt het nog niet terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |