Nee, ze maken de paddock (lees: teams) niet bepaald blij.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De FIA wil dus de kou uit de lucht halen en helderheid scheppen, als ik het goed vertaal.
Volgens Ferrari lag de lagere topsnelheid aan de extra downforce:quote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef DeeBee het volgende:
Als de Honda's nu ook op Abu Dhabi schroeien weten we genoeg.
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ze maken de paddock (lees: teams) niet bepaald blij.
Als het waar zou zijn, zijn ze netto langzamer, dus blijft het een auto die het puur op vermogen moet doen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Ferrari lag de lagere topsnelheid aan de extra downforce:
https://www.gpupdate.net/(...)dichterbij-red-bull/
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ze maken de paddock (lees: teams) niet bepaald blij.
Zo lees ik het ook,quote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.
Als er ergens gesjoemeld is zal het ook in de software zijn lijkt me?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dat zit, de hardware wordt toch wel verzegeld dacht ik, software is wat makkelijker aan te passen
Klopt, nu ik het opnieuw lees slaat het inderdaad op de geruchten, niet op dit onderzoek.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.
met je eens zo zie ik het ook, twijfel proberen weg te nemenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Extrapolering van "niet" gemeten dataquote:Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als er ergens gesjoemeld is zal het ook in de software zijn lijkt me?
Is prima, dan hebben de TD's hun werk gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu (na de TD's) er er natuurlijk sowieso niks meer te vinden...
In de Q had Leclerc gewoon de hoogste topsnelheidquote:Op woensdag 20 november 2019 11:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Ferrari lag de lagere topsnelheid aan de extra downforce:
https://www.gpupdate.net/(...)dichterbij-red-bull/
Als de Ferrari's weer een mindere pace hebben bedoel je.....het is aardig duidelijk na 6 poles en de snelste racepace naar nu opeens een heel stuk minder presteren na een TD.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef DeeBee het volgende:
Als de Honda's nu ook op Abu Dhabi schroeien weten we genoeg.
Al voor de TD's was Ferrari in Mexico langzamer dan de RBRquote:Op woensdag 20 november 2019 13:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Als de Ferrari's weer een mindere pace hebben bedoel je.....het is aardig duidelijk na 6 poles en de snelste racepace naar nu opeens een heel stuk minder presteren na een TD.
het is duidelijk dat Ferrari opeens wat snelheid mist, dat ziet iedereen op de GPS data.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al voor de TD's was Ferrari in Mexico langzamer dan de RBR
Die pole telde alleen maar doordat Verstappen een gele vlag miste.
En de racepace bleef nog flink achter op de Mercedes.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al voor de TD's was Ferrari in Mexico langzamer dan de RBR
Die pole telde alleen maar doordat Verstappen een gele vlag miste.
maar dat ligt niet aan de motorquote:Op woensdag 20 november 2019 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En de racepace bleef nog flink achter op de Mercedes.
klopt na de TD helemaal.....en dan hebben ook nog een frusty vettel die weer eens afsnijd en alles voor Ferarri verkloot.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En de racepace bleef nog flink achter op de Mercedes.
Die heeft er natuurlijk ook mee te maken. Predator beweert dat de racepace een stuk minder is, terwijl die al vrij matig was.quote:
Hoe is het verschil voor en na de zomerstop relevant? Zo lijkt het net alsof je geen argumenten hebt en wanhopig maar alles en nog wat noemt.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:57 schreef Kyran het volgende:
Snap serieus niet dat er nog mensen zijn die de verschillen bij Ferrari van voor de zomerstop, na de zomerstop t/m TD en na TD niet (willen) zien.
Kan het toeval zijn? Ja, kan!
Meest logische verklaring blijft echter dat ze vals hebben gespeeld.
ligt meer aan de banden of tenminste het omgaan ermeequote:Op woensdag 20 november 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk ook mee te maken. Predator beweert dat de racepace een stuk minder is, terwijl die al vrij matig was.
[..]
Hoe is het verschil voor en na de zomerstop relevant? Zo lijkt het net alsof je geen argumenten hebt en wanhopig maar alles en nog wat noemt.
kijk even naar de feiten en de data, het is vrij duidelijkquote:Op woensdag 20 november 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk ook mee te maken. Predator beweert dat de racepace een stuk minder is, terwijl die al vrij matig was.
[..]
Hoe is het verschil voor en na de zomerstop relevant? Zo lijkt het net alsof je geen argumenten hebt en wanhopig maar alles en nog wat noemt.
Andere variabelen? Nee, we kijken alleen naar polepositions, niet naar gridstraffen, Mexico slaan we sowieso helemaal over en bochtensnelheid zegt ook niks over meer downforce zetten.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt meer aan de banden of tenminste het omgaan ermee
Nietes!quote:Op woensdag 20 november 2019 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten en de data, het is vrij duidelijk
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Andere variabelen? Nee, we kijken alleen naar polepositions, niet naar gridstraffen, Mexico slaan we sowieso helemaal over en bochtensnelheid zegt ook niks over meer downforce zetten.
[..]
Nietes!
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Andere variabelen? Nee, we kijken alleen naar polepositions, niet naar gridstraffen, Mexico slaan we sowieso helemaal over en bochtensnelheid zegt ook niks over meer downforce zetten.
[..]
Nietes!
Ik pas mij probleemloos aan aan het niveau van predator.quote:
Lees eens terug....quote:Op woensdag 20 november 2019 14:33 schreef Mothzor het volgende:
FIA heeft het het brandstofsysteem bij drie teams, Ferrari, Ferrari klantenteam en een derde inbeslaggenomen. Naar verluid om een vergelijking tussen de systemen te maken.
https://www.gptoday.net/n(...)lag-genomen-door-fia
Oepsquote:
iets slims is ook geen enkel punt zolang het maar legaal isquote:Op woensdag 20 november 2019 14:37 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Oeps
Benieuwd wat de uitkomsten hiervan gaan zijn. Hoop dat deze soap weer snel voorbij is, ongeacht of er er grens is overschreden, gewoon weer de focus op het racen.
Nu is het Ferrari, volgend jaar is het weer een andere team die iets slims hebben gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |