Dat is dan ook sinds Bianchi veranderd. Maar je merkt al dat de sport er niet van geleerd heeft, niet echt. De reactie was voor de schone schijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Mothzor het volgende:
Zou toch wat zijn als zulke namen nu dit soort zaken onder geel zouden hebben. Max werd al afgebrand en die crashte nog geen eens
Dit is de eerste GP die ik me nog kan herinneren, was toen op een verjaardag bij iemand met een dijk van een huisquote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Mothzor het volgende:
Net de Braziliaanse gp van 2003 terug gekeken. Man wat een race was dat.
Pizonnia, M. Schumacher en Alonso die allemaal onder geel crashen. Alonso zelfs wanneer de safety car al naar buiten was.
Bij de crash van Schumacher sprongen de marshals alle kanten op, stond er een kraanwagen op de baan en met droog commentaar van Brundle dat het hem deed herinneren aan Suzuka 1994 waar hij hetzelfde had met een kraanwagen en hierbij een marshal aanreed (bizar nu met Binachi zijn ongeval in gedachten).
Zou toch wat zijn als zulke namen nu dit soort zaken onder geel zouden hebben. Max werd al afgebrand en die crashte nog geen eens
Wat een sport in 16 jaar kan veranderen.
Naast deze blijft die met ongeluk van Bianchi en 2016 onvergetelijk.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Mothzor het volgende:
Net de Braziliaanse gp van 2003 terug gekeken. Man wat een race was dat.
Pizonnia, M. Schumacher en Alonso die allemaal onder geel crashen. Alonso zelfs wanneer de safety car al naar buiten was.
Bij de crash van Schumacher sprongen de marshals alle kanten op, stond er een kraanwagen op de baan en met droog commentaar van Brundle dat het hem deed herinneren aan Suzuka 1994 waar hij hetzelfde had met een kraanwagen en hierbij een marshal aanreed (bizar nu met Binachi zijn ongeval in gedachten).
Zou toch wat zijn als zulke namen nu dit soort zaken onder geel zouden hebben. Max werd al afgebrand en die crashte nog geen eens
Wat een sport in 16 jaar kan veranderen.
Terwijl de finish juist net zo bijzonder was. Fisichella die in de Jordan als eerste wordt afgevlagd onder de rode vlag. Maar men gaat bij een rode vlag een ronde terug waardoor ze Raikkonen als winnaar uitroepen, heel de paddock op zijn kop.quote:Op donderdag 14 november 2019 01:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de eerste GP die ik me nog kan herinneren, was toen op een verjaardag bij iemand met een dijk van een huis
Grappig hoe dat dan bij blijft. Einde van de race kan ik me dan weer niet herinneren, zal wel zijn afgehaakt toen mijn held in de bandenstapel stond.
Ik dacht dat de Hulk geen interesse had in de Indycar omdat hij geen Ovals wilde rijden?quote:Op donderdag 14 november 2019 12:00 schreef ondeugend het volgende:
Er zijn geruchten dat Nico Hulkenberg samen met Rinus Veekay volgens seizoen Indycar gaan rijden.
https://www.gplatestnews.(...)5ZwDAMUs0dXNRWZ0yCwI
quote:Nico Hulkenberg has turned down an offer to drive for McLaren in the British marque's first full Indycar season next year.
"I have a lot of respect for those who race on ovals, it's just not my thing," said the German, after McLaren boss Zak Brown revealed the failed talks in Singapore.
Ik verwacht als het doorgaat Rinus fulltime en de Hulk parttime op de niet ovals. Carpenter rijdt zelf nog altijd een auto op de ovals.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Hulk geen interesse had in de Indycar omdat hij geen Ovals wilde rijden?
Ah hier had ik het van, McLaren had hem namelijk ook al gevraagd:
https://www.sportsmole.co(...)ar-offer_372238.html
[..]
Waarom hadden die eigenlijk ruzie met opa?quote:Op maandag 18 november 2019 18:59 schreef Snowsquall het volgende:
https://www.1limburg.nl/opa-frans-verstappen-hospice-overleden
Geen idee, ik weet alleen dat het een familie van heethoofden is......quote:Op maandag 18 november 2019 19:03 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Waarom hadden die eigenlijk ruzie met opa?
Als we zo gaan beginnen is het einde zoek. Het hele achterveld gun je het wel, ik noem een Russel, Norris, Giovinazzi?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:34 schreef BroesWillems het volgende:
Iedereen op de rem, podium voor Hulk, Kubica en Albon.
Hulk en Kubica zwaaien af, albon vanwege afgelopen weekend. Russel en Norris komen er ooit nog wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:48 schreef ripe72 het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen is het einde zoek. Het hele achterveld gun je het wel, ik noem een Russel, Norris, Giovinazzi?
twitter:tgruener twitterde op woensdag 20-11-2019 om 09:13:52Exclusive: The FIA has seized parts of the fuel system of Ferrari, one Ferrari customer and one Non-Ferrari. A thorough investigation of the parts will be conducted in the FIA laboratories.AMuS (in German): https://t.co/NTfLOzSWEv reageer retweet
Zijn hier voorbeelden van in het (korte) verleden? Neem aan dat de FIA niet zomaar onderdelen van 2 motoren opeist? Dan moeten er wel serieuze aanwijzingen zijn denk ik toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
twitter:tgruener twitterde op woensdag 20-11-2019 om 09:13:52Exclusive: The FIA has seized parts of the fuel system of Ferrari, one Ferrari customer and one Non-Ferrari. A thorough investigation of the parts will be conducted in the FIA laboratories.AMuS (in German): https://t.co/NTfLOzSWEv reageer retweet
komt wel van de FIA, ik weet niet of ze zoiets wel vaker hebben gedaan maar ze hebben het van 3 genomen; 1 Ferrari, 1 Ferrari klant en1 anderequote:Op woensdag 20 november 2019 09:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zijn hier voorbeelden van in het (korte) verleden? Neem aan dat de FIA niet zomaar onderdelen van 2 motoren opeist? Dan moeten er wel serieuze aanwijzingen zijn denk ik toch?
Of kan het ook van Ferrari zelf komen? Om te zeggen, zie maar, niet illegaals.
Nu (na de TD's) er er natuurlijk sowieso niks meer te vinden...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
twitter:tgruener twitterde op woensdag 20-11-2019 om 09:13:52Exclusive: The FIA has seized parts of the fuel system of Ferrari, one Ferrari customer and one Non-Ferrari. A thorough investigation of the parts will be conducted in the FIA laboratories.AMuS (in German): https://t.co/NTfLOzSWEv reageer retweet
ik weet niet precies hoe dat zit, de hardware wordt toch wel verzegeld dacht ik, software is wat makkelijker aan te passenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu (na de TD's) er er natuurlijk sowieso niks meer te vinden...
Compleet seizoen fuckedquote:Op woensdag 20 november 2019 10:28 schreef mikieu het volgende:
Zou Honda de non-Ferrari zijn?
Of merc, Max alsnog WDC!
De FIA wil dus de kou uit de lucht halen en helderheid scheppen, als ik het goed vertaal.quote:Trotzdem ist das Thema nicht vom Tisch. Jetzt gibt plötzlich die FIA Gas. Nachdem sich der Verband lange auf den Standpunkt gestellt hatte, dass die Zweifler protestieren müsssen, wenn sie eine Untersuchung der roten Autos wünschten, will man jetzt offenbar mit den Gerüchten von selbst aufräumen. Sie vergiften nur das Klima im Fahrerlager.
Deshalb haben FIA-Kommissare in Brasilien offenbar bei drei Autos Teile des Benzinsystems konfisziert. Ein Ferrari, ein Ferrari-Kundenteam und ein Auto eines Nicht-Ferrari-Teams. So kann man auch Vergleiche anstellen.
ja klopt wel, is ook wel goed naar 2020 toequote:Op woensdag 20 november 2019 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De FIA wil dus de kou uit de lucht halen en helderheid scheppen, als ik het goed vertaal.
maar dat was naar aanleiding van een protest, dit is uit eigen bewegingquote:Op woensdag 20 november 2019 09:59 schreef mikieu het volgende:
De FIA heeft dit jaar nog onderdelen van Renault in beslag genomen, we weten allemaal wat de uitslag was.
Er staat ook in beslag genomen, dus sowieso dat Ferrari dit niet heeft gegeven.
Zeer benieuwd naar de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |