Las vandaag dat ze een contract hebben om tot minimaal 2024 in de F1 te blijven. Al is dat geen garantie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoop wel dat Renault nog eventjes in de F1 blijft. Gevecht Ricciardo en Perez was fijn om te zien.
quote:Renault has a deal to stay in F1 until at least 2024 and that will bring financial rewards, but this is probably not sufficient to keep the company involved, if the sport is not moving in the right direction in terms of costs and technology.
twitter:PHortonF1 twitterde op donderdag 31-10-2019 om 17:37:42Not included in $175m/year cap: Marketing, driver costs, heritage, year-end bonuses, non-F1 activities, three-highest paid persons, FIA entry fee, Super Licence costs reageer retweet
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.
De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:PHortonF1 twitterde op donderdag 31-10-2019 om 17:37:42Not included in $175m/year cap: Marketing, driver costs, heritage, year-end bonuses, non-F1 activities, three-highest paid persons, FIA entry fee, Super Licence costs reageer retweet
Godzijdank. We hebben een punt bereikt dat de verschillen minimaal zijn, houden zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Wat vooral bereikt wordt door het gebruik van grondeffect.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.
De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
Het is de vraag wat de verschillen zouden zijn als je grote wijzigingen aanbrengt in de motorreglementen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Volgens de regels moeten de klantenmotoren identiek zijn aan die van de fabrieksteams, inclusief software.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
Dat is al zo. Ze mogen klanten nu al niets anders bieden dan dat ze zelf gebruiken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
Maar de handleiding kan natuurlijk wat informatie missen, dus wellicht staat er bij ForceIndia niet "2x groen, 2x geel, 1x groen = party mode" en bij Mercedes zelf welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is al zo. Ze mogen klanten nu al niets anders bieden dan dat ze zelf gebruiken.
Edit: Wat Tijn al zegt
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Er blijft natuurlijk wel verschil in luchttoevoer, koeling en uitlaat. Versnellingsbak kan ook anders zijn. Tevens kan er andere olie en brandstof worden gebruikt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens de regels moeten de klantenmotoren identiek zijn aan die van de fabrieksteams, inclusief software.
Zit wel een kern van waarheid in, de grote teams zullen ook met dochterbedrijven komen die een deel van de ontwikkeling op zich nemen en dat voor minder dan de daadwerkelijke kosten aan hun team verkopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)formule-1-teams.html
Die Dekker kraamt ook echt alleen maar onzin uit. Wat een idioten werken er toch in de F1-media.
Dat is helemaal geen onzin.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)formule-1-teams.html
Die Dekker kraamt ook echt alleen maar onzin uit. Wat een idioten werken er toch in de F1-media.
2020 wordt niet anders dan anders als er nieuwe regels geïntroduceerd worden voor de teams Ze bouwen toch elk jaar een nieuwe auto, dat is volgend jaar niet anders.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onzin.
Toto en Horner hebben zelf ook al gezegd dat dit gaat gebeuren.
2020 wordt gewoon een extreem duur jaar voor de top3
Wil jij met droge ogen beweren dat alles wat hij zegt onzin is?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)formule-1-teams.html
Die Dekker kraamt ook echt alleen maar onzin uit. Wat een idioten werken er toch in de F1-media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |