Dan stappen ze uit de F1.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:44 schreef Dauthi het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)alanssysteem-renault
Misschien wordt Renault wel voor het hele seizoen gediskwalificeerd.
En misschien ontslaan ze dan wel Abiteboul (BedriegtdeBoel).
Ook zo typischquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan stappen ze uit de F1.
Doei.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan stappen ze uit de F1.
Mooi voor ze, opzouten dan. Lekker valsspelen en dan huilen als je gepakt wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan stappen ze uit de F1.
ze kunnen niet zomaar stoppen, staat in hun contractquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)le-1-team-te-trekken
Na volgend jaar wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kunnen niet zomaar stoppen, staat in hun contract
Dat heeft er niet veel mee te maken. Concorde Agreement loopt tot en met 2020. Daar zitten ze aan vast, motorendeal of niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zijn dan ook geen motorleverancier meer
dat werd bij F1 cafe niet gezegdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat heeft er niet veel mee te maken. Concorde Agreement loopt tot en met 2020. Daar zitten ze aan vast, motorendeal of niet.
Maar is wel zo. Elk team heeft zich tot en met 2020 vastgesteld tegen een torenhoge afkoopsom. (Heeft Bernie nog geregeld)quote:
Dan zal doorgaan ongetwijfeld minder kosten. Desnoods met 0 doorontwikkeling.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar is wel zo. Elk team heeft zich tot en met 2020 vastgesteld tegen een torenhoge afkoopsom. (Heeft Bernie nog geregeld)
6 teams haal je toch zo. RB + TR Ferrari en Haas. En Mercedes en Williams.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Strategy Group verdwijnt: https://www.f1maximaal.nl(...)tegy-group-verdwijnt
Bronartikel staat in het artikel.
Die site doet niets anders.quote:
Oei oei oei.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ze gebruiken het systeem al sinds de Lotustijd.
https://www.gpblog.com/nl(...)teem-rondrijden.html
Je bent al gecorrigeerd, zie ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kunnen niet zomaar stoppen, staat in hun contract
Lekker natquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
Baan weer nat....wordt een leuk weekend
Las vandaag dat ze een contract hebben om tot minimaal 2024 in de F1 te blijven. Al is dat geen garantie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoop wel dat Renault nog eventjes in de F1 blijft. Gevecht Ricciardo en Perez was fijn om te zien.
quote:Renault has a deal to stay in F1 until at least 2024 and that will bring financial rewards, but this is probably not sufficient to keep the company involved, if the sport is not moving in the right direction in terms of costs and technology.
twitter:PHortonF1 twitterde op donderdag 31-10-2019 om 17:37:42Not included in $175m/year cap: Marketing, driver costs, heritage, year-end bonuses, non-F1 activities, three-highest paid persons, FIA entry fee, Super Licence costs reageer retweet
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.
De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:PHortonF1 twitterde op donderdag 31-10-2019 om 17:37:42Not included in $175m/year cap: Marketing, driver costs, heritage, year-end bonuses, non-F1 activities, three-highest paid persons, FIA entry fee, Super Licence costs reageer retweet
Godzijdank. We hebben een punt bereikt dat de verschillen minimaal zijn, houden zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Wat vooral bereikt wordt door het gebruik van grondeffect.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.
De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
Het is de vraag wat de verschillen zouden zijn als je grote wijzigingen aanbrengt in de motorreglementen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Volgens de regels moeten de klantenmotoren identiek zijn aan die van de fabrieksteams, inclusief software.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
Dat is al zo. Ze mogen klanten nu al niets anders bieden dan dat ze zelf gebruiken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
Maar de handleiding kan natuurlijk wat informatie missen, dus wellicht staat er bij ForceIndia niet "2x groen, 2x geel, 1x groen = party mode" en bij Mercedes zelf welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is al zo. Ze mogen klanten nu al niets anders bieden dan dat ze zelf gebruiken.
Edit: Wat Tijn al zegt
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |