abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:03:53 #26
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_189630687
Baan weer nat....wordt een leuk weekend *O*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:32:10 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_189648975
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
Baan weer nat....wordt een leuk weekend *O*
Lekker nat _O_
SOONY
pi_189662204
*O* RACEWEEK *O*
pi_189665199
Hoop wel dat Renault nog eventjes in de F1 blijft. Gevecht Ricciardo en Perez was fijn om te zien.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_189671967
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoop wel dat Renault nog eventjes in de F1 blijft. Gevecht Ricciardo en Perez was fijn om te zien.
Las vandaag dat ze een contract hebben om tot minimaal 2024 in de F1 te blijven. Al is dat geen garantie.

Uit mijn mailbox:

quote:
Renault has a deal to stay in F1 until at least 2024 and that will bring financial rewards, but this is probably not sufficient to keep the company involved, if the sport is not moving in the right direction in terms of costs and technology.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189716945

Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF :')
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Flesje bier
  donderdag 31 oktober 2019 @ 17:41:55 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189717031
PHortonF1 twitterde op donderdag 31-10-2019 om 17:37:42 Not included in $175m/year cap: Marketing, driver costs, heritage, year-end bonuses, non-F1 activities, three-highest paid persons, FIA entry fee, Super Licence costs reageer retweet
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:03:46 #35
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_189717301
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:

Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF :')
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.

De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:08:09 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189717375
En dat gaat natuurlijk fantastisch lukken precies zoals men wil. Net zoals elke andere keer dat men dat geprobeerd heeft :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189717378
De banden zijn alleen veel te groot voor de auto's :) Ten minste zoals je nu kunt beoordelen aan de hand van de schetsen.
pi_189717432
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.

De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Flesje bier
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:21:22 #39
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189717605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
PHortonF1 twitterde op donderdag 31-10-2019 om 17:37:42 Not included in $175m/year cap: Marketing, driver costs, heritage, year-end bonuses, non-F1 activities, three-highest paid persons, FIA entry fee, Super Licence costs reageer retweet
:')

Komende jaren dus geen opslag meer voor al het personeel muv managers en rijders
:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 oktober 2019 @ 18:22:51 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189717634
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:

Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF :')
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Godzijdank. We hebben een punt bereikt dat de verschillen minimaal zijn, houden zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189717899
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, het was allang bekend dat ze met dezelfde motoren zouden blijven rijden.

De nieuwe reglementen gaan vooral over het reduceren van de vleugels, in een poging de auto’s dichter op elkaar te kunnen laten racen zonder downforce te verliezen.
Wat vooral bereikt wordt door het gebruik van grondeffect.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:49:58 #42
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189718136
Las op TT dat de raceweekends van 4 naar 3 dagen ingekort gaan worden vanaf 2021.
Dat is wel een schokkende verandering.
pi_189718380
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef Gezicht het volgende:

[..]

En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Het is de vraag wat de verschillen zouden zijn als je grote wijzigingen aanbrengt in de motorreglementen.

Je zou denken dat hoe langer je met dezelfde reglementen doorgaat, hoe kleiner de verschillen worden. In het begin maak je vaak de grote stappen qua innovaties/verbeteringen, en topteams zullen die eerder maken dan kleinere teams. Daarna zou de rek er een beetje uit moeten gaan en zijn de innovaties een stuk kleiner, en kunnen de kleinere teams wat meer aanhaken.

Maar wellicht werkt het in de praktijk toch anders.
pi_189718837
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef Gezicht het volgende:

[..]

En uiteindelijk zetten Ferrari en Merc alsnog alles en iedereen op een rondje wegens bizarre verschillen in PU's zowel tussen teams als tussen leveranciers-afnemers.
Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
  donderdag 31 oktober 2019 @ 19:42:41 #45
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_189718899
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
Volgens de regels moeten de klantenmotoren identiek zijn aan die van de fabrieksteams, inclusief software.
pi_189719307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als ik de verhalen mag geloven krijgen de klanten van Mercedes dezelfde motoren en mogelijkheden als het eigen team. Maar dat klopt niet?
Dat is al zo. Ze mogen klanten nu al niets anders bieden dan dat ze zelf gebruiken.

Edit: Wat Tijn al zegt
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 31 oktober 2019 @ 20:12:44 #48
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_189719420
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is al zo. Ze mogen klanten nu al niets anders bieden dan dat ze zelf gebruiken.

Edit: Wat Tijn al zegt
Maar de handleiding kan natuurlijk wat informatie missen, dus wellicht staat er bij ForceIndia niet "2x groen, 2x geel, 1x groen = party mode" en bij Mercedes zelf wel :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_189720080
Up up, down down, left right, left right. B A
pi_189720238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Gezicht het volgende:

Motorreglememt blijft gewoon volledig onveranderd? WTF :')
Ik dacht dat dat juist een van de speerpunten was in 2021.
Ziet er goed uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')