Cute!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderfoto van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik douche in bad.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:53 schreef Blues het volgende:
Stuit - Kraan - Douche
Ik snap het niet, hoe kan een kraan zo laag zijn en uitsteken? Of is jouw stuit heul hoog![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:48 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik even klagen?Auw, da's nog erger dan de telefoontjes die ik mezelf de hele tijd bezorg onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is schattig!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderfoto van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Zou natuurlijk kunnen. Maar als ik zo mijn lijf voel heb ik nu wel heel veel meer last dan toen het zo warm en droog was. En ik heb een bloedhekel aan die hitte van afgelopen zomer. Het is bij mij ook het ene (na)jaar erger dan het andere.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
Ik las het maar even heel snel, maar kan het zijn dat het onderzoek bewezen heeft dat als mensen slecht weer waarnemen, ze hun pijnklachten sterker rapporteren?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
Een baby-golfer:ahh lievvvv. Je mond heeft echt hetzelfde lachje als nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Foto?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Schattige foto ook Zilver.
En Blues, hoe herkenbaar, zowel foto van jou alleen als ook de huiskamer (al mocht mijn moeder niet aan mijn vaders dia's komen) Maar ik zie veel dingen terug van ons huis, en de huizen van vriendinnen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
Een baby-golfer:Schattig! Mooie krullen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrijf het er even in dat ie kaal wordtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
die krullen heb je helemaal niet meer golfer, ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |