Die dingen zijn doorgaans opvallende kleuren en als je als gebruiker een béétje praktisch doet, zoek je plaatsen op waar je de ruimte hebt. Misschien zijn het de overvloedig aanwezige afgescheiden fietspaden hier, maar genoeg plaatsen waar je die dingen veilig en zonder irritatie kan gebruiken.quote:
Geeft niet, hebben we bij jou al ingecalculeerdquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik zal wel wat missen ofzo.
Vind het levensgevaarlijk die dingen.
Ja als het zo makkelijk was zouden we niet zoveel aanrijdingen hebben in het verkeer.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dingen zijn doorgaans opvallende kleuren en als je als gebruiker een béétje praktisch doet, zoek je plaatsen op waar je de ruimte hebt. Misschien zijn het de overvloedig aanwezige afgescheiden fietspaden hier, maar genoeg plaatsen waar je die dingen veilig en zonder irritatie kan gebruiken.
Als je ervan uit gaat dat andere mensen ook 'normaal' kunnen nadenken in het verkeer ben je per definitie een slechte coureur!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar je moet maar hopen dat andere daar ook rekening mee houden?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben we bij jou al ingecalculeerd
Heb tijdens rijles altijd geleerd rekening te houden met de fouten die andere kunnen maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je ervan uit gaat dat andere mensen ook 'normaal' kunnen nadenken in het verkeer ben je per definitie een slechte coureur!
Je moet er ALTIJD vanuit gaan dat de rest van de verkeersdeelnemers het syndroom van down icm zwakbegaafdheid hebben en totaal geen verstand van het verkeer hebben!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb tijdens rijles altijd geleerd rekening te houden met de fouten die andere kunnen maken.
Vraagje, fiets je zelf veel?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het zo makkelijk was zouden we niet zoveel aanrijdingen hebben in het verkeer.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Marokkaanse op een fiets gezien?
Ik heb soms het idee dat dat ook zo isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er ALTIJD vanuit gaan dat de rest van de verkeersdeelnemers het syndroom van down icm zwakbegaafdheid hebben en totaal geen verstand van het verkeer hebben!
Maar ook echtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat dat ook zo is
Dat verklaart wel het een en ander.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik rijd fietsers door met mijn scooter. Dus nee.
Dat verklaart dat ik vind dat je met zon karretje achter je fiets de kans vergroot op een aanrijding?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het een en ander.
Sowieso nooit harder fietsen dan je inschatten kan (daarom gaat het zo vaak fout bij bejaarden op ebikes) en er altijd van uitgaan dat anderen je niet zien, tot het duidelijk is dat ze je wél hebben gezien, en je risico is nihil.
Die pannekoek die je dan nog wel omverrijdt, had dat sowieso wel gedaan.
Nee, dat je geen idee hebt van fietsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik vind dat je met zon karretje achter je fiets de kans vergroot op een aanrijding?
Nee, dat verklaart dat jij harder rijd dan je kunt inschatten en kunt zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik vind dat je met zon karretje achter je fiets de kans vergroot op een aanrijding?
Rijdtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat verklaart dat jij harder rijd dan je kunt inschatten en kunt zien.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat verklaart dat jij harder rijd dan je kunt inschatten en kunt zien.
Maar wat draakje zegt is wel waar. Is ook een van de redenen waarom veel mensen vallen op de fiets. Omdat ze omstandigheden en terrein icm met hun eigen snelheid en skills verkeerd inschattenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit iemand aangereden?
Jij hebt dit gewoon naar mij gedmedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie je Excelbestandje had aangevuld.
Zonder DM overigens. Gewoon in deze sc zelfsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie je Excelbestandje had aangevuld.
Ja kijk, als je zodanig veel doet op de fiets dat je er een aanhangwagen voor koopt, heb je over het algemeen meer besef van je kwetsbaarheid. En fiets je daar dus naar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Ondanks die tyfus fietsers die denken dat ze onraakbaar zijn.
Ja maar we hadden het over die bakjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat draakje zegt is wel waar. Is ook een van de redenen waarom veel mensen vallen op de fiets. Omdat ze omstandigheden en terrein icm met hun eigen snelheid en skills verkeerd inschatten
Ja jij. Maar je kan er niet van uit gaan dat de rest zonder dat bakje dat ook doet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja kijk, als je zodanig veel doet op de fiets dat je er een aanhangwagen voor koopt, heb je over het algemeen meer besef van je kwetsbaarheid. En fiets je daar dus naar.
Nee, ik dm’de je dat ik je stiekem een schatje vind. Wel opletten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Rijdt
[..]
Jij hebt dit gewoon naar mij gedmed
Vandaar dat hij toen 2 dagen huilend in bed lagquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik dm’de je dat ik je stiekem een schatje vind. Wel opletten.
Dat gedrag vang je dus zélf op door verder vooruit te kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jij. Maar je kan er niet van uit gaan dat de rest zonder dat bakje dat ook doet.
Als je genoeg ervaring hebt op een fiets, ver genoeg vooruit kunt kijken, rekening kunt houden met het feit dat je een meter langer bent en ver genoeg kunt nadenken voor andere is het geen enkel probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het over die bakjes.
Oke.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gedrag vang je dus zélf op door verder vooruit te kijken.
Heerlijke dagenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:14 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij toen 2 dagen huilend in bed lag
Ik moet wel zeggen dat de geheimzinnigheid meer triggerde dan de naamquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ohja, verschuil je ff snel achter Chia anders
Of geen kinderen nemen. Dat lijkt me nog beter.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je genoeg ervaring hebt op een fiets, ver genoeg vooruit kunt kijken, rekening kunt houden met het feit dat je een meter langer bent en ver genoeg kunt nadenken voor andere is het geen enkel probleem.
Kun je een van de bovenstaande dingen niet om wat voor reden dan ook, gewoon lekker met het OV gaan
Dat sowieso!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of geen kinderen nemen. Dat lijkt me nog beter.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MAAR MIJN BOODSCHAPPEN IN DIE BAK DANquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pak vla over de vloerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAAR MIJN BOODSCHAPPEN IN DIE BAK DAN
Picnicquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAAR MIJN BOODSCHAPPEN IN DIE BAK DAN
Dan moet ik zo ver vooruit plannen met mijn eten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Picnic
Niet dat we dat hier in de bible belt hebben
Jij wordt toch wel getriggered door andere dingen. Het feit dat je ademt alleen al.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de geheimzinnigheid meer triggerde dan de naam
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik zo ver vooruit plannen met mijn eten.
Rustig lieverd, wij staan aan dezelfde kantquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:18 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Jij wordt toch wel getriggered door andere dingen. Het feit dat je ademt alleen al.
Woensdag gehaktdag enzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het suffe is dat ik eigenlijk gewoon een redelijk vast programma heb qua eten doordeweeks, magoe.
Maar ik ben heel rustig. Ik geef alleen aan dat je eigen bestaan an sich al een reden voor je is om getriggered te zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Rustig lieverd, wij staan aan dezelfde kant
Leef van de geestelijk beperkte.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:21 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Maar ik ben heel rustig. Ik geef alleen aan dat je eigen bestaan an sich al een reden voor je is om getriggered te zijn.
Oftewel je hebt niet veel nodig.
Mooi toch, ik hou van simpele mensenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:21 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Maar ik ben heel rustig. Ik geef alleen aan dat je eigen bestaan an sich al een reden voor je is om getriggered te zijn.
Oftewel je hebt niet veel nodig.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leef van de geestelijk beperkte.
Ik ben buitengewoon blij voor jequote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi toch, ik hou van simpele mensen
Vegagehakt dan.quote:
Ik moest gisteren wel hardop lachen in de supermarkt om het lillijke hoofd van Verstappen op een lunchtrommel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En de lol van boodschappen doen missen?
Winkelen bij de Jumboquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel hardop lachen in de supermarkt om het lillijke hoofd van Verstappen op een lunchtrommel.
Ik vind de huismerk-grenadine lekker, laat me.quote:
Ik had laatst hetzelfdequote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel hardop lachen in de supermarkt om het lillijke hoofd van Verstappen op een lunchtrommel.
Waar kom jij dan? En dan bedoel ik niet in je vriendin, want dat is niet aannemelijk tenzij ze een opblaaspop is.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kom jij dan? En dan bedoel ik niet in je vriendin, want dat is niet aannemelijk tenzij ze een opblaaspop is.
De skere studentenleefquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de huismerk-grenadine lekker, laat me.
Ja hoor. Alleen die bij mij op de hoek is wat sneu gesorteerd qua vegetarisch assortiment, maar verder geen hekel aan.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kom jij dan? En dan bedoel ik niet in je vriendin, want dat is niet aannemelijk tenzij ze een opblaaspop is.
Moet je ook gewoon vlees eten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen die bij mij op de hoek is wat sneu gesorteerd qua vegetarisch assortiment, maar verder geen hekel aan.
Neen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon vlees eten.
Dat beantwoordt mijn vraag niet en eigenlijk ook weer wel.quote:
Ik hoop dat je ooit goed gepakt wordt voor diefstalquote:
Daar moet ik de fiets voor pakken, Jumbo kan ik rollend.quote:
Van een hoop dingen vind ik de huismerkspullen lekkerder.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
En dure dingen kopen omdat je ze kunt betalen terwijl goedkope dingen net zo goed zijn
Jij dief!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ze het allemaal serieus nemen.
nounou, dat is geen taal voor een jongedame.quote:
Nee, die van mijn kerel (en van mijn luiheid). Die is al honderd jaar (ja, zo oud is 'ie) vegetariër en ik heb echt geen zin om apart dingen te gaan staan koken.quote:
Deepquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag niet en eigenlijk ook weer wel.
Ik zal jou eens ser..quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ze het allemaal serieus nemen.
Ziedendquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit goed gepakt wordt voor diefstal
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ser..
Nee, zo werkt het niet altijd
Ik zit in een discord waar jij ook in zit, maar je zegt niets. Kom ffquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
nounou, dat is geen taal voor een jongedame.
Daar durf ik geen alcohol meer te halen, straks barst mijn huis uit zijn voegen van de "ik schatte uw leeftijd verkeerd"-openers.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga altijd naar ah. En de bitterballen zijn daar vaak in de bonus. En verder drink ik alleen cola dus genoeg assortiment voor mij.
Valt wel mee toch. En kijk je bijvoorbeeld naar de markthal in Rotterdam dan zal het eerder het tegenovergestelde zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:32 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat is in mijn hoofd een verzamelplaats voor tokkies en andere geestelijk beperkten
Das toch geen markt joh.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. En kijk je bijvoorbeeld naar de markthal in Rotterdam dan zal het eerder het tegenovergestelde zijn.
Tuurlijk wel johquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
nounou, dat is geen taal voor een jongedame.
Goed punt. Alleen vind ik de markthal geen markt meer eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. En kijk je bijvoorbeeld naar de markthal in Rotterdam dan zal het eerder het tegenovergestelde zijn.
Enkel maar van buiten gezien want was al geslotenquote:
Moet je in de herkansing.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Enkel maar van buiten gezien want was al gesloten
Dan ben je geen dame maar een ordinaire trieniminimuisquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Uhm we spreken allemaal dezelfde taal dus mogen wij dames ook best de grove en vieze woorden gebruiken. En als jullie "heren" willen dat wij dames niet zo praten, dan moeten jullie een beginnen met het goede voorbeeld geven.
En kom nooit met die shit aan van owh dat is niet lady like
Had ook niet anders verwacht van je. Mensen met een IQ van dubbele cijfers is zooooo zwaar voor je!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi toch, ik hou van simpele mensen
Dat sterkt mij in de wens hem nooit weer te laten keren.quote:
Prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan ben je geen dame maar een ordinaire trieniminimuis
18 dekemvri weer naar Hollandiaquote:
woest.quote:
En op de markt is je gulden een daalder waard!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Het verschil in publiek per winkelgebiedje is wel opvallend. Tien minuten de ene kant op is het alles boerse Hollanders, tien minuten de andere kant op is het multiculti, inclusief meerdere toko's en turkse supermarktjes enzo.
Mag ik je ophalen bij het vliegveld?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
18 dekemvri weer naar Hollandia
Mijn guldens zijn geen flikker meer waard.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En op de markt is je gulden een daalder waard!
Wow, mijn moeder is nu al verliefd op je. Bitterballen en colaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga altijd naar ah. En de bitterballen zijn daar vaak in de bonus. En verder drink ik alleen cola dus genoeg assortiment voor mij.
Emotioneel ook niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn guldens zijn geen flikker meer waard.
Nee vlieg met een maat, worden opgehaald in dikke tesla van die ouwe lul van hemquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mag ik je ophalen bij het vliegveld?
Ja daar leef ik op.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wow, mijn moeder is nu al verliefd op je. Bitterballen en cola
Daar koop je niet zo veel voor.quote:
Dat had allemaal niet uitgemaakt maar prima johquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee vlieg met een maat, worden opgehaald in dikke tesla van die ouwe lul van hemEn land sowieso in Brussel
Cola is enkel voor na de zware katers. En verplicht in een glazen flesje.quote:
Iets in mij vermoedt dat dit jouw geboortejaar isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar koop je niet zo veel voor.
Tenzij ik een verzamelgek weet te vinden die kickt op guldens uit 1987, daar heb ik ergens een complete set van.
okayquote:
Dat is lief van jequote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:39 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat had allemaal niet uitgemaakt maar prima joh
Colaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Cola is enkel voor na de zware katers. En verplicht in een glazen flesje.
Laatst hadden ze glazen flessen van een liter. Genotquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cola![]()
![]()
Die glazen flesjes zijn overigens wel stoer
Ik vind de kleine flesjes mooier, heb er zelfs ooit nog een heel tijd eentje op mijn vensterbank gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laatst hadden ze glazen flessen van een liter. Genot
Ja die flesjes zijn beetje boven mijn budget.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Cola is enkel voor na de zware katers. En verplicht in een glazen flesje.
Wellicht.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iets in mij vermoedt dat dit jouw geboortejaar is
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die flesjes zijn beetje boven mijn budget.
We zijn bijna al welkom in 40+ johquote:
Ik ben nog steeds niet gewend aan m'n leeftijd. Afgelopen week mezelf ingeschreven voor een hardloopding, daar stond m'n leeftijd ten tijde van het evenement en het klinkt gewoon niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
We zijn bijna al welkom in 40+ joh
Ik voel me ook nog geen dag ouder dan 10 jaar geledenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet gewend aan m'n leeftijd. Afgelopen week mezelf ingeschreven voor een hardloopding, daar stond m'n leeftijd ten tijde van het evenement en het klinkt gewoon niet.("Leuk" detail, een week ná dat evenement is mijn verjaardag, dus tsja.
)
Dat valt meequote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend jaar 33![]()
Mooi getal, ik houd van 3
Oh gut je krijgt nog een zwaar levenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog geen dag ouder dan 10 jaar geleden
Maar dat zal wel komen wanneer de eerste rugpijntjes komen of je voor het eerst op je eigen hangzak gaat zitten
Het oogt wel mooier dan 32.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend jaar 33![]()
Mooi getal, ik houd van 3
Rugpijntjes, check.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog geen dag ouder dan 10 jaar geleden
Maar dat zal wel komen wanneer de eerste rugpijntjes komen of je voor het eerst op je eigen hangzak gaat zitten
Wanneer je dertigtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het oogt wel mooier dan 32.
[..]
Rugpijntjes, check.
Ik ben 25 en heb daar al last vanquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wanneer je dertigt
[ afbeelding ]
Beetje zoals het kapsel van je vrouw dus?quote:
Kan je nagaanquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik ben 25 en heb daar al last van
Nee joh, die brakke rug gaat nog een jaartje of 50 zware lasten moeten dragenquote:
Niet dat dit iets zegtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Stelletje klagers.
42 en fitter dan ooit!
Mn vader zei altijd dat wanneer mensen in de 40 dat zeggen de mid-life-crisis eerder komtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Stelletje klagers.
42 en fitter dan ooit!
Ja, maar bent genetisch gezien ook superieur aan de gemiddelde fokker!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Stelletje klagers.
42 en fitter dan ooit!
Hard voor weinig nooit chagrijnigquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee joh, die brakke rug gaat nog een jaartje of 50 zware lasten moeten dragen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet maar gezien de hoeveelheid die ik drink genoeg :p
Arch-Indar haalt z'n neus op en scheurt weg in z'n goudkleurige Audi TTquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:04 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mn vader zei altijd dat wanneer mensen in de 40 dat zeggen de mid-life-crisis eerder komt
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Arch-Indar haalt z'n neus op en scheurt weg in z'n gouden Audi TT
Oh ik dacht je bedoelde die 0.2?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die glazen literflessen kosten hier in de winkel een euro. Een glazen flesje op terras 70 cent ofzo.
EN ZO IS HETquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:04 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Hard voor weinig nooit chagrijnig
Ja die 0.25 is wat ik met op het terras bedoelde.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ik dacht je bedoelde die 0.2?
Ja die zijn echt perfectquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja die 0.25 is wat ik met op het terras bedoelde.
Nee dat valt wel mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje zoals het kapsel van je vrouw dus?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die zijn echt perfectEn dan het liefst met plastic rietje.
De plek waar ik altijd heen ga is nu overgestapt op een of andere fairtrade bio glutenvrije cola ofzo
Ja kan ze toch nog wel een mat hebben?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Haags heeft echt een mooie vrouw hoor
Je bedoelt zo'n kokosmat onder de navel?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan ze toch nog wel een mat hebben?
Nee dat kan nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan ze toch nog wel een mat hebben?
Nee bedoel boven. Onder hoef ik niet te weten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n kokosmat onder de navel?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoel boven. Onder hoef ik niet te weten.
Lekker aapie dat hoor daar wil ik wel bonobo mee spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:15 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Al draagt een ring een gouden aap
Nee gekkiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja den haag toch. Wel een tattoo van een ooievaar?
Oeleboele...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lekker aapie dat hoor daar wil ik wel bonobo mee spelen
Ik las ooit dat zo een wel als een slak oquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lekker aapie dat hoor daar wil ik wel bonobo mee spelen
Dat zijn details bij jouquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:18 schreef Pumpalov het volgende:
Ik twijfel nog een beetje voor welk kapsel te gaan
Twijfel tussen afknippen tot een Jax Teller of bij laten groeien tot Harry Stylesquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Twijfel tussen afknippen tot een Jax Teller of bij laten groeien tot Harry Styles
Min of meer hoe ik er momenteel uitziezij het met iets langer haar, geen biker jack en minder blondquote:
Je haar mag je kraag niet raken is de regelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Min of meer hoe ik er momenteel uitziezij het met iets langer haar, geen biker jack en minder blond
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Min of meer hoe ik er momenteel uitziezij het met iets langer haar, geen biker jack en minder blond
Zal net toe net aan zijn momenteelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Je haar mag je kraag niet raken is de regel
Die is nog bezig bij mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:04 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mn vader zei altijd dat wanneer mensen in de 40 dat zeggen de mid-life-crisis eerder komt
Wie weet matchen we ooit nog eens op tinder in Nederlandquote:
Vind je?quote:
Dan zit je safe maatquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zal net toe net aan zijn momenteel
Niets mis mee maar de meeste venten kunnen absoluut geen knotje hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil mijn haar laten groeien tot ik zulk kapsel kan rocken
[ afbeelding ]
Klinkt goed thoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is nog bezig bij mij.
Vorige jaar motor rijbewijs gehaald, baard laten groeien... je kent het wel.
Dat is zeker waar, bij de meeste ziet het dan al snel onverzorgd uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niets mis mee maar de meeste venten kunnen absoluut geen knotje hebben.
K vind het vaak wel leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, bij de meeste ziet het dan al snel onverzorgd uit.
Mannen met een kaaklijn >105 graden niet iddquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niets mis mee maar de meeste venten kunnen absoluut geen knotje hebben.
Bij mij ligt het eraan hoe erg hipster de man in kwestie er voor de rest uitziet.quote:
Eerder nichterigquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, bij de meeste ziet het dan al snel onverzorgd uit.
Ik weet niet hoe dit werktquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:40 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mannen met een kaaklijn >105 graden niet idd
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan hoe erg hipster de man in kwestie er voor de rest uitziet.
Dit jaquote:
Nou ja het moet wel een aantrekkelijke man zijn Ja:pquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan hoe erg hipster de man in kwestie er voor de rest uitziet.
Als je dat echt denkt ben je ook wel een domme stumpert en een dief van je eigen portemonnee. Op de markt kun je geweldige deals scoren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:32 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat is in mijn hoofd een verzamelplaats voor tokkies en andere geestelijk beperkten
En dan die malle marathon-ideeën...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is nog bezig bij mij.
Vorige jaar motor rijbewijs gehaald, baard laten groeien... je kent het wel.
Thanks. Zal wel zoiets zijn als de canthal tilt ofzo?quote:
Wow tering dat is lang geledenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt ben je ook wel een domme stumpert en een dief van je eigen portemonnee. Op de markt kun je geweldige deals scoren.
Ja zoietsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Thanks. Zal wel zoiets zijn als de canthal tilt ofzo?
Hoezo mal?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan die malle marathon-ideeën...
In dat geval zit ik behoorlijk goedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja het moet wel een aantrekkelijke man zijn Ja:p
Zeg jij :pquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval zit ik behoorlijk goed
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:45 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja zoiets
Alleen nu geen tijd, moet fotos laten maken
Oké. Nou 2 stemmen gelden dan? :pquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:47 schreef mosrednA het volgende:
[..]
@:DerRabbit is wel echt een hunk ja
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké. Nou 2 stemmen gelden dan? :p
En naar verluid als een beestachtig konijn in bedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:47 schreef mosrednA het volgende:
[..]
@:DerRabbit is wel echt een hunk ja
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:46 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Als je stemmen zich echt buiten je hoofd gaan bevinden moet je wel echt gaan minderen man
Zoiets heb ik ook gehoord iddquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En naar verluid als een beestachtig konijn in bed
Waarschijnlijk minder lang mee bezig ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoezo mal?
Dat is maar 17km verder dan we zaterdag gewandeld hebben.....
Bij deze aangenomen dat rabbit een hunk is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:48 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Dat weet toch iedereen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij deze aangenomen dat rabbit een hunk is.
Een mch interventiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we nog meer agenda punten waar we over moeten stemmen vandaag?
En zo snel achter elkaar dat het op een lange sessie lijktquote:
1 Absoluut!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:53 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een mch interventie
1. Is het nodig?
2. Heeft het zin?
3. Is het ‘t onze energie waard?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zo snel achter elkaar dat het op een lange sessie lijkt
Nee nee en neequote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:53 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een mch interventie
1. Is het nodig?
2. Heeft het zin?
Dat is wel mijn doel ja....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder lang mee bezig ook.
Gelukkig kan ik hier wel tegenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:53 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een mch interventie
1. Is het nodig?
2. Heeft het zin?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Heel veel keuze heb je niet
Tis niet dat je naar klb of cul kan vluchten oid
Lekker bezig maat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:57 schreef Pumpalov het volgende:
Net weer eventjes het politiek kompas gemaakt. Even libtard als altijd. TROTS
Dankje broquote:
de maaltijd kwam vroeg vandaagquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent wel van de plaatjes en gifje mosterdna
Geen idee. Minimaal twee weken in ieder geval. Maximaal 4 maar zal wel ergens in het midden liggenquote:
Waarom ben je helemaal daarheen gegaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee. Minimaal twee weken in ieder geval. Maximaal 4 maar zal wel ergens in het midden liggen
#durftevragenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:51 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Waarom ben je helemaal daarheen gegaan?
Heb je daar een huis?
Een vriendin?
Internet?
Kijk jij maar uit. Yasmina heeft het niet zo op stoners en pillenslikkers.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:59 schreef Karzai het volgende:
Ben thuis, moest even achter m'n pillen aan anders ga ik gekke dingen doen
Nee geen internet man, huis ook niet, gewoon een hutje van stront en kleiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:51 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Waarom ben je helemaal daarheen gegaan?
Heb je daar een huis?
Een vriendin?
Internet?
Ja denk dat het niets wordt tussen ons ben ook geen frequente snackbar bezoekerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:08 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit. Yasmina heeft het niet zo op stoners en pillenslikkers.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee geen internet man, huis ook niet, gewoon een hutje van stront en klei
[ afbeelding ]
En dat is bij een maat op kantoor. Thuis is nog een stukkie rapper
Haags is nooit thuisquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:19 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, je betaald je blauw aan belasting met dat vele werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |